Tässä maailman oikeutta eli ateistivääryyttä

Palakoothelvetissä

7

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 + 2

Ja mistä niin päättelet?

Et kai vaan ole paljastamassa mikä on sinun versiosi kristillisestä rakkaudesta?

• Vielä minä näin auringon alla:
      oli oikeuspaikka – ja siellä vääryys,
      oli tuomioistuin – ja sielläkin vääryys.
      Minä ajattelin itsekseni: Jumala tuomitsee oikein, niin syyttömän kuin syyllisen, sillä jokaisella asialla ja teolla on aikansa.

• Jopa on tosiaan johtopäätös! MItä tarkoittaa se peräänkuulutettu: Kristillinen Lähimmäisenrakkaus?

• 1xuusi

Ei voi ymmärtää tällaisia tuomioita. Ehdollista. "Ehdoton tuomio tekisi tuomitun elämänmuutoksesta epätarkoituksenmukaisen".
      Ja minkäköhänmoinen elämänmuutos on raiskatun äidin ja hänen lapsensa elämässä. Minkä ihmeen takia raiskaajia "ymmärretään" niin tolkuttomasti Suomessa? Joku taas tuosta saa mallia. Eipä tuomio ole kummoinenkaan.

Naiset ovat edelleen toisen luokan kansalaisia tässä yhteiskunnassa.

• Hoooiiohoii

Kirkkohan juuri opettaa anteeksiantoa jopa veriruskeista synneistä. Ja mikä katalinta, anteeksi "saa" pyytämättä anteeksi rikoksensa uhrilta. Raiskaajallekin luvataan herran armoa ilman että tälleraiskatulta kysytään mitään. Ja valtio maksaa palkan vankilapapeille, jotka myyvät tällaista mahdollisutta "saada anteeksi" meditoimalla...

• hoooiiohoii

Ja olisiko raiskatun pitänyt kääntä toinenkin poski, tai kakkonen esiin vapaaehtoisesti? Aloittajan uskonnollinen vihapuhe ateiseja kohtaan on törkeää.

• yööööök

yööööök

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82