Milloin täytyy

m47v

siirtyä lukemaan 50 palstaa. Onko jollain kokemusta? Käykö se ihan luontevasti heti kun täyttää 50v, vai yrittääkö sitä pitkittää vielä muutaman vuoden eteenpäin.

8

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50+

      Siellä vierailee nuorempiakin miehiä kuin sinä. Suosittelen visiittiä. Aika aktiivista keskustelua, 40 ihmisiä on siellä ihan jatkuvasti. Terevetuloa!

    • ei sun

      tarvii tehdä sitä jos et halua. ja toisaalta jos ikääntyminen pelottaa mee 80 plussaan niin sä olet taas TEINI AKNEPOP FINNINAAMA NOPEAT SIEMENSYÖKSYT YMS

      • m47v

        ole mennä 50 osastolle. Mutta kun alkaa lähestymään viittäkymmentä, niin voihan se olla että tulee lueskeltua molempia keskusteluja, 40 sekä 50 . Ei kuule näin vanhaapoikaa enää ikääntyminen rasita millään muotoa. On vaan kiva huomata, että kyllä sitä ikää karttuu ja päivät menevät menojaan vaikkei seurustelukumppania olekkaan löytynyt. Mistä muuten arvasit, että olen melko pienikokoinen "pikkuinen" vaikken nyt ihan hirveän pieni olekkaan. Ja muutes, ihan kyllä tuntuu siltä että olen ikuinen teini myös.


      • pieni n50+
        m47v kirjoitti:

        ole mennä 50 osastolle. Mutta kun alkaa lähestymään viittäkymmentä, niin voihan se olla että tulee lueskeltua molempia keskusteluja, 40 sekä 50 . Ei kuule näin vanhaapoikaa enää ikääntyminen rasita millään muotoa. On vaan kiva huomata, että kyllä sitä ikää karttuu ja päivät menevät menojaan vaikkei seurustelukumppania olekkaan löytynyt. Mistä muuten arvasit, että olen melko pienikokoinen "pikkuinen" vaikken nyt ihan hirveän pieni olekkaan. Ja muutes, ihan kyllä tuntuu siltä että olen ikuinen teini myös.

        Minä ainakin pyörin sujuvasti molemmissa. Joskus käyn jopa 60:ssäkin. Ei ne numerot niin hirveesti ratkaise vaan se mitä sisimmässään tuntee :)
        Voi -täällä sataa ja on tosi syksyistä, ei taida auttaa edes Mamba ja vielä on kesää.....eikä ystävää kuulu eikä näy....


      • m47v
        pieni n50+ kirjoitti:

        Minä ainakin pyörin sujuvasti molemmissa. Joskus käyn jopa 60:ssäkin. Ei ne numerot niin hirveesti ratkaise vaan se mitä sisimmässään tuntee :)
        Voi -täällä sataa ja on tosi syksyistä, ei taida auttaa edes Mamba ja vielä on kesää.....eikä ystävää kuulu eikä näy....

        Hassua, täällä juuri tällähetkellä paistaa komeasti aurinko. Vielä tosiaan on kesää jäljellä. Mambaa ja novaa tästä kohta lähden taas kuuntelemaan töihin. Vaikka kyllä ne yöt ovat jo aika viileitä, sanoisimpa että peräti kylmiä. Mitä numeroihin tulee, niin niitähän on 0-9. Niitäkun sopivasti sekoittelee, niin saa sopivat mitat joka makuun. Jos minulla 170 niin kyllä ne minulle riittää.
        Kuules sinä "pieni n" ystäviä on ympärilläsi pilvinpimein, eikun vaan valitsemaan parhaat päältä d;)


      • pieni n50+
        m47v kirjoitti:

        Hassua, täällä juuri tällähetkellä paistaa komeasti aurinko. Vielä tosiaan on kesää jäljellä. Mambaa ja novaa tästä kohta lähden taas kuuntelemaan töihin. Vaikka kyllä ne yöt ovat jo aika viileitä, sanoisimpa että peräti kylmiä. Mitä numeroihin tulee, niin niitähän on 0-9. Niitäkun sopivasti sekoittelee, niin saa sopivat mitat joka makuun. Jos minulla 170 niin kyllä ne minulle riittää.
        Kuules sinä "pieni n" ystäviä on ympärilläsi pilvinpimein, eikun vaan valitsemaan parhaat päältä d;)

        ....ja huomenna ajattelin olla Tulenliekissä pyörähtelemässä Mamban ihanan soiton mukana....jospa sieltä... :)


      • m47v
        pieni n50+ kirjoitti:

        ....ja huomenna ajattelin olla Tulenliekissä pyörähtelemässä Mamban ihanan soiton mukana....jospa sieltä... :)

        Vaikken nyt ihan palanneena karrelle , mutta kotiin kuitenkin. Jos huumori sallittaneen. En voi tietää missä Tulenliekki sijaitsee, muttta tuli heti mieleen vanha laulanta "tulenliekkinä saavuit kerran,hurmaten huumaten". Hyvää ystävän metsästysonnee pienelle toivottaapi hän d;)


    • Saku

      Saahan sitä lukea milloin vain, siitä voi viisastuakin.
      Itse löysin ihanan alle 40v naisen netin avulla, uskomaton tuuri.Teimme sokkotreffit, emme olleet nähneet edes toistemme valokuvia.Yksi ilta ja kaikki muuttui.Rakastuimme.
      Meillä on ikäeroa vajaat 10 vuotta, nainen nuorempi.Kummallakin oli sen verran ennakkoluulottomuutta, että menimme toisiamme tapaamaan.Varjele, jos emme olisi sitä tehneet.
      Nyt elämä hymyilee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      979
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      741
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      691
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe