Juhlat suomessa. Minä olen puhdas suomalainen ja koen vauvan pikkusiskoksi jota ei ole ollut (ei silti samaa sukua). Ystäväni/*isosiskoni* sai vauvan pian 1v (asuvat suomessa).. Itse osaan tehdä taikka tilaamalla synttäri kakun mutta kun...suomalainen maku vs turkkilainen (lapsen isä toki suomalinen silti mieltyy tottunut turkkilaiseen ruokaan..) niin eri maasta. Onko tiettyä tapaa rituaalia jotain jälkiruuasta. Suomalainen kermakakku...mutta huomannut turkkilaiset jälkiruuat niin erillaisiksi. MITÄ TEEN??? heillä paljon on pähkinää ja voitaikinaa käytetty. Sitten jos teen kermakakun jos se onkin pahaa heistä! onko ehdotuksii ???:(((
ps. ihmisii kutsuttu turkista asti
Turkin makuun vauvan 1v syntymäpäivän jälkiruoka tarjoilu?
pikaista apua vailla
1
277
Vastaukset
- Marenkimarjatta
Älä huolehdi, kyllä sinä jotain keksit!
Laita tarjolle monia herkkuja: ei vain yhtä!
Omenapiirakkaa vaniljakastikkeella, mustikkahyvettä, lakkavaahtoa, mansikkakakku, marenkeja, sitruunatorttu, erilaisia pikkuleipiä jne jne..
Taatelinkakunkin voisit pyöräyttää, mutta se täytyy sitten olla viimeisen päälle tehty ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944165
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673421Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2032126Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73781
- 52756