Miten se menee. Mitkä ovat oikeat ratkaisut. Jos tää ei riitä. Niin kysy mitä lisätietoja haluat ?
Sinä oikea selvänäkijä. Voitko kertoa tulevaisuudestani
29
231
Vastaukset
Hei
minä en kysy, mutta minulta voi kysyä. olethan saanut ennenkin vastauksia, ei se vielä tähän kaadu!
t. Keskiyö- elämä päin persettä
Kiitos tuntijasi. Muutkin voi vastailla. Haluaisin tietää paraneeko asiani ? millä alalla työskentelen tulevaisuudessa vai olenko loppuelämäni työttömänä. mihin kaikkeen minulla on lahjoja? pitäsikö alanvaihtoa vielä harkita. Kutsumukseni on ollut aina musiikki, kansio täynnä omia lauluja. Jotka soittanut kitaralla ja laulanut. ja muiden ihmisten auttaminen. Mutta mikään ratkaisu ei tunnu nyt hyvältä. potuttaa ja haluaisin korjata tilanteeni. Edes työn osalta ja löytää sellaisen työn mitä voi tehdä? Kukaan ei voi sanoa, ettenkö olisi kirjoittanut nyt paljon elämästäni. Kitos jos joku vastailee. Ja toivottavasti näkee asiat varmasti miten ne menee. Alan olla hyvin väsynyt. Olen äärätietoinen ihminen. Ehkä liiankin. pitäis kai tehdä kuin jotkut tuttavani ja olla vaan työttömänä ja tehdä ja laulaa sitä omaa musiikkia. Yhtä paljon tykkään hoito-alan työstä. Tässä on nyt aivan hirveän pitkät tekstit. Mutta näistä luulisi jonkun näkijän jo kiinni saavan.
- elämä päin persettä.
No minäpä kysyn. Näetkö minun tekevän hoito-alan töitä tai jonkin muun alan töitä tänä vuonna ? Ja paraneeko elämäni vai meneekö huonompaan suuntaan ? Pääsenkö koskaan eroon uniongelmastani ? Liikkunut olen paljon ja laihduttanut ym. Mutta lääkkeiden varassa ollut jo 8 vuotta eikä niistä eroon pääse kun ei nuku ilman. Ja nukahtaa vasta monta tuntia aina sen jälkeen kun ottaa. Eikä siihen liity mitään mielialan ongelmia siihen asiaa. Melkoisen vaikeaa pyrkiä töihin kun ei oo ammattia. Ja tuollainen ongelma. Éikä pääse kouluun.
- elämä päin persettä
Iltatyö olis hyvä vaan ei niitä löydä. Tai sitten on niin vähän tunteja että saa vähemmän rahaa kuin nyt. Ja kun ei ikinä tiedä millaiseen paikkaan joutuu
- elämä päin persettä.
elämä päin persettä kirjoitti:
Iltatyö olis hyvä vaan ei niitä löydä. Tai sitten on niin vähän tunteja että saa vähemmän rahaa kuin nyt. Ja kun ei ikinä tiedä millaiseen paikkaan joutuu
Kaiken kukkuraksi, yleislääkärini ei osannut hoitaa "golfkyynärpäätäni" kuntoon. Se reistaili puoli vuotta enkä rasittanut sitä mitenkään. Kaverinikin sitä hieroi ja siihen tuli iso nestepaukama. Lekuri antoi toisen kortisonipiikin jolle oli aika sovittu kun oli sitä mieltä (tietysti silti vastahankaisesti kun olikin kuulema lääke lopussa) ei auttanut mitään. olin vielä pidempän liikkumatta ja kun lekuri ei aikonut sen kerran jälkeen enää auttaa rupesin uimaan. sammakkoa voin uida. puntillakin pystyin käymään mutta virheeni oli tehdä hauista. Nyt meni toinenkin puoli kädestä paskaksi. Ja en tiedä kuka lääkäri minua osaisi auttaa. Rahaa ei hirveästi olisi. Nostamaan en pysty. Joten elämäni on sitten sillä tavalla että ei tästä saa enää mitään paremmaksi vaikka mitä yrittäisi. Olen ollut hoito-alalla ja ollut siinä hyvä. En päässyt silti kouluun. Uniongelmat ym. Tässä erittäin kattavat tiedot. Potuttaa kun ei voi vaan asiat järjestyä vaikka kuinka niitä aina yrittänyt järjestää. Unilääkäri jolta saa lääkkeitä joilla kerrankin saa nukuttua ei välttämättä tee enää työtänsä. En oo varma. Toivottavasti tekee että saisi nukuttua jatkossakin ainakin paremmin kuin aiemmin. VAikka saakin sitä unta aina muutaman tunnin odotella. No tässä on erittäin kattavat tiedot tilanteestani. haluan vaan töihin. Mieluiten iltatyöhön. Ja sais ees tuon käden kuntoon ja löytäisi oikean lääkärin, joka osaa työnsä tehdä. Niin pistäisin itseäni ainakin fyysisesti vieläkin parempaan kuntoon kun en muutakaan voi tehdä että edes jokin asia paranisi. Avustajan töitä oon kattonu sellaisia joissa ei tarttee nostella. Mut eihän niitä oikein ole. Tai sitten vain vähän tunteja. Iltatyö olisi edes jonkinlainen ratkaisu ongelmiini. Mitäköhän minä tulen tulevaisuudessa tekemään ja ratkeaakohan edes tuo työongelma ja miltä alalta ?
- elämä päin persettä.
elämä päin persettä. kirjoitti:
Kaiken kukkuraksi, yleislääkärini ei osannut hoitaa "golfkyynärpäätäni" kuntoon. Se reistaili puoli vuotta enkä rasittanut sitä mitenkään. Kaverinikin sitä hieroi ja siihen tuli iso nestepaukama. Lekuri antoi toisen kortisonipiikin jolle oli aika sovittu kun oli sitä mieltä (tietysti silti vastahankaisesti kun olikin kuulema lääke lopussa) ei auttanut mitään. olin vielä pidempän liikkumatta ja kun lekuri ei aikonut sen kerran jälkeen enää auttaa rupesin uimaan. sammakkoa voin uida. puntillakin pystyin käymään mutta virheeni oli tehdä hauista. Nyt meni toinenkin puoli kädestä paskaksi. Ja en tiedä kuka lääkäri minua osaisi auttaa. Rahaa ei hirveästi olisi. Nostamaan en pysty. Joten elämäni on sitten sillä tavalla että ei tästä saa enää mitään paremmaksi vaikka mitä yrittäisi. Olen ollut hoito-alalla ja ollut siinä hyvä. En päässyt silti kouluun. Uniongelmat ym. Tässä erittäin kattavat tiedot. Potuttaa kun ei voi vaan asiat järjestyä vaikka kuinka niitä aina yrittänyt järjestää. Unilääkäri jolta saa lääkkeitä joilla kerrankin saa nukuttua ei välttämättä tee enää työtänsä. En oo varma. Toivottavasti tekee että saisi nukuttua jatkossakin ainakin paremmin kuin aiemmin. VAikka saakin sitä unta aina muutaman tunnin odotella. No tässä on erittäin kattavat tiedot tilanteestani. haluan vaan töihin. Mieluiten iltatyöhön. Ja sais ees tuon käden kuntoon ja löytäisi oikean lääkärin, joka osaa työnsä tehdä. Niin pistäisin itseäni ainakin fyysisesti vieläkin parempaan kuntoon kun en muutakaan voi tehdä että edes jokin asia paranisi. Avustajan töitä oon kattonu sellaisia joissa ei tarttee nostella. Mut eihän niitä oikein ole. Tai sitten vain vähän tunteja. Iltatyö olisi edes jonkinlainen ratkaisu ongelmiini. Mitäköhän minä tulen tulevaisuudessa tekemään ja ratkeaakohan edes tuo työongelma ja miltä alalta ?
Nestettäkään tämä lääkäri ei kädestä imenyt pois. Alkaa mennä hermot. Vaan minkä sen mahtaa kun joillekin on elämä luotu vain pelkäksi taisteluksi. Ei taida enää parantua minun elämäni tästä yhtään mihinkään.
- elämä päin persettä
Jos joku näkee ihan oikeasti, hyvää taikka pahaa niin olisi kyllä hienoa se kuulla. tämän kattavammin ei varmasti enää voi vastata. Vaikka onhan tässä muitakin ongelmia. Vaan nuo ne pahimmat. Olen kyllä tottunut kaikkien ongelmieni kanssa elämään kun saisi vaan työtä! pitäisikö minun vaihtaa kokonaan alaa ? Näkeekö kukaan teenkö minä ikinä enää mitään työtä pidempään ja jos teen niin mitä ?
- elämä päin persettä
En halua mihinkäään työkkärin 9 e päivä kokeiluihin vuosiksi. Haluan vain saada työtä jota pystyn uniongelmasta huolimatta tekemään ja josta saisin rahan millä elää. Näkeekö kukaan että mikään tilanteestani muuttuu selvästi parempaan suuntaan. Tai esim sinä Tuntija. Alan olla aika poikki
- elämä päin persettä.
Ja mitä ihmettä minun pitäisi tehd?. Kun olen tehnyt kaikkeni parantaakseni tilannettani
- Dagmar -
elämä päin persettä. kirjoitti:
Ja mitä ihmettä minun pitäisi tehd?. Kun olen tehnyt kaikkeni parantaakseni tilannettani
Tällaista tulkintaa tekstisi perusteella, muista että kyseessä on ennustuspalstalla tehty tulkinta ja ihminen itse valitsee sekä asenteensa että tekonsa. Eli:
Tottakai elämäsi parantuu.
Ala metsästämään heti paikalla hoitoalalta yövuorolaisen töitä.
Soveltuisit sinne. Ja palkka yölisineen sinua tyydyttävä.
Ihan soittamalla ilmoita yhteistietosi eri paikkoihin ja kyselet ja ilmoitat halukkuutesi tuuraajaksi tarvittaessa, siitä poikii sitten vakkaria.
Hoisa homasi siellä tunnollisesti niin pärjäät.
ja lopeta jo tuo päin pe*settä asenne.
Unilääkkeen tarpeen määrittelee lääkäri, sinne aika.
Tulet pärjäämään loistavasti ja kyynärpäätki rauhottuu. - kesk aloittaja.
Dagmar - kirjoitti:
Tällaista tulkintaa tekstisi perusteella, muista että kyseessä on ennustuspalstalla tehty tulkinta ja ihminen itse valitsee sekä asenteensa että tekonsa. Eli:
Tottakai elämäsi parantuu.
Ala metsästämään heti paikalla hoitoalalta yövuorolaisen töitä.
Soveltuisit sinne. Ja palkka yölisineen sinua tyydyttävä.
Ihan soittamalla ilmoita yhteistietosi eri paikkoihin ja kyselet ja ilmoitat halukkuutesi tuuraajaksi tarvittaessa, siitä poikii sitten vakkaria.
Hoisa homasi siellä tunnollisesti niin pärjäät.
ja lopeta jo tuo päin pe*settä asenne.
Unilääkkeen tarpeen määrittelee lääkäri, sinne aika.
Tulet pärjäämään loistavasti ja kyynärpäätki rauhottuu.Yövuoro ei missään nimessä sovellu minulle vaikeasti uniongelmaisena. "unilääkkeen" tarpeen määrittelee lääkäri. Ainoaa toimivaa lääkettä antaa vain tuo unettomuuteen erikoistunut lääkäri joka on ilmeisesti lopettanut.
- kesk aloittaja.
kesk aloittaja. kirjoitti:
Yövuoro ei missään nimessä sovellu minulle vaikeasti uniongelmaisena. "unilääkkeen" tarpeen määrittelee lääkäri. Ainoaa toimivaa lääkettä antaa vain tuo unettomuuteen erikoistunut lääkäri joka on ilmeisesti lopettanut.
eikä monivuorotyö. Tuo taisi olla ihan oma tulkintasi tilanteesta, eikä mikään ennustus. Se on niin helppoa sanoa että lopeta tuo asenne kun ei ole itse samassa tilanteessa
- SimppaS77
Vaarallinen tyyppi tuo Dagmar. Itse ihan näin sivullisena voi sanoa että nuo ohjeethan olivat pöyristyttäviä kun toisella ihmisellä on vaikea uniongelma
- aha vai sillä lailla
Noh,noh, "Simppa".
Tämä on ennustuspalsta kuten dagmarin vastauksessa todettiin, samoinhan siinä kehotettiin ihan selkeästi että unillääkkeen tarpeen määrittelee lääkäri ja että sinne (lääkäriin) aika.
Moni tykkää huudattaa kysymyksillään täällä vastaavia, mikään ei kelpaa vaan "oikeaa näkijää" etsitään. Toivottavasti "elämä päin pe*settä" henkilö sellaisen löytää ja saa vastauksen oikealta näkijältä, moni kun ei saa edes yhtä ainoaa vastausta kysymykseensä. - SimppaS77
aha vai sillä lailla kirjoitti:
Noh,noh, "Simppa".
Tämä on ennustuspalsta kuten dagmarin vastauksessa todettiin, samoinhan siinä kehotettiin ihan selkeästi että unillääkkeen tarpeen määrittelee lääkäri ja että sinne (lääkäriin) aika.
Moni tykkää huudattaa kysymyksillään täällä vastaavia, mikään ei kelpaa vaan "oikeaa näkijää" etsitään. Toivottavasti "elämä päin pe*settä" henkilö sellaisen löytää ja saa vastauksen oikealta näkijältä, moni kun ei saa edes yhtä ainoaa vastausta kysymykseensä.Lue mitä aloittaja kirjoittaa. Tämä unilääkäri ei ole enää tavattavissa ja ainoa joka pystynyt auttamaan ongelmassa 8 vuoden aikana. Eikä muut määrää näitä lääkkeitä. Luetteko aina rivin sieltä täältä tuon dagmarin kanssa ? Vaikeasti niongelmaisen neuvominen yötyöhön on kyllä erittäin sekopäistä neuvomista
- Kiitos Simpalle!
SimppaS77 kirjoitti:
Lue mitä aloittaja kirjoittaa. Tämä unilääkäri ei ole enää tavattavissa ja ainoa joka pystynyt auttamaan ongelmassa 8 vuoden aikana. Eikä muut määrää näitä lääkkeitä. Luetteko aina rivin sieltä täältä tuon dagmarin kanssa ? Vaikeasti niongelmaisen neuvominen yötyöhön on kyllä erittäin sekopäistä neuvomista
Sittenpä pitää lopettaa tulkinnat, ettei "Simpan" tarvitse siellä enää olla huolissaan.
Mielestäni kehotin tuon terveysasian kartoittamaan käymällä lääkärissä (sen sijaan että etsii vastauksia ennustuspalstalta). Ensinhän täytyy olla työkykyinen ennen kuin töitä hakee. Kaikkea hyvää kuitenkin minun puolestani, poistun palstalta antamasta Simpan kuvaamia "sekopäisiä" neuvoja, joten Simppa saa olla nyt oikein tyytyväinen itseensä.
Kiitos Simpalle asiallisesta palautteesta.
Terveisin Dagmar - SimppaS77
Kiitos Simpalle! kirjoitti:
Sittenpä pitää lopettaa tulkinnat, ettei "Simpan" tarvitse siellä enää olla huolissaan.
Mielestäni kehotin tuon terveysasian kartoittamaan käymällä lääkärissä (sen sijaan että etsii vastauksia ennustuspalstalta). Ensinhän täytyy olla työkykyinen ennen kuin töitä hakee. Kaikkea hyvää kuitenkin minun puolestani, poistun palstalta antamasta Simpan kuvaamia "sekopäisiä" neuvoja, joten Simppa saa olla nyt oikein tyytyväinen itseensä.
Kiitos Simpalle asiallisesta palautteesta.
Terveisin DagmarOnko luetun ymmärtämisessä edelleen vaikeuksia ? Miksi ? Miten mennä jos ei ole lääkäriä kuka osaa auttaa ? Älkää neuvoko näitä joilla ongelmia jos ette edes lue kunnolla heidän viestejään/ajattele järjellä asiaa.
- SimppaS77
SimppaS77 kirjoitti:
Onko luetun ymmärtämisessä edelleen vaikeuksia ? Miksi ? Miten mennä jos ei ole lääkäriä kuka osaa auttaa ? Älkää neuvoko näitä joilla ongelmia jos ette edes lue kunnolla heidän viestejään/ajattele järjellä asiaa.
Minua ei tarvitse ajatella. Vaan ajatelkaa keskustelun aloittajaa. Minä olen huolissani hänestä. En itsestäni. Ja hän haki tässä selvänäkijää. Ei peräkammarin puolihuolimatonta kertomuksen tulkitsijaa
- -sirja-
aha vai sillä lailla kirjoitti:
Noh,noh, "Simppa".
Moni tykkää huudattaa kysymyksillään täällä vastaavia, mikään ei kelpaa vaan "oikeaa näkijää" etsitään. Toivottavasti "elämä päin pe*settä" henkilö sellaisen löytää ja saa vastauksen oikealta näkijältä, moni kun ei saa edes yhtä ainoaa vastausta kysymykseensä.Niin. No ei tuntunut saavan vastausta edes tuolta tuntijalta joka sitä ensin lupaili. Ei täältä kenenkään kannata apua pyydellä. Selvänäkijöitä ei ole olemassa. Tsemppiä viestiketjun aloittajalle!
- avun saanut..
Hei elämä päin persettä. Se kyynärpääsi on sillee että lihakset kasvaneet toisiinsa kiinni.
Itse olin aikoinani sellaisella kuin Saarenmäki Pekka. Guugleta ja lue hänestä. He ovat erilaisia kuin hierojat. He hierovat lihaksia irti. Olin todella huonos kunnos menetin tajuntani niskavika sun muuta. Kädet puutivat lanne sormet. Kun kävin hänella niin tulin pikkuhiljaa kuntoon. puutumiset hävisivät myös tajuttomuuskohtaukset joka oli niskasta lihakset kiinnityneet irotti ne. Se auttaa vuosiksi eteenpäin. Tuo sun kyynärä. Siihen tarvitaan pari hoitohieromista niin olet kunossa.
Saarenmäki osaa vastata ainaskin missä päin asut missä lähin tällainen- heita muutamia suomessa.
Tiedän yhden jolla käsi ei noussut enää oli ottanut kortisoonipiikkejä myös autto hetken koska vika jäi. Hän kävi Saarenmäellä ja käsi alkoi nousta jo parista kerrasta ja parani.- kesk aloittaja.
kädessäni on vielä se iso nestepaukku, mitä lääkäri ei ruvennut marraskuussa poistamaan ja se tuli hieronnasta. Joten uskaltaneeko hierotuttaa ? Kiitos vinkistä.
- -toteaja-
arvauskeskuslääkärit
Hei
no minä en saa enkä paljon osaakaan kertoa terveysasioista, tuolla ensimmäsessä kysymyksessä sinä kysyit niin ympäri pyöreästi, etten tiennyt mitä tarkoitat.
näen energioita, niiden avulla osaan vihjata kipupaikkoihin. en sen enempää.
t. Keskiyö- Jännäri
Hei! Mulla elämässä kaksi asiaa jotka ovat pelastaneet fyysisen terveyden. Tämä ei liity mitenkään selvänäköön tai ennustamiseen.
Bioresonanssiterapia- liittyy paljolti parasiittien häätöön.
www.semba.fi. Marjo Urbanski ottaa vastaan Korsossa.
Kalevalainen jäsenkorjaus - poistanut pahoja kiputiloja joihin normihieronta ja lääkärit ym.ei ole auttaneet. Luulin jo että
polvikierukka oli pamahtanut mutta 1 x jäsenkorjaus auttoi - elämä päin persettä
Löytäis nyt sen lekurin joka uusis nää lääkkeet mitkä vihdoin on auttanu unettomuuteen paremmin kuin muut 10 vuoden aikana. Kun tuo lekuri kai lopetti joka asiaan perehtynyt. Harva näitä määrää. Ja sais töitä. En jaksa enää kenenkään pompotuksia ja haluaisin vaan olla töissä niin kuin muutkin ja saada palkkani. Ei, se mitään tuntijasi. Hyvää vappua kaikille.
- Jännäri
elämä päin persettä kirjoitti:
Löytäis nyt sen lekurin joka uusis nää lääkkeet mitkä vihdoin on auttanu unettomuuteen paremmin kuin muut 10 vuoden aikana. Kun tuo lekuri kai lopetti joka asiaan perehtynyt. Harva näitä määrää. Ja sais töitä. En jaksa enää kenenkään pompotuksia ja haluaisin vaan olla töissä niin kuin muutkin ja saada palkkani. Ei, se mitään tuntijasi. Hyvää vappua kaikille.
Älä usko pelkästään koululääketieteeseen. Siinä ratkaisun ydin
- .....
Jännäri kirjoitti:
Älä usko pelkästään koululääketieteeseen. Siinä ratkaisun ydin
Joo. Kaikkea oon kokeillu.
- Paranemisiiin
Sinulla on paljon käyttämättömiä voimavaroja.
Kannustukseksi seuraavatt linkit..
Anette sairastui MS-tautiin ja päätti sitten juosta maratonin päivässä..Nyt hän on juossut 285 maratonia...
http://www.annettefredskov.dk/
Nick Vujicic syntyi ilman raajoja...
http://www.youtube.com/watch?v=Gc4HGQHgeFE
Tenniskyynärpäähän auttaa ...http://www.youtube.com/watch?v=IYcJxdHmJeU
Myydään myös voimapallonna suomessa.
http://kauppa.powerball.fi/Suomen-PowerBall-edustus
Vesi/mätä polvesta lähti ennenvanhaan kaulituilla kaalinlehdillä, jotka laitettiin polven ympärille yöksi...voi vaikka kelmun vetää ympäri kevyesti, että pysyy paikoillaan...- Paranemisiin
Eikun 290 maratonia juossut jo..maailman ennätys on 365 maratonia, joten hän aikoo juosta 2 maratonia yhtenä päivänä, että saa enkan...366 maratonia 365 päivässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162078Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1621571Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551384- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641141Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75976Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62882Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36877- 52864
- 56821