Stondis

Olen tyhmä

Juu elikkä oltii koulussa semmosta peliä ilmasutaidontunnil (ollaan 8.) missä pitää mennä syliin istumaan ja sanoa jotai rakastan sinua ja sit jos pokka ei pidä ni joutuu olla tää joka menee jonkun syliin istumaan ja haasteeks vielä et pojat saa mennä VAAN tyttöjen sylii ja toisinpäin. No mä sit mun ihastus tuli mun sylii ja sil stondas ja kaiken lisäks monet huomas sen. Mut tää poika ei ollu välittävinään kää mut nyt monet kiusottelee sillä mua ja tätä poikaa joka on mun ihastus !! Onko tää poika ihastunu muhun vai stondasko sil vaa koska se istu tytn sylii? Auttakaa tyhmäää ...

24

3435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v

      Mul stondaa jos näänki mun ihastuksen...

      • stondiksesta kärsivä

        Mulla stondaa ku nään meiän koulus yhen tytön.siinä kävi sillee et menin sanoo moi ja se huomas mun stondiksen.vittu et hävetti


      • Että näin

        Mul ei stondaa vaikka oisin alkaas paneen ku sattuu olee erektiohäiriä harmikseni :(


    • Seiskaluokkalainen

      Luulen et se tykkää sust, jos kaikki huomas sen stondiksen kun se oli sun sylis, eikä mitää huomattu kun se oli jonku muun sylis, nii sil on stondannu koska se oli JUST SUN sylis, ei koska se oli vaan jonku tytön sylis. Muutenha sil ois stondannu kaikkien sylis. ;););)

      Aika ihana tilanne, ittelläni mä oon ihan hulluna ihastukseeni ja ihastus vihaa mua... ;(

      • Anonyymi

        Itellä sama ongelma


    • Olen tyhmä

      Jes! Oon myös muute huomannu et se kattoo mua tunneilla normaalii enemmän, ois ihan sika ihanaa jos se tykkäis musta! Mul ei ikin o käyny niin et tykkäisin jostai samaa aika ku se tykkäis musta :):):)

    • Poikavaan

      Itteäni nolottais vitusti olla tuo poika!! Mut samaa mieltä seiskaluokkalaisen kanssa että varmana tykkää jos vaan sun kohal stondas ;)

    • 13vpikkupoika

      Nuoret pojat ei voi vehkeilleen mitään. Stondis voi tulla myös ilman mitään syytä, jopa koulutehtäviä tehdessä vaikkei ajattelisikaan tuhmia. Eli vaikka sen jorma oliki pystyssä, niin ei se välttämättä tarkoita että se olis ihastunu suhun. :D Sitä stondista on muuten hiukan hankala peittää jos on jotku kollarit jne.

    • Niitä tulee aina

      Itse olen 16v ja stondis tulee jo hyvännäköisen naisen kosketuksesta. Ei sille mitään voi että se nousee vaikka miettis vaikeimpia matikan kaavoja. Eilenki olin syntämäpäivillä ja pari vuotta vanhempi kaunis tyttö pisti käden mun selän taakse ( siis oltiin vierekkäin kuvassa ) niin niinkin pienestä kalu jo vähän jäykistyi. Eikun kädet housuntaskuihin nyrkkiin että kukaan ei huomaa

      • 15 v

        Sulost XD !! 15 :v


    • kkkkko

      Ei se stondis tarkoita että hän olisi ihastunut sinuun. :D En sano että hän ei voisi olla ihastunut, tuo stondis ei vaan nyt ole mikään ihastumisen merkki, se kun voi tulla milloin lystää ja teinipojilla tulee semi helposti.

    • tohtorijyyrgen

      Se että sille tuli stondis tarkottaa vaan yhtä juttua: oot sen mielestä lutka ja se haluis päästä panemaan koulun vessaan.


      Jyyrgen kuittaa

      • Olen tyhmä

        Justjuu


    • et ole tyhmä!

      No must tuntuu et se saatto tykätä susta , ja sano niille jotka kiusaa suo siint asiast " et jos sä olisit ollu suun ni mitä muka ite olisit tehn. ja et aattele jos suo kiu sattais ni ei sust kaa olis kivaa niiku ei mustkaa " ni kyl se jossain vaihees miettii et mitä mä oon tehn. ja saattaa tulla pyytää anteeksi.Ellei se ole ihan syvältä mut toivottavas autoin suo ees vähä ja et oo tyhmä jjaaaaaaaaaaaaa ööööö.... niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............. tota ei se eees ollu sun vika ja oon muuten ysil miss koulus oot????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

      • Olen tyhmä

        Hahaha kiitos paljon! ja ei millää pahalla mut kirjotat kun olisit 5V ja en kerro missä koulussa olen :)


    • tyhmä luotsi

      Rikot suomi24 sääntöjä ja kusit omille kintuillesi!

      • Kukkatytsy02

        Miks?


      • soittele ;)
        Kukkatytsy02 kirjoitti:

        Miks?

        050 4384855


    • lahkeessa kohoutuu

      mun poika kaverilla on melkein aina stondis kun ollaan yhessä. sillä on sellanen pieni pullotus vasemmassa lahkeessa. sitä on kiva hieroa farkkujen päältä. ja sit sillä laukee mällit tosi nopeesti alushousuihin, kaveri on 15, ja itse oon 16.

      • Anonyymi

        Mun poikakaveri kans hieroo mua farkkujen päältä ja sitte tulee boxereihi.


    • meikä

      Eiku siitä vaa rohkiasti jutunjuurta kehiin sen kanssa. Itse olen poika ja tykkään tosi kovasti jos tyttö tekee aloitteen :) (paitsi jos inhoan sitä tyttöä) :D

      • kaislaww

        onko sun mielestä siis hyvä jos tyttö tekee alotteen


    • Anonyymi

      Meilki oli riparilla viime kesänä joku tuon tyyppinen leikki. Muut oli ringissä ja yhen piti lähtee kiertää sitä ja sanoa, että rakastan sinua. No sitten tulin yhden hyvännäköisen tytön kohdalle kun oli oma vuoro. Olin pystynyt pokan pitämään jotenkin vaik osa oli tahallaan väännellyt naamaa ettei pokka pitäis. No sanoin ne sanat sille tytölle ja en ees tajunnut et mulla oli kauhee stondis. Se tyttö ja mä huomattiin se niin meidän kummankaan pokka ei kestänyt sitä. Kyl sit muutkin nauro. Mut mä en siihen tyttöön ollut siis ihastunut tai mitään. Se vaan oli niin hyvän näköinen et alkoi seisomaan.

    • Anonyymi

      Mulla alkaa välillä seisoo ihan ilman mitään syytä. Totta kai mulla alkaisi seisoo jos joku tyttö tulis vaikka koskettelee mua mut mulla voi myös jäykistyä ilman syytä. Esim kerran alkoi seisomaan kesken aamupalan vaik en miettinyt mitään kiihottavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe