Ahdistaa niin vitusti

4+1

En oo mikään kovin suosittu tyyppi enkä mikään maailman komein poika, mutta onnistuin saamaan aikanaan aika hyvän näkösen tyttöystävän. Nyt on alkanu tuntuu et se on kiinnostunu yhestä toisesta jonka kanssa aina flirttailee ja läpsii sen persettä. Nyt näin ne pari päivää sitten juttelemassa ja menin jälkeen päin kysymään että mistä puhuitte. Sain vastaukseksi ei mistään. Kysyin mun gf kavetilta et mistä ne puhu ja se kerto et mun gf, se ketä se on katellu(on mun kaveri), sit yks mun toinen kaveri ja mun gf kaveri menee yhessä lintsille. Eipä tietenkää mua halunnu pyytää mukaan. Ja puhuivat oikeen kuinka gf ja se toinen poika haluavat istua kaikissa laitteissa vierekkäin. Menin ja kysyin tyttö ystävältäni että onko se nyt oikeasti totta niin se sano että ei enää tahdo olla mun kanssa. Eli kaikki on hylänny mut mun gf ja mun kaverit. Voi saatana että sattuu..

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Harmillista kuulla ikävästä tilanteestasi. Tyttöystäväsi on käyttäytynyt sinua kohtaan väärin, eikä sinun tarvitse hyväksyä sitä. On ymmärrettävää, että sinulla on paha olla ja se on ihan luonnollistakin. Suhteen rikkoutuminen ottaa aina aikansa ennen kuin siitä toipuu ja pääsee yli.

      Löytyisikö lähipiiristäsi ketään luotettavaa aikuista, jonka kanssa pystyisit puhumaan tilanteestasi? Onko sinulla muita kavereita, jotka eivät liity entiseen suhteeseesi? Olisi hyvä, että viettäisit aikaa omanikäisten kavereidesi kanssa, jolloin et tuntisi oloasi niin hylätyksi ja yksinäiseksi. Erilaiset harrastukset auttavat uusien tuttavuuksien löytämisessä.

      Kaikesta huolimatta muista, että olet hieno ihminen juuri sellaisena kuin olet. Olemme varmoja, että jossain vaiheessa löydät tyttöystävän, joka arvostaa sinua omana itsenäsi! Tsemppiä elämääsi ja aurinkoisempaa kesän odotusta! :)

      Toivottaen,
      NettiSaappaat Jyväskylästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe