Kaukainen kaveri ;)

Ijustloveu4ever

Olin silloin 14 vuotias, ja ihastukseni myös. Emme olleet koskaan tavanneet, jutelleet paljon puhelimessa ja tieokoneella. Kun koitti vihdoin kesäloma, pääsimme tapaamaan ensimmäistä kertaa. Tapasimme eräillä kesä festareilla, jotka alkoivat puolelta päivin. Paikan päällä kun tapasimme, olin lievästi järkyttynyt, sillä lkonäkö oli vähän erilainen, poika olikin yllättävän pitkä, ja äänikin kuulosti vähän erilaiselta kuin puhelimessa. No, kuitenkin päädyimme jatkamaan siitä kahdestaan eteenpäin festari alueelle, jossa etsimme hyvän paikan aitojen vierestä. Siihen me sitten istuimme, aluks molemmat nojasi aitaan, ja hetken juteluaan rupesin valittamaan sitä kun aita oli kova ja siihen oli huono nojata, poika sanoikin siihen että nojaa muhun, ja lopulta makasin maassa pää pojan sylissä. Totesin että olin onnellinen. Siinä hetken makoiltuamme lähdimme kevälemään pitkin festari aluetta, ja kun ssavuimme syrjäiselle alueelle, missä ei ollut kuin pari ihmistä meidän lisäksi, jäimme siihen seisoskelemaan, katsoimme toisiamme silmiin aurinkolasien läpi, vilaisin pojan huulia, ja aivan kuin poika olisi huomannut sen, yht äkkiä poika laittoi minut nojaamaan aitaa vasten, käski slkea silmät, tuli lähelle, laittoi kädet vyötärölle ja tuli aivan naamaani kiinni, tiesin että nyt voin joko vetäytyä pois, tai antaa mennä, päätin odottaa paikoillani, naurahdin vähän. Tunsin pojan ihanat huulet omiani vasten, nyt laitoin omat äsken aidasta kiinni pitäneet käteni pojan lanteille, suutelimme uudelleen, ja uudelleen. Lopulta makasimme maassa, minä pojan päällä, molempien arskat olivat siinä touhussa tippuneet ajat sitten. Suutelimme pitkään, poika laittoi kätensä paitani alle, yllättäen pidin tunteesta. Sanoin että meidän pitää kyllä siirtyä pois tästä ettei meitä heitetä ulos, ja jatkoimme touhujamme kaverini teltassa. Oli kuuma, ja rupesin vetämään paitaani pois, pojallakaan sitä ei enää ollut päällään. Tunsin kun poika avasi minishortsieni napin, ja sen jälkeen omansa. Yht äkkiä pojan käsi oli housuissani, tämäkin oli viellä mukavaa. Kuulin kaverin huudon, onko kaikki kunnossa? Huusin että todellakin on, ja jatkoimme touhujamme teltassa. Pojalla oli mustat boxerit, minulla turkoosit push upit, ja samaa sarjaa olevat alushousut. Poike käänsi minut selälleni teltan lattialle, siinä minä nyt makasin, 14 vuotiaana, puoli alasti, pojan edessä. Olin kostunut, ja pojallakin pullotti vähäsen. Poika suuteli minua, siirtyi kaulaan, A kuppi rintojeni väliin, mahaan ja siitä aina alemmas. Lopulta poika pysähtyi juuri ennen alushousuje rajaa, ja avasi rintaliivini. Poika imi kovettuneita nännejäni. Totesin että olin valmis mihin vain, minua jännitti, mutta pidin sen omana tietonani. Poika otti boxerinsa pois, katsoin hänen isoa kaluaan, ja ihmettelin miten ihmeessä tuo mahtuu sisääni. Tunsin pojan lämpimät kädet vetämässö pikkuhousuja pois. Posliini pimppini kiilteli märkyyttään. Poika kysyi vielä, että olenko ihan varma, olihan tämä eka kertani. Vastasin kyllä, ja toivoin hiljaa mielessäni että se ei sattuisi. Tunsin terskan reijälläni, ja pian se olikin jo sisässäni. Naimme kuumassa kesä illassa, musiikin soidessa taustalla. Kun olimme valmiit, jäimme makaamaan vierekkäin, poika suuteli minua otsaan, ja sanoi että hyvinhän se meni, vinkkasi silmää ja rupesi pukemaan. Minäkin puin, ja hiuksiani vähän selviteltyäni poisuimme teltasta. Kaverini hymyili minulle, ja iski silmää. Poistuimme paikalta, ja menimme nauttimaan musiikista. Yöhön asti olimme kuin liimattuja toisiimme. Lopulta oli aika lähteä kotiin, poika laittoi kätensä lanteilleni, ja minä hänen. Suutelimme pitkään ja hartaasti. Kuiskasin pojalle että voisin tulla ensi viikolla taas käymään, poika kuiskasi minulle myöntävän vastauksen, suuteli vielä kerran, sanoi että tulee kävä. Minä nousin junaan. Junasta viljutin pojalle ja annoin lentosuukon, poika teki samoin. Kotimatkan tekstailin pojan kanssa niitä näitä, ja kotiin päästyäni menin suihkuun ja nukkumaan.

Mitäs piditte? Tää oli mun eka novelli! Haluutteko jatkoa? ;)

5

1942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohohoo;))

      tosi hyvä, tykäsin itekkii 14 w alotin nää touhut ;))

    • määä&määä

      Jatka ihmees!!

    • Viljami :DDDD

      vidun ääsburger jonne vidun gasi luoggalainen :DDDDD Givaa lueddavaa T:viljami ja mage ;--DDDDDDD

    • mä vaan

      Jatkajatka tosi hyvä ;-);-)

    • biggyaa

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1253
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1157
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1156
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      601
      1114
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1027
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe