pitäskö tuohon lammasjärveen istuttaa jyrymmin kalaa ni ois mukava sitte kalastaakki vai onko niin että ku on mökkejä paljon ni ei haluta häiritsevää uistelua vae verkollako vain???
Lammasjärvi
37
2654
Vastaukset
- kalastaja 13579
kyllä siitä ihan ruokakalat saapi
- Juha pörstilä
Saa vai no eiku yrittään mitä siitä saa ja mimmosta saa ja miten saa
- Änätin ajattelija
Mänkää Änätille kalaan. Nyt keväällä saa isoja haukia. Heti kohta muikkuverkot ovat täynnä. Ahvenet ovat isoja ja vetreitä. Tosi kalamies saa onkeensa lohen, vaikka ovatkin harvinaisia. Kuhaa sen sijaan kesällä nousee niin, että välillä ei tiedä minne saaliinsa saa jäähtymään. Änätin saaliitmovat Suomen parhaat.
- ins Isopää
Ei taho näin halkiolaisaatteen etustajana joutoo katiskoille akat vartoo tortut kosteena ku ukot halakometässä.
- Jouko pouko
Kyllä lammasjärvee pitää kehittää raholla mitä maksetaan kalastajien toimesta
- Lampaanperäjärvi
Ruutanoita,Monneja Suutareita,Säyneitä ja Kivikaloja pitäisi istuttaa tai ainakin Kunnan perustaa työryhmä suunnittelemaan kannanottoa Lammasjärven rauhoittamiseksi kokonaan kalastukselta myös moottoriveneiltä ja muilta vesikulkuneuvoilta paitsi kanooteilta koska melojat tuo vaurautta eritoten sakemannit, ulaanit,gallialaiset ja genovalaiset elakelaismelojakerhot vaurastuttavat kuntaa jättäen jälkensä sinne sun tänne.
- Järjetön lammas
Lammasjärveen pitäisi hukuttaa lampaita. Kalat voisivt syödä lampaat ja ihmiset syödä sitten kalat. Johdonmukaista?
- Mää-määjärvi
Kyllä sinne on hukkunut autoja,polkupyöriä,televiisioita sun muuta rompetta,pasurit ja särjet voi pitää rompepäiviä syvyyksissä.
- juo jeu
No pää asia että jottain pantas tuohon kuhmon keskusta järveen kasvaan särestäki saa herkkuruokaa ku osaa tehä
- viekääromunnemuualle
Poissa silmistä, poissa mielestä... paitsi Jumalan?
- Kyrhönen
Lammasjärveen voitaisiin järjestää homomiesten uimakilpailut. Olisi hauska kuulla, kun kilpailijat uisivat ja huutaisivat: bää,bää,bää,bää, alabää,takabää,bää,bää
- julli iso käsi
Kiitos ku homottaa
- Kuhmon kulkko
Uinti kisaan tulisi varmaan liuta julkkis miehiä. Päivän kutsu huuto vois olla: sillanbää.
Marco vastaisi parempi sillanpäällä, kuin alla. Mikäli alkais tuiskuttaa kakarat valitsisivat Antin bään. Pertti pedofiili kääntyis haudassaan, eikä suostuis spelaamaan.Meteorologit Juha Föhr ja ja kumppanit panisivat Visan vinkumaan. Mäkinen huutaisi vain mää,mää. Eräs Jani diskattaisiin kisasta, koska oli pukeutunut sukelluspukuun. Hän toteaisi: Nyt on pakko hässiä. Painuisi saunaan, missä olisi ennestään Lentiiran Jousen urhea erämiesporukka lauteilla suunnittelemassa tosi ison karhun tai miehen kaatoa. Kisoissa sattuu ja tapahtuu.- Kuhmon kukko
Muuten olen sitä mieltä, että perjantai illat olisi uimahallissa pyhitettävä naku-uinnille.
- Entinen neitsyt
Minä ilmoittaudun naku uinnille mille järvelle tahansa. Toki alimittaisia ei huolita.
- Kuhmon kukko
Lammasjärven saaliiden keskimitta on 13,5 cm. Änätillä se on suurempi.
- Femi
Kuhmon kukko kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kyllä keskustassa on suuremmat mulkut kuin perukassa.
- Rene3
Femi kirjoitti:
Kerran puhuivai baarissa että Lammasjärveen on hukkunut Ic ja Jawa moottoripyöriä keskellä talvea trattorinrekikuorma.Olisivat arvotavaraa tänäpäivänä. Joku oli laittanut 5m korkeat kuhaverkot ,verkot meni tuhannen päreeksi 20metrin syvänteessä,kannattanee kiertää joitain paikkoja ellei halua pyytää mcCullop ,Hyry tai Homelitesahoja tai vastaavaa,
- Entinen neitsyt
Kuhmon kukko kirjoitti:
Minä olen tutkinut "saaliita" Kuhmossa. Tiedän kenellä on suurin, mutta en kerro vielä.
- oikea femi
Femi kirjoitti:
Joku omi nimimerkkini. Ei kovin älykäs.
- Fugester
Entinen neitsyt kirjoitti:
Minä olen tutkinut "saaliita" Kuhmossa. Tiedän kenellä on suurin, mutta en kerro vielä.
Ootko kaikki tutkaillu kai on niitä halon mittoja muillaki ku sulla saunapuiden mittaajalla
- isopieni paha tutkimus
Fugester kirjoitti:
Ootko kaikki tutkaillu kai on niitä halon mittoja muillaki ku sulla saunapuiden mittaajalla
Oon tutkinu asiaa tiedän kellä on kuhmon väljin mutta en kerro vielä yritän saada sinne väljyyteen mahtumaan muutaki ku pääni ja mulla on isopää ja pieni sielu ja se hih nyt nyt mahtuu syvemmälle mutta kaikuu niin pirusti
- femi
Minä tiedän, että se suuri ei ole ainakaan mun reppana ukolla. Meidän perheessä ei ole suurta kuin jutut ja velka.
- Susi Paavo
femi kirjoitti:
Minä tiedän, että se suuri ei ole ainakaan mun reppana ukolla. Meidän perheessä ei ole suurta kuin jutut ja velka.
Femin perhe on nähnyt tuoreet susilauman jäljet, jotka johtavat Lammasjärven laidasta laitaan. Nyt hän kulkee kylillä pestaamassa jahtimiehiä, ennenkuin verenhimoiset pedot syövät suihinsa kaikki Kuhmon lapset ja koirat.
- pyhistäpyhin
Joko se toimikunta on perustettu sankarivainajaharrastekoirien muiston vaalimiseksi, sankaripaaden perustamiseksi jonne voisi viedä kukkaseppeleen ja jossa pidettäisiin vuosittaiset sankarimuistojuhlat toki rahallinen eläke yhteiskunnan taholta rakkaan koiransa suensuuhun menettäneille olis aiheellista koska jaksaakseen surra asiallisesti on pitkäripaisessa käytävä usein, buranaa otettava ja Mobilattia siveltävä kaljuun.
- Susi Paavo
Mehtämiehet ovat keksineet oivan tavan kusettaa vakuutusyhtiötä. otetaan koiralle kova vakuutus. viedään rakki sitten suden suuhun tahallaan ja kuitataan kovat rahat. Uusi koira on sitten juuri sopivan ikäinen, kun metsästyskausi alkaa. Nän saadaan ylläpidettyä susi vihaa.
Mehtämiehet kusettavat kaikki muita, paitsi koiriaan. Niitä pidetään häkeissä kärsimässä. Vaimo on otettu siksi, että sitä voi kusettaa puhelimessa.- Jymytoppa
Vaari kertoi että aikoinaan päsyttelivät autoja vastakkain ,vakuutus maksoi,eräs oli pukannut rotkoon autonsa polttanut saunanröttelön toisella kertaa. koirilla näkyy nykyisin toimivan mutta nämä muut kyllä tutkitaan eikä yhtiön miestä lahjota muutamalla pullolla väkeväämattia,
- hukkaerkki
Asiallinen keskustelun avaus, mutta huomattavalla osalla kirjoitajista on niin "pyöreäpää ja tukka alkaa kulmakarvoita" että sinne ei mahdu tai siellä ei ole kun yksi ajatus tai mielipide joka pomppaa aina esiin olipa keskustelun aihe mikä hyväänsä. Suurimmalla osalla se ainoa juttu mikä säväyttää on jalkojen välissä, joillakin se on toisten ihmisten harrastukset tai naapurivaltion kansalaiset.
Eli järjestys se pitää olla vaikka huononpikin- plösö
Olet oikeassa. Vaikka aloittaa kuinka asiasta, niin ne hyppäävät kertomaan noita jalkovälys juttujaan. Jos ne pysyis vaikka tällä kanavalla, niin muut vois keskustella sitten omista aiheistaan. No, tyhmyys paistaa otsaluun läpi.
- Änätin ajattelija
tervesiä Thaimaasta. Tervetuloa Krapiin, sauna on lämpimänä vaikka ulkona 35 C. Keskustel on samalla tasolla täällä kuin ennenkin.
Lammasjärvesä voin kertoa, että v. 91 ostin snorkkelin ja räpylät. Löysin snorklatessa järvestä hienon hiekkasärkän. Otin ämpärin ja pikku mokan. Kaivellessani särkkää sieltä löytyi timantteja. Kuhmossa löytyy timantteja, kun viitsii vaan etsiä. Timanttirahoilla sitä eletään ja hyvin. En ehkä kehtaa edes tänä suvena tulemaan timanttien kaivuuseen. Änätin kuhaa on ikävä, mutta on täälläkin hyviä kaloja. Naisilla on muuten pienempi ja tiukempi perä kuin Suomessa tai Kostamuksessa.- zygedeeli
Mitään saa Lammas järvestä onneton järvi kalaton paska allas ei varmaan hoideta mitenkään kiva silmälle kalastajalle kirous
- thaimaanpolku
Onko Thaimmaa nykysin Karhunpolun retiisi hahhaaa
- Totudentorvi
Änätin ajattelija: Taidat kaivella kikkareita perskarvoista Karhunpolun yksiössä, siinä ne ovat timantisi
- Änätin ajattelija
Kaikki kattelliset Kuhmolaiset!!! Koettakaa saada rahaa sen verran kokoon, että saatte ostettua lentolipun Thaimaaseen. Tulette tänne Krapiin. Näette omin silmin, että timanttien kaivelu on kannattanut. On merenranta bungalow, pihassa 2 autoa. Thai naiset hoitavat siivouksen ja kaiken muunkin. Sauna lämpeää tarvittaessa.
- Entinen neitsyt
Olisiko vielä Kuhmon kuumimmalle sauna lämpimänä ja "selänpesu", jos ottaisi halvan lennon sinne. Ei se perä ole hirveästi levinnyt.
- Änätin ajattelija
Olisiko vielä Kuhmon kuumimmalle sauna lämpimänä ja "selänpesu", jos ottaisi halvan lennon sinne. Ei se perä ole hirveästi levinnyt.
Tervetuloa! Täällä saat kokeamitä on kimppakiva! Paripientä paikallista ja iso suomi sonni.
- eikösuomiolekkaanhyv
Änätin ajattelija kirjoitti:
Tervetuloa! Täällä saat kokeamitä on kimppakiva! Paripientä paikallista ja iso suomi sonni.
Jättäkää kauniit aasialaiset rauhaan ja antakaa niiden tehdä lisää kauniita aasialaisia! Mitä jos afrikkaaiset tulis tänne suomeen ainoastaan käyttääkseen teidän tyttäriänne, jotka sitten synnyttelee värikkäitä lapsia? Kohta ei oo suomalaisista tietoakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696