Tarvitsetko häihisi laadukasta musiikkia? Olemme ammattitaitoinen yhtye, joka soittaa musiikkia laidasta laitaan. Meillä on vuosien kokemus, joten emme ole aloittelijoita ja hoidamme asiat niinkuin sovitaan. Voit myös varata vaikka pelkän harmonikansoittajan tai trion tai kvartetin.
[email protected]
Musiikkia häihin
Kesäilta
2
185
Vastaukset
- vieras8
Hyvä vaihtoehto pienempiin tilaisuuksiin on Duo Soria www.soria.fi joka pystyy soittamaan uskottavasti niin valssit, kuin rockit ja suomipopitkin. Ohjelmisto taipuu moneen makuun.
- Nuotit
Musiikkia laidasta laitaan ammattitaidolla:
www.silveradoband.webs.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976