mistä halpa risteily?

mistä?

olen 20v mies. rahatilanne on melko heikko mutta olisi tarvetta mennä turku-tukholma-turku risteilylle. lisäksi meikäläisen pitäisi lähteä tuonne yksin sillä kukaan tuttu ei ole halukas tällähetkellä lähtemään mukaan tämä on siis suurin syy miksi risteily tulisi kalliiksi sillä hinnathan ovat hyteittäin.

79

6874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turum Poik

Eikö Vikinglinen aamulähdöt olet nyt taas sen 8€ yhteensä, joko 4 hengen C hytissä tai 2 hengen B hytissä...

Ite olen 25v poika, ja käyn laivalla kerran viikossa, yleensä lähden joka Sunnuntai reissuun Amorellalla, ja jos tarkkoja olleen, olen jopa nyt laivalla, ja pikkuhiljaa tulossa kohti Turkua, oon oppinut sen, että kandee ottaa läppäri mukaan reissuun, muuten nä "vimpat krapulatunnit" 5:00-7:40 on aika pitkäveteisiä, kyllä tuolla kahvilassa joku työntekijä jo liikkuu, mutta en maksa 3€ kahvista ;)

Ja kyllä mun seuraks saa tulla, ja pääsee vaikka samaan hyttiin ilmaseks, kyllähän pojilla on aina kivaa kun ne dokaa yms. keskenään.

Mut tunnistaa siit, et oon se Risto Räppääjän näkönen äijä (Vihree huppari, Sininen T-paita, Vihreet kengät, Farkut, Kellertävä vyö, Punanen lyhyt tukka) lisäksi saatan laulaa kännissä karaokessa Frontside Ollieta, ja jauhaa "sontaa" sen Venäläisen Lauran kaa, ketä on kans kerra viikossa reissussa, myöskin käytän laivan kulmissa olevaa 4 palokäytävää ihan avoimesti "oikaisuus" kannelle, hytteihin, yökerhoon jne jne

Että ens sunnuntaihin? vai mitä?

• mistä?

Sunnuntait ovat melkein aina huonoja päiviä kannaltani lähteä lisäksi ens sunnuntaina on muuta menoo. Ja mielestäni ei kyllä läheskään noin halpoja ole. Muistaakseni vikinglinen halvimmat liput mitä löysin oli vähän alle 80€. Ja lisäks vikinglinellähän on joka päivä ikäraja se 21v joten ennen heinäkuuta ei ees sen vuoksi onnistu.

• Jo on!
        mistä? kirjoitti:

Sunnuntait ovat melkein aina huonoja päiviä kannaltani lähteä lisäksi ens sunnuntaina on muuta menoo. Ja mielestäni ei kyllä läheskään noin halpoja ole. Muistaakseni vikinglinen halvimmat liput mitä löysin oli vähän alle 80€. Ja lisäks vikinglinellähän on joka päivä ikäraja se 21v joten ennen heinäkuuta ei ees sen vuoksi onnistu.

Provohan tuo aloitus on ja provo on vastauksesikin.

Olisit katsonut Viikarin sivuilta. Siellä mainostetaan hintaan 8 euroa eli 72 euro halvemmalla kuin mitä löysit.

• mistä?
        Jo on! kirjoitti:

Provohan tuo aloitus on ja provo on vastauksesikin.

Olisit katsonut Viikarin sivuilta. Siellä mainostetaan hintaan 8 euroa eli 72 euro halvemmalla kuin mitä löysit.

Ei muuten ole provo. Tosiaan nuo äkki lähdöt oli jostain syystä jäänyt huomaamatta.
        Noissa on tosin ongelmana se että ne vaativat vähintään kaksi matkustajaa ja se että vikinglinellä on edelleen jokapäivä se 21 vuoden ikäraja.

• Turum Poik
        mistä? kirjoitti:

Piti oikein kattoa Vikinglinen sivulta normi "arkilähtöjen" hinnat

Valikosta "äkkilähdöt" se on tosiaan 8€

Sarakkeen "varaa maksa muuta" kautta halvimmat olivat 20€ kun valitsi tuotteen "tarjous"

Samasta sarakkeesta otettu "normilähtö" kustansi 26€ ilman mitään alennuksia

Ja jos tuut mun mukaan, on pakko ottaa reittimatka sulle "ahvenanmaalle" että pääset laivaan, kustansaa 8€ näin olen useita 16 vuotiaitakin seuralaisiani saanut mukaan reissuun ilman ongelmia.

Tai sitten ole sellainen siljan mainosmies, siljalla tosiaan matkat maksaa vähintään noin 50€, samaten Gracella, mutta en suosittele kumpaakaan

Ja itse otin viime sunnuntaiksi 8€ äkkilähdön, se tosiaan vaati kahden matkaajn nimen, annoin kahden nimen, ja sitten sen jälkeen kun oli varaus maksettu, niin korjasin matkustajamäärän oikeaksi, miksi lie tehty noin vaikeaksi tuo? koska noihin 20 ja 26€ lähtöihin saa laittaa vain yhden matkustajan

• mistä?
        Turum Poik kirjoitti:

Piti oikein kattoa Vikinglinen sivulta normi "arkilähtöjen" hinnat

Valikosta "äkkilähdöt" se on tosiaan 8€

Sarakkeen "varaa maksa muuta" kautta halvimmat olivat 20€ kun valitsi tuotteen "tarjous"

Samasta sarakkeesta otettu "normilähtö" kustansi 26€ ilman mitään alennuksia

Ja jos tuut mun mukaan, on pakko ottaa reittimatka sulle "ahvenanmaalle" että pääset laivaan, kustansaa 8€ näin olen useita 16 vuotiaitakin seuralaisiani saanut mukaan reissuun ilman ongelmia.

Tai sitten ole sellainen siljan mainosmies, siljalla tosiaan matkat maksaa vähintään noin 50€, samaten Gracella, mutta en suosittele kumpaakaan

Ja itse otin viime sunnuntaiksi 8€ äkkilähdön, se tosiaan vaati kahden matkaajn nimen, annoin kahden nimen, ja sitten sen jälkeen kun oli varaus maksettu, niin korjasin matkustajamäärän oikeaksi, miksi lie tehty noin vaikeaksi tuo? koska noihin 20 ja 26€ lähtöihin saa laittaa vain yhden matkustajan

En jostain syystä aluksi kun tutkin sivuja löytänyt noin halpoja lippuja onko mahdollista että valitsemallani risteilyllä olivat nuo halvat paikat täynnä.
        Enkä kyllä ole siljan mainosmies.
        Kuulemani mukaan vikingline on matkani tarkoituksen kannalta muutenkin parempi.

• gvfbhnjm gbhnjm
        mistä? kirjoitti:

En jostain syystä aluksi kun tutkin sivuja löytänyt noin halpoja lippuja onko mahdollista että valitsemallani risteilyllä olivat nuo halvat paikat täynnä.
        Enkä kyllä ole siljan mainosmies.
        Kuulemani mukaan vikingline on matkani tarkoituksen kannalta muutenkin parempi.

Johan kerroin kolme reittiä mitä kautta voi varauksen tehdä

Huomaa myös, että jokaisella reitillä tulee eri hinta.

Tässä asiassa siis "ahkeruus" palkitaan

• Korvapuust
        mistä? kirjoitti:

Itse googletin vähäsen niin löysin 8€ matkoja tukholmaan

• Tuo 4 euroa hytti
        mistä? kirjoitti:

ei varmaankaan ole sesonki aikaan ja se on Turusta Tukholmaan

• tony_1

Ainakin tällä hetkellä Siljalla on alkaen 50e klubilaisille Tukholman lähdöt Hesasta ja turusta lähdöt. katso siljan tarjouksista.

• Halvalla!

"tämä on siis suurin syy miksi risteily tulisi kalliiksi sillä hinnathan ovat hyteittäin."

Ei se risteilyn hinta siitä miksikään muutu, olipa matkaajia yksi tai kaksi.

Viikarilta saat risteilyn hintaan 17 euroa.

• 8 euroa!

Joo, toi sisältää aamiaisen.

Pelkkä risteily ois 8 euroa. Sillä köyhäkin pääsee matkaan.

• En mainosta

mutta huutonetistä saa turku-stokh.-turku halavalla lippuja

• Halvalla...
    • mikset?

mikset mene Tallinnaan jos siis vain nuuskaa haluat?

• kysyjä

Mitähän tuokin.

• giodugh

Osta soutuvene , Ukko-Nooakin meni sillä Kiinaan asti, ja osti pullon viinaa vaikka ei taxfreetä ollut..!

• kysyjä

Ompa ajatuksiaä

• pa**aa suussa

Lopeta hyvä mies se nuuska. Syöpäriski siitä vaan tulee, ja erittäin epämiellyttävä tapa mälli suussa.

Töihinkin varmasti kannattaisi mennä, sekin auttaa rahatilanteeseen.

• mklj0+

jatka provojen rustaamista,,,,

• tietenkin

Varaat matkan kahdelle, Hesasta lähtiessä ei koskaan kysytä kuin matkan varanneen ja maksaneen passia. Kukaan ei tule koko matkan aikana tarkistamaan montako ihmistä hytissä on.

• ads

lopeta se törpöttely ja mee töihin

• Yksin3

Olen lähdössä ma 3.6 Turusta aamulaivalla ja mun hyvissä on tilaa. Jos kiinnostaa?

• lähe turusta kansipaikalla, maksaa kai 4e. tai ota helsingistä paikka mieshytistä (sinne voi tulla muita miehiä myös).

• Mä olen enempi

kallellani naisiin. Ei sielä olis sellasta naishyttiä minne sopis sekaan? Voisn maksaa vaikka viisikin euroa.

• Ei taida olla
        Mä olen enempi kirjoitti:

kallellani naisiin. Ei sielä olis sellasta naishyttiä minne sopis sekaan? Voisn maksaa vaikka viisikin euroa.

mutta käviskö hytillinen transuja korvikkeeksi? Pääset mukaan 4,95 ja ajaa melkein saman asian.

• Suo anteeksi,
        Ei taida olla kirjoitti:

mutta käviskö hytillinen transuja korvikkeeksi? Pääset mukaan 4,95 ja ajaa melkein saman asian.

en sorru edullisiin kopioihin.

• Kulttuurilomat

En kyllä jaksa käsittää, että joku voi olla noin köyhä, että pitää näin pienistä rahoista vielä tinkiä ! Itse teen niin, että käyn kerran kolmessa vuodessa Karibian- tai muulla valtameriristeilyllä, olen reissussa kuukauden ja sinä aikana en säästele. Siis kerran kolmessa vuodessa kulutan joka reissulla tuon 10.000 euroa. Ensi kesänä lähden Pariisiin ja Lontooseen, ne pääkohteina, mutta tuo raha riittää kyllä paljon muuhunkin. En käytä lainkaan alkoholia, joten nautin kaikista nähtävyksistä täysillä. Tuo reilu kolme tonnia vuodessa on aika helppo säästää normaali työssä käyvälle ihmiselle. Ja jää vielä helposti säästöön muutakin rahaa. Ei nuo muutaman kympin risteilyt ole mistään kotoisin, jos haluaa ryypätä ja naisia, niin niitä on kyllä lähempänäkin! Mutta- tämä oli vain yksi näkökanta, minun näkökulmani reissaamisesta !

• köyhän kymppi?

Voi että sä olet köyhä;minäpä käyn 2 kertaa vuodessa matkustamassa koko maapallon ympäri ja vuosittain käyn kuussakin!

• halpareissumuuh

Suosittelen liittymään Tallink Siljan ja Viking linen klubeihin, eli siis hankkimaan niiden bonuskortit. Ei maksa mitään ja ainakin joskus on saanut liittymislahjana ilmaisen risteilyn. Lisäksi lähettävät joululahjaksi lahjakortteja, joilla ilmaiseksi/tosi halvalla matkalle ja muistaakseni muulloinkin tuollaisia tulee :)

Ja tietty klubissa ollessa matkat muutenkin ovat vähän halvempia muita tarjouksia, esim. juomista laivalla.

• Viking clubilainen

"lähettävät joululahjaksi lahjakortteja"

• teutoni3
        Viking clubilainen kirjoitti:

"lähettävät joululahjaksi lahjakortteja"

Tallink Siljalta tuli ainakin joululahjakortti

• vanerivene

hae raksalta vaihtolavalta vaneria, ja naputtele vene itelle ja lähe souteleen

• no ne nais- ja mieshytit on ihan vaan nukkumista varten. ei ne sekota vaikka kuinka maksais. jos haluut naisia hyttiisi saat itse hankkia ne sinne

• Gender blender

Eikö tämä ole vähän syrjivää sukupuolisia vähemmistöjä koskien, eikö sukupuolineutraalius pitäisi koskea oikeastaan kaikkea, ei sukupuolen tai sukupuolisen suuntautumisen perusteella saisi syrjiä / eritellä ihmisiä. On kyseessä nainen, mies, lesbo, gay, trasnsseksuaali tai blender gender niin sääntö että hyttejä ei "sekoiteta" satunnaisen matkustajan / tuntemattomien matkustajien ollessa kyseessä on syrjivä ja loukkaava ja heteronormatiivinen ja sukupulittava ja sukupulien merkitystä syrjivästi korostava!

• mene helsingin kauppatorille jos asut helsingin lähialueella tietenki halvin tapa on kävellä tai juosta,kun olet perillä etsi laiva missä kyltti katolla jossa lukee suomenlinna se taitaa olla halvin risteily mitä helsingistä löytyy halpa varmaan kun ei hyttiä eikä tarjoilua ota siis halpaa keppanaa messii ja nauti risteilystä

• mek

Sillä risteilyn hinnalla ei pitkälle pötkiä vaan se laivalla oleminen maksaa ja semoiset 500€ menee kun käy syömässä seisovassa päydässä ja ammaupalat mutta olut ja viinit sisältyvät hintaan. Jos haluat halvan risteilyn niin riittävän tasokas hytii mihin sisältyy ruuat niin suhteesä pääset halvemmallä. Perheen kanssa oltiin muutama vuosi vähän tasokkaamassa hyttiluokassa ja ihan hytin vieressä baari johon pääsi vain hytin ostaneet matkustajat ja kahvi oli ilmaista mutta muut jutut makso mutta säästöä tuli. Ota joku halpa hytti kokonaan tarjouksesta ja jos mahdillista niin mene viikolla reissuun niin hyvä tulee. Jos ostat kaiken mahdollisen verovapaan alkoholin mitä saa ruotsin laivalta tuoda niin siihen palaa 300€ ja siinähän se budjetti oli. Et alle 500e selviä mitenkään koska hintataso melkein samaa kuin maissa eli noin 10-20% baarin hinnat halvempia.

• Turum Poik

Itse käyn laivalla noin kerran viikossa, risteily maksaa aamulähdöllä noin 8-20€ yhteensä neljtä, ja iltalähdöllä noin 50€ molemmilla firmoilla

Yhteensä rahaa menee reissusa yleensä noin 100€ joskus vähän ylikin...

Muutamia kerran olen ostanu "palveluita" nuorilta pojilta, jolloin rahaa on mennytkin noin 300€

Saattaa johtua toki siitä että käyn laivalla vähän useammin, joten se ei ole enää mikään "wau juttu" että pitää buffetissa syödä, ja juoda sampanjaa ja käydä saunomassa yms.

Laivalle mennään:

Dokaamaan
        Laulamaan
        Ostamaan viinaa kotiin
        Iskemään nuoria poikiea

• mek
        Turum Poik kirjoitti:

Itse käyn laivalla noin kerran viikossa, risteily maksaa aamulähdöllä noin 8-20€ yhteensä neljtä, ja iltalähdöllä noin 50€ molemmilla firmoilla

Yhteensä rahaa menee reissusa yleensä noin 100€ joskus vähän ylikin...

Muutamia kerran olen ostanu "palveluita" nuorilta pojilta, jolloin rahaa on mennytkin noin 300€

Saattaa johtua toki siitä että käyn laivalla vähän useammin, joten se ei ole enää mikään "wau juttu" että pitää buffetissa syödä, ja juoda sampanjaa ja käydä saunomassa yms.

Laivalle mennään:

Dokaamaan
        Laulamaan
        Ostamaan viinaa kotiin
        Iskemään nuoria poikiea

Itse ainakin nautin kunnon ruuasta koska tuhjää mahaan ei voi dokata hirveesti kun se ei ole terveellista että silleen. Jos ei ole varaa syödä kunnolla reissussa niin kannatta pysyä kotona.

• Turum Poik
        mek kirjoitti:

Itse ainakin nautin kunnon ruuasta koska tuhjää mahaan ei voi dokata hirveesti kun se ei ole terveellista että silleen. Jos ei ole varaa syödä kunnolla reissussa niin kannatta pysyä kotona.

Kuten sanottu, meillä TURKULAISILLA risteilyt kestää 24 tuntia, ja se on aivan yhtä normaali asia käydä laivalla kuin kaupassa sunnuntaina

HESALAISILLE se on taas kahden vuoden kohokohta mennä laivalle ;)

• Just joo!
        Turum Poik kirjoitti:

Kuten sanottu, meillä TURKULAISILLA risteilyt kestää 24 tuntia, ja se on aivan yhtä normaali asia käydä laivalla kuin kaupassa sunnuntaina

HESALAISILLE se on taas kahden vuoden kohokohta mennä laivalle ;)

No kylläpäs siellä Turussa ollaan nopeita! Samalla tulosekunnilla on lähtökin ja siinä välissä puretaan ja lastataan laiva.

Jotenkin minusta tuntuu, että sinulla on aukkoja tiedoissa ja käsityskyvyssä rajallisuutta.

• Sieltä!

Liity Viking Line clubiin niiden nettisivuilta. Välillä saa jopa ilmaisia risteilyitä, sekä tarjouksia alkaen 4€/hytti!

• fami75

Kuka normaalipalkkainen ei säästä 3000 e vuodes...jos on lainat päällä. Nimimerkillä kaupan kassat tai raflatyötekijät..

• Paljon Risteillyt

Menet lähi K-kauppaan pöllit sieltä eväät,sit äkkiä rantaan,pöllit sieltä veneen ja suodat Ruotsiin.Parasta tässä ettei tule riitaa hyttikaverin kanssa,taxfree aukee heti ja kunto kohenee sekä näkee saaristoa älyttömän hyvin :() sen jälkeen voitkin osallistua Sulkavan soutuun yksiköllä.

• vänä

Mikä ihme ajaa terveen ihmisen laivalle? Paska reissu se tulee kuitenkin olemaan vaikka olisi rahaa millä juhlia..

• Halvin ja paras

Viking Club. Liittyä voit netin kautta.

• messikalle1

Mene finnlinesillä

• joopajooo1

Ikäraja on 21 vuotta, sori. Ainakin Helsingistä.

• pomo13

voin myydä sulle 100 e helsinki- tuhkolma risteily ;)

• Näin

Pääseekö 20v. laivalle ilman valvojaa? Ei muistaakseni.

• 121212

Muistaakseni alle 21-vuotiaat eivät pääse yksin Tukholman risteilylle ainakaan viikonloppuna. Tarkista asia vielä Viking Lineltä tai Tallink Siljalta.

• Tuliko kaupat?

Om du är redo att komma som svar att städa upp i lägenheten, om du vill, kan jag se till snus dig, hela sommaren.

• LUKEKAA TÄMÄ!!!:

Ota nimenomaan Siljan AHVENANMAAN risteily, eli lähdet aamulla Galaxyllä ja vaihdat Maarianhaminassa laivaa Baltic Princessiin. Hinta sisältäen buffetruokailun juomineen on tällä hetkellä su-pe lähdöillä 30 Euroa ja lounaan voit syödä joko mennessä Galaxyllä tai paluussa Baltic Princessillä (eli lounaan hinnalla koko helahoito). Miksi näin? Koska Galaxy on RUOTSIN lipun alla ja siellä saa myydä nuuskaa koko matkan aikana eli myös Turku-Maarianhamina välillä. SUOMEN lipun alla olevilla aluksilla si nuuskaa saa myydä kuin Ruotsin aluevesillä. Sen takia otettava tuo Silja ja ostettava ne menomatkalla Galaxyllä. Molemmat Viikarin laivat ja Baltic Princess kun ovat Suomen lipun alla.... Ja 10 pötkö maksaa hiukan alle 40 Euroa merkistä riippuen. Tiedän tämän koska olen itse niin tehnyt. Silja kun EI voi mainostaa nuuskan ostomahdollisuutta tällä risteilyllä lainsäädännöllisistä syistä. Hytti ei kuulu hintaan mutta aamulla laivalle ja illaksi kotiin.

• KALLE KELLO

Kyllä noita halvalla saa, mutta kynsiäskö meinaat syödä ja vessan raanasta juoda? Pointtihan on siinä, ettei matkat maksa paljon mitään. Laivayhtiöthän tienaa sillä, mitä siellä baareissa syödään ja ennen kaikkea juodaan ja mitä kaupasta ostetaan jne.. Kun ostat tietyllä rahasummalla saat ilmaisen matkan ja taas pääset pistämään sataset ojoon.. Kyllä laivayhtiöt osaa

• :OO

Mistä paikasta tallinnassa nuuskaa saa??

• Stadista.

Miksi sitä pitää hakea Tallinnasta? Hesastakin saa.

• :OO
        Stadista. kirjoitti:

Miksi sitä pitää hakea Tallinnasta? Hesastakin saa.

No mistä TALLINNASTA saa?

• Sieltä!
        :OO kirjoitti:

No mistä TALLINNASTA saa?

Suits poodista tiskin alta.

• ertyuiooiuytr

Miltä sivulta löytyisi äkkilähdöt Siljalle? Vai pitääkö mennä jonnekin Matkavekan sivulle?

• 8967l89

Osta kumivene ja souda itse Ruotsiin, ei maksa mitään.

• Näin.

Kumivene maksaa enemmän kuin risteily :D

• kokeile1

Kokeile katsoa HUUTO.netistä. Siellä joskus myydään lippuja halvalla

• tirlittan-65

Huutonetissä on halpoja risteilylahjakortteja myynnissä, Ja kun tilaat matkan netissä voit matkustaa myös yksin hytissä,, Näin minäkin olen tehnyt monta kertaa,,

• jepjep..
      • Halvemmalla!

Ja Vikingiltä halvemmalla.

• Jos raha tilanteesi on huono niin jätä risteily väliin.

• köyhä risteiliä

Raha tilanne huono Mekin kaipaamme vaihtelua elämään Risteily yksi vaihtoehto

• Kannattaa tsekata
    • risteilijä_

Viking on halvempi mutta laivat kamalia loukkuja, ainakin Hki-Tukholma, hytit likaisia ja pieniä. Silja siisti ja viihtyisämpi :)

• siinä on

• Halvemmalla!

• kloks45
        Halvemmalla! kirjoitti:

Päivä Tukholmassa -risteily Helsingistä alk. 45 €, ei edyllytä mitään korttia/jäsenyytta.

http://www.vikingline.fi/fi/suomi/

No eipä oikeasti löytynyt enää 45 eurolla ja lisäksi piti olla vähintään 2 hytissä.

• Epäilevä
        kloks45 kirjoitti:

No eipä oikeasti löytynyt enää 45 eurolla ja lisäksi piti olla vähintään 2 hytissä.

Kokeilitko edes?

• Pitää osata!
        kloks45 kirjoitti:

Multa ois toi varaus onnistunu. Löyty tolla hintaa.

• PomppuTravel
    • köyhä myös

Osta bonus-kortti niin maksat itsestäsi Vaikka on tilaa 4:lle
      huuto.net niitä ainakin myy

• Anonyymi

Lähden tänään klo 22.30 silja line turku Ahvenanmaan

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      205
      1403
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      83
      1273
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      19
      1069
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      968
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      904
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      73
      904
    7. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      39
      896
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      862
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      810
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      737
    Aihe