sain siipeeni taas,,,

minä ja morrison

vosiko joku näkijä katsoa ,miten mun juttuni erään hemmon kanssa alati jatkuu ja jatkuu.olin päättänyt jo että meidän seikkailumme ovat sit ohitse-vaan eipäs ollutkaan.minä olen edelleen retkussa häneen,mutta se liittyy vuosien takaisiin kokemuksiimme.nyt tilanne on tietty toinen,mutta minkäs teet kun näemme .tämä on makeaa myrkkyä sielulleni.miten tämä tilanteemme jatkuu ja näyttää ? t lilla fröken

9

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei pikku neiti

tätä jatkuu niin kauan, kuin sinua itseäsi vain huvittaa!
      mies on varattu, toki seksi kiinnostaisi. suo anteeksi suorat sanani, mutta tiedät mitä tarkoitan.
      miehellä on myös omantunnon tuskia.

näkyy myös uutisia, jotka tulevat kaukaa, eivätkä ole oikein mukavia. sinä varmaankin autat ystävää hädässä, tulee pientä mielenharmia, mutta tietenkin sinä autat.

t. Keskiyö

ps. tilanne jatkuu ennallaan, jos niin tahdot....

• vai paha tapako vaan

ei hänellä ole vakituista,jotain samantapaista.pyytää viereensä yöksi,jos varattu,ei voisi tehdä niin.pitää aikaajoin yhteyksiä,tiiviimmin.hän on yksineläjä pienessä boksissa.täytyyhän sillä tunteita olla kun haluaa ola tekemisissä.hän tekee kaikille näin.en hän.kään ole pulmunen,sit varattuja täytyy oola kaksi.miten kuvailisit tuntija meitä,siis hän ja mä.emme elä seksin puutteissa,jos halutaa tapailla,onhan kyse jostain muustakin...vuosienkin ja pidempien taukojenkin jälkeen.miten kuvaat tätä meidän tarinaa,riippuuko se minusta vain...pliis katso tää viel

• Hei

tämä mies uskoo omaan totuuteensa, häntä ei litistetä valmiisiin muotteihin. minulle näkyy koti ja lapsi, ne liittyvät hänen elämäänsä lämpimästi. hän ei ainakaan ole vielä selvittänyt itselleen mihin suuntaan pitäisi lähteä, hänellä ei ole suuntaa.
      sinä olet tunteella mukana tässä jutussa. ja sinulla on odotuksiakin, tietysti.
      ihminen ei voi olla aina yksin, jos ei ole vakituista kumppania, silloin en epä-vakituisia kumppaneita. hänellä on toinenkin satunnainen tuttava.

nuo pitkät tauot kuvaavat hänen elämäänsä, millä ei ole suuntaa niinkuin laivan kapteenilla. sinä voit jäädä tähän rytmiin, hypätä laivan kyytiin silloin kun se tulee satamaan. jos se sinulle riittää, sillä romanttinen ihminen sinä olet, niin sillä tavalla sinä saat pitää hänet noina hetkinä, silloin te kuulutte yhteen.
      voi kun olisit kysynyt jotakin helpompaa!

t. Keskiyö

• Jännäri

Ei liity juuri tähän juttuun mutta kyllä ihminen voi olla koko elämänsä yksin ilman edes tilapäistä kumppania. Minä ainakin olen

• toivonta tapailuja

kiitän sua tuntija kun olet jaksanut aihettani katsella.hänellä ja mulla on sitotumiskammoa,meillä on molemmilla jotkut,hän on kertonut tilanteestansa ja pitää juttuansa taakkana,liekä turvallinen tuttava ,mut minua haluaa tapailla,ja on valmis yötä viettämään.eli rakkausjuttua en usko hällä sen koommin olevankaan.miten net tilantemme jatkuvan,anna hyvä vinkki jolla voisin testTA hänen tunnepuolensa.minä rakast6in häntä joskus,mutta en saata uskoa hänenlaistaan kunnon kumppanikseni.miten homma jatkuu,,,neuvo opasta mua,etten anna väärää viestiä,kun mä olen toisaalta jo häivyttänyt hänet henkiseltä listalta,hänell on vaikutus vielä...mieleeni.vanhat muistot palaavat,vaikka entiset ovat vain kaunuuta muistoja.kiitos jos yhden jaksat vielä kertoa....hän ei rakasta toista,koska pettää aina.kanssani valmis aina,,,mäkäänen voi vastustaa toisaaltakaan...

• attraktio

Se on kyllä jännä juttu tuo ihmisten välinen vetovoima, joskus se on niin voimakasta joidenkin välillä.

• toivoa ilmassa

Minullakin oli neljän vuoden hyppysuhde kun olin erosta kulunut 6 vuotta.

Se loppui raakasti.Parin vuoden päästä mies tuli eteeni itki iso mies ja sanoi minä olen se oikea.

Näimme noin 5 kertaa ja oli aivan sekaisin tunteissaan.

Hävisin muille maille. Nyt on mennyt vuosi ja tapasin ensimmäisen miehen tarkoitan miehen todella vastuutuntoisen rakastavan. En tiennyt tuollaisia on.
      Itse todella olin sitoutumiskammoinen koska olin yli kymmenen vuotta ollut pitäny kotini yksin. Tämä mies on jaksanut ja kesyttänyt minut.

Luulisin sinulle tulee rakkaus, mutta sinun pitää oppia vielä asioita kovasti. Olet eteisessä odottamassa. Jos et vain paranna itseäsi tuosta miehestä se jatkuu niinsanotusti hautaan asti. Sinun oma valinta nyt edessä. Paljon jo kun pyydät täälä apua. Ehkä enkelisi yrittää sanoa sinulle jotain, kun jo nyt mietit näin.
      Puhu pyydä heiltä apua ..

• olisko näin...

Sitoutumiskammo on yleensä pohjalla olevaa luottamuspulaa, jota ilman mitään pysyvää ei voi rakentaa.

Kummasti aiemmin ne sitoutumiskammoisetkin on läpi historian sitoutuneet kun tarpeeksi hyvä tyyppi on osunut kohdalle. Oma lukunsa tietysti ovat nämä peter pan-miehet tai kypsymättömät ikiteini-naiset, jotka eivät aikuistu koskaan.

• mie

niinhän se on useimmiten.peterpan miehet,iki poikaset.ja tietty ikiteininaiset.mä olen kypsä ja pidän hemmoa ailahtelevana itsekeskeisenä.ei olisi se turvallinen kumppani.ei se erotiikka pelkästään enään riitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2198
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      189
      1807
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1222
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe