mielipidettä kaipaan

nainen 30

Olen 30 v. nainen. Haluaisin perustaa perheen, mutta en ole vielä tavannut sitä oikeaa. Syitä siihen, etten ole tavannut voi olla monta, mutta pääasiassa syy on se, etten ole koko ajan ollut etsimässä miestä, niinkuin jotkut ystäväni ovat tehneet ja löytäneet ja eronneet. Olen tavallinen, normaali, seksistä pitävä, huumorintajuinen, siisti, kiva, eläimiä rakastava, iloinen ja muutenkin kaikin puolin hyvä kumppani, tyttöystävä ja vaimoainesta. Ja miestä ei ole löytynyt, tarkoitan kunnollista miestä.Komekymppiset miehet, mikä teitä vaivaa, kun ette näe helmeä silmienne edessä?

14

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Mo!
      Suuren piiten kolmekympiset miehet kaipavat
      vain sexiä.
      Itse olen 26 v ja haen myös sama seuraa ja ei
      löydänyt on vain naimisissa olevat naiset
      kuka haluavat vain sexiä,mutta ei vapaa naista
      Jos olet halukas tutustumaan mun kanssa,niin
      kirjoitta
      [email protected]

    • ei Rahikainen

      Ehkäpä sinussa on samantyyppistä passiivisuutta kuin allekirjoittaneessa, kun tarjokkaat eivät ole tuntuneet "juuri häneltä" sitä tunnetta ei vain ole viitsinyt ruveta väkisellä päkistämään (vaikka näin jälkeenpäin ajatellen ehkä olisi kannattanutkin joissakin tapauksissa). Romantikot taitanevat olla sukupuuttoon kuoleva laji :)

      Ei meitä kolmikymppisiä mikään eritysesti vaivaa, tutka on päällä jatkuvasti ja helmiä kyllä havaitaan mutta aika hankala on lähteä aloitteelliseksi ilman selviä vihjeitä, flirttiä peliin tytöt!

      Näin tasa-arvon aikoina kestämme myös sen jos nainen ehdottelee tahikka tiedustelee siviilisäätyämme, täysin vapaa olen minäkin vaikka "ei uskoisi että noin komea mies..." :D

    • mies 70

      Jos mies on selvinnyt kolmikymppiseksi asti sinkkuna, häntä tuskin enään saa seurustelemaan vakavasti. Jos taas on avioitunut ja eronnut, haluaa ehkä viettää muutaman "poikamies" vuoden. Tai on vannonut elävänsä poikamiehenä lopun ikäänsä. Yksinkertaisesti hakemiasi miehiä on tosi vähän, ehkä n. 1% ikäluokasta.

    • Nainen

      Kuuleppas ei ne miehet sua kotoo tule hakemaan tai romanttisesti ratsulla saavu luoksesi ruusukimppu käsivarsillesi pujottaen :) rohkeutta, yrittelijäisyyttä ja kaikkihan yleensä tapahtuu ihan itseksiin, kun vaan muistat että koukkuja vaan vesille ja kielenkannat herkemmiksi sanomaan asioita. Turhaa vikistä täällä keskustelupalstalla!

    • +30v mies

      Olet kuvaillut itseäsi ja sen varjolla tunnut aika hyvältä vaihtoehdolta vaimokandinaatiksi. Mutta samalla herää kysymys mitenkä vaativa olet miesten suhteen. Pörssimailmassa on jo pitkään ollut vallassa ns. "voiton maksimointi", jossa vaaditaan aina enemmän ja enemmän. Nyt tämä ajattelumailma on siirtynyt pikkuhiljaa myös perhe- ja ihmissuhteisiin.

      Eli tälläiset asiat saattavat johtua siitä että omat vaatimukset ovat senverran kovat ettei kumppania löydy.

      Itse olisin tyytyväinen kumppaniin, jonka kanssa olisi hyvä olla eli henkilökemiat toimisivat. Mutta tiedän ettei kyseinen asia nykypäivänä riitä monellekkaan.

      ps. ennenvanhaan oli sanonta "vaatimattomuus kaunistaa". Mutta se taitaa olla ihan out nykyään.

    • 166cm

      Olen 28v ja olen huomannut,että kun ilmoitan naisille pituuteni(lyhyyteni) heti kiinnostus laskee. Ei ole väliä onko kiltti,huomaavainen. Olenkin nyt ruvennut viettämään kulkurin elämää, joten en juurikaan ole koti kulmilla, vaan aina menossa. Naisille TÄRKEIN on PITUUS

      • 197cm

        Minulle pituudesta ei ole ollut koskaan hirveästi hyötyä naisten suhteen.

        On kai sitten muita attribuutteja jotka laskevat arvostustani jota pituuteni ei kompensoi.


      • lattegirl

        Yksi maailman parhaista kavereistani on mies, joka on reilusti minua lyhyempi (itse olen 164cm). Tutustuin häneen 6 vuotta sitten hiljalleen tuttavaperheen kautta, ja kirosin lujaa, kun hän kohta ilmoitti kihlauksestaan erääseen viehättävään (170cm pitkään) tyttöseen, koska juuri samoihin aikoihin tajusin olevani todella hullaantunut häneen.

        Älä luovuta. Tosi rakkaus EI KATSO pituutta.


    • Mirafiori

      Sympatiani ovat täysin sinun puolellasi ja tiedän täysin miltä sinusta tuntuu. Itselläni on juuri samanlainen tilanne, en "nuorempana" hakenut aktiivisesti miestä, kaipa siksi että keskityin opiskeluun, harrastuksiin jne. Nykyisin 26-vuotiaana tuntuu mahdottomalta tavatakaan ketään kun aina liikutaan joka puolella suurella kaveriporukalla, jossa on mukana ystävien "toiset puoliskot", jolloin ulkopuolinen ei helposti ehkä edes erota kuka kenenkin kanssa seurustelee. Ole siinä sitten kuinka hurmaava tahansa niin varmasti jäät huomiotta. On todellakin vaikeaa löytää miestä, jonka kanssa voisi olla ihan oma itsensä, tarvitsematta esittää yhtään sen enempää kuin mitä on; kaikkine hyvine- ja huonoine puolineen.

    • Sinkkumies

      Täällä 33-vuotias sinkkumies, joka myös ei ole löytänyt oikeaa. Luulen, että jos et mitenkään osoita kiinnostustasi ketään kohtaan, harva uskaltaa alkaa koettelemaan onneaan. Pakit ovat aina raskas juttu, varsinkin töykeät sellaiset.

    • arii

      ensinnäki: tämä koko palsta, kirjoittelu ei tuota yhtikäs mitään parempi jos laittaisit maili osoittees näkyviin ja vastailisit sitte niihin tulleisiin viesteihin. muutaman poitin annan vastaa kaikkiin, jos et muuta niin edes "kiitos ei" älä heti tyrmää kaikkee voit nukkuu onnes ohi.
      hyvää jahti onnee sinulle.

    • Yxxor

      Kuulostaa erittäin hyvältä muuten, mutta itse kaipaisin naiselta lisäksi perinteistä luterilaista uskoa, jotta voisin tuntea todella syvää yhteyttä ja luottaakin enemmän. Enpä taitaisi luterilaisena kelvata sinulle?

    • ItseIhmisyys

      En osaa sanoa, enkä tiedä. olen itsekin sinkku, mutta siksi, koska en jaksa pillujuttuja ja kaipaan empaattista miestä. Sellainen joka voi lakata kyntensä, eikä se poista hänen miehuuttaan. Miestä jota ei määrittele minun sukuelimeni ja se paljonko sitä saa. Vaan itsetunto syntyy oikeasta arvostuksesta omaa itseä kohtaan. Ja hyvästä itsetuntemuksesta. Sellaisen kanssa on hyvä olla. Koska sellaisen seurassa minun persoonani ei syö toisen ihmisen oman arvon tuntoa miehenä.

      Olen koittanut monia katsella, mutta ei kun ei. Näiden juttujen kera olen onnellinen, koska voin olla vapaa suhteessa olemaan minä ja hän se mitä onkaan.

    • miksi leijona-mie-

      henä mulle sattuu aina kaksonen tai vesimies/vaakanainen kaveriksi?
      Aikamme yhteisönä on n. 2-3kk ja se on siinä!
      Olen raitis, ainoa paheeni on tupakointi, sekö juoppous puuttuu siitä?
      Olen ihan ok ulkonäöltäni muitten sanomana, ihmettelen miksi en saa naisia, vaikka nuorena kilvan likat juoksi perässän ja niitä piisasi, lienen tullut laiskaksi jahtaamaan likkoja....i?
      No mutta kun en käy nykyään muualla kuin töissä ja sit meen kotiin koirieni luo enkä käy diskoissa tai kapakoissa, ymmärrän kyllä kun en viitsi kiertää autollani ympyrää pitkin raitteja!

      Olen siis nyt 33v mies, koirat ja työ on elämäni, toivoisin samanhenkistä tyttöä kaverikseni, pohjois-Suomesta ja läheltä mieluummin, ei ole aikaa ajella satoja kilometrejä ja ehkäpäs olisko huikea vaatimus jotain oinas- tai jousimiestyttöä, eli ns. tulisieluista jotka sopisi leijonan kans paremmin???

      Ollenen liian kiltti yleensäkin, osaan kokata ym. kotitöitä tehdä, en ole siivoton siis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe