Lauaitai-ilta ja poika mies, tai neitsykkä !
Mikä teitä vaivaa ??? sanokaa ny herranjestas jotai !
9
203
Vastaukset
- -sanariskot seurana-
Mitähän sitten pitäisikään sanoa?
On se vaan kiva olla kotosalla saunan jälkeen ja kuunnella musaa tuubista. Telkkaristakaan ei tule paljon mitään katsomista. - hilipalihippaa
herranjestas jotai :))
Mitäpä tässä sanottavaa?
Mihin sitä menisikään, missä ihmisiä näkisi? Juottolat ainakin on tylsiä paikkoja ja niissä rähisään ja tapetaan. Viimeksi muutama tunti sitten tuossa alta 20 km. Ellei ole tullut uusia ruumiita sen jälkeenkin.
Sukututkimukseen sain juuri 46. tuhannennen nimen. Ei siinäkään mitään järkeä ole, mutta missä sitä on? Ja pitäiskö olla?- myös sunnuntaina
poikamies
kiinnostaa - nyt kiehuu yli -
äyräitten , muurrrrr, perrrrr-kele
Aamulla asiaohjelmassa sanottin tarkka päivämäärä milloin Katainen ja Urpilainen ovat sitouttaneet suomen maksamaa ikuisesti eteläeuroopan velat,
se pistelee vihaksi
kuinka meillä on noin tyhmät päästetty noin tärkeille paikoile suomen johdossa ? - harvinaisuusko?
Ei vaivaa mikään,odotan vaan että taivas selvenee ja vois lähtee fillaroimaan vaikka mökille.
Elämä on tasapaksua tyytyväistä eläkeläisnaisen oloa,ei nousuja,ei laskuja.Eilen messuilla ja kyllä oli kuin Liisa ihmemaassa sen rumban seassa,mitä kaikkea nykymaailma suoltaa ulos aivoistaan.
Ja lapsille vielä,siinä tuli ähky,ja kysymys onko tosiaan pakko keksiä noin paljon kaikkea,ketä se loppujen lopuksi palvelee,aikansa kiinnostaa ja sit taas uutta.
Tv:stä tulee kaupungin hanhista dokkari,tuttua on,maaseudulla saisivat kuulan kalloonsa heti,siellä ei kesyt eläimet elä kauaa.Kun ei villitkään.
Elämä menee kun ei valita. - myöhemmin lisää
Kiitos kysymästä
aurinko paistaa
ulos lähden
töppöstä toiseneteen laitan
nautin elämästä
askeleet rantaan suuntautuu
ilma on raikas
jäitä vielä näkyvissä
meri odottaa
aurinko sulattaa
pian päästään taas uimaan - mummi4
mitäs sinulle pitäis oikein vastata, kun kysymyksestä ei selviä, joo lauantai-illat niinkuin muutkin on yksin ikävää
- kylmää vielä on
niitä näitä jorisen,
vappu pitäs lopettaa, se on aivan turha riehapäivä,
ennen nostettiin vappuna perunat kellarista itämään
ja kesäkuun alussa tai ku maa oli sula laitettiin maahan
nyt näitä kaupungin katuja tuijotan,
elämä kaupungissa on kurjempaa kuin maalla,
maalla oli aina jotain virikettä tehdä jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592