Mukavasti menee

sitä samaa

10

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksi olkoon

      ei kaikilla mene huonosti, eikä monellakaan, media vain tuo esiin liikaa huonoja asioita.

    • Ahneus it is

      Kuinkahan moni normettilaisista saa edes tessin mukaista palkkaa? Epäilen, ettei monikaan. Tämä yritys lienee malliesimerkki siitä, miten työntekijöiden selkänahkaa nylkimällä maksimoidaan johtoportaan ahneus. Seuraavaksi sitten luvassa irtisanomisia, kun huomataan että rahantulo onnistuu pienemmälläkin henkilökunnalla.

      • Metallimies!!

        "Tämä yritys lienee malliesimerkki siitä, miten työntekijöiden selkänahkaa nylkimällä maksimoidaan johtoportaan"
        Plaa Plaa plaa..... Suomessa ei saa yksinkertaisesti menestyä saati rikastua! Onkohan jossakin Iisalmessa paljonkin teollisia työpaikkoja?
        Hyvä että jokin VIENTIÄ harjoittava yritys vielä investoi ja pärjää Suomessa!


      • Eläkkeelle...asti

        Palkka on hyvä.
        Töitä on riittävästi.


      • Kateelliset huutaa

        Ei ole PÖRSSISSÄm ainakaan vielä.


      • Salmelainen.
        Metallimies!! kirjoitti:

        "Tämä yritys lienee malliesimerkki siitä, miten työntekijöiden selkänahkaa nylkimällä maksimoidaan johtoportaan"
        Plaa Plaa plaa..... Suomessa ei saa yksinkertaisesti menestyä saati rikastua! Onkohan jossakin Iisalmessa paljonkin teollisia työpaikkoja?
        Hyvä että jokin VIENTIÄ harjoittava yritys vielä investoi ja pärjää Suomessa!

        No ei tosiaankaan paljon ole Iisalmessa.

        Normet
        Genelec
        Olvi
        Profile
        UKMuovi


        Jat uossa naapurissa Vieremällä Ponsse, mutta iso osa Ponssea uusine tehtaineen
        on Iisalmessa.

        Sellaista pientä tehdas toimintaa kuitenkin.


      • .........

        "Kuinkahan moni normettilaisista saa edes tessin mukaista palkkaa? "

        Reilusti yli.


      • hyväveli?
        ......... kirjoitti:

        "Kuinkahan moni normettilaisista saa edes tessin mukaista palkkaa? "

        Reilusti yli.

        Eli olet joku pomon tuttu tai muuten lipevä nuoleskelija. Asia selvä.


      • jaahas4

        Tarviiko metallin TESsin mukaan luokkahitsarille maksaa enemmän kuin kympin tunti?

        Esim. AKT:n TES antaa rekkakuskille reilu 14 e/tunti, rakennusliiton TES antaa ammattikoulutuksen saanelle työntekijälle noin 13,50 e/tunti.


      • hinnoita itsesi oike
        jaahas4 kirjoitti:

        Tarviiko metallin TESsin mukaan luokkahitsarille maksaa enemmän kuin kympin tunti?

        Esim. AKT:n TES antaa rekkakuskille reilu 14 e/tunti, rakennusliiton TES antaa ammattikoulutuksen saanelle työntekijälle noin 13,50 e/tunti.

        Sen verran maksetaan kuin on pakko, eikä yhtään enempää. Kymppikin on ylihintaa kun miettii että ulkomaalaiset ammattilaiset tyytyvät lähes puoleen tuosta. Joten ei ihme, että mm. telakkateollisuuden alihankkijat mielellään hyllyttävät ylihintaiset suomalaiset ja ostavat sieltä, mistä halvimmalla saavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe