Mulla on ongelma , joka ei monesta varmaankaan ole ongelma, mutta mä sain tietää että yks mun luokkalainen jätkä on ihastunut muhun , se on ihan kiva , varmaan kivoin tyyppi meiän luokalla, mutta mulla ei ole sellasta fiilistä sitä ajatellessa , ja mä en haluais loukata sitä ja ongelma on siinä että mä olen ihastunu sen lukiolaiseen kaveriin ja se muhun jote miten voin olla loukkaamatta sitä?? Kiitos jos jaksoitte kuunnella...
Pieni ongelma ihmiskunnalle, suuri mulle
3
271
Vastaukset
- miiii
Ainakin loukkaat vähiten jos et ala seurustelemaan sen kanssa "säälistä". Jos ei kiinnosta, niin silloin ei vaan kiinnosta.
Sanot vaikka jotain tyyliin, että oot imarreltu, mutta sulla on muut kuviot mielessä. - Poju86
Minulla on vähän samankaltainen tilanne. En tiedä olenko ihan ihastunut, mutta tyttö kiinnostaa, siltikään ei ole sitä fiilistä. Eli enpä tee mitään, hmm vai pitäisikö vähän enemmän hymyillä? Mutta sitten hän voisi luulla että olisin ihastunut häneen. Nykyään taitaa olla sellainen tilanne, että kumpikin katsomme toisiamme nähdäksemme että onko tuo "oikeasti" kiinnostunut.
Koska jos tietäisi toisen olevan oikein kiinnostunut, niin sitä saattaisi antaa tilaisuuden kävästä ulkona toisen kanssa, joskos itsekkin kiinnostuisi ja jotain hyvää kehkeytyisi.
Arvioni on että me molemmat ajattelemme suurinpiirtein näin. Odotamme avoimia ovia, emmekä mene suljetuille koputtamaan:P - tyttö
sama juttu kun mulla vähän aikaa sitten. Sano sille niinkuin ajattelet, että pidät hänestä tosi paljon, mutta et tunne kuitenkaan mitään ystävyyttä syvempää, ei se siitä voi loukkaantua kun ei kukaan voi pakosta ihastua keneenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693