Onko mahdollista kytkeä jotenki tietokoneesta lähtevä ääni puhelimeen??Puheongelmainen poikani käyttää bossin vt-1 apuväliinenä puhumiseeen ja tän koneen pystyy liittää t.tietokoneeseeen..Mutta onko jollakin tietoa pystyykö ton bossin koneen suoraa liittää puhelimeen?? Jos ei niin!!! voiko tietokoneesta sen lähtevän puhe äänen liitttää jotenkin puhelimeen
Kiitos avusta!
31
1077
Vastaukset
- Asentaja
Ilman tarkempia tietoja puhelimesta aika vaikeaa, mutta koska liitettävissä tietsikkaan, niin varmaankin myös puhelimeen, koska erilaisia handsfree ym. systeemejäkin kytketään.
Kyselisin puhelimen valmistajalta/myyjältä, tai katsopa googlella.- Minä...
En ole hankkinut viellä puhelinta,koska en tiedä mihin puhelimeen t.koneen voi kytkeä ja tuntuu että kukaan ei tiedä.Ei edes elisa..
- Minä...
Tai onhan mulla känny 3310 mutta tiedettävästi siihen ei voi kytkeä..Tuntuu että kukaan ei oikestaan tiedä tämmösestä systeemistä..
- Olavi
Millainen liitin siinä bossin vt - 1:ssä on?
- Minä...
tässä on aika monta liitintä mutta ei varinaista puhelin liitintä...mutta tästä bossin koneelta lähtevän äänen saa kyllä tietokoneen kaiuttimiin liitettyä...mut nyt pitäs keksiä miten se liitetään se lähetävä ääni puhelimeen...
- Olavi
Minä... kirjoitti:
tässä on aika monta liitintä mutta ei varinaista puhelin liitintä...mutta tästä bossin koneelta lähtevän äänen saa kyllä tietokoneen kaiuttimiin liitettyä...mut nyt pitäs keksiä miten se liitetään se lähetävä ääni puhelimeen...
Laajakaistaa, jos käytät niin silloin se onnistuu kaiutin puhelimen avulla?
- Olavi
Minä... kirjoitti:
Windowsin ääninauhuria nauhoita siihen, ja kokeile toistaa se puhelimeen.
- Minä...
Olavi kirjoitti:
Windowsin ääninauhuria nauhoita siihen, ja kokeile toistaa se puhelimeen.
Mulla on htv netti yhteys eli se modeemi menee tv pistokkeeseen...Mutta mutta tämä puhe tulis ihan reali ajassa käytettäväx...joo kyllä pystyn äänittää sen puhumisen kun laitan sen laitteen kiinni t.koneen kaiuttimeen...Mutta musta vähän tuntuu et suoraa tosta bossin konesta lähtevä ääni puhelimeen tarvii kai jonku itse tehdyn kaapelin,koska siinä ei ole varsinaista puhlein liitintä itsessään...Mutta on aika kinkkinen juttu kumminkin=)
- Olavi
Minä... kirjoitti:
Mulla on htv netti yhteys eli se modeemi menee tv pistokkeeseen...Mutta mutta tämä puhe tulis ihan reali ajassa käytettäväx...joo kyllä pystyn äänittää sen puhumisen kun laitan sen laitteen kiinni t.koneen kaiuttimeen...Mutta musta vähän tuntuu et suoraa tosta bossin konesta lähtevä ääni puhelimeen tarvii kai jonku itse tehdyn kaapelin,koska siinä ei ole varsinaista puhlein liitintä itsessään...Mutta on aika kinkkinen juttu kumminkin=)
Siinä Boss´in laitteessa modeemiliitin, jos on niin silloin se kiinni puhelimeen.
- Asentaja
En tiedä onko sinulle hyötyä tuosta linkistä, mutta ainakin toi on liitettävissä:
http://www.erifon.fi/konftel/Konftel_50_fi1.pdf
Lisäksi monissa modemeissa on suoraan ns. voice eli ääniliityntä mikrofonia/kaiutinta varten ja modemihan menee sitten linjaan ilman puhelintakin.
Sinuna kyselisin eri palveluntoimittajilta, koska täytyyhän heidän tietää, sillä ohnan noita vammautuneitten käytössä pitkin maata. (Mites apuvälinetekniikka)- Olavi
Siinä on normaali puhelin liitäntä sen, saa suoraan kytkettyä lankapuhelimeen ilman mitään ongelmaa. Itselläni on turvapuhelin mikä toimii, systeemillä kun tulee em: vaimolleni suurempi epilepsiakohtaus ei tarvitse painaa kuin yhtä nappia. Sen jälkeen voin auttaa, rauhassa vaimoani ja keskustella sairaankuljetuksen kanssa samaan aikaan.
- Minä...
Et sä vois ottaa tästä bestin:) Mä en oikeen ymmärrä itse noista mitään,mutta olet oikeessa kyllä löytyy kaiken näköstä laitetta muille mutta ei puhe vammaselle:( Mistä mä voisin kysellä tommosesta vempaimesta joka tossa sun antamasa linkissä oli??Kiitos etukäteen..
- mahdollisuus?
>>Onko mahdollista kytkeä jotenki tietokoneesta lähtevä ääni puhelimeen??
- Minä...
Joo olen kuullut myös tommosesta virityksestä...Mutta ongelmana olen nainen ja en osaa oikeen tehdä tommosia hommia=) Jos joku kätevä kätinen olisi Pääkaupunki seudulta,joka auttas mua tässä, niin maksan että saan tarvittavan toiminnon toimimaan..
- Asentaja
Katselin hiukan tietoja tuohon laitteeseen ja mikäli se on tuon linkin:
http://www.bosscorp.co.jp/products/en/VT-1/specs.html
mukainen, niin homma voisi onnistua kytkemällä laitteen ulostulo (linjatasoinen) puhelimen mikrofonilinjaan.
Valitettavasti olen turhan kaukana pääkaupunkiseudusta, mutta toivottavasti sieltä löytyy joku avulias asentaja.- Minä...
Joo se on just kyseinen laite..Olit sitä mietä että ton laitteen vois kytkeä puhelimeen??? Oisko sulla antaa jotaki vinkkejä mitä siihen tarvitaan ja oisko tietoa jostakin henkilöstä joka näitä hommia tekee...Tuntuu vaan ettei pääkaupunki seudulta löydy apua!!!
- Minä......
Olisiko mahdollista että tekisit mulle kyseisen kaapelin??? Voisin antaa mun s.posti osotteen sulle ja sitä kautta mun puh numeron...
- Asentaja
Minä tutkin ja koetan kysellä josko löytäisin apuja teille. (tarvitsee löytää vielä lisää tietoja noista eri puhelinmalleista)
En uskalla luvata mitään, mutta katsotaan mitä voidaan tehdä.- Minä...
Kiitos sinulle:)
- Asentaja
Liitäminen kännykkään lienee helpoin ja onnistunee jos hankit jonkun edullisen hansfree- palikan ja siitä voi sitten sen mikrofonin piuhan liittää tuohon bossin linjalähtöön. (ääni ulos, joka näyttäisi olevan jopa säädettävä) Vastaavasti sen kuulokkeen voi halutessaan myös liittää linjatuloon (ääni sisään), jolloin koko homma pelaisi bossin kautta.
Valitan, etten voi nyt auttaa enempää, mutta toivottavasti löydät jonkun, joka osaisi/viitsisi tuon homman tehdä !- Minä...
Kiitsos sulle avusta..Mutta sanotko viellä minkä alan ihmiset tämmösiä hommija tekee?? Onko se joku elotronikka ala tai mikä?? Että tiedän mistä tahoista lähden etsimään henkilöä joka ton osais laittaa..Kiitos
- Asentaja
Samalla tavalla onnistuu ottaa tietsikan äänikortilta ääntä puhelimeen ja puhelimesta tietsikkaan (Kokeilin omallani). Tietsikassa on vielä helpompi säätää äänen tasoja sekä mikrofonille, että kuulokkeelle/kaiuttimelle.
- Minä...
Kiitos sulle tiedoista:) Sanotko viellä,minkä alan ihmiset tämmösiä hommia tekee???että tiedän mihin tahoihin yritän ottaa yhteyttä..Jos vaikka joku innostus tekee ton=)
- Asentaja
Minä... kirjoitti:
Kiitsos sulle avusta..Mutta sanotko viellä minkä alan ihmiset tämmösiä hommija tekee?? Onko se joku elotronikka ala tai mikä?? Että tiedän mistä tahoista lähden etsimään henkilöä joka ton osais laittaa..Kiitos
Homman voisi varmaankin tehdä joku Radio/TV/Tietokone/Elektroniikka-asentaja. Sinuna kyselisin jostakin elektroniikka-huollosta tai ehkä jopa jonkin kännyhuollon kaveri voisi tehdä. Toivotaan parasta !
- Minä...
Asentaja kirjoitti:
Homman voisi varmaankin tehdä joku Radio/TV/Tietokone/Elektroniikka-asentaja. Sinuna kyselisin jostakin elektroniikka-huollosta tai ehkä jopa jonkin kännyhuollon kaveri voisi tehdä. Toivotaan parasta !
Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää muutenkin sun elämään..
- Asentaja
Taisi tulla viiveettä ja kahteen kertaan, mutta:
Homman voisi varmaankin tehdä joku Radio/TV/Tietokone/Elektroniikka-asentaja. Sinuna kyselisin jostakin elektroniikka-huollosta tai ehkä jopa jonkin kännyhuollon kaveri voisi tehdä. Toivotaan parasta ! - Asentaja
Taisi tulla viipeellä ja tuplana, mutta:
Homman voisi varmaankin tehdä joku Radio/TV/Tietokone/Elektroniikka-asentaja. Sinuna kyselisin jostakin elektroniikka-huollosta tai ehkä jopa jonkin kännyhuollon kaveri voisi tehdä. Toivotaan parasta !- Minä...
Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää sun elämään
- Asentaja
Minä... kirjoitti:
Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää sun elämään
Kiitos kiittämisestä ja sitkeydestäsi asian selvittämisessä. Onnea ja menestystystä myös sinnepäin.
- Asentaja
Kiitos kiittämisestä ja sitkeydestäsi asian selvittämisessä. Onnea ja menestystä vain sinnekin päin !
- Teleman
Konftel-neuvottelupuhelimista voisi olla apua: http://www.direco.fi/neuvottelupuhelimet.html.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168075Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976299Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743644Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee352259- 392133
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222126- 622112
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831857
- 481565