Heips,
kertokaapas elämänkerta-kirjasuostutteluja minulle;
ei mitään presidentin, poliitikon tai julkkiksen elämänkertaa esim. Madonna, Aira Samulin.. Tai voitte te ehdottaa julkkiksen elämänkertaa jos se on todella hyvä .
Etsin kohtuullisen lyhyttä kirjaa koulutehtävään. Toivoisin sen olevan mielenkiintoinen, ja jos löytyy vaikkapa 1800-1900-luvulta jonkun henkilön, amerikkalainen,suomalainen,japanilainen..
Kunhan siis vain joku lyhyt ja mielenkiintoinen, kiitos.
Elämänkerta-kirjaehdotuksia
3
472
Vastaukset 3
- Aloittaja........
Up
På finska heter det elämäkerta, alltså utan n.
Mutta sitten itse asiasta: Valtaosa elämäkerroista on kirjoitettu henkilöistä, jotka ovat jollakin tavalla julkisuudessa tunnettuja. Itse asiassa ei tule mieleen yhtään aitoa elämäkertaa, joka olisi kirjoitettu tuntemattomasta ihmisestä. Voit joutua etsimään teosta aika pitkään.- freewaylemon
On niitä muistelmiaan ja elämänkertojaan kirjoittaneet muutkin kuin suuret julkkikset, itse olen lukenut mm. kätilön ja eläinlääkärin muistelmia. Onhan niitä kirjoittaneet myös papit, opettajat, ym. Lähinnä nämä muistelmat sitten koskevat ammattia, mutta on niitä kuitenkin. Kirjastossa kyllä auttavat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1521974
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3341409Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.176984Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.278720- 33621
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12621- 262619
- 191573
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20522- 42502