Migros vai Kale-market.

Junttimatkailija

Kumpi halvempi/parempi?

8

2129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+7

Migros ja Makromarket ovat laajimmat ruokakaupat Alanyassa, mutta myös ne kalleimmat. Hyvät valikoimat löytyy myös Tansaksesta, himpun verran Migrosta halvempi. Yksi on esim siinä Kale-marketin takana.
      Kalemarketissa myös todella kalliit hinnat, vaikka siellä paikallisia käykin. Jos haluat ruuat ostaa oikeasti edullisesti, niin suosittelen Bimiä, Sokia ja A101 liikkeitä. Ei löydy ihan pääkadun varresta, vaan vähän pitää nousta, esim 25m kadulla löytyy useita

• KH YO

Bimissä ja Sokissa vaan aika huonot valikoimat ja muistaakseni Bim ei myy ollenkaan esim. alkoholia. Makro-market kyllä paras ja edullisin. Migros taas kallis. Kipassa vielä edullisempaa ja isot valikoimat jos sinne asti haluaa lähteä :)

• kermikeijo

löytyykö turkista suomalisia kauppoja kuten esim k-citymaketteja tai prismoja niin kuin vaikka tallinnassa?

• Junttimatkailija

En nähnyt K-citymarkettia, enkä Prismaa. Parempi varmaat että menet Tallinnaan. =)

• minävaan1

Ennen oli lähellä Kippistä "Citymarket". Myytiin mm. näkkileipää ja elovena puuroa. Neliöitä kaupalla oli maksimissaan 10 ja hinnat oli järkyttävän kovia. ;) Harmi, että enää viime kesänä sitä ei ollut, oli ihan hauska näky neonvaloin koristeltu Citymarketin kyltti. :) :)

• Junttimatkailija

Kiitos molemmille! Täytyy etsiä kartalta Bimiä ja kumppaneita. Viime reissulla kävin Migroksessa Kleopatrarannalla, mutta huomasin, että Kale olisi vähän lähempänä seuraavan reissun hotellia. Alkoholilla ei niin ole väliä, mutta vesimelonia voi olla vähän ikävämpi raahata kilometrien päästä. ;)

• @sara@

Vinks, vesimelonit ja muut hedelmät kannattaa ostaa erillisistä hedelmä- ja vihanneskaupoista joita on ympäri kaupunkia.

• Junttimatkailija

Joo, näin ajattelin, mutta ensimmäisenä päivänä täytyy saada kaappiin jotain nopeasti. Reissukaveri on hieman liikuntarajoitteinen ja halutaan kuitenkin liikkua ilman taksia, pitää suunnitella hyvin etukäteen. Mutta hyvä tilanne. Sok näyttää olevan 400m päässä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5126
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3646
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      40
      3062
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2946
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      141
      1733
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    Aihe