Hei sinulle ja aurinkoista kevättä :-) katsoisitko vaalealle toukokuun kaksoselle joko se tälle kesälle rakkaus oveen jo koputtaisi? Ja näkyisikö että elämä alkaisi muutenkin jo hieman helpottamaan.....
tuntijasi
8
63
Vastaukset
Hei
katsotaan lyhyesti.
pieni velka on pian hoidettu, mieleeni nousee myös kunniavelka. onko teillä kilpailua sisarusten kesken?
et voi luottaa täysillä, motivaatiot ovat niin erilaisia.
saat viestin kahdelta mieheltä, toinen on ihastunut sinuun, toisella on ongelmia.
t. Keskiyö- auringon lapsi
Ei ole sisarusten välistä kiistaa...vielä ainakaan:-) saisitko näistä miehistä jotain nousemaan? kiitollinen olisin :-)
Hei
no kuka sitä kiistaa toivoisikaan! minä kun en osaa puhua ajoista.
se "kunniavelka" on vanha juttu sitten.
toinen mies on tosi masentunut ja ajattelee ottavansa yhteyttä avun tarpeessa, eihän sitä koskaan tiedä...
toinen on hiljattain valinnut "vapauden" ja kokeilee uutta rohkeuttaan.
tosiaan tutkittaessa näitä asioita minun pitäisi levittää korttini, muuten en saa tästä irti. tänään ei ole korttipäivä.
Ok :-) sen verran vielä kysyn että voisiko tämä vapauden valinnut olla mahdollisesti eräs nuorempi herras mies johon minulla hieman on tunteita?....
Hei
ota yhteyttä sähköpostitse, niin katson viikonloppuna oikein pohjanmaan kautta.
nämä jälkimmäiset kysymykset ovat minulle niin syvässä, etten pääse nyt kuin pinnasta raapaisemaan. no onneksi saatiin edes jotakin näkymään :-)
Laitoin sinulle postia:-) toivottavasti tulee perille :-)
- tiedoksivaan11
tohon tuntijaan eli keskiyöhön ei kyllä kannata rahojaan laittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2826377Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653419- 2003001
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242547- 741862
- 1461602
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1991582Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881353