Wipe Cache and Dalvik Cache

mie vaan

Pitkään himottanut värkätä sgs3 kanssa kaikenmaailman tweakkeja yms. mutta kaikissa asioissa pitäisi tehdä seuraava : Reboot your GS3 into recovery And
Wipe Cache and Dalvik Cache. Eli mitä tuo "Wipe Cache and Dalvik Cache" nyt käytännössä tarkoittaa? poistuuko sovellusten talletukset yms pelien tiedot? jos joku kehtaisi vääntää rautalangasta että mitä tarkoittaa niin olisi hyvä :)

Kiitos etukäteen

7

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tarkoittaa sitä että puhelimesta poistuu kaikki tiedostot ja itse asennetut pelit. Tuon jälkeen puhelin palaa siis siihen tilaan, missä se oli kun avasit sen ensimmäisen kerran oston jälkeen.

• shhrshrs

Itseasiassa eipä kyllä tyhjene luuri sovelluksista, jos wipettää cachen sekän tuon dalvikin.. Wipe data tyhjentää...

• mie vaan

Eli sama asia kun factory resettaisi puhelimen :/ no voi harmi jää varmaan sitten tekemättä ellei saa tehtyä täydellistä backup fileä missä olisi kaikki tiedot jolla sovellukset yms saisi palautettu takaisin?

• Sellaisen voi tehdä ainoastaan jos roottaa koko puhelimen.

• Omat tiedostot saa siis talteen esimerkiksi tietokoneen avulla mutta sovellukset joutuu asentamaan uudestaan.

• mie vaan

Puhelin on rootattu. Eli ei lähde sovelluksett eikä tiedot jos cahcen ja dalvikin wipettää?

• Silloin tuota ei tarvitse tehdä koska se ei käytännössä tuo lisää nopeutta puhelimeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe