VOI LOL TEIÄN KANSA!

ROKSU

OIKEESTI TE LAITATTE VIELÄ TÄNÄ VUONNA NIMI EHDOTUKSIA JOLLEKKII JOKA ON KYSYNY NIITÄ 2009 VUONNA JA SEN GERBIILIT O VARMAA JO KUOLLU! TOI WeedHopeanuoliki SANO ET EI HALUU SELLASII KOMMENTEI ET HÄKKI EI KELPAA JA VÄKÄKKKK NII TE MEETTE VALITTAA HETI KU SILMÄ VALTTÄÄ!!!!!! MUL ON OLLU HÄKKI AINA GERBIILEILLÄ EIKÄ NE OO PURRU ITTEESÄ POHJASTA LÄPI!!

9

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ROKSU

      OIKEESTI VOI V**** JA P****** TEIÄN KANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • fannylove

      Sul näyttää olevan joku ongelma? Hanki hoitoo.... Ihmiset kommentoi eikä välttämättä huomaa niiden olevan vanhoja. Vain pikkukakarat käyttäytyy tolla tavalla, mikä sä itseasias taidat ollakkin, ja toi vast onki noloo toi sun käyttäytymine... Kasva ennen ku rupeet kiroillee
      pikkuveitikka- itikka-ka-ka-kakka :D:D
      Olehyvä * nolis* !

    • Gerbiili

      Oikeastaan tämä joka on lähettänyt viestin vaikka 2009 voi olla vieläkin pulassa.? Oletko miettinyt sitä?MInulle on valitettu samasta aiheesta muovi häkki ongelmasta ,itseasiassa siitä on kuullut tänäänkin:( Se ei ole totta mutta jotkut luulevat niiin.

    • Gangan

      Päivän naurut :'''D

      Ps. häkki on epäkelpo asumus siksi että sinne harvoin saa tarpeeksi (n.20-30cm) purua. Jotkut gerbut kuluttavat aikaansa jyrsimällä kaltereita.

    • LaplandRocks

      Kuule, sulla on suuri ongelma varmaanki huumeiden kanssa. Sitä paitsi ne jotka PITÄVÄT CAPSLOCKIA PÄÄLLÄ JOKA SANASSA on varmaan syntyny vasta ku kukaan oka lukee isolla kirjotettuu tekstii ei kiinnostu siitä vitun CAPSLOCK penska saatana. Ja varmaan niinku joku 9v tyyppi kirjottaa jostain ihmeen jutusta että "tänäki vuonna kirjottaa joihinki 2009 nimenanto juttuihin kommentin" mitä vakavaa siinä on? Ja Huume poika toi joka kerto sulle ton ettei tykkää siitä asiasta niin oma vikansa jos julkas että antakaa gerbiileille nimet. Säki ton oman viestis julkasit 27.4.2013 ja mä nyt että fail. Tiiän mitä yrität vastata tähän kommenttiin joten älä kuluta sun capslockia ja muuta näppäimistöä turhaan. Ja muuten, joku joka lukee sen huume pojan kysymykseen niitä vastaus kommenteja voi saada jonkun sopivan nimen sieltä kommenteista omalle lemmikilleen että ime isääs ja painu vittuun suomi24. Se oikeesti on sen oma ongelma eikä sun. Olikkos korkeallaki ku kirjotit sun viestii ???

      • Oon joku vain

        Hehee...... Ite raiskaat siellä vapaus ja sen jälkee esität jotain NIIN kovaa että mahaan sattuu kun pitää nauraa..... :'D Ei tommoisen pikkusen tarvii vielä käyttää tommosia sanoja, ja vitut Mua kiinnostaa sitten että "FAILED! VANHENTUNU VIESTI! LOL!" EI KINOSTED. thanks. ;)


    • Gerbu

      LaplandRocks: repesin tohon sun ´´ älä kuluta sun CAPS LOCKIAS :D Mutta ei sun tartee kuitenkaa haukkua tai muutenkaan,tai kommentoia ollenkaan! Kyllä ymmärrän mitä ROKSU tällä on hakenut mutta ei se varmaan haittaa jos laittaa vieläki jotain 2009 vuonna laitettuin kysymyksiin vastauksia :)

    • selitys :DD

      Mitä se haittaa jos laittaa vastauksii vanhoihin viesteihin?? Jokuhan voi ettii esim nimii mut ei viitti tehä uutta ni lueskelee niihin vanhoin palstoi ja sit sinne laittaa esim 4vuotta myöhemmin ku se palsta on tehty ni se joka ei haluu tehä uusii palstoi saa sielt sit uusii nimii


      osaanselittaa.com

    • Gerbiiliä harkitseva

      Mua ei ärsytä yhtään se että vastaa vanhoihin kysymyksiin.
      Mutta voisko joku vastata mun kysymyksiin nimeltään Gerbiili kysymyksiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2814
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      188
      1530
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1335
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      54
      1231
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe