Onelmani olisi se että olisi kesäloman alussa juhlat tulossa ja kaunis mekko jo hankittu. Mekko on vartalon mukainen joten kaikki vähänkin pulleamnat kohdat näkyy. Haluaisin siis näyttää mekossani kauniilta enkä sellaiselta joka olisi mekkoon väkisin ahdettu läski. Ogelma kohtia ovat (en nyt sanoisi suuret mutta kuitenkin hiukan näkyvät) jenkka kahvat ja miten sennyt selittäisi, siis sellainen alhaalla oleva läskimakkara siis näytän muuten laihalta mutta sitten vatsan alhaalle tulee sellainen makkara. Ne olisi hyvä saada pois ja päästä muutenkin rantakuntoon. Olen siis tyttö, n.150cm ja 47.2 kg (ikääni en nyt tässä näe tarpeelliseksi kertoa).
Kiitos kommentoijille!
Pitäisi mekkoon mahtua! Lue
5
217
Vastaukset
- tohtorijyyrgen
Jos joudut täällä kysymään neuvoa laihduttamiseen, niin voit kyllä unohtaa koko jutun.
Jyyrgen kuittaa - lifemocker
alat lenkkeilemään/kuntoilemaan ja syöt pienempiä annoksia ja terveellistä ruokaa.
ei ole rakettitiedettä Matasykkeinen liikunta ja oikeanlainen ruokavalio. Netistä löydät pilvinpimein hyviä ohjeita ja vinkkejä laihtumiseen.
- longline bras
Hommaa palleatuelliset rintaliivit. Jenkkakahvat lähtee heti ku puet ne päälles. Mun äiti osti mulle semmoset niis on 7-hakasta selköpuolella. Alus vähän vaikee pukee, ne antaa hyvän ryhdin ja niihin tottuu nopeeta ja pian et muunlaisia rintaliivejä haluakkaan. Koklaa!!
- kkkkko
En usko että tässä ajassa ehdit enää sen kummemmin vartaloasi muuttamaan. Niin kuin yläpuolella jo sanottiinkin, hyvä ruokavalio ja liikunta.
Osta vaikka sellaiset sukkahousut, joissa on paksumpi se yläosa, eli litistää vatsan. En muista merkkiä, mutta on olemassa sellaiset normaalit sukkahousut, jotka ovat hieman paksummat ja vetävät hieman sisään, näyttävät kuitenkin aivan normaaleilta sukkahousuilta ja myydään sukkahousujen kanssa samassa hyllyssä, ei niiden oikeasti muokkaavien alusvaatteiden kanssa.
Eikä kyseessä ole jenkkakahvat, jos tarkoitat, että napasi alapuolella on pömppis.
Jenkkakahvat ovat vyötärön/lantion sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667