Hei!
Olen 24-vuotias opsikelija tyttö ja haen uutta kämppäkaveria ihanaan Turun asunttoni. Asunto on 69m2 ja sijaitsee keskustassa, osoite Vähä Hämeenkatu 3 a 11. Asukkailla omat makuuhuoneet, yhetinen keittiö, olohuone, uudet wc-tilat ja parveke. Asunto olisi vapaa kesäkuusta (1.6) lähtien toistaiseksi. Täydellinen asunto opiskelijalle, kaikki on lähellä.
/ Anna-Maria
Kämppäkaveria haetaan TURKU
3
221
Vastaukset
- KajsaV
Moi!
Minkä kokoinen vuokra on? Itse olen 23-vuotias opiskelja Turusta, ja luultavasti vailla kämppää kesäkuusta tai heinäkuusta lähtien. Olen kasvissyöjä, joten olisi mukavaa jos kämppiksenikin olisi kesvissyöjä/ vegaani. Olen asunut monessa kimppakämpässä, joten yhteisasuminen ei ole uutta.
Pistä mielellään sähköpostia, niin voin vastata kysymyksiin jos sellaisia on.
Teveisin, Kajsa
[email protected] - mariakenttamies
Moi!
Samaa kyselisin, eli kuinka paljon vuokra ois? Olen 21-vuotias opiskelija ja olen muuttamassa Turkuun kesäkuun lopulla töihin ja syksyllä opiskelemaan. Eli etsin myös kämppistä/kämppää viimeistään heinäkuun alusta.
Laita ihmeessä viestiä: [email protected]
terv,
Maria- _Mia_
Moi,
Oletkohan jo löytänyt sopivan kämppiksen. Jos et, niin kuulisin mielellään lisätietoja asunnosta. Viestiä voit laittaa osoitteeseen [email protected]
Terv. Mia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808