Hei, olet minulle joskus aikaisemmin katsonut, ja nyt toivoisin että voisit uudestaan kurkistaa elämääni. Työasiat nyt meinaavat tuottaa päänvaivaa. Selviänkö uudesta pestistäni ? Kovasti tuntuu minulle olevan odotuksia, mutta pystynkö ne täyttämään? Sitten pakko vielä kysyä, näetkö minulle prinssiä saapuvaksi elämääni?
Kiitos kultainen, jos viitsit ja jaksat!
Tuntija
2
<50
Vastaukset
Hei
sinut näen pohjois-suomeen, jos et ole sieltä kotoisin, niin sitten myöhemmin.
siis ihan kuusamon korkeudelle vähintään.
samalla näkyy myös loma baltian maissa.
tuo työ ei ole luotu sinua varten. työpaikalla on ikävä naisihminen, jonka kanssa ei yksinkertaisesti voi tulla toimeen. ei kukaan. sinä vaihdat vielä työpaikaa.
kotisikin voi hyvinkin muuttaa osoitetta, mutta ei vielä hätäillä ajan kanssa.
silloin olisi sadoista kilometreistä kysymys.
ei tämä ole sinun viimeinen työpaikkasi, ei ollenkaan.
sillä prinssillä on nyt vaikeaa. häntä on petetty viimeisen päälle ja hän on kauhuissaan. teroittelee miekkaansa, muttei lyö sitä muuhun kuin kiveen.
hän on rehti ihminen ja uskoo avioliittoon, vaikka näin kamala kohtalo nyt onkin.
työ muuttuu, koti muuttuu, kauhulla ajattelet molempia :-)
mutta eikö se ole vain elämää? tällä erää sinä kyllä osaat täyttää odotukset, mutta et itse jaksa olla tässä paikassa ikuisesti. ja ajoistahan minä en osaa puhua. kuitenkaan tämä ei ole viimeinen paikkasi, siis.
prinssi jättää vanhan lohikäärmeensä, tuskistellen ja huokaillen. mutta niin on hyvä, sillä muuten hän menisi pilalle tuollaisessa luolassa. tästä päätellen et ole vielä häntä tavannut, etkä ihan heti vielä löydäkään.
teitä molempia yhdistää myöhemmin etelän-matkailua, nautitte siitä täysillä.
t. Keskiyö- eräs jousimies
No kyllä, aika kauhunsekaisia ajatuksia herättää lukemani:) Onneksi on tosiaan vaan elämää!
En asu pohjoisessa, ja itse asiassa en ole kokenut ainakaan aiemmin olevan minun paikkani. Kylmäkin hrrrr...
Näetkö minkälaista työtä tulen tekemään.? Olen vähän oikeasti häkeltynyt, sillä perustyötäni rakastan! Se mihin nokkani olen nyt laittanut, niin on vetovastuu, ja tämä stessaaa. Mutta kiva kuulla, että pystyn nämä odotukset täyttämään! Juu ja eikä tää varmasti oo tosiaan viimeinen paikka, moon niin nuorikin vielä :) Naista en työpaikallani tunnistaa, onko sitten tulevaa...
Mutta katsellaan mitä tulee ja kiepsahtaako elämä tosiaan ympäri :)
Kiitos Keskiyö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831