Olen juuri jämsään muuttanut enkä tunne ketään. Onko jämsässä joku ihminen keneen ei missään tapauksessa kannata tutustua?
Jämsän ilkein ihminen
12
1257
Vastaukset
- muuttaja2
Taruun ei ainakaan kannata tutustua.
- ____
Jokainen tarvitsee sielunkumppanin..... joo.
- Mums ;) OMS
Olisko kenties ryönä?
- puniikki
Moni pomo ja yrittäjä.
- ----
Olisiko kenties tämän ketjun avaaja, joka tuskin on paikkakunnalle muuttaja.
- Häiriköt hoitoon
Tämä ketjun avaa on se häirikkö. IP -numeron on heillä kohta selvillä. Teempä netissä rikosilmoituksen.
- malka omassa silmäs
Olet häirikön suhteen täysin oikeassa, mutta ko. henkilöt ovat vain tyhmiä kieroja häiriköitä, eivät rikollisia.
Sinä itse sitä vastoin Ip-osotteiden hakkeroinnilla syyllistyt rangaistavaan rikokseen.
Eli sinusta rikos-ilmoitus on tehtävä jotta poliisi ottaa osoitteesi selville.ja haastaa sinut käräjille vastaamaan teoistasi.. - Taru Eemeli
Ime nyt mulkkuas pervo. Rikosilmoitukseen tarvitaan rikos. Rikos ei ole kysyä paikkakunnan ilkeintä henkilöä.
- hymyilen x
Taru Eemeli kirjoitti:
Ime nyt mulkkuas pervo. Rikosilmoitukseen tarvitaan rikos. Rikos ei ole kysyä paikkakunnan ilkeintä henkilöä.
kiitti taru eemeli,hyvin kirjoitettu,sain hyvän naurun
- Hienojuttu
hymyilen x kirjoitti:
kiitti taru eemeli,hyvin kirjoitettu,sain hyvän naurun
Hieno juttu, nyt kohtasivat sielunkumppanit,- sillä ei kenenkään ole hyvä olla yksin!
Ennustan, ettei suhteessanne tule säröjä oleman.
- kysymysmerkkinä
31.1.2013 Jämsässä oli 22 352 ihmistä joihin ei missään tapauksessa kannata tutustua. Muuta kiireesti pois sieltä. BTW miksi ihmeessä edes muutit sinne?
- datsunkestää
Te ootte sekaisin kaikki. Miksi olette kaikki noin ilkeitä ja vittumaisia? Puhutte paskaa toistenne selän takana minkä ehditte ja ihmettelette sitten jälkeenpäin että miksi oma kylä on perseestä ja ilmapiiri mikä omituisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096