Ketään samaa musaa kuuntelevaa?

Se Erilainen

Meidän luokalta tai ylipäätään miitään muualtakaan ei tunnu löytyvän ketään poikaa, joka tykkäisi samasta musasta ku mä D: Rammstein, Metallica, Meshuggah, Marilyn Manson, Alice Cooper, AC/DC, Megadeth, Skillet, Barathrum, Bon Jovi, Led Zeppelin, Uriah Heep, Guns n' Roses kuuluvat lemppareihin. Kerran kun olin tulossa kouluun kuunnellen Rammsteinin Sonnea, niin luokkalaiseni poika huomasi minut ja tuli kysymään, että mitäs mä kuuntelen. Annoin hänen kuunnella hetken biisiä kuullokkeista, ja se vaa irvisti ja sano, et onpa mulla kamala musamaku. Jotkut haukkuvat mua satanistiksi, gootiksi, lesboksi ja vaikka mikskä :c Ja oon tyttö siis. Täälläpäin pojat kuuntelevat jotain hip hoppia ja tytöt poppia. Kyl toi tommone vähä ärsyttää ku ei voi olla ketään jonka kaa vois mennä keikoille tai Tuskaan.

Onko ketään tyttöä tai poikaa täältä Etelä-Suomesta, jotka kuuntelesivat samaa musaa ku mä? :D Kyllä varmaan moni kuuntelee samaa ku mä, mutten tunne heitä :|

28

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgthyjuhbgfvd

      Ei varmasti oo. Duh.

      • Se Erilainen

        No ees täältä päin joku ;D


      • löytyy
        Se Erilainen kirjoitti:

        No ees täältä päin joku ;D

        Kyllä on, ainakin minä. Soitan kitaraa ja pidän rockista tai metallista. Joo ei tosiaan tuu liikaa vastaan hyvää musaa kuuntelevii nuoria... :( Oon poika 14 v.


      • swedrgthyjukil

        ihimiset ei oo vissii tajunnu sarkasmia:D I salute you dumbasses.


    • hermanniasd

      No iha varmasti niitä samasta musiikista tykkääviäki löytyy (:
      Ite kuuntelen samantyyppistä, raskaammanpuoleista musaa yleensä, vaik just noita kyseisiä bändejä en pahemmin kuuntelekkaan (arvostan noita kyllä kovasti, mut ei vaa joteki oo sitte itelle niin kolahtanu).
      Yhteen aikaan, ku pukeuduin vielä aika goottimaisiin vaatteisiin ni sain kans kuunnella tota huuteluu melkee joka ikinen päivä, en voi käsittää mitä siit on kenellekkään haittaa jos joku tahtoo pukeutua mustaan yms...
      Ite oon menossa Tuskaan oman isäni kanssa :--D

    • dfhda

      En ymmärrä minkä takia kaikki paapparokkia kuuntelevat luulevat olevansa jotenkin erityisiä. Tuollainen musamaku on yhtä mainstreamia kuin poppi, ja yhtä huono musamaku vieläpä. Ainut ero paapparokkarin ja popparin välillä on se, että paapparokkari luulee olevansa muita ylempänä "uniikin" makunsa takia.

      • bvb<3

        Mitähän vittua. Onko joku rokkia kuunteleva joskus sanonut olevansa erityinen? Ok voihan se olla että joku on sanonutkin, mutta kaikki ei niin kyllä luule. Tai esim. mun lähikaveripiiristä ei näin äkkiä tuu mieleen ketään kuka kuuntelis samankaltaista musiikkia kun mä. Enkä siltikään väitä olevani erityinen, joten älä yleistä.


    • metmeg

      jep tääl on

    • Ilmoittaudun

      Joo, rakastan useimpia noista luettelemistasi bändeistä. Olen Metallican, Skilletin, Bon Jovin ja Cooperin fani, muun muassa. Olen myös kuunnellut vähän muita listasta, mutta syystä tai toisesta niitä tiettyjä ei löydy koskaan soittimesta. Eikä se ole mikään lesbon/satanistin/gootin tunnusmerkki, jos kuuntelee jotain muuta kuin Robinia, Justin Bieberiä ja Tuulia. Ihan hyvä - mahtavaa, itse asiassa- että olet löytänyt oman suuntasi. Useimmat ikätoverini vain tuntuvat olevn niin teennäisiä, että kaikki pitää tehdä valtavirran mukaan. Vaikkei se menisikään mukavuusalueelle...

      Niin, olen siis kohta 17 vuotias rokkarineito Imatran käpykylästä ja annan oman musiikillisen suuntautumiseni näkyä. Se on tuonut monia ongelmia, mutta tässä ollaan. Tyyli betallar!

    • min'ääääää

      Etelä-suomesta olen 13v. tyttö ja kuuntelen lähes samaa musiikkia kun sinä mutta myös paljon tällästä dicko musiikki ! :)

    • lifemocker

      sinänsä sulla on aika alkeellinen musiikkimaku (barathrumia lukuunottamatta), että sä kuuntelet noita muotihevipändejä

      • grafitacer

        Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja toisten arvoja pitää kunnioittaa. :)


      • lifemocker
        grafitacer kirjoitti:

        Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja toisten arvoja pitää kunnioittaa. :)

        pointti: kuuntelet pääasiassa VALTAVIRTAMUSIIKKIA ja kysyt onko muita VALTAVIRTAMUSIIKIN kuuntelijoita... hohhoijaa


      • Aloitttajaa
        lifemocker kirjoitti:

        pointti: kuuntelet pääasiassa VALTAVIRTAMUSIIKKIA ja kysyt onko muita VALTAVIRTAMUSIIKIN kuuntelijoita... hohhoijaa

        Tiedän, että on olemassa todella paljon muitakin samaa musiikkia kuuntelevia, mutta halusin tietää, että onko täällä Etelä-Suomessa muitakin. ALUKSI oli tarkoitus kysyä, että haittaako poikia se, että tyttö kuuntelee metallia, ja kerroinkin aloituksessani siitä, kuinka luokkalaiseni poika oli reagoinut Rammsteinin biisiin ja kuinka monet kutsuvat satanistiks, gootiks ja lesboks, mutta päätin sitten kysyä, että onko samanlaista musaa kuuntelevia täällä. Ei ole näkynyt :/

        Niin, ja tuohon laitoin ne bändit, joita jotkut voisivat kuunnella. Kyllä niit vähemmänkin suosittuja bändejä kuuntelen, kuten Lyrieliä, Waltaria, Ordoggi, Eluveitietä, Callistoa, Hellnationia, Barathrumia, Satyrocnia Zyklonia, Pradise lostia jne, mutta niiden fanei ei oo ainakaan niin paljoo ku noita massa-metalli-bändien kuuntelijoita (joita itse kuuntelen myös, massa on yhtä hyvää), joten kysyin sitten sitä.


    • Täältä!

      Itse kuuntelen joskus bonjovia :) 14v poika

    • lelludyn

      Kyllä mä ainakin olen tosi kova rammstein-fani! Tykkään kans metallicasta, AC/DC, Guns n' Roses, yms... Tykkään kyllä sitten kans uudemmasta musiikista :) ens kesänä rock the beachiin kattoon rammsteinia

    • 12121

      Ite oon 18v mies (poika, miten vaan) ja kuuntelen kans Metallicaa sun muuta. Tosin ite tykkään salaa myös Rihannasta, Katy Perrystä ja kumppaneista. Xd

    • boeh98

      Joo. Kaikki luulee olevansa niin ainutlaatusia kun kuuntelee jotai metallicaa (aivan helvetin yliarvostettu, iha hyvä bändi et ei sillee) tai joku Rammstein ja skillet alkaa ärsyttää vähä näitte yltiömäinen palvonta ja arvostus, koska eivät mitään parhaita kuitenkaan ole. Mutta nämähän ovat usein hyvä alku muuhun musiikkiin. Itselläkin on kuuntelu levinnyt aina raskaampaan ja enemmän UG suuntaan sekä muihin kuten fuusiojazziin, bluesiin, progeen, jne jne...

      • Aloitttajaa

        Tiedän, että on olemassa todella paljon muitakin samaa musiikkia kuuntelevia, mutta halusin tietää, että onko täällä Etelä-Suomessa muitakin. Alunperin oli tarkoitus kysyä, että haittaako poikia se, että tyttö kuuntelee metallia, ja kerroinkin aloituksessani siitä, kuinka luokkalaiseni poika oli reagoinut Rammsteinin biisiin ja kuinka monet kutsuvat satanistiks, gootiks ja lesboks, mutta päätin sitten kysyä, että onko samanlaista musaa kuunteleviä täälläpäin kun ei tunnu olevan :c


      • afgdsf
        Aloitttajaa kirjoitti:

        Tiedän, että on olemassa todella paljon muitakin samaa musiikkia kuuntelevia, mutta halusin tietää, että onko täällä Etelä-Suomessa muitakin. Alunperin oli tarkoitus kysyä, että haittaako poikia se, että tyttö kuuntelee metallia, ja kerroinkin aloituksessani siitä, kuinka luokkalaiseni poika oli reagoinut Rammsteinin biisiin ja kuinka monet kutsuvat satanistiks, gootiks ja lesboks, mutta päätin sitten kysyä, että onko samanlaista musaa kuunteleviä täälläpäin kun ei tunnu olevan :c

        No poikana voin sanoa tähän että en välitä siitä mitä tyttö kuuntelee vaan miten tyttö kuuntelee. Haluaisin tytön joka aktiivisesti etsii uutta musiikkia, käyttää vapaa-aikaansa musiikin kuuntelemiseen ja soittamiseen ja jonka kanssa voisi keskustella musiikista ja ehdotella uusia artisteja puolin tai toisin. Haluan siis tytöltä vain hyvää musiikkimakua.


    • kultauusisofia

      no musta kaikista paras biisi on barbie girl ja oon 14 koht 15 ÄLKÄÄ NAURAKO SE ONHYVÄ :DD

      • mr penis

        Kuuntele räbää hevi on paskaa


      • Aloitttajaa Ismo
        mr penis kirjoitti:

        Kuuntele räbää hevi on paskaa

        No en.


    • Awesomeeeh

      Sun musiikkimaku on täsmälleen sama ku mulla :o Omat lempibändini ovat juuri Rammstein, Guns n roses, Bon jovi, Skillet ja erityinen lempparini: AC/DC

    • tiittane

      Mun musiikkimakkuun kuuluu esim. Black veil brides,pantera, metallica, acdc, bon jovi, profane omen ja nirvana sun muuta, ja meilläpäin on tosipaljoki poikia samalla linjalla. Tyttöjä ei suunnilleen mun lisäks yhtään :/
      -98tyttö

    • FuckingSlayer

      Olen 13 vuotias poika ja kuuntelen Slayeriä Megadethiä Sepulturaa Panteraa Anthraxia Behemothia Metallicaa Triviumia Slipknottia Children of Bodomia ja inhoan AC DC tä

    • Anonyymi

      Yli puolet mun soittolistalta! Oon 13v poika, ja meil taitaaki kul ol muutama vuos ikäeroo mut silti!! Asun Satakunnas

    • Anonyymi

      Ite oon 13v poika erityinen lemppari on RAMMSTEIN :) sit kuuntelen myös tietty metallicaa, megadethiä, sabbathia, slayeriä, ironmaidenia ja joskus vähä kevyempää: slipknottia, greendayta sit myös välil iha raskaampaaki: burzumii tai mayhemii siin oli esimerkkei listaan kuuluu paljo muitakin mut en nyt jaksanu kirjottaa enempää

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe