Keskiyölle

kevään kukka

Hei Keskiyö, olen joskus aikaisemminkin kirjoittanut sinulle. Et taida enää paljon vastailla täällä, enkä pahastu jollet vastaa, mutta kirjoitan kun sydämessä niin painaa. Elämä yhtä mylläkkää ja rakkauselämä kerrassaan saa lamaantumaan. Siis en tiedä mistä johtuu, mutta näyttää siltä että olen nainen, jota kukaan mies ei oikeasti unohda. Olen tullut elämässäni jätetyksi muutaman kerran, mutta jonkun vuoden kuluttua nuo miehet ovat ottaneet yhteyttä ja osa on halunnut alkaa uudellen. Nyt taas hieman vastaava tilanne ja itsekin olisin tällä kertaa kiinnostunut, mutta mies ei sitten ehkä kuitenkaan muuten kuin ystävänä vai miten olisi? Kirjoittelee vaalea nainen ilta-auringon valaistessa tienoon. Jospa se valaisee vielä mielenkin. Kaunista kevättä ja tulevaa kesää sinulle, olet kirjoittanut minulle usean kannustavan viestin joskus aikaa sitten!

2

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

toki ihminen kasvaa ja oppii virheistään, me kaikki muutumme vuosi vuodelta. sinua on vaikea unohtaa, koska olet niin naisellinen nainen!
      olet aito ja rehellinen, huomaavainen ja lämmin.

tämä kysymäsi mies ei taida olla ihan läheltä, niin sen näen. hänellä on oma asunto. on ollut jonkin asteen naissuhde, mutta se meni ihan päin mäntyä. nainen oli vaativa, eikä ottanut miestä huomioon juuri ollenkaan. ei hän sellaista kestä, eikä tarvitsekaan.

varovasti kun katsotte ja tapaatte, ei mikään ole mahdottomuus! ei hötkyilyä, sillä tämä mies on saanut vasta siipeensä, on vielä nuolemassa raavittua egoaan. kun olet oma jutteleva itsesi, nauravainen ja iloinen, hänen sydämensä sulaa. kannattaa ehdottomasti ensin tavata ystävyyden merkeissä ja kokeilla jäätä ihan pinnalta. älä anna narua, ole vain hyvä kuuntelija ja kerro, että sinulla on tätä nykyä aika paljon kiireitä.
      se tepsii häneen.
      ei ole mahdoton yhtälö, näin pikaisesti katsottuna. mies miettii myös muuttoa, sekin saa hänet hieman sekaisin.

t. Keskiyö

• ap*

Hei Keskiyö, paljon kiitoksia vastauksestasi. Jospa tuo mitä kirjoitit, pitäisi paikkansa. Mies on minulle tärkeä ja toivon todella hänelle hyvää. Ja hän kertoi haluavansa muuttaa toiseen kaupunkiin. Kiitos sinulle, mukavaa kevättä ja kesää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe