Päivitys Suomi24 Treffeihin 25.4.2013

Hei!

Suomi24:n treffipalveluun on tehty päivitys tänään iltapäivällä. Päivityksen takia palvelu on ollut pois käytöstä noin 15 minuuttia.

Päivityksen yhteydessä toteutettiin seuraavat uudistukset:
- Treffit Plus -paketin tilanneille käyttäjille on lisätty mahdollisuus lähettää toisille treffailijoille valitsemiaan flirttejä viestittelynäkymässä. Flirttejä voi lähettää rajattoman määrän. Flirtit toimivat toistaiseksi vain webbiversiossa, mutta ne pyritään tuomaan myös mobiiliversioon mahdollisimman pian.

- Treffit Plus -paketin tilanneille käyttäjille on lisätty mahdollisuus saada päivittäisiä sähköposti-ilmoituksia, jossa on mukana uudet sopivat ihannekumppanit, viestit sekä tieto vanhenevasta Plus-paketista. Käyttäjä saa ilmoituksen päivittäin, jos hänelle on ilmoitettavia asioita. Mikäli ihannekumppaneita ei ole tarjolla kolmeen päivään, käyttäjää kehotetaan tarkistamaan hakukriteerinsä. Sähköposti-ilmoitukset voi laittaa päälle tai pois päältä treffiprofiilin asetuksista.

- Treffit Plus -sivulle on lisätty oston jälkeinen kuittisivu ja näkymä palvelun tuotteiden ostohistoriasta. Tiedot näkyvät Plus-paketin tilanneille käyttäjille. Sivulle listautuvat sekä onnistuneet ostot että ne, jotka ovat keskeytyneet muuten kuin käyttäjän klikatessa Keskeytä-painiketta. Maksujen näkyminen käyttäjille helpottaa mahdollisten virhetilanteiden tutkimista.

Terveisin,
Piia
Suomi24

24

3370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikähän Saatana siinä on kun päivityksiä tehdään joka viikko , nytkin te päivitätte
      treffi sivuja MUKAMAS . SÄHKÖPOSTI EI TAAS JÄLLEEN KERRAN PELAA ..
      PITÄKÄÄ TUMPELOT SORMENNE POIS SIELTÄ .

      • Hei,
        tämä treffipalveluun tehty päivitys ei koskenut sähköpostipalvelua. Sähköpostissa on tällä hetkellä ongelmia, joita yritämme selvittää yhdessä palveluntuottajan kanssa.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


    • Eipä ainakaan vielä toiminu toi sähköposti ilmotus vaikka rukasttu oli

    • APUA PIAN??

      MIKSI TUON PÄIVITYKSEN JÄLKEEN PUHELIMELLA EI ENÄÄ TOIMI NIIN KUIN PITÄISI? VIESTIT EI AUKEA JA SITEN EI PYSTY NIIHIN VASTAAMAANKAAN. ENNEN PÄIVITYSTÄ AUKENI MOBIILILAITE VERSIONA JA NYT KAIKKI NÄKYVISSÄ SAMALLA TAVALLA KUIN TIETOKONEELLAKIN. MISSÄ VIKA? KAIKEN LISÄKSI OLEN VIELÄ MAKSAVA TREFFIT PLUS ASIAKAS!

      • Hei,
        mitä mobiililaitetta käytät? Onko sinulla Treffit Plus -paketti?

        Terveisin,m
        Piia
        Suomi24


      • APUA PIAN??
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,
        mitä mobiililaitetta käytät? Onko sinulla Treffit Plus -paketti?

        Terveisin,m
        Piia
        Suomi24

        KÄYTÄN LUMIA 920 JA ON KYLLÄ TREFFIT PLUS-PAKETTI, JOTEN OLISI TOSIAAN MUKAVA JO VIHDOINKIN SAADA VASTAUS ASIAAN. MEINAAN EI KANNATA AINAKAAN MUUTEN UUSIA TUOTA PLUS-PAKETTIA JOS PUHELIMELLA EI ENÄÄ MAHDOLLISUUTTA SIVULLA KIRJOITTELUUN. JA OMAAN PUHELIMEENI EN OLE TEHNYT MITÄÄN SELLAISIA PÄIVITYKSIÄ, JOTKA VAIKUTTAISI ASIAAN. VIKA TOSIAAN ALKOI HETI TUON TEIDÄN 25.4. OLLEEN PÄIVITYKSEN JÄLKEEN!!


      • Ihmishauki

        abcdefghijklmnopqrstuvwxyz. Siinä pieniä kirjaimia, kun sulta on tainnut loppua kesken. Ei maksa mittää.


    • treffifanaatikko

      Koskahan saisi sen hakulistauksen toimimaan valittujen kriteerien mukaisesti...?

      • Hei,
        treffipalvelun hakutoiminnallisuuksia kehitetään jatkuvasti eteenpäin. Tarkkaa aikaa en osaa vielä sanoa, mutta erilaisia päivitystä on tulossa.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


    • l o l

      Se on hyvä että täällä tiedotteet palstalla ylläpito näköjään jaksaa vastailla käyttäjien kysymyksiin jotka ovat väärässä paikassa mutta ei sitten viitsitä kehitysideoihin kommentoida mitään.

    • treffifanaatikko

      Siis hakutoiminnoissahan on ollut VIKA alusta lähtien eli jos hakee viimeksi kirjautuneet niin tuloksessa on satunnaisessa järjestyksessä online- ja offline-käyttäjiä.

    • bugirapsantekijä

      Treffeissä viestit lähtevät tällä hetkellä tuplana!?

    • VASTAUSTA JO!!!!!!

      KÄYTÄN LUMIA 920 JA ON KYLLÄ TREFFIT PLUS-PAKETTI, JOTEN OLISI TOSIAAN MUKAVA JO VIHDOINKIN SAADA VASTAUS ASIAAN. MEINAAN EI KANNATA AINAKAAN MUUTEN UUSIA TUOTA PLUS-PAKETTIA JOS PUHELIMELLA EI ENÄÄ MAHDOLLISUUTTA SIVULLA KIRJOITTELUUN. JA OMAAN PUHELIMEENI EN OLE TEHNYT MITÄÄN SELLAISIA PÄIVITYKSIÄ, JOTKA VAIKUTTAISI ASIAAN. VIKA TOSIAAN ALKOI HETI TUON TEIDÄN 25.4. OLLEEN PÄIVITYKSEN JÄLKEEN!!

    • huhhuhvaan

      Tuon huutajan kanssa en kyllä treffeille lähtisi...

    • Rotikkarinsessa

      Mikähän lienee vikana? Kun kirjaudun käyttäjätunnuksellani Treffit-palveluun sisään, niin se väittää että minulla ei Treffit-tunnusta ole: hakutuloksissa profiilini kuitenkin löytyy edelleen.

    • rokkikokki86

      Täällä on sama ongelma! Harmittaa niin pirusti kun jäin odottelemaan vastausta kysymykseen eräältä naiselta :( Ja ilmeisesti hänki odottelee minun viestiä... Kakkaa tämä touhu!

    • ihmetouhuataaskerran

      Viestejä ei pysty ollenkaan lukemaan kännykällä edelleenkään vaikka tässä piti olla paremmat mobiiliominaisuudet kuin aiemmassa versiossa...

    • pekkabac

      kiitos

    • Kysyn vaan

      @suomi24.fi Miksi te ette voi lisätä sinne hakujen listausjärjestykseen online-tilassa olevia yhdeksi vaihtoehdoksi? On ihan hemmetin ärsyttävää etsiä niitä vihreitä pallukoita tuhansien mukamas aktiivisten profiilien joukosta. Miksi?

    • kysyjä

      Huomenta vaan.

    • kysyjä

      mikä haku lista?

      • kysyjä

        iltaa kaikille jotka sattuu valvomaan.


    • Zege Vaara

      Hakulistaa on tuskallinen selata muutenkin, koska kerralla näkyy niin vähän. Koko ajan saa tökkiä "näytä lisää"-linkkiä. Ei mikään parannus entiseen.

    • alan olla äkäinen

      En halua treffejä. En vain keksi, minne valittaisin tuosta koiran kuvasta, joka putkahtaa vähän väliä silmille. Olen vastannut varmaan jo viisi kertaa kyselyihinne, mutta koira senkun ilmestyy.

      KIUSAN TEKOA! Vai mistä on kysymys?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe