Hei!
Olen 24-vuotias opsikelija tyttö ja haen uutta kämppäkaveria ihanaan Turun asunttoni. Asunto on 69m2 ja sijaitsee keskustassa, osoite Vähä Hämeenkatu 3 a 11. Asukkailla omat makuuhuoneet, yhetinen keittiö, olohuone, uudet wc-tilat ja parveke. Asunto olisi vapaa kesäkuusta (1.6) lähtien toistaiseksi. Täydellinen asunto opiskelijalle, kaikki on lähellä.
/ Anna-Maria
Kämppäkaveria haetaan TURKU
3
251
Vastaukset
- KajsaV
Moi!
Minkä kokoinen vuokra on? Itse olen 23-vuotias opiskelja Turusta, ja luultavasti vailla kämppää kesäkuusta tai heinäkuusta lähtien. Olen kasvissyöjä, joten olisi mukavaa jos kämppiksenikin olisi kesvissyöjä/ vegaani. Olen asunut monessa kimppakämpässä, joten yhteisasuminen ei ole uutta.
Pistä mielellään sähköpostia, niin voin vastata kysymyksiin jos sellaisia on.
Teveisin, Kajsa
[email protected] - mariakenttamies
Moi!
Samaa kyselisin, eli kuinka paljon vuokra ois? Olen 21-vuotias opiskelija ja olen muuttamassa Turkuun kesäkuun lopulla töihin ja syksyllä opiskelemaan. Eli etsin myös kämppistä/kämppää viimeistään heinäkuun alusta.
Laita ihmeessä viestiä: [email protected]
terv,
Maria- _Mia_
Moi,
Oletkohan jo löytänyt sopivan kämppiksen. Jos et, niin kuulisin mielellään lisätietoja asunnosta. Viestiä voit laittaa osoitteeseen [email protected]
Terv. Mia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875612Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *744865- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122269Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3261948- 211645
- 901597
- 411153