OIKEESTI TE LAITATTE VIELÄ TÄNÄ VUONNA NIMI EHDOTUKSIA JOLLEKKII JOKA ON KYSYNY NIITÄ 2009 VUONNA JA SEN GERBIILIT O VARMAA JO KUOLLU! TOI WeedHopeanuoliki SANO ET EI HALUU SELLASII KOMMENTEI ET HÄKKI EI KELPAA JA VÄKÄKKKK NII TE MEETTE VALITTAA HETI KU SILMÄ VALTTÄÄ!!!!!! MUL ON OLLU HÄKKI AINA GERBIILEILLÄ EIKÄ NE OO PURRU ITTEESÄ POHJASTA LÄPI!!
VOI LOL TEIÄN KANSA!
9
106
Vastaukset
- ROKSU
OIKEESTI VOI V**** JA P****** TEIÄN KANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- fannylove
Sul näyttää olevan joku ongelma? Hanki hoitoo.... Ihmiset kommentoi eikä välttämättä huomaa niiden olevan vanhoja. Vain pikkukakarat käyttäytyy tolla tavalla, mikä sä itseasias taidat ollakkin, ja toi vast onki noloo toi sun käyttäytymine... Kasva ennen ku rupeet kiroillee
pikkuveitikka- itikka-ka-ka-kakka :D:D
Olehyvä * nolis* ! - Gerbiili
Oikeastaan tämä joka on lähettänyt viestin vaikka 2009 voi olla vieläkin pulassa.? Oletko miettinyt sitä?MInulle on valitettu samasta aiheesta muovi häkki ongelmasta ,itseasiassa siitä on kuullut tänäänkin:( Se ei ole totta mutta jotkut luulevat niiin.
- Gangan
Päivän naurut :'''D
Ps. häkki on epäkelpo asumus siksi että sinne harvoin saa tarpeeksi (n.20-30cm) purua. Jotkut gerbut kuluttavat aikaansa jyrsimällä kaltereita. - LaplandRocks
Kuule, sulla on suuri ongelma varmaanki huumeiden kanssa. Sitä paitsi ne jotka PITÄVÄT CAPSLOCKIA PÄÄLLÄ JOKA SANASSA on varmaan syntyny vasta ku kukaan oka lukee isolla kirjotettuu tekstii ei kiinnostu siitä vitun CAPSLOCK penska saatana. Ja varmaan niinku joku 9v tyyppi kirjottaa jostain ihmeen jutusta että "tänäki vuonna kirjottaa joihinki 2009 nimenanto juttuihin kommentin" mitä vakavaa siinä on? Ja Huume poika toi joka kerto sulle ton ettei tykkää siitä asiasta niin oma vikansa jos julkas että antakaa gerbiileille nimet. Säki ton oman viestis julkasit 27.4.2013 ja mä nyt että fail. Tiiän mitä yrität vastata tähän kommenttiin joten älä kuluta sun capslockia ja muuta näppäimistöä turhaan. Ja muuten, joku joka lukee sen huume pojan kysymykseen niitä vastaus kommenteja voi saada jonkun sopivan nimen sieltä kommenteista omalle lemmikilleen että ime isääs ja painu vittuun suomi24. Se oikeesti on sen oma ongelma eikä sun. Olikkos korkeallaki ku kirjotit sun viestii ???
- Oon joku vain
Hehee...... Ite raiskaat siellä vapaus ja sen jälkee esität jotain NIIN kovaa että mahaan sattuu kun pitää nauraa..... :'D Ei tommoisen pikkusen tarvii vielä käyttää tommosia sanoja, ja vitut Mua kiinnostaa sitten että "FAILED! VANHENTUNU VIESTI! LOL!" EI KINOSTED. thanks. ;)
- Gerbu
LaplandRocks: repesin tohon sun ´´ älä kuluta sun CAPS LOCKIAS :D Mutta ei sun tartee kuitenkaa haukkua tai muutenkaan,tai kommentoia ollenkaan! Kyllä ymmärrän mitä ROKSU tällä on hakenut mutta ei se varmaan haittaa jos laittaa vieläki jotain 2009 vuonna laitettuin kysymyksiin vastauksia :)
- selitys :DD
Mitä se haittaa jos laittaa vastauksii vanhoihin viesteihin?? Jokuhan voi ettii esim nimii mut ei viitti tehä uutta ni lueskelee niihin vanhoin palstoi ja sit sinne laittaa esim 4vuotta myöhemmin ku se palsta on tehty ni se joka ei haluu tehä uusii palstoi saa sielt sit uusii nimii
osaanselittaa.com - Gerbiiliä harkitseva
Mua ei ärsytä yhtään se että vastaa vanhoihin kysymyksiin.
Mutta voisko joku vastata mun kysymyksiin nimeltään Gerbiili kysymyksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041