Hei! :)
Tarvitsetko vastuuntuntoista, sympaattista ja luotettavaa lastenhoitajaa Helsingin alueelle arki-illoiksi, viikonlopuiksi tai kesälle?
Olen 26-vuotias puuartesaaniksi opiskeleva nainen Herttoniemestä. Olen hyvin lapsirakas ja tykkään ulkoilla, piirrellä, askarrella ja leipoa lasten kanssa. Olen aikaisempina vuosia hoitanut naapurini lapsia jotka olivat iältään 2-6-vuotiaita. Nyt olen viime aikoina ollut myös lapsenvahtina 1.5 v. ja 4kk ikäisille veljeni lapsille.
Olen hyvin joustavasti käytettävissä ja pääsen tulemaan melko lyhyelläkin varoitusajalla. Palkasta voimme sopia aina lasten lukumäärästä ja tehtävien työtuntien tarpeesta riippuen.
Ota yhteyttä mailitse ja sovitaan haastatteluaika.
[email protected]
Lastenhoitaja Helsinki
mk lastenhoitaja
1
238
Vastaukset
- mk lastenhoitaja
Hei. korjaus edelliseen. Sähköpostiosoitteessa on virhe. Eli meilaa osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584