Oulu graffiti

maalari420

Mitä mieltä ootte oulun graffiteista? ole, mug, iem, try, omg, tcs, none, tubby, plos/polso, caines.. omasta mielestä kovimmat : )

74

7026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgg2

      Ja UFO, Snygg/SGG. mitä mieltä olisit jos ouluun saataisiin laillinen seinä

      • Graffitin tekijä

      • OKRTUS

        sitä kyllä ihmettelen suuresti kun omat, ainakin pieni osa kääntyi meikäläistä vastaan turhien huhujen takia. kaikki muistaa sen kyllä vielä tänäkin päivänä.
        varmaan joku yiluonnollinen kirous :D

        aika monet asiat on kyllä näyttäny yleisesti tapahtuvan ja etenevän kuin ihan oikeassa kirouksessa.


        joo ei tämä kyllä enää graffiti keskustelua ole pelkästään, mutta nämä piti sanoa oikeassa paikassa vielä megafooniin .

        toivottavasti tätäkin ei väärinkäsitetä. on muuten erikoista miten joku lapsen tai "lapsen"sanominen voi aiheuttaa turhan sodan.


      • OKR.TUS.GOPNIK

        seki vielä, että laitoksista pois päästyä sen rääkkäämisen jälkeen, olin vain mitään sanomaton katuja laahustava puliukko. jossa ei ole " sitä henkeä " enää. vaan semmonen pelkkä masentunut kuori. ei enää aidosti sosiaalinenkaan, jota olin vielä ennen sitä laitosta. oli kyllä niin vitun väärin se laitoshomma sillon. myös se miten ne psykologisesti manipuloi ja väkivallalla sai sen " hengen " ja perus elämän ilon ulos nuorisosta. sanon kyllä että se oli törkein teko ikinä. se ei ollut edes lainmukaista oikeaa kurinpitoa, mikä ymmärrettävästikkin kuuluu olla kasvatuksessa jollaki tavalla, yms.. se oli ihan puhdasta sadismia ja mielivaltaa. siitä asiasta ei voi kukaan olla eri mieltä.
        olin todella outo vielä pitkään sieltä päästyäni. kaverit huomasi sen kyllä ja sanoikin siitä. olen aivan täysin samaa mieltä siitä että olin todella outo. huomasin sen kyllä itsekkin, ja näin jälkeenpäin sitä vasta tajuaakin miten todella sekaisin siellä laitoksessa meni. se kaltoinkohtelu ja siihen lisäten ne lääkitykset. alaikäiselle lapselle/nuorelle. ei edes päihteistä mene niin sekaisin. ( kokemusta on. vaikka menee toki niistäkin ) noh... onneksi tässä voi alottaa kaiken SAMAN uudestaan. kai sitä voi elämän alottaa samanlaisena hyvänä niiku juurikin tuolloin kun oli ne kiljufestiajat yms.. eikai se elämä mihinkään kokonaan ole kadonnu sentään.

        huh... kyllä tuli taas semmonen kirjotus vaihteeksi että....


      • OKR.TUS.GOPNIK
        OKR.TUS.GOPNIK kirjoitti:

        seki vielä, että laitoksista pois päästyä sen rääkkäämisen jälkeen, olin vain mitään sanomaton katuja laahustava puliukko. jossa ei ole " sitä henkeä " enää. vaan semmonen pelkkä masentunut kuori. ei enää aidosti sosiaalinenkaan, jota olin vielä ennen sitä laitosta. oli kyllä niin vitun väärin se laitoshomma sillon. myös se miten ne psykologisesti manipuloi ja väkivallalla sai sen " hengen " ja perus elämän ilon ulos nuorisosta. sanon kyllä että se oli törkein teko ikinä. se ei ollut edes lainmukaista oikeaa kurinpitoa, mikä ymmärrettävästikkin kuuluu olla kasvatuksessa jollaki tavalla, yms.. se oli ihan puhdasta sadismia ja mielivaltaa. siitä asiasta ei voi kukaan olla eri mieltä.
        olin todella outo vielä pitkään sieltä päästyäni. kaverit huomasi sen kyllä ja sanoikin siitä. olen aivan täysin samaa mieltä siitä että olin todella outo. huomasin sen kyllä itsekkin, ja näin jälkeenpäin sitä vasta tajuaakin miten todella sekaisin siellä laitoksessa meni. se kaltoinkohtelu ja siihen lisäten ne lääkitykset. alaikäiselle lapselle/nuorelle. ei edes päihteistä mene niin sekaisin. ( kokemusta on. vaikka menee toki niistäkin ) noh... onneksi tässä voi alottaa kaiken SAMAN uudestaan. kai sitä voi elämän alottaa samanlaisena hyvänä niiku juurikin tuolloin kun oli ne kiljufestiajat yms.. eikai se elämä mihinkään kokonaan ole kadonnu sentään.

        huh... kyllä tuli taas semmonen kirjotus vaihteeksi että....

        en kyllä ymmärrä että mikä siinä sitten oli psykologisessa ja väkivaltasessa alistamisessa että se elämän ilo niin tehokkaasti saatiin pois. kai sitä ois pitäny pystyä paremmin ittensä pitämään kasassa niistä kohteluista huolimatta. mutta kai sitä ihmisen pää on rajotteinen ettei kaikkea paskaa kestä loputtomiin


    • oululainen3

      Unohdit mainita SEKO:n

      • Swagggggg

        Snygg/SGG sehän on vasta 2013 aloittanut tekemään piissejä esim junaradan viereisiin koppeihin ja seiniin. kyllähän mä sen tiedän koska mä nitä itte teen


    • sonni saatana

      420 sitä näkyy kaikki alla teekkö sä niitä ;DD aika toy

    • rollo graff

      vieläkö HSB vetelee oulus? tahtoisin vain tietää rovaniemen HSB crewiin kuuluvien nimet tai yhen;__; kiinnostunu täst porukas ku oma ei kauheena innosta...

      • ouhvd

        Kyllähän tuota näkee joka paikas vieläki hsb siis olea on kanssa paljon


      • ????????????????
        ouhvd kirjoitti:

        Kyllähän tuota näkee joka paikas vieläki hsb siis olea on kanssa paljon

        UFO ite en oo nähnyt vaikka oulussa asunkin jos joku tietää mis sellasia ufo piissejä o nii kertoo


      • sdk2
        ???????????????? kirjoitti:

        UFO ite en oo nähnyt vaikka oulussa asunkin jos joku tietää mis sellasia ufo piissejä o nii kertoo

        Esim tossa aika lelu mutta aika kova saas nähä alkaako näkyyn enemmän näit
        http://www.youtube.com/watch?v=1ssAZ4IWosY


      • saatana5

      • Limingantulli
        ???????????????? kirjoitti:

        UFO ite en oo nähnyt vaikka oulussa asunkin jos joku tietää mis sellasia ufo piissejä o nii kertoo

        Liminganrulli siinä starkin vieres on se alikulku jossa menee junarata nii siellä käy UFO/RIME veteleen varmaan joka viikko oon nähny ainaki 2 kertaa


    • moi maxtor663

      maxtor mitä sää päristelet tääl :D t: tiiät kyllä kuka.

      • yoloswäääääg

        Oon yks sun kamu :)


    • Katss

      Oon pitkään miettinyt noita esim Alppilan tienoille ilmestyneitä tagi-tarroja, joissa jotain mähmää kaadetaan kortsun/kuukupin näköisestä hommasta. Nää ei ole ihan identtisiä keskenään. Mitä nää on? Aina liikennevaloissa mietin. Komeita kyllä, vähän underground-fiilistä mukana. Mut onko näissä joku sanoma? Ja ennen kaikkea mitä nää oikeasti esittää?

      • väriä vaan

        Olettek ajatelleet taideopintoja kenties.Ja luvan kanssa graffitit.Kivoja väriläiskiä,sääli jos pesevät pois.Varsinkin Pasilan asemarakennus ankea.Kuten moni sillanalus.Luvat vaan ja kaupunkia väritteleen!Ne tagit aika suttua kyllä.


      • 8814

        Eikö nää oo jotain tammenterhoja? Kiinnostas tietää lisää itelläki.


    • maalari420

      heinäpäähän ollaan vissiin laittamassa laillista seinää? en oo ihan varma tulleeko mutta niin on ainaki suunniteltu :)

      • <sfh,

        Tuleeko oikeesti vähä makia :D


    • vitun jonne

      Jotku sanoo et iem ja ole on sama asi onko totta

    • kalle97

      Oulussa no mikäs tää FAH oikeen on täyttä shittiä mielestäni

    • Raimo 2013

      Kerran olen tavannut töhertelijän itse teossa ja pamautin turpaan oikein olan takaa.

    • syoB guM

      Tuskin pamautit ... :D

    • graffiti oulu44

      HOFF ihan saatanan kova crew alotti nyt 2013 ja lisään tohon: deilse, cus crew, jack, bird, bozer, seko, oiva... hmm on nuita kyllä lissää muttei vaan tuu nyt mieleen :/ muuten mostar, leker ja croke tekkee nättejä tageja mutten piissejä oo nähny ko lekeriltä :/ mostar vaikuttaa ainaki ihan vitun hyvältä maalarilta ainaki tageista päätellen.. :)

    • hmmhdfg

      isait.. aijai siinä on kova kans :)

      • A.U.P

        Jaa missä niitä semmosia en oo ite kuullutkaa xD


    • 8814

      Oulu-lehdessä luki, että lauantaina Äimärautiolla päin ois seitsemän jäpää jääny kiinni maalailusta. Eikö teillä oo jalkoja hä vai monenko partion voimin kiinniotto on tehty tä?

      • Toys'r'us

        Onko kukaa oulussa nähny sdk? Tekee enimmäksee sellasii paikkoihi missä on helvetin pueni riski jäähä kiinni. Raiskannu ruskossa yhen autokorjaamon takaosan ihan vitun täyteen hirveetä paskaa. Kuulemma jääny kiinni onneksi. Teki tägejä esim. Asuntoautojen ikkunoihin ja muutenki ikkunoihi.. Burnasivat toisten tägejä ja piissejä "sdk is best" tägillä.. Ja vielä kaike lisäksi ne kopioi kaikkien kanadan sdk:n tägejä esim. Craver,doug,lesen,keep6 vielä rumasti kaiken lisäksi.. Kunno lelu "crew"


      • jjj1

        kyseessä oli poliisipiiritys


      • HSB
        Toys'r'us kirjoitti:

        Onko kukaa oulussa nähny sdk? Tekee enimmäksee sellasii paikkoihi missä on helvetin pueni riski jäähä kiinni. Raiskannu ruskossa yhen autokorjaamon takaosan ihan vitun täyteen hirveetä paskaa. Kuulemma jääny kiinni onneksi. Teki tägejä esim. Asuntoautojen ikkunoihin ja muutenki ikkunoihi.. Burnasivat toisten tägejä ja piissejä "sdk is best" tägillä.. Ja vielä kaike lisäksi ne kopioi kaikkien kanadan sdk:n tägejä esim. Craver,doug,lesen,keep6 vielä rumasti kaiken lisäksi.. Kunno lelu "crew"

        Ei se ny oikee sdk oo kuitenkaa saatana onko ees eu:ssa ollenkaa aitoa ja kukaa nähny mittää sdkta oulus vittu


      • randomguy

        Joku kerto että tuli tazerilla uhkaileen... tosin kukaan niistä ei jääny kiinni, kun ei maalit passannu poliisien kuvien kans yhtee.. ainoastaa seulat pojille ja kuulustelut


      • alakerta
        Toys'r'us kirjoitti:

        Onko kukaa oulussa nähny sdk? Tekee enimmäksee sellasii paikkoihi missä on helvetin pueni riski jäähä kiinni. Raiskannu ruskossa yhen autokorjaamon takaosan ihan vitun täyteen hirveetä paskaa. Kuulemma jääny kiinni onneksi. Teki tägejä esim. Asuntoautojen ikkunoihin ja muutenki ikkunoihi.. Burnasivat toisten tägejä ja piissejä "sdk is best" tägillä.. Ja vielä kaike lisäksi ne kopioi kaikkien kanadan sdk:n tägejä esim. Craver,doug,lesen,keep6 vielä rumasti kaiken lisäksi.. Kunno lelu "crew"

        vitun idiootti SDK ei oo suomalainen eikä ne minnekkään paikkoihin bommaa mistä niitä ei nää


      • usa54

        Hyvät graffitit on ihan ok!


      • Oulu

        Onko kukaan kuullu että viimme kesänä tää ylilauta löys tän XGraffitiful ihme tyypit oulun alueelta ja tekivät jotain UFO nimistä tägiä ympäri suomea. en sitte tiiä jäivätkö kiinni youtube kanava suljettiin videot oli poistettu kukaan ei ollu saanu niitäkää talteen. en tiiä jäivätkö tosiaan kiinni mutta laskua olis tullu ainakin about 6,000€ luulisin ite tykkään graffiteista ;D tää XGraffitiful oli melko suosittu näemmä YouYubessa!


      • jee4

        Bongasin tuolta omia teoksiani :D


    • RIMEGRAFF

      Eihän ole enää tee tägei tai graffoi haatana :)

      • nigl

        Mistä toi wsyp oli kuvattu?


    • pfffffffpffffff

      wsyp on rajakylässä

    • diiiiiiufd

      onks kukaa nähny OHB ouluss ne tekee aika nättei tägei en yhtään piissiä ole nähny

    • ggeo

      näyttää aika pienelt ?

    • pohjasakit?

      tuntuu niin lapselliselta tuo touhu
      ei taida tällaset hitaasti kehittyneet saavuttaa elämässään sen enempää?

    • tag-team
    • chaos

      hsb on kyl kova ja tääl rovaniemel on semmonen ku retku en tiiä tekeekö enää.sit on semmone aika paska escrew vissii jotain pikku jonnei

    • imelerssiä

      retku teki vaan tägei

    • StööCrew

      Ihan kivoi välillä mut noi kirkkoveneet ja muut paskat tagaukset vois jättää pois seinist :)

    • CrewmasterHoff122

      Hoff on khyll vitu kowa crewi myös! Ootteko kuullu viel CPA Crewist? Se on vissii alottanu iha just tekee.

    • Ei_kiinnosta_Raksilasa

      Huumekauppiatten merkinnät kiinnostavat vain narkkareita ja diilereitä.

    • kaikkiarvaa
    • Että-näin-paras

      PASKA KAUPUNNI

    • fgfdgfdg

      eikö tätä keskustelua saa pyyhittyä jo vittuun täältä

    • Jugg

      Tietääkö kukaan mistä löytys laillisia seinii tai hylättyi paikkoi yms

      • Anonyymi

        Hollihaassa sijaitseva skeittiparkki ja Välivainiossa sijaitseva tukikohta. Joitaki ns puolilaittomia paikkoja löytyy esim Metsokankaan leikkipuistossa sellanen jännä kuutio.


    • Anonyymi

      Lunel on kova tekijä

      • Anonyymi

        Lunelia kyllä näkynyt paljon, tägi ainakin accurate. Tuntuu että lunel on aika kuutamon aikainen yökyöpeli


      • Anonyymi

        Joo pakko sanoo että ainaki Lunel on hyvin aktiivinen ja tunnettu. Uusina niminä ny tän kesän aikana näkynyt Nots ja Sokyr. Veikkaampa, että 2024 kesänä tulee eräs toinen nimi tunnetuksi, joka alkaa E kirjaimella ;)


    • Anonyymi

      Oulun kovimmat graffiti wraitterit on lunel, person, snoke ja omani moon

    • Anonyymi

      Oulusta on tullut töhrykaupunki. Joka puolella näkyy rumia töherryksiä, kun keskenkasvuiset ilman paperia ja kynää varttuneet lapset saavat käsiinsä spraymaalipurkin. Opettelisivat ensin edes käyttämään pensseliä, ennen kuin alkavat sotkea julkisia paikkoja.
      Sopiva rangaistus olisi laittaa heidät julkisesti pesemään omat sotkunsa.

    • Anonyymi

      Mitä OLE graffiti tarkottaa? Vai onko se OL6, vitun sekava. Puussa oli metsässä, onko järkeä puihin sotkea, tehkää vaikka sinne alikulkuihin, ei ne seinät kärsi eikä oikeasti ketään haittaa siellä.

    • Anonyymi

      Ite oon tos obr crewissä ja joo lunelia oon nähny ympäriä oulua. Mitäs mieltä ootte polosta ku siitä ei olla puhuttu

      • Anonyymi

        Jos oot OBR crewis nii voiks addata mut discordis.
        Nimi osmoosi69.


      • Anonyymi

        wait ooks obr:ssä? kuuluuks kob vielä obr:n tai onko hengissä koko jäbä? ku ei oo näkyny sen piissejä hetkeen, plus yhes kob piississä luki RIP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        wait ooks obr:ssä? kuuluuks kob vielä obr:n tai onko hengissä koko jäbä? ku ei oo näkyny sen piissejä hetkeen, plus yhes kob piississä luki RIP

        Kob on crewi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kob on crewi

        kelasin et obr ois crewi ja kob yks jäbä?


    • Anonyymi

      Miksei kukaan ole maininnut Kasiota? Se oli legit paras

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe