Ainakin teistä vanhimmat muistavat koulusta tai muuten näitä yleisesti käytettyjä sananlaskuja, joita vanhat viisaat ovat tehneet ja sitten ne ovat kulkeneet perimätietona.
Näistä erityisesti yksi on alkanut vaivaamaan minua:
SEURA TEKEE KALTAISEKSEEN!
Nyt kun olen jo vuosia tällä palstalla seurustellut hörhöjen ja vaihtoehtoilijoiden kanssa, niin olen huomannut itsessäni huolestuttavia ja ihmeellisiä piirteitä eli olen alkanut ymmärtämään hörhöjä ja vaihtoehtoilijoita ja mikä vielä pahempaa olen jo useita kertoja alkanut ajattelemaankin samalla tavalla kuin hörhöt ja vaihtoehtoilijat.
Jo monta kertaa minun on pitänyt pakottaa itseni, että olen voinut heitä haukkua, koska he tuntuvat niin sympaattisilta ja mukavilta.
Toisinaan olen jopa joutunut käyttämään itsehypnoosia, että olen voinut kirjoittaa näitä mollaustekstejä hörhöille ja vaihtoehtoilijoille.
Tämä on todella kammottavaa, enkä oikein tiedä kenenkä puoleen kääntyisin tässä ihmeellisessä vaivassani, sillä en todellakaan halua muuttua hörhöksi tai vaihtoehtoilijaksi, sillä olenhan aito, pesunkestävä skeptikko.
Onko nyt todella niin, että ainoa keino päästä tästä vaivasta on lopettaa tämä palstalle kirjoittelu??? Itse en muuta keinoa keksinyt!
Olisiko teillä jotain nerokkaita ideoita, sillä tämä palsta on minun henki ja elämä, koska minulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja olen palstalla uskollisesti 24/7, koska minulla eläkeläisenä on aikaa ja elämäni on täysin keskittynyt tähän palstaan ja muusta elämästä en niin välitä.
OLEN HUOLESTUNUT MIELENTILASTANI!
1
69
Vastaukset
- jaahas4
Tämä kirjoittelu on parempi tapa kuin huudella toreilla jolloin olisit todellinen hörhö juuri ihmisten silmissä jotka eivät täällä kirjoittele. Jokainen meistä on tavallaan täysi tollo mutta se tekee meistä persoonallisia ja aloitteellisia. Jokaisella on mielipide on se vammainen tai muutoin seko huume sellainen mutta se ei muuta todellisuutta kun tavataan kaupan edessä tai missä mitenkin. Itse tunnen varsinaista hörhöyttä kun luulen alkaneeni uskomaan jumalaan tai olen lähemmin spekuloinut ja viisastellut raamatun oikeellisuutta mutta siihen aikaan kun asiaa kirjoitettiin, oli näillä hörhöillä tapana kääntää asiat hyvin viisaasti jotta tavalliset tallaajat ei niitä tajua. Voit siis huolletta olla 2000 luvulla vaikka homo, tuskin kukaan siitä kiinostuu ja vaikka toreilla huutelisit tulleesi kaapista, on kohta sinulla monta samoin ajattelijaa jotka tuntevat kuuluvansa edes jonkinmoiseen yhteisöön tässä epävakaassa maailman tilanteessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185593- 163045
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6292144Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1492012Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701402Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421385Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31168Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061116Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641087