Keskiyölle!

pieni kukkanen

Minua on uhkailtu ilkeästi puhelimessa. Miten asiat etenee, koska uhkailija on mustannut mainettani pahoin ja aikoo estää minua muutenkin toimimasta. Miten tämän miehen käy, koska vaikuttaa mieleltään sairaalta. Hän osaa näytellä fiksua, mutta hän on ilmeisesti hyvin kateellinen minulle. Päättyykö hänen toimintansa ja tuleeko totuus esiin julkisesti?

18

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

riippuu sinusta, tuleeko asia esille yleisesti. voit toki myös näyttää suuruutesi ja katkaista välit.
      ethän sinä oikeasti tuollaista tarvitse.

mies on ilkeä lapsille ja muutenkin huono luonteeltaan. pariskunta auttaa sinua tässä asiassa, jos niin tahdot. sinulla on avaimet käsissäsi, voit myös tehdä miehestä ilmoituksen.

t. Keskiyö

• minun neuvoni.

Ymmärräthän sinä että jos se mies on vaikkapa narsisti niin jos katkaiset välit, kun tuntijasi sanoi. Paljon pahempaa voi olla vielä luvassa. Minä en ole mikään näkijä olevinani. Mutta sanonpa vaan että tutustu tuohon persoonallisuushäiriöön,vaikka netissä ja tee sen mukaan suunnitelma mitä teet. Ennen kuin katkaiset mitään välejä., käy myös poliisilaitoksessa poliisilta neuvoja kysymässä.

• pieni kukkanen

Kiitos, Keskiyö! Näet todella hyvin.
      Olen harkinnut rikosilmoitusta, mutta olen rauhaa rakastava ihminen, enkä tahtoisi selkkauksia. Olenkin katkaissut välit tämän miehen kanssa. Hän oli muka opettaja eräässä harrastustoiminnassa, mutta koska olen parempi siinä kuin hän, niin alkoi tulla niskaan kaikenlaista törkyä, joka kulminoitui tähän uhkailuryöppyyn.

Olen puhunut asiasta eräälle pariskunnalle, joilla on jonkin verran vaikutusvaltaa. He ymmärtävät asiaa kyllä. Mietin, millaisia seurauksia asiasta tulee, jos teen rikosilmoituklsen. Ja sitäkin mietin, miten ympäristö suhtautuu tämän miehen minusta levittämiin juttuihin.

• Dagmar -

Hei,

Älä yhtään enempää enää kärsi tilanteesta ja anna moista valtaa terrorisoida elämääsi kenellekkään. Ota ylös uhkailut ja soittoajat ja kerää faktaa eli kirjaa ylös millä tavoin on sinua kohtaan käyttäytynyt.
        Sitten HETI PAIKALLA yhteys virkavaltaan, ja selität tilanteen.
        Soitto poliisilta häirikölle rauhoittaa tilanteen yleensä hyvinkin tehokkaasti.
        Mies pitää sinua nynnynä jota voi mielin määrin kiusata, näytä hänelle että tämmönen peli vihelletään poikki nyt. Tuollaista ei missään nimessä saa hyväksyä ja poliisit auttavat kyllä, se on heidän työtään. Toimi siis.

• soo soo.

Äläpäs tuntija nyt kirjoittele itsellesi :D Taisit aloittaa koko ketjun

• ei näkijä

lue narsismistat. Ja käy poliisilaitoksella juttelemassa asiasta.. Sielläkin voi rauhallisesti jutella poliiisin kanssa pidempään asiasta ja yhdessä päätetään mitä tehdään.

• pieni kukkanen

Kiitos sinulle vastauksestasi.
      Toki tahtoisin ottaa yhteyttä poliisiin, mutta pelkään myllytystä, joka siitä voisi seurata, ja toki myös sitä, mitä tämä uhkailija sitten keksii pääni menoksi. Tuli kummallinen tunne hänen sanoistaan, ettei mikään ole mahdotonta hänen taholtaan. Olenkohan oikeassa, kun mieleeni nousee hänen mahdolliset yhteytensä myös rikollisuuteen.

• herää kiltti jo

Tuollaista ei tule kenenkään vain sietää. Se ei lopu ikinä.
        Sinähän olet jo myllytyksessä.
        Ota yhteyttä viranomaisiin jos sinua uhkaillaan, ne auttaa sinua, tuo on oikeasti pelottavaa mitä kuvailit tilanteen olevan!

• ...p.s.
        herää kiltti jo kirjoitti:

Tuollaista ei tule kenenkään vain sietää. Se ei lopu ikinä.
        Sinähän olet jo myllytyksessä.
        Ota yhteyttä viranomaisiin jos sinua uhkaillaan, ne auttaa sinua, tuo on oikeasti pelottavaa mitä kuvailit tilanteen olevan!

Ellet sitten ole keksinyt koko juttua.
        Kyllä normaali ihminen ilmoittaisi poliisille hyvin nopeasti tuollaisesta.

• liivimiehet.

Ota yhteyttä paikallisiin "enkeleihin" ja maksa muutama huntti siitä että käyvät juttelemassa miehelle. Tilanne ratkaistu. Jos et polisiille tohdi mennä tai poliisilla käynti ei auta.

• ei näkijä.
        liivimiehet. kirjoitti:

Ota yhteyttä paikallisiin "enkeleihin" ja maksa muutama huntti siitä että käyvät juttelemassa miehelle. Tilanne ratkaistu. Jos et polisiille tohdi mennä tai poliisilla käynti ei auta.

Asutko Tampereella ? Pitikö minun käydä vähän miehelle juttelemassa.

• ei näkijä.
        ei näkijä. kirjoitti:

Asutko Tampereella ? Pitikö minun käydä vähän miehelle juttelemassa.

Tehdään kohteen vaihto. Minä rupean kohteeksi. sinun puolesta Ei ole parempaakaan tekemistä. Jos et poliisille uskalla mennä.

• järki päähän nyt
        ei näkijä. kirjoitti:

Tehdään kohteen vaihto. Minä rupean kohteeksi. sinun puolesta Ei ole parempaakaan tekemistä. Jos et poliisille uskalla mennä.

Höpöhöpö, tuollaisessa tilanteessa mitään "liivimiehiä" kannata edes leikillään ehdottaa.Ne on varmaan aika pelottavia karskia äijiä eikä mitään partiopoikia.

Kyllä poliisille uskaltaa mennä! Tottakai! Kyllä ne tietää tasan tarkkaan mitä tehdä ja soittaa asianomaiselle häirikölle että mikäs siellä on meininki.
        Mieluummin kannattaa kysyä kuinka toi yleensä uskaltaa olla menemättä poliisille jos hänellä ihan oikeasti on joku hullu perässä.

• ei näkijä.
        järki päähän nyt kirjoitti:

Höpöhöpö, tuollaisessa tilanteessa mitään "liivimiehiä" kannata edes leikillään ehdottaa.Ne on varmaan aika pelottavia karskia äijiä eikä mitään partiopoikia.

Kyllä poliisille uskaltaa mennä! Tottakai! Kyllä ne tietää tasan tarkkaan mitä tehdä ja soittaa asianomaiselle häirikölle että mikäs siellä on meininki.
        Mieluummin kannattaa kysyä kuinka toi yleensä uskaltaa olla menemättä poliisille jos hänellä ihan oikeasti on joku hullu perässä.

TAitaa olla feikki. Olisin ollut valmis auttamaan jos ei olisi ja asuisi täällä päin. Minä voin narsistin kanssa tapella. Ei oo muutakaan tekemistä. Jos saan yhden ihmiselämän pelastettua. Mutta jos et oo feikki niin mene nyt ensimmäiseksi sinne poliisin juttusille. Sen jälkeen, jos asut täällä päin. Ota yhteyttä minuun. En ole mikään laitapuolen kulkija tai liivimies. Tavallinen muita auttava ihminen.

• ei näkijä.
        ei näkijä. kirjoitti:

TAitaa olla feikki. Olisin ollut valmis auttamaan jos ei olisi ja asuisi täällä päin. Minä voin narsistin kanssa tapella. Ei oo muutakaan tekemistä. Jos saan yhden ihmiselämän pelastettua. Mutta jos et oo feikki niin mene nyt ensimmäiseksi sinne poliisin juttusille. Sen jälkeen, jos asut täällä päin. Ota yhteyttä minuun. En ole mikään laitapuolen kulkija tai liivimies. Tavallinen muita auttava ihminen.

En väitä olevani mikään näkijä silti. Kyllä tässä elämässä täytyy itse TAISTELLA eteenpäin. Ja TEHDÄ suunnitelmia. Siinä ei mitkään mukanäkijät auta eikä heidän satunsa.

• liivimiehet
        järki päähän nyt kirjoitti:

Niin mutta jos ei halua mennä poliisille tai poliisi ei halua auttaa ? Ai, ajattelitko "järki päähän nyt" että jos hän laittaisi "partiopojan" juttusille. Eikä pelottavia ja karskia äijiä, niin tämä narsu lopettais leikkinsä paremmin ? Itse veikkaan että jälkimmäisempi ratkaisu tehoaa paremmin.

• pieni kukkanen

Tämä ei ole feikki, vaan tapahtumat ovat aivan tosia. Aionkin ottaa poliisiin yhteyttä heti arjen tultua. Olen ajatellut asiaa ja oikeuden pitää tapahtua, vaikka en haluaisikaan olla mukana ikävissä asioissa. Mutta tätä ei voi painaa villaisella, vaikka kuinka uhkailtaisiin.
      Olen aivan syytön enkä ole mitään pahaa tehnyt kenellekään. Olen liian kiltti ja saattaisin jopa sanoa nöyrästi "kiitos" kun minua uhkaillaan tai haukutaan.
      Kiitos teille kaikille! Olette avannut ssilmäni ja aion nyt toimia!

• Dagmar-

Tosi hyvä kun alat puolustamaan itseäsi, anna mennä vaan, sillä kenenkään ei saa antaa tuolla tavalla kiusata. Voihan olla ettei se lopu ikinä, vaan pahenee vaan.

Katsoppa tuosta ohjelmasta miten esim. R.Schatzin kiusaaminen loppui kun hän ilmoitti poliisille, ohjelman kohdasta 18:16 alkaa hänen kertomuksensa http://areena.yle.fi/tv/1871115

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2368
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      215
      2008
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1513
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1248
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1046
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      64
      970
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      865
    Aihe