patriklind
Vapaa kuvaus
Siviilisääty: Varattu Lapset: En ole kiinnostunut lapsista
Aloituksia
32
Kommenttia
530
Puhemiehistö vaihtuu?
Jos perinteitä noudatetaan, eduskunnan puhemiehistö vaihtoo. Viime vuosikymmeninä suurimmasta eduskuntaryhmästä on valit087Kiitos Markku Rossi!
Markku Rossi valittiin ensimmäistä kertaa kansanedustajaksi vuonna 1991, ja olen siitä asti toivonut, että se tapahtuis812755 vuoden odotus päättyi
Alexander Stubb on ensimmäinen ruotsinkielinen pääministeri sitten tammikuun 1959, jolloin Fagerholmin 3. hallitus erosi73404Brittisivusto tekee rahaa Tomilla
Brittien ylläpitämä sivusto www.leatherhistory.eu ilmoittaa myyvänsä lukijoilleen Tom of Finland -postimerkkiarkkeja hin479Talvisodan hengessä
On upeaa huomata, ettei uhrautuminen isänmaan ja toverien puolesta ole kadonnut minnekään. Sotien aikaan nuoret suomalai085Iloinen uutinen Israelista
Yle uutisoi, että Tel Avivissa paljastettiin tänään muistomerkki natsien homouhreille: http://yle.fi/uutiset/natsien_hom791Suloinen juttu Aamulehdessä
Pekka Haaviston mies, söpö Antonio on mennyt sokkiin :-). Näin Aamulehti: "Eduskunnan lisärakennuksessa eli Pikkuparlam2101Tänään se ratkeaa!
Kuka on suosikkisi? Minä kannatan Mr. Gay Finland -kilpailussa hyvinkääläistä Arto Niskalaa. Perusteeni ovat vastaansano287Miksi Jumalaa pitää rakastaa?
Olen pohtinut jumaluusasioita vasta lyhyehkön ajan ja siksi haluaisin tiedustella teiltä harrastuksessa pidemmälle edenn566Äänestän homoa
Olen eri vaaleissa pyrkinyt äänestämään ehdokasta, joka toimii homojen oikeuksien puolesta. Tällä kertaa Helsingissä on1103Suomen Kuvalehti haukkuu ulkopolitiikan
Perjantaina 26.10. ilmestynyt Suomen Kuvalehti arvostelee pääkirjoituksessaan Suomen ulkopolitiikkaa. Kritiikki on poikk063Väyrynen menetti erikoisasemansa
Ennen eilistä Paavo Väyrynen oli ainoa sotien jälkeen valittu Maalaisliitto/Keskustan puheenjohtaja, joka ei ole koskaan259Antonio pääsi Mäntyniemeen
Presidentti Tarja Halosella on sydän paikallaan. Hän tarjosi miehensä kanssa keskiviikkona illallisen Mäntyniemessä Pekk496Väyrysen ansiot
Eläkeläinen Paavo Väyrynen jaksaa vuodesta toiseen kehua omaa erinomaisuuttaan. Minäkin pistän korteni kekoon ja tähdenn062Paavo Lipposen kannatuskirje Haavistolle
Iltasanomat julkaisi Lipposen kirjeen, jossa hän ilmoitti äänestäneensä Pekka Haavistoa ja jakavansa hänen arvomaailmans575Elisabeth Rehn kannattaa Haavistoa
Ministeri Elisabeth Rehn on tänään ilmoittanut tukevansa Pekka Haavistoa presidentinvaaleissa. Vi älskar dig, Elisabeth!2106Halonen kehuu Antoniota ja Pekkaa virolaisille
Presidentti Tarja Halonen on tänään työvierailulla Virossa ja hän on ylistänyt Pekka Haaviston rohkeaa ja kiihkotonta ta13135Upeaa Eva!
Eva Biaudetkin on päättänyt tunnustaa julkisesti väriä. Tuo sympaattinen ja oikeudentuntoinen nainen haluaa presidentiks1788Kalle Isokallio puhui asiaa
Tämän perjantain YLE:n Jälkiviisaissa Kalle Isokallio tiivisti osuvasti: "Suomalaisilla on nyt onnellinen tilanne, sillä3126Gallupit ohjaavat Haaviston taakse
Ihmisyyttä arvostavalla äänestäjällä on vaaleissa neljä ehdokasta: Arhinmäki, Biaudet, Haavisto ja Lipponen. Minun ykk369