tuntijasi

auringon lapsi

Hei sinulle ja aurinkoista kevättä :-) katsoisitko vaalealle toukokuun kaksoselle joko se tälle kesälle rakkaus oveen jo koputtaisi? Ja näkyisikö että elämä alkaisi muutenkin jo hieman helpottamaan.....

8

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

katsotaan lyhyesti.
      pieni velka on pian hoidettu, mieleeni nousee myös kunniavelka. onko teillä kilpailua sisarusten kesken?
      et voi luottaa täysillä, motivaatiot ovat niin erilaisia.

saat viestin kahdelta mieheltä, toinen on ihastunut sinuun, toisella on ongelmia.

t. Keskiyö

• auringon lapsi

Ei ole sisarusten välistä kiistaa...vielä ainakaan:-) saisitko näistä miehistä jotain nousemaan? kiitollinen olisin :-)

• Hei

no kuka sitä kiistaa toivoisikaan! minä kun en osaa puhua ajoista.
      se "kunniavelka" on vanha juttu sitten.
      toinen mies on tosi masentunut ja ajattelee ottavansa yhteyttä avun tarpeessa, eihän sitä koskaan tiedä...
      toinen on hiljattain valinnut "vapauden" ja kokeilee uutta rohkeuttaan.

tosiaan tutkittaessa näitä asioita minun pitäisi levittää korttini, muuten en saa tästä irti. tänään ei ole korttipäivä.

t. Keskiyö

• auringon lapsi

Ok :-) sen verran vielä kysyn että voisiko tämä vapauden valinnut olla mahdollisesti eräs nuorempi herras mies johon minulla hieman on tunteita?....

• Hei

ota yhteyttä sähköpostitse, niin katson viikonloppuna oikein pohjanmaan kautta.
      nämä jälkimmäiset kysymykset ovat minulle niin syvässä, etten pääse nyt kuin pinnasta raapaisemaan. no onneksi saatiin edes jotakin näkymään :-)

t. Keskiyö

• auringon lapsi

Laitoin sinulle postia:-) toivottavasti tulee perille :-)

• tiedoksivaan11

tohon tuntijaan eli keskiyöhön ei kyllä kannata rahojaan laittaa..

• Hei

mikä sinulla on hätänä?

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5334
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      52
      3316
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      37
      2948
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2842
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      26
      2246
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1927
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1667
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      24
      1550
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1538
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      104
      1467
    Aihe