Tässä ajatellut päivittää hiukan ajovarusteita (kerrankin siitä syystä, että nykyiset on käyneet liian isoiks) ja katellu IXS Tornadoa, Nechtania ja Capricornia sekä MP-Asu Terry. Onkos kellään kokemusta näistä vermeistä? Plussat ja miinukset kehiin avoimesti! :)
IXS tai MP-Asu käyttökokemuksia?
6
2036
Vastaukset
- Siinä sulle
miinusta!
- Mutti82
Hiukan jäi avoimeks, että olikohan miinus minulle vai varusteille. :D mut hei ei mitään, näillä mennään!
- Motskarisetä
Justiinsa. Miksi taas asiallisen kysymyksen esittäjälle pitää heittää lokaa silmille? Minulla ei juuri noista kysymistäsi varusteista ole. Ainoastaan Hanxista ja MP-asuista on jonkin verran. Joten en osaa esittää kantaa kysymykseesi. Mutta esitänpähän paheksuntani noille epäasiallisuuksille!
- Martti1971
Joo, IXS ja MP-asu. Ei enään ikinä. Toissa kesänä ostin Held 4-Touring takin ja hyvin toimi viimekesän sateissa. Yksikään IXS tai MP-asu ei ole pitänyt vettää 100 km:n matkaa.
Toisaalta jos laatua haluaa, niin uutta Rukkan ajotakkia on saatavissa 399 €...- motskarisetä
No Hanxinkin asuja on näillä palstoilla jotkut moittineet. Heilläkin on monen hintaisia ja monen tasoisia asuja, kuten ilmeisesti muillakin valmistajilla. Tytölläni on heidän halpistakkinsa, josta suoraan ilmoittivat, ettei se pidä vettä, joten ilman muuta hänen varusteisiinsa kuuluu sadehaalari. Minulla ja vaimolla on keskihintaiset varusteet, ja pitävät melko hyvin. Toissa kesänä ajelin Tampereelta Ouluun ja koko matkan tuli vettä kuin aisaa. Loppumatkasta alkoi hihojen suista vesi menemään sisään, että kädet olivat kyynärpäihin saakka läpimärät. Siinä kyllä osansa saattoi olla Saksasta ostetuilla taatusti vedenpitävillä ajohanskoilla. Ja kyllä. Vedenpitävät olivat. Päästivät nimittäin veden sisään, mutta eivät pisaraakaan ulos.
- ixsillä mennään
Itellä on ollu jo 2 vuotta käytössä IXS:in capricorn, ja voin sanoa että on yksi parhain takki mitä olen koskaan käyttänyt.. Vettä ei mene läpi vaikka miten rankasti sataisi. Erittäin tyytyväinen olen! Joku joka IXS:iä haukkuu vedenpitävyyden osalta, niin on tainnu olla valmistusvirhe siinä takissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985