olen piirun vaille 5kymppinen nainen, kahdesti eronnut neljän lapsen äiti. Olen ajautunut huikeisiin talousvaikeuksiin, joille ei loppua näy. Olen hakenut apua mutta mikään taho ei tunnu tätä tilannetta saavan raiteilleen. Onko mistään suunnalta tulossa apua, vai tätäkö tämä on maailman tappiin asti?
Tuntijasi
tummanainen49
1
<50
Vastaukset
Hei
olet vahva ja filmaattinen ihminen. huumori löytyy, vaikka itkettääkin.
nyt lapset ovat ykkösenä, niin kuin sinä tiedätkin.
miesasiat minä jättäisin toistaiseksi omaan varaansa, kysymys on enemmänkin sinun omasta pärjäämisestäsi.
lapsesi ovat kunnossa ja voivat hyvin.
sinun pitäisi tehdä vielä lisähommia talouden elvyttämiseksi. kotoa käsin se ei onnistu, sen näen selkeästi. sinä löydät lisätienestin ja sitä kautta löydät uusia ystäviä. kyllä se siitä lähtee!
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724979Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33278Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282777
- 372752
- 402743