Moi!
Kertokaas hyviä rock ja hevi biisejä ja bändejä, kun kaipailisin vaihtelua.
Saa olla myös ihan raskasta heviä...
Nyt kuuntelen AC/DC, Iron Maidenia, Metallicaa,Slayeria, Led Zeppeliniä, Guns n Roses:sia , niiden tuotanto on kyllä aika lailla katsastettu
Fleshgod Apocalypsea ja Turmion Kätilöitäkin kuuntelen myös jonkun verran
-Youtube linkit ois tervetulleita
Kertokaa hyviä rock/hevi biisejä ja bändejä!
22
512
Vastaukset
- \„/
Lynyrd Skynyrd, Molly Hatchet, Dio, Extreme
- windexx
Dragonforce
- Daron malakian
System of a Down
- mr penis
Uniikki on paras ja räp.hevi on homojen musaa
- lifemocker
mr penis kirjoitti:
Uniikki on paras ja räp.hevi on homojen musaa
muista aina kaupungillakin huudella kaikkia pitkätukkia ja nahkatakkisia ihmisiä homoiksi - saat varmasti lämpimän vastaanoton ;)
- tohtorijyyrgen
lifemocker kirjoitti:
muista aina kaupungillakin huudella kaikkia pitkätukkia ja nahkatakkisia ihmisiä homoiksi - saat varmasti lämpimän vastaanoton ;)
Hevarit on paskahousuja. Muistan kun kiusattiin aina porukassa hevareita. Yks leikkas hiuksestkin kun tarpeeks painostettiin. Siitä tais sitten tullakki jotain joskus.
- kiitos ja tervemenoa
lifemocker kirjoitti:
"muista aina kaupungillakin huudella kaikkia pitkätukkia ja nahkatakkisia ihmisiä homoiksi - saat varmasti lämpimän vastaanoton ;)"
joo lämpimän vastaanoton tosiaan nyrkillä päin näköä muista tilata amBULANSSi ennen kuin alat huuteleen nahkatakkisia homoiksi.
- Hevari 16
The Quireboys
- 1111111212
Ei mitään raskasta heviä, mutta kannattaa ehdottomasti tutustua bändiin nimeltä Green Day.
- asdgaf
Ei todellakaan kannata.
- shiiiiii
Mötley crue, Europe, John Fogerty, Nirvana, Alice Cooper, A7X, Deep Purple, Eagles, Bon Jovi, Hanoi Rocks, Aerosmith, Hurriganes, Black Sabbath, Blue Öyster Cult, Scorpions, Whitesnake.
Siin muutama, ei kyl oo heviä kaikki mut rokkia- Hevityttö
Megadeth, Children of Bodom, Black Sabbath, Dio, Judast Priest, Aerosmith, Led zeppelin, Def leppard, Kreator, Machine Head, Anthrax, Pantera, Disturbed ja Barathrum.
Siinä nyt pari.
- lololololqwe
Se nyt riippuu aika paljon millasesta tykkää. Se, että sanoo rock/hevi ei oikeestaan kerro mitään. Noi bandit mitä sanot onneeks kertoo vähän. laitan tähän nyt jotain tarkastamisen arvosii bandei:
Rush, dream theater, Pink floyd, Uriah heep, Queen, Nirvana, Alice in chains, Soundgarden, The smashing pumpkins, Avenged sevenfold, deep purple, Led zeppelin, Pantera, Disturbed, Children of bodom, Megadeath, Europe, Santana, Blue öyster cult, System of a down - enkeksi.
Black Veil Brides! kannattaa ehdottomasti kuunnella. Myös The Color Morale, Asking Alexandria, Memphis May Fire, Above This, Slipknot ja In Flames.
- sdfgdgdfg
AHHAHHAHHA tän o pakko olla trolli :DD (vinkkinä että mikään noista ei ole kunnollista metallia)... sori vaan mut jos oot tosissas sul on tosi paska musiikkimaku. Core ja Nu metal pahinta syöpää metallissa ikinä, puhumattakaan BVB:stä
- joku vaan
sdfgdgdfg kirjoitti:
AHHAHHAHHA tän o pakko olla trolli :DD (vinkkinä että mikään noista ei ole kunnollista metallia)... sori vaan mut jos oot tosissas sul on tosi paska musiikkimaku. Core ja Nu metal pahinta syöpää metallissa ikinä, puhumattakaan BVB:stä
2 times terror, nirvana, mokoma, apulanta, avenged sevenfold, kotiteollisuus, linkin park, 3 doors down, sum 41, three days grace, megadeth, viikate, nightwish, breaking benjamin, within temptation, the rasmus, lovex, yms.
jos siinä olis nyt alkuu tosin kuuntelen itse paljon muuta kin musiikia että ei tartte hermostua vaikka tuossa olis jotain muutakin tyylilajia
- Pilvenpolttaja :P
Halestorm, system of the down flipknot inflames....siinä jotai :P
Ja halestormilta etenki i miss the misery!!! - ACE OF SPADES!
ACE OF SPADES!
ACE OF SPADES!
ACE OF SPADES!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440