Mikä on aussi? Onko se autralianterrieri, australiankelpie, autraliankarjakoira, australianpaimenkoira vai mikä ihme on AUSSI?
MIKÄ ON AUSSI?
6
2523
Vastaukset
- Dober
Aussiksi olen kuullut nimitettävän seka australianterrieriä että australianpaimenkoiraa.
- Riva
se on australianpaimenkoira.
- Norah
Riva kirjoitti:
se on australianpaimenkoira.
Aussi on australianterrieri ja aussie on australianpaimenkoira. Näin olen minä lukenut ja kuullut.
- Riva
Norah kirjoitti:
Aussi on australianterrieri ja aussie on australianpaimenkoira. Näin olen minä lukenut ja kuullut.
näin käy kun lukee mitä kuvittelee lukevansa.
Kiitos oikaisusta.
- Anonyymi
Itse olen kuullut "aussiksi" nimitettävän australianpaimenkoiraa, ja jos sanon aussi, niin sillä hyvin useinkin tarkoitankinn kylläkin australianpaimenkoiraa.
- Anonyymi
Kun kirjoittaa Googleen aussi löytyy Australianterrieri ja Australianpaimenkoira, mutta minusta se on Australianterrieri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081655- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86812- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586