Saako OpenOfficessa jotakin määriteltyä, ettei se ehdottelisi mitään ja "korjailisi" tekstiäni.
Esimerkki: kirjoitan rivin alkuun 1. ja painan enteriä, rivi sisentyy ja ehdottaa seuraavaa 2. jne.
Tämä on raivostuttavaa. Olen tuomittu kirjoittamaan kaikki tekstini WordPadissa ja sitten tarvittaessa siirtämään ne OpenOfficeen. Microsoft Wordissa muuten samat ongelmat. Ärsyttävää.
OpenOffice määräilee
2
131
Vastaukset
- loska2
korjaus edelliseen:
siis kun kirjoitan rivin alkuun 1. ja jonkun SANAN ja painan sitten enteriä, rivi sisentyy ja ehdottaa seuraavaa: 2. jne. (silloin aukeaa joku "luettelomerkit ja numerointi" -ikkuna) Automaattiset ominaisuudet, jotka ovat oletuksellisesti päällä, ovat yleensä ikäviä. Siksikin, kun ei tiedä, mistä sen voi asettaa toisin, ellei ole kurssia käynyt.
Valitse Työkalut - Automaattisen korjauksen asetukset - Asetukset-välilehti
Käytä numerointia - symboli: -ruudu rastittomaksi.
Itse poistaisin kaikki rastit tältä välilehdeltä (samoin Sanan täydennys -välilehdeltä), mutta saattaahan niistä jokin olla tarpeenkin, jos on tottunut niiden antamaan automatiikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423