Olen katsellu matkaa Kreikkaan kesäkuun alkuun . Lähinnä Krianthos Skopelos kiinnostaa, mutta nuo vähäiset kahden viikon matkat on myyty loppuun. Kreeta tai Kos tai muut suuret turistirysät ei kiinosta. Mitä vaihtoehtoja olisi. Vaatimuksena jotakiunkin rauhallinen paikka, rauhallisia pieniä rantoja ja aurinkoa. Lefkas oli ok. Kroatian rannikko myös. Kreikan suuret saaret ei kiinnosta. Liikaa porukkaa. Mihin suunnata?
Kesä 2013 Kreikka - Myyty loppuun?
5
206
Vastaukset
- Kalispera ja jassu!
Thassos ja Parga ovat mukavan pieniä ja aitoja paikkoja. Tiedä sitten miten niihin on myyty. Tutustu.
- xof
Samos ja siellä Votslakia, rauhallista lomanviettoa.
- Rysän välttäjä
Suurilla saarilla se massaturismi keskittyy tiettyihin paikkoihin, eli sieltä nimenomaan löytyy niitä kivoja pikkupaikkoja, missä ei ole liikaa porukkaa. Ja upeita maisemia. esim. Rodoksella, kun ette mene niihin rysiin. Ja ihania pikkurantoja. Pienillä saarilla kaikki turistit ahtautuu samaan paikkaan, ja se on sit siinä. Rysä. Näin se nimittäin on. Toinen vaihtoehto on mennä jonnekin saarelle, minne ei mene joka päivä vuorolauttaa, vaan sinne pääseminen on mutkien takana.
- travelbag
Voisit tilata lentolipun Ateenaan, ja heti sinne saavuttuasi jatkaa matkaa jonnekin kivalle saarelle, valinnan varaa on!
Skopelos on kiva saari, myos Alonysos, muita vaihtoehtoja on esim Kalymnos, Milos, jonne voi lentaa suoraan. Pilaamattomia saaria, ei todella turisti rysia, vaan kaunis luonta ja ystavallinen palvelu. Mietipa.
Lentoja sinne Ateenasta voit etsia Aegean airlines tai Olympic airlines nettisivuilta.
Ystavani piti Lefkas saaresta suunnattomasti, itse en ole siella kaynyt. - hypellen
Ja Norwegianilla löytyy suoria lentoja niin Ateenaan kuin Kreetallekin, ei kai sen aina tarvi olla ns paketti? Omatoimisesti ne parhaat mestat löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1236059Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745532142Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281398Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861133Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27928Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59925