Ketä fanitatte? (:

Murukasa (;

Eli kertokaa ketä julkkista fanitatte! Laulajaa, näyttelijää, kirjailijaa, tanssijaa, urheilijaa, muusikkoa... Ketä vaan (: laittakaa myös joku asia mikä hänessä on ihanaa/upeeta/mahtavaa/ihailtavaa/söpöä/kaunista

55

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JB-FAN 4EVER

      Justin Bieberiä, koska hänellä on mahtava lauluääni, on ollut mukana hyväntekeväisyyskampanjoissa, kohtelee fanejaan hyvin ja ei anna menestyksen nousta päähän.

      • Murukkasa (;

        Kun mä katoin pari klippiä justin-faneista ennen tota suomen keikkaa, tuli semmone olo et mäki haluun fanittaa ;DD mut vaik mul ei oo mitään bieberiä vastaan, ei se ihan iske (:


      • Siis, mitä vittuu? Heti kun joku laittaa et fanittaa Justin Bieberiä, ni heti 10 miinusta!! Ei vittu teit lapsellisii voi LOL!! -.-

        Mut asiaan: Mä fanitan Justin Bieberii sekä Jennifer Lopeziin. Eli oon JLOve?R ja Belieber. Jenniferillä on aiwan mahtava lauluääni akustisena. Ja muutenkin. Hän laulaa konserteissa itse apunaan taustalaulajat. Ja sit oot ylpee et JLO sai 20. kesäkuuta. 2013 Tähden Hollywoodin Boulevardin Walk Of Famelle. :) Ja JLO osaa näyttää nuorekkaalta vaikka onkin 43. Hänhän näyttää 30 vuotiaalta :) JLO ''harrastaa'' hyväntekeväisyyttä.

        Justinissa on erityistä... lauluääni, välittää faneista, osallistuu hyväntekeväisyysteen.

        Oikeastaan, Justinissa ja Jenniferissä on kaikki erityistä.


      • wixuwaxu kirjoitti:

        Siis, mitä vittuu? Heti kun joku laittaa et fanittaa Justin Bieberiä, ni heti 10 miinusta!! Ei vittu teit lapsellisii voi LOL!! -.-

        Mut asiaan: Mä fanitan Justin Bieberii sekä Jennifer Lopeziin. Eli oon JLOve?R ja Belieber. Jenniferillä on aiwan mahtava lauluääni akustisena. Ja muutenkin. Hän laulaa konserteissa itse apunaan taustalaulajat. Ja sit oot ylpee et JLO sai 20. kesäkuuta. 2013 Tähden Hollywoodin Boulevardin Walk Of Famelle. :) Ja JLO osaa näyttää nuorekkaalta vaikka onkin 43. Hänhän näyttää 30 vuotiaalta :) JLO ''harrastaa'' hyväntekeväisyyttä.

        Justinissa on erityistä... lauluääni, välittää faneista, osallistuu hyväntekeväisyysteen.

        Oikeastaan, Justinissa ja Jenniferissä on kaikki erityistä.

        Ja Jennifer osaa näytellä. Niinkuin Eliane Stricht sanoi '' Monster-in-Law'' elokuvan lisämateriaalissa '' Keeping-it-real with Jennifer'' näin :'' Jos on niin nätti, niin söötti, niin lahjakas, ja on pakko löytää jotakin vikaa, niin silloin on hullu ämmä!''

        Jopa Jane Fonda kehuu JLOta.


      • Anonyymi
        wixuwaxu kirjoitti:

        Ja Jennifer osaa näytellä. Niinkuin Eliane Stricht sanoi '' Monster-in-Law'' elokuvan lisämateriaalissa '' Keeping-it-real with Jennifer'' näin :'' Jos on niin nätti, niin söötti, niin lahjakas, ja on pakko löytää jotakin vikaa, niin silloin on hullu ämmä!''

        Jopa Jane Fonda kehuu JLOta.

        Jennifer Lopez taisi ajatella, niitä jotka eivät tykkää hänestä. Koska siinä elokuvassa Jennifer Lopez antoi sotkea naamansa kermakakulla.


    • PäteminenFTW

      Joo justinhan on ollut varsinkin lähiaikoina aikamoinen roolimalli, autetaan sitä kidnappaa lisää niitä eläimiä pilvessä niin saadaan muutkin lapset harrastamaan :)

      • Murukasa(;

        Noh, tuon kommentin jälkeen aattelin kyllä jättää Bieberin fanituksen väliin. Komeita poikia on paljon, ihan turha jätkä mun maailmankuvassa :)


    • hockeygirl

      Usain Bolt (maailman nopein, kertoo paljon!), Teemu Selänne(Legenda jo eläessään, uskomaton sekä kaukalossa että sen ulkopuolella), Patrick Kane(Se taito laittaa rankkari sisään, aivan maagista! kädet), Sidney Crosby(käsiä löytyyyy), Alexander Ovechkin(venäläiset rulettaa taitokisoissa), Evgeni Malkin(maailman paras kaudella 2012, eikä ole paljoa jäljessä nytkään), Sami Helenius(Kova jätkä, pakko antaa rispektiä, nuori jätkä lähtee jenkkeihin ja koutsi haluaa tehä susta tappelijan joukkueeseen. jätkä otti roolin vastaan, ja hoiti hommansa tyylillä. Arvostan!)

      • marginaalilajilätkä

        Kendojanari


    • Flitter

      Adam Jonesia. Niin vitusti.
      Äijän riffit välillä toistaa itseään, mutta ei ärsyttävästi, soittotekniikat ja wahin/talkboxin käyttö on huippua.
      Ohjannut kaikki bändin musavideot ja soittaa synaa monessa biisissä. Vaikka Reflectionin alku, jossa soittaa synaa ja kitaraa samaan aikaan.

      Ollut tekemässä mm. Alienia ja Jurassic Parkia, helvetin lahjakas äijä monella tavalla.

    • tubtubtubtub

      Linus Torvalds teki aika hyvän pohjan käyttöjärjestelmälle

    • Sannitytteli

      Isac Elliottia!!!!!!!

    • Phan

      Kellin Quinn (Sleeping With Sirens)
      Oli Sykes (BMTH)
      Jared Leto (30stm)
      Dan Howell (danisnotonfire YouTuber)
      Phil Lester (AmazingPhil YouTuber)

      Lahjakkaita, tehneet elämässään paljon, muuten vain esikuvia minulle :3

    • Emotyttö_01

      James Hetfield, Metallican laulaja.
      Se on selvinny sen äidin kuolemasta, vanhempien erosta ja vaikka mistä, mutta on silti tässä nyt. Muutenkin James on ihan käsittämättömän lahjakas, kun niin hyvin laulaa ja on selvinny menneysyydestä. Rispektii ja paljon

    • justimusfimsii c; <3

      ja nost3 & protro

      • Ron 4ever

        Ron Jeremy on jumala. Todellinen luonnenäyttelijä!!!


      • Samatstrha
        Ron 4ever kirjoitti:

        Ron Jeremy on jumala. Todellinen luonnenäyttelijä!!!

        On se äijä! Naamaakaan ei saa painaa rommipulloon, kun tulee liikaa römpsää.


    • Poika96 ((:

      Taylor Swiftiä. Upea lauluääni, ihmisenä mahtava, arvostaa fanejaan, kaunis ja tekee sellaista musiikkia johon ei kyllästy.

    • SimplyTheBest ---

      Lionel Messe. Ylivoimaisesti paras lajissa, joka on ylivoimaisesti suosituin maailmassa, silti hyvin nöyrä eikä nosta itseeään esille.

    • BVB ja Gn'R

      Jake Pitts

      Jotenkin on vaan niin sulosta, kun se ei osaa poseerata millään :D Ja uskomaton kitarasooloissaan, sanottaa ja omistaa hienot hiukset ;)

      Slash

      Yksinkertasesti, hyvä kitaristi! Ja kaiken lisäks ihana hattu, love it! En voi muuta ny sanoo!

    • alalala long

      apulantaa:hyviä kappaleita

      Sami hedberg: kova jäbikkä

    • joku vaa
      • simo kurki

        simo kurki


    • Nicolas caugh

      Nicolas caugh ja jim carry ei varmaankaan oon kirjotettu oikein mut nii

      • Nicholas Cage ja Jim Carrey


    • namsnams1

      Tuulia, ai että on pantavan näkönen tyttö

    • trolleriina

      No itteeni mä fanitan !!!!

    • 77778/45

      Kimi Räikköstä. Siinä on miehellä asenne kohdallaan!

      • 96poitsu

        Kimi Räikkönen ehdottomasti. Vaikka onkin ollu maailman kovapalkkaisimpia urheilijoita, päähän se ei oo noussu koskaan. Ja tykkään hänen asenteestaan; ei mielistele ketään, vaan on omaitsensä KAIKKIALLA.

        Ainoita urheilijoita, joita todella arvostan.


    • minävaan_

      Taylor Swift

    • 15+5

      PMMPtä
      Amaranthea
      Emma Watsonia
      Jaqueline Wilsonia
      J.K. Rowlingia

    • zdgäkinj

      Freddie Mercury
      Prince Poppycock
      molemmat upeita persoonia ja esiintyjiä
      Jhonny Depp
      Antonio Banderas
      hyviä näyttelijöitä (HOT)
      Alice Cooper
      AC/DC
      mahtavaa musaa
      Gandhi
      viisas

    • WU FOREVER

      Ice T
      Grandmaster Flash
      N.W.A
      Wu Tang Clan
      Tommy Wright

      Koska räppäävät uzeista ja murhista

    • $$$$$

      John Paulson koska on rikas.

    • belieber for ever

      Justin Bieber

    • awwwwwww

      Fanitan enoani, koska sillä on söpö kissa.

    • grungesssf

      Kurt Cobainia, jos joku onneton tietämätön osui joukkoon niin siis Nirvanan laulaja.
      Ja joo olen kyllä tietoinen että kuollut, fanitan silti.
      Mahtava laulaja, lauluntekijä, isä, grungen pioneerejä, muutenkin vaikutti tosi hyvältä tyypiltä.

    • näit

      Urheilijat: Teemu Selänne,Petteri Nummelin,Cristiano Ronoldo

      Laulajat: Jennifer Lopez,Frederk

      Muut: Sotaveteraanit,Oma isäni,suomenpystykorva(jos nyt luokitellaan että voi fanittaa)

      Siinäpä suurin osa :D

    • Freddiejohnny<3

      Freddie mercury ja johnny depp

    • NCIS.

      Mark Harmon.
      Michael Weatherly.
      Cote de Pablo.
      Sean Murray.
      Pauley Perrette,

      Koska kaikki on NCIS:stä

    • 4ever-there-4her

      BRITNEY SPEARSIA!! hänellä on hyvä perse ;) nojoo mut ihana persoonallisuus ja upeet lahjat

    • black veil brides

      Andy Biersack ( muu bändi ofc). käsittämättömän upea lauluääni, älyttömän hyvän näkönen ;), välittää oikeasti faneista, kannustava vaikkei häntä henk.koht. tunnekkaan, hauska ja persoonallinen oman tiensä kulkija joka ei välitä paskaakaan vihaajista.

    • Bruuno <3

      Mä fanitan Bruno Marsia. Sillä on ihania biisejä ja sulonen lauluääni

      • laizalove

        Chisu
        Superchic[k]
        Volbeat
        David guetta
        Nicki Minaj
        Ke$ha
        Kotiteollisuus
        Metallica


    • aösdjsa

      eminem, tupac ( :( kuollu), p!nk

    • simo kurki

      simo kurki

    • MyLovesFictive

      Emilie Autumn. Upea laulaja!

    • NIRVANA4EVER

      KURT COBAIN KURT COBAIN KURT COBAIN KURT COBAIN KURT COBAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kartiotrolli

        Todellaki jb koska meitsi on boy belieber


    • IkuisestiPotterhead

      Oon potterhead, lbs ja directioner eli fanitan Harry Potteria, Avril Lavignea ja 1D:tä :)

    • Jalkapallopoika

      Zlatan because there is only one Zlatan, Kimi Räikkönen hieno äijä, Teemu Selänne legenda, Jari Litmanen elävä legenda samoin kuin Teme, Wayne Gretzky kaikkien aikojen paras jääkiekkoilija, Mario Lemieux legenda.

    • ganjaganja

      Snak the ripper on elämä ❤

    • esfrserf

      Kyllä HB:n(Holy Bible) vanhempi tuotanto on aika ehotonta. Ei siis tehotonta. Näin ollen funitan mm. Johanna Kultalahtea (entinen Aaltonen), Antti Niskalaa, Markus Malinia, Tuomas Kannistoa ja sitä viidettä jäsentä, kuka onkaan. Sen lisäksi funitan yhä kaikkia entisiä yhtyeessä mennä vuosina toiminutta Niillon muutamia lekendapiisejä, kuten Herralle Kiitos, Uskon siemen, Jesus metal explosion, Jeesus on herra, Vain yksi mahdollisuus, Valvokaa, Piikki lihassa, Hanki elämä. Siitä vaan kuuntelemaan, on hiukan parempaa kuin Kääkit ja Sannit

    • sedf

      Jos on Sani-Fani niin funittaako sillon Saija Aartelaa ja Aikakonetta vai Kalajoen Hiekkasärkkien Jukujuku-maassa sijaitsevaa kylpylää?

    • Anonyymi

      Vastaan myöhäs :3 mutta kpop bändi nimeltä EXO on tosi hyvä!! Debyytti tuli 2012 :) Säkin oisit varmaan tykännyt!! <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe