Tietääkö kukaan, onko henkilökohtaisella avustajalla oikeutta pitää kesälomaansa yhteen putkeen? Näin haluaisin, mutta avustettava ei.
Henkilökoht.avustajan kesälomat
4
138
Vastaukset
- toteaja.
Otappa yhteyttä liittoon/oikeusasiamieheen. Sulla on mulkku avustettava. varmaan aika paska homma. itsekin niitä katellu. aina huono palkka. ja vähän tunteja. tai ei merkitä koko palkkaa ilmoitukseen. Ikinä ei vastailla kysymyksiin sähköpostitse. Ilmeisesti ilmaistöihin on kova tunku
- annastiina3
Kyllä saat. Mikäli avustettavalla on kuntoutuksia tms.. niin lomat pyritään silloin pitämään, mutta mikäli tälläisiä ei ole on työntekijällä täysi oikeus pitää lomansa putkeen.
- sanneli.
Riippuu avustettavasta...oikeus siihen kyllä on. Ne on sun omia lomia eikä niitä ole pakko pitää silloin kun avustettava esim kuntoutuksesta..siltä ajalta saa liitolta rahaa jos sellaiseen kuuluu. Itsellä kokemusta neljä vuotta tästä työstä joka loppuu omasta tahdosta nyt syksyllä.
Itse ainakin saan pitää putkeen koko kesälomani. 30 päivää kertyi, mutta 6 niistä jää automaattisesti pidettäväksi talviloma-aikaan. Sinullakin siis on täysi oikeus pitää lomasi putkeen, jos niin tahdot. Avustettavallesi kuitenkin on varmasti tulossa sijainen siksi aikaa, kun olet lomalla, ettei pitäisi olla siitä kiinni, että jää ilman avustajaa. Asiaa voit kyllä kysyä liitostakin, niin saat varman vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766