rehellinen ennustus kiitos!!

ihan valmis

Eilen oli riidan jälkeen niin vahva tunne että lähden tästä suhteesta pois. Saatiin nyt kuitenkin sovittuaja mieltä jäi kaivelemaan että koskahan tämäkin kehä kierretään uudestaan.. Onko suhteella tulevaisuutta? Mistä saan voimaa lähteä? Olen tehnyt eroa jo pitkän aikaa ja vieläkin olen vain tässä enkä kyllä itsekkään tiedä että miksi. Mietityttää myös miten selviäisin yksinhuoltajana kolmen pienen kanssa? Tai kelpuuttaisiko kukaan enää minua lasten kanssa elämäänsä?

6

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

lapset tulevat ensin, niin on parasta.
      kasvata mieltäsi ja valmistaudu! ota härkää sarvista ja käy jokin kurssi, mitä olet miettinyt. et sinä mikään surkimus ole, sinä pystyt moneen asiaan täysillä.

näen onnea kodissa, mutta näen myös oikeudenkäynnin. lapset kasvavat, sinä myös. kasvatat henkisiä kykyjäsi, yksi tärkeä on rentoutuminen. et ole rentoutunut pitkään aikaan!!
      kommunikaatio on avain sinulle. lue, lue ja lue. kun lapset nukkuvat, sinulla on mahdollisuus lukea pari riviä mielenkiintoisia kirjoja. pakene sinne todellisuutta ja etsi oikeita rivejä, niin se minulle näytetään.
      mitään ei tapahdu hetkessä, eikä kahdessakaan.

miehelläsi on kodin ulkopuolisia ajatuksia, joita hän pyörittelee mielessään. uskoo onnen odottavan ovien takana. sinä voisit päästää huonon omantuntosi irti ja uskoa oikeasti olevasi hyvä ihminen. sinulle se aurinko paistaa, mutta pidä kielesi kurissa.... siitä se totuus ei ainakaan selviä. rauhallisin mielin voit lukea ja miettiä, toki ei kannata aina sanoa kaikkea mitä sylki suuhun tuo.
      en tahdo moittia, vaan tukea!

t. Keskiyö

• aivan valmis

Kiitos keskiyö vastauksestasi! On todellakin eräs kurssi minne olen miettinyt menoa. Narsistien uhrien tuki-ryhmä. Onko varmaan nyt niin että kotona on niin huono energia että se heijastuu jo omaan käytökseen joka on tuonut itsessäkin aivan uusia piirteitä? Ärähtelyt ja aivan täysi uupumus iltaisin. Myös unettomuutta on esiintynyt. Lukemista ei ole kyllä koskaan minulle ehdotettu vaikka sitä olen harrastanut nuorempana. Oikeudenkäynti oli kyllä aivan täysi yllätys.?! En tiedä miehen kanssako menemme sinne tappelemaan lapsista vai mitä ihmettä?? Mutta jotenkin en usko että oikeuteen asti haluaisi tuo ukko mennä?? En loukkaantunut vastauksestasi. Kiitollisena ainoastaan luin sen kun olen tätä pohtinut jo pitkään. Kiitos keskiyö ja ihanaa kevättä sinulle!

• Hei

jos tuolle kurssille menet, niin älä älähdä siitä miehellesi, pidä se salaisuutenasi. keräät siellä salaisia aseita omalle varallesi.
      rentoutuminen ja lukeminen ovat sinulle suureksi avuksi, ne näyttävät sinulle monta uutta reittiä arjen hoitamiseen ja paljon siitä eteenpäinkin....

kyllä sinä pärjäät ja iän mukana te rauhoitutte kumpikin!

t. Keskiyö

• ihan valmis

Kiitos vielä sinulle! Mutta jäi häiritsemään että löydänkö rinnalleni uutta miestä sitten kuunaan päivänä? Vai elänkö lopun elämääni yksin?

• Hei

voi kuule, sinä saat pitää omasi tai valita toisen, sinä vahvistut ja sinusta tulee tosinainen.
      miehesi sykyilee ja suunnittelee, sinä laahaat perässä sen kun jaksat. tällaista se naisen ja äidin elämä on!
      mutta LUE, se on neuvoni sinulle. lue mitä sattuu, kunnes innostut jostakin tosissasi. kaikki lukemasi on tietoa, mikään ei mene hukkaan. osaat myöhemmin elämässäsi argumentoida tosi taitavasti, se on sinun valttisi.
      sanomalehti on hyvä aloitus, mutta tarvitaan kirjoja, näen sinun kasvattavan kirjahyllyä ihan tosissasi.
      ai yksinkö? et sinä ainakaan.

t. Keskiyö

• aivan valmis

Kiitos vielä kerran kun jaksoit katsoa :) en kiusaa enempää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2368
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      215
      2008
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1513
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1248
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1046
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      64
      970
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      865
    Aihe