5.6.04 syntyneet sekoitukset!!!

sarax

Onko täällä ketään kuka omistaisi 5.6.04 Helsingissä syntyneitä pinserin/perhoskoiran/portugalin podengon sekotuspentua? Minulla yksi uros. Ja olisi kiva tietää millaisia sisarukset ovat.

9

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeliM

Minä pennuista kyselin mutta ovat niin kalliita että en osta. 300 euoa sekarotuisesta, huh huh! Vieläkin näkyy apulassa pentuja kaupittelevan, laitoin sähköpostia että 100 euroa voin pennusta maksaa. Eipä ole mitään kuulunut...

• liina..

enpä nyt tiiä onko niin kalliita. Ihan yleisesti tollasia summia ja vielä enemmänkin pienistä sekoituspennuista pyydetään ja menevät hyvin kaupaksi

• HeliM
        liina.. kirjoitti:

enpä nyt tiiä onko niin kalliita. Ihan yleisesti tollasia summia ja vielä enemmänkin pienistä sekoituspennuista pyydetään ja menevät hyvin kaupaksi

Eipä ilmeisesti ole nämä pennut menneet kun yhä' edelleen on apulassa ilmoitus pennuista. Ja nehän on jo 11 viikkoa vanhoja eli reilusti yli luovutusiän.

Hiukan on tienaamisen makua kun noissa hinnoissa pyöritään. Tuttavani osti pienen sekarotuisen hintaan 50 euroa. Pentu oli kahden puhdasrotuisen vahinko. Eipä ollut siinä tienaamisen makua, pentujea aiheuttamat kulut kuulemma peitti hinta ihan hyvin, kasvattaja jäi hiukan voitolle (10 euroa/pentu).

• rasax
        HeliM kirjoitti:

Eipä ilmeisesti ole nämä pennut menneet kun yhä' edelleen on apulassa ilmoitus pennuista. Ja nehän on jo 11 viikkoa vanhoja eli reilusti yli luovutusiän.

Hiukan on tienaamisen makua kun noissa hinnoissa pyöritään. Tuttavani osti pienen sekarotuisen hintaan 50 euroa. Pentu oli kahden puhdasrotuisen vahinko. Eipä ollut siinä tienaamisen makua, pentujea aiheuttamat kulut kuulemma peitti hinta ihan hyvin, kasvattaja jäi hiukan voitolle (10 euroa/pentu).

Eiköhän se ole jokaisen oma asia paljonko sekoitus pennusta maksaa. Minä olin valmis maksamaan sen 300€ enkä kadu pätkääkään!
        Eikä se 11 vk ole reilusti...
        Ja tienataanhan sitä rotukoirillakin.Minun mielestä se vasta onkin rahastusta! Ja oikeastaan tuo "korkea" hinta takaa sen että kukaan ei ihan hetken mielijohteesta koiraa ota.

• mie.
        rasax kirjoitti:

Eiköhän se ole jokaisen oma asia paljonko sekoitus pennusta maksaa. Minä olin valmis maksamaan sen 300€ enkä kadu pätkääkään!
        Eikä se 11 vk ole reilusti...
        Ja tienataanhan sitä rotukoirillakin.Minun mielestä se vasta onkin rahastusta! Ja oikeastaan tuo "korkea" hinta takaa sen että kukaan ei ihan hetken mielijohteesta koiraa ota.

Ja mistäköhän olet saanut päähäsi, että rotukoirilla tienaa niin kauheasti? Itse saatan jäädä pennusta voitolle muutaman kympin. Mietippäs nyt hieman ennenkuin tuollaisia kirjoittelet.

• Herne
        mie. kirjoitti:

Ja mistäköhän olet saanut päähäsi, että rotukoirilla tienaa niin kauheasti? Itse saatan jäädä pennusta voitolle muutaman kympin. Mietippäs nyt hieman ennenkuin tuollaisia kirjoittelet.

... montako kymppiä jäät voitolle... luulenpa että tarkoitit muutamaa satasta...;))

• milla koo

voitko vähän kertoa pennusta, itse olen ajatellut samanlaista, onko kovin vilkas

• rasax

Onhan tämä aika vilkas vesseli.Mutta osaa kyllä olla suloinenkin sylikoiruli. Laita vaikka mailia: [email protected]

• Hippu
        rasax kirjoitti:

Onhan tämä aika vilkas vesseli.Mutta osaa kyllä olla suloinenkin sylikoiruli. Laita vaikka mailia: [email protected]

Terve! Itse maksoin omasta sekarotuisesta samanverran eikä minustakaan ollu liikaa.
        Kerro lisää sinun pennustasi? Minkä näköinen? Luonne? jne..
        Ihan vaan mielenkiinnosta. En ole nyt ottamassa koiraa, mutta kiva on aina kuulla muiden "tarinoita".
        Onnea uudelle perheenjäsenelle!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe