Kesä 2013 Kreikka - Myyty loppuun?

Matkamies maan

Olen katsellu matkaa Kreikkaan kesäkuun alkuun . Lähinnä Krianthos Skopelos kiinnostaa, mutta nuo vähäiset kahden viikon matkat on myyty loppuun. Kreeta tai Kos tai muut suuret turistirysät ei kiinosta. Mitä vaihtoehtoja olisi. Vaatimuksena jotakiunkin rauhallinen paikka, rauhallisia pieniä rantoja ja aurinkoa. Lefkas oli ok. Kroatian rannikko myös. Kreikan suuret saaret ei kiinnosta. Liikaa porukkaa. Mihin suunnata?

5

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalispera ja jassu!

Thassos ja Parga ovat mukavan pieniä ja aitoja paikkoja. Tiedä sitten miten niihin on myyty. Tutustu.

• xof

Samos ja siellä Votslakia, rauhallista lomanviettoa.

• Rysän välttäjä

Suurilla saarilla se massaturismi keskittyy tiettyihin paikkoihin, eli sieltä nimenomaan löytyy niitä kivoja pikkupaikkoja, missä ei ole liikaa porukkaa. Ja upeita maisemia. esim. Rodoksella, kun ette mene niihin rysiin. Ja ihania pikkurantoja. Pienillä saarilla kaikki turistit ahtautuu samaan paikkaan, ja se on sit siinä. Rysä. Näin se nimittäin on. Toinen vaihtoehto on mennä jonnekin saarelle, minne ei mene joka päivä vuorolauttaa, vaan sinne pääseminen on mutkien takana.

• travelbag

Voisit tilata lentolipun Ateenaan, ja heti sinne saavuttuasi jatkaa matkaa jonnekin kivalle saarelle, valinnan varaa on!

Skopelos on kiva saari, myos Alonysos, muita vaihtoehtoja on esim Kalymnos, Milos, jonne voi lentaa suoraan. Pilaamattomia saaria, ei todella turisti rysia, vaan kaunis luonta ja ystavallinen palvelu. Mietipa.

Lentoja sinne Ateenasta voit etsia Aegean airlines tai Olympic airlines nettisivuilta.

Ystavani piti Lefkas saaresta suunnattomasti, itse en ole siella kaynyt.

• hypellen

Ja Norwegianilla löytyy suoria lentoja niin Ateenaan kuin Kreetallekin, ei kai sen aina tarvi olla ns paketti? Omatoimisesti ne parhaat mestat löytyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40