Häiritseekö Vapun juhlinta?

ketä häiritsee?

Kevään tai takatalven,työväen,ylioppilaiden juhla!Simaa tippaleipiä,työväen marssi ainakin ennen mikä siinä niin asiatonta on?

127

3270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua ei häiritse

      Jokainen saa juhlia minun puolesta kuten haluaa

      • pihatöitä tehden...

        Ei häiritse minuakaan,
        ihmiset saavat juhlia tai olla juhlimatta, kevään, muinaisten jumalien, työväen tai ylioppineisuutensa kunniaksi.
        Joskus nuorena tuli bilettyä vappuna, enää ei jaksa...
        Silti hauskaa kevättä kaikille!


      • minä

        saa juhlita jos se ei häiritse naapurit jotka eivät ole kiinnostuneet tästä tai haluavat juhlita rauhassa, niin kuin täytyy olla koko vuoden pitkin.
        siis menevät juhlimaan siellä missä ei ole kukaan tai ostavat ääniin eristetty oma kotitaloa.
        lisäksi eivät yleensä kun vain juovat niin paljon alkoholia kuin voivat, ei ole yllätystä etteivät kunniota sen jälkeen naapureitansa ikinä.
        outo että juhlita tarkoittaa yleensä kiusata toisia.


      • juliusk

        ei kuten haluaa jos toisten keskenään. se ei kiinnosta kaikki kuulla nauravia idiooteja alkoholisteja


      • eivät ymmärrä ?
        pihatöitä tehden... kirjoitti:

        Ei häiritse minuakaan,
        ihmiset saavat juhlia tai olla juhlimatta, kevään, muinaisten jumalien, työväen tai ylioppineisuutensa kunniaksi.
        Joskus nuorena tuli bilettyä vappuna, enää ei jaksa...
        Silti hauskaa kevättä kaikille!

        mutta kaukana taloista missä on pikkulapsia, vanhuuksia, sairaita ihmisiä. eikä opita kansalaiskasvatusta kouluissa?


      • niiiiniiiiii

        Miten saadaan etusivun otsikoksi "vappu rikkoo kotirauhan" ap:n kysymyksestä"Häiritseekö vappu",jopa teksti on asetettu kysymys muotoon...tietysti,provoisalla otsikoinilla saadaan lukioita ;)


      • kysyy...
        niiiiniiiiii kirjoitti:

        Miten saadaan etusivun otsikoksi "vappu rikkoo kotirauhan" ap:n kysymyksestä"Häiritseekö vappu",jopa teksti on asetettu kysymys muotoon...tietysti,provoisalla otsikoinilla saadaan lukioita ;)

        Siis lukijoita?


      • espoossa

        Jokaisen tulee toki ottaa huomioon naapurit. Oli juhla mikä tahansa, sivistynyt ihminen ei häiritse naapureitaan, koskaan.
        Itse asun alueella jonne melu ei kuulu, eivätkä naapurit örvellä humalassa, säälin niitä jotka joutuvat valvomaan ja varomaan tämänkin yhden ryypppyjuhlaksi muuttuneet päivän tähden.


      • Ymmärrän!
        eivät ymmärrä ? kirjoitti:

        mutta kaukana taloista missä on pikkulapsia, vanhuuksia, sairaita ihmisiä. eikä opita kansalaiskasvatusta kouluissa?

        Vali, vali, ruikutin, ruikutin. Jokainen vanhus on joskus ollut nuori ja viettänyt vappu, jotkut railakkaammin ja jotkut vähemmän. Sairaat ihmisetkin on viettänyt ja lapset aikuisenakin tulevat viettämään.

        Asun alueella jossa elää ja asuu paljon vanhuksia, ei nää harvat juhlat heitä ole häirinnyt. Sun nyt piti vaan valittaa, valittamisen takia kun ei muuta ole.


      • työläisten juhlaa

        vappu on työläisten juhla.kaikki ketkä juhlii on työläisiä.itse nappailin vaimon kanssa parasta konjakkia illalla ja juhlistettiin työläisten juhlaa.nyt herättyä nautitaan lämmintä pitsaa.myöhemmin päivällä menen katsomaan työläisten juhlaa kirkkopuistoon.nauttikaa koko kansa työläisten juhlasta.


      • ulos juhlimaan
        työläisten juhlaa kirjoitti:

        vappu on työläisten juhla.kaikki ketkä juhlii on työläisiä.itse nappailin vaimon kanssa parasta konjakkia illalla ja juhlistettiin työläisten juhlaa.nyt herättyä nautitaan lämmintä pitsaa.myöhemmin päivällä menen katsomaan työläisten juhlaa kirkkopuistoon.nauttikaa koko kansa työläisten juhlasta.

        on mahtavaa viettää työläisten juhlaa.kaikki suomalaiset nyt juhlimaan työläisten juhlaa.itse nautin ja juhlin työläisten juhlaa.ylös ulos ja juhlimaan.on mahtava aurinkopaiste ja hieno lämmin ilma nyt ulos juhlimaan työläisten juhlaa


      • hyvä ka.
        kysyy... kirjoitti:

        Siis lukijoita?

        monta lukiota... ?


      • Ymmärrän! kirjoitti:

        Vali, vali, ruikutin, ruikutin. Jokainen vanhus on joskus ollut nuori ja viettänyt vappu, jotkut railakkaammin ja jotkut vähemmän. Sairaat ihmisetkin on viettänyt ja lapset aikuisenakin tulevat viettämään.

        Asun alueella jossa elää ja asuu paljon vanhuksia, ei nää harvat juhlat heitä ole häirinnyt. Sun nyt piti vaan valittaa, valittamisen takia kun ei muuta ole.

        brunssilla pekonia ja munia


      • niiiiniiiiii 2
        niiiiniiiiii kirjoitti:

        Miten saadaan etusivun otsikoksi "vappu rikkoo kotirauhan" ap:n kysymyksestä"Häiritseekö vappu",jopa teksti on asetettu kysymys muotoon...tietysti,provoisalla otsikoinilla saadaan lukioita ;)

        Miten saadaan etusivun otsikoksi "vappu rikkoo kotirauhan" ap:n kysymyksestä"Häiritseekö vappu",jopa teksti on asetettu kysymys muotoon...tietysti,provoisalla otsikoinilla saadaan lukioita ;)


      • pilkunviilaajaksi
        niiiiniiiiii kirjoitti:

        Miten saadaan etusivun otsikoksi "vappu rikkoo kotirauhan" ap:n kysymyksestä"Häiritseekö vappu",jopa teksti on asetettu kysymys muotoon...tietysti,provoisalla otsikoinilla saadaan lukioita ;)

        Ihan samalla tekniikalla kuin sinäkin rakasta suomen kieltämme kohtelet.
        Jos 10% tekstistäsi kaipaa kielenhuoltoa tulen aika epätoivoiseksi suhteesi.


      • pihatöitä tehden...
        hyvä ka. kirjoitti:

        monta lukiota... ?

        Tuleeko ällä äidinkielestä ilkeilemällä asiallisesti kirjoittaville?
        Otan osaa epäkohteliaisuuteesi ja ymmärtämättömyyteesi.
        "sivistystä on se, mikä jää jälkeen, kun unohtaa kaiken oppimansa"
        Tosin en enää muista, kuka näin sanoi....


      • laiha lohtu
        multi1971 kirjoitti:

        brunssilla pekonia ja munia

        Huomaatko, sinusta on tullut pullukka.


      • putelit pinoon
        espoossa kirjoitti:

        Jokaisen tulee toki ottaa huomioon naapurit. Oli juhla mikä tahansa, sivistynyt ihminen ei häiritse naapureitaan, koskaan.
        Itse asun alueella jonne melu ei kuulu, eivätkä naapurit örvellä humalassa, säälin niitä jotka joutuvat valvomaan ja varomaan tämänkin yhden ryypppyjuhlaksi muuttuneet päivän tähden.

        Vaikka Espoo onkin ökyrikkaiden paratiisi, niin kaikilla ei sielläkään ole omaa yksityispalatsia ja suurta puutarhatonttia, vaan paljon kerrostaloalueitakin löytyy.


      • Ihminen32312
        laiha lohtu kirjoitti:

        Huomaatko, sinusta on tullut pullukka.

        Kerran vuodessa vetästy brunssi ei lihota ketään. Muutenkin normaalisti liikkuva ihminen voi syödä mitä haluaa.


    • ttt11

      Lähinnä vain 70v Marjattaa häiritsee tälläinen ikävä mekastus keskellä hiljaista eläkepäivää.

      • vappuilija

        Kyllä, kun omat nuoruuspäivät on vietetty jo, niin katkeruus manifestoituu kiukutteluun siitä että muidenkin pitäis olla eläkkeellä ja ihan turpa kiinni. "Minä olen nuoruuteni viettänyt lottana sodassa, en siis salli muillekaan hienoa nuoruutta". Juuri näillä sanoilla naapurini on monasti valittanu mulle kun olen kuunnellut musiikkia astetta kovemmalla. Ja ennen kun joku muistuttaa hiljaisuusajoista, kerron että tää on tapahtunut ennen iltakymmentä. Kunnioitan muiden rauhaa, eikä se mun vika oo jos seinät on rakennettu siihen aikaan kun rakennettiin huonoja taloja ja päätettiin rakentaa uudet kun Suomen talous kohenee. Ah, katkeruus katkeruutta vastaan


    • 122344432%

      Ei,miksi kyselet?

    • vaputon :)

      No eipä häiritse, niin kauan kun pysyvät mun kotioveni ulkopuolella. Mun puolesta ihmiset saa juhlia tai olla juhlimatta...kuten itse tee. Mulle Vappu merkkaa vaan kesän alkua, ja jos on hyvä ilma niin grillataan, jos huono ilma niin ei viitti :) Kun ei ole enään lapsia kotina, niin se on oikestaan ihan sama miten sen oman vappunsa viettää :)

      • kayser söse

        kesä alkaa 20 tai 21 kesäkuutä ja loppuu 20 tai 21 syyskuuta


      • sydän rikki ja kroppakin

        Yksi vapun juhlijaa päätti ryhtyä mieheni ja minun parisuhteen hoitajaksi baarissa. Mies antoi sille mulle vieraalle naiselle avaimet meidän lomahuoneistoon ja ämmä tunki väkisin sisään vaikka sanoin etten halua omista asioistani hänen kanssaan keskellä yötä puhua. Nainen kävi kimppuun ja hoki, ettei hän lähe mihinkään ennen kuin olen rauhoittunut. Hän kaatoi minut lattialle ja istui päälle. Keuhkot kasassa yritin huutaa apua. Oma mieheni oli kännissä ja totaalisesti erehtynyt valinnassaan. Nyt makaan
        muistelmia täynnä ja mies syyttää kaikesta minua...että tällainen työväen juhla.


      • ssssaaatanannmuijah
        sydän rikki ja kroppakin kirjoitti:

        Yksi vapun juhlijaa päätti ryhtyä mieheni ja minun parisuhteen hoitajaksi baarissa. Mies antoi sille mulle vieraalle naiselle avaimet meidän lomahuoneistoon ja ämmä tunki väkisin sisään vaikka sanoin etten halua omista asioistani hänen kanssaan keskellä yötä puhua. Nainen kävi kimppuun ja hoki, ettei hän lähe mihinkään ennen kuin olen rauhoittunut. Hän kaatoi minut lattialle ja istui päälle. Keuhkot kasassa yritin huutaa apua. Oma mieheni oli kännissä ja totaalisesti erehtynyt valinnassaan. Nyt makaan
        muistelmia täynnä ja mies syyttää kaikesta minua...että tällainen työväen juhla.

        Tyypillistä suomalaista känniörveltämistä! Puuttuu vain puukotus...


      • Pikku-tito
        ssssaaatanannmuijah kirjoitti:

        Tyypillistä suomalaista känniörveltämistä! Puuttuu vain puukotus...

        Itä,itä mikt ykt Vappu-täti toittaa tuolla vilsikanneltaan?No,siksi rakas poikani,kun hän on hävinnyt jollekulle Jaakobinpainissa.


    • alkat1

      suomalaiset ei osa juhlia ilman viina..on yks syy vielä juomiseen, ....humalaisia joka puolella mitä juhla?....ja poliisilla on kiiretä.....riehumista taas...taas

    • saariston mies

      Kunhan pahimmat öykkärit kuolevat viinaan niin hyvä! Saadaan sitten ainakin rauha... Hyvää Vappua!

      • Ymmärrän!

        Niinhän sä luulet, aina tulee lisää uusia öykkäreitä.......Hyvää Vappua pahvi!!


    • siikalatvan_kalevi

      No antaahan nuorten juhlia ja pitää hauskaa, hieman vain on täälläpäin epävakainen ja viileä ilma mut ehkä se voi olla hyväkin.
      Perinteisen sauvakävelylenkin ajattelin tehdä tuossa illanpäälle ja jos tuon oman huulipunakarhun tarkka silmä vain välttää niin käyn salaa baarikaapilla tekemässä yhden konjakkitötterön vapun kunniaksi.
      Hyvää vappua kaikille!

      • 3+5

        Ei kyllä sinullakaan mene hyvin...:DD
        Sanohan sille huulipunakarhulle että ei yksi tai kaksikaan paukkua miestä pahenna ;)


    • mies naapurissa

      Naapurin kakaran bileett loppus tunti sitten kun soitin poliisit et alaikäiset juo viinaa naapurissa. Yks tyttö oli oksentanut jo käytävälle. Kattelin ikkunasta kun poliisit kaato ainakin 30 tölkkii siiderii maahan mun ikkunan alla. Sellasii 14-16 vuotiaita oli kaikki. Ilmeisesti vanhemmat on jossain juopottelemas ja jättänet asunnon lapsellen (16 v poika).

      • käyttää omaa

        Oikein. Pennuille Jaffaa.


    • simasuukko

      Häiritsee vain jos on pakko osallistua ns. perinteiseen vapun viettoon. Onneksi ei ole pakko, sillä ei yhtään kiinnosta viina, meteli, värikäs kiinalainen krääsä tai nousuhumalainen seura.

      Ihanaa tietysti, että voi juhlia kevättä ja ihmiset alkavat hymyillä. Pullo simaa, pari munkkia ja siitä se kevät alkaa.

      • Juhani A

        Simasta puheenollen, harmillista ettei sitä enää kaupoista saa.
        On vain jotain sitruunalimonadia jota siman nimellä myydään, vaikka ei edes sisällä hunajaa eikä muuta mitä aitoon simaan kuuluu.


    • Kyrsii jo

      Ei häiritse, mutta ääliö naapureiden jatkuva Vappu voisi jo loppua.
      Kotirauhaa ei saa häiritä, edes Vappuna.

    • vapaa-vappu

      Ei häiritse, koska olen onneksi töissä!

    • hehehehe1

      onhan se väärin juhlia pakkotyöväen juhlaa
      boikotoin
      pakkotyöväenmarssissa ei kiihota kuleksia

      • %¤¤¤#/&%##"¤&%#"&%"&

        joo. ja pzgahyysin katolla on perinteisesti walpurina lunta. ;-D


      • Toopet

        Ai mikä onni ja autuus kun paperimiehenä voi juhlia miten vain kun on rahaa millä bilettää !!! ; ) . Saaresta omasta huvilasta 100-sataheppasella mahonkiveneellä mantereelle , missä amerikkalaisella avoautolla kojakkipullo tietysti mukitelineessä kylille missä tarkenee katto auki hiljaa lipuen katella kateelliisten naamoja!! Ei sitä minkään tavispalkkaisen rahoilla pystytä samaan !!


    • Ihan sama. Kilistelkööt ihan rauhassa niitä samppakaljojaan kusenpolttamissa lippalakeissaan tähtitorninmäellä just niin paljon kuin haluavat ja mielummin siellä äänekkäästi suomenruåtsiaan polottaen, kuin jossain muualla. De va kiva de!

      • toopet

        Mitä helvetin juhlioita ne on ketkä pinikillään jättävät kaikki roskat maahan . Pitäis olla lupa tappaa ! : D Syyttömät ihmisparat joutuu tekemään helvtinmoisen siivousurakan vain sitä varten kun pösilöt ei viitti viedä parhaimmassa tapauksessa viereiseen roskikseen jätteitään . Mietenkähän se oma naama vääntyis ja soitettais poiliisille ., kun omalle pihalle on heitetty roskia että ilkivataa on tehty . Tiedän yhden tallaisen fakki idiootin kuka näin teki : D Ohjustämäiskut tollaisten taloihin : DDD


    • eipä häiritse

      En onneksi asu minkään kaupungin keskustassa, niin saan olla aika rauhassa. Eipä tuo Vappu kyllä silti paljoa hetkauta tätä miestä. Ei sellainen örvellys ja väentungos mikä täällä Helsingissä on, ole mua varten. Joskus on pakko mennä mukaan kun kaverit pyytää, mutta tämä vappu taitaa mennä kotioloissa. Ihan hyvä niin. Mutta kaikki pitäkööt hauskaa omalla tavallaan ja vastuullisesti!

      • lollooo

        voi vittu,vatipää. Oo hiljaa


    • ja pummit juo

      Vain mielisairaat kommarihomot juhlivat vappua.

      • Perunannostaja

        Mitä ei Vappuna laarista nosteta sitä ei syksyllä laariin kanneta.


      • vanha riehuja

        Ja piimälakit.Ne vasta osaakin remuta. Alkujaan työväen juhla jonka piimälakit
        omi ittelleen kun huomasivat että nillahan on kivaa.


    • VAPPUHULLU

      JEEEEEE VAPPU,ULIULIULIULI, DIRLANDAAADIRLANDAA PARTYPARTYPARTYDIPPADAIIDIPPAPADAIIIIIIIII LÄÄÄÄH PUUH ÖÖÖHHÄÄÄH*

    • Vappu pois!

      Vappu pitää lopetta tarpeeettomana "juhlana". Vappu aiheuttaa satavarmasti enemmän vahinkoa kuin normaali juopottelupäivä -jostain syystä!

      Kun kommunismikin on osoittautunut vääräksi yhteiskuntajärjestelmäksi, en näe vapullekaan mitään järkevää syytä sen viettoon - pelkkä ryyppyjuhla!

      Ainoa varma asia, mikä vappuna tulee tapahtumaan, on juopuneiden lisääntyvät säilöönotot, pahoinpitelyt, perheriidat, jopa avioerot ja niin edelleeen eli pelkkää vahinkoa aiheuttava "juhla".

      VAPPU POIS KALENTERISTA!

      • Hävittämisen iloa

        Mitä savu tuo sitä tuli niittää on tuulessa tuhkaa taas tonneittain.


      • se on historia

        politinen vappu ei syntynyt kommunismin kanssa vain koska maailmassa mielen osoituksia loppuivat veressä mm. usassa, ranskassa jne kun työntekijät halusivat 40 tuntia työnaikaa / viikko. poliisi tappoi satoja kun halitukset (yrittäjien käskyihin) kielsivät niitä ja käskyivät käytää aseet.


      • sjljlk
        se on historia kirjoitti:

        politinen vappu ei syntynyt kommunismin kanssa vain koska maailmassa mielen osoituksia loppuivat veressä mm. usassa, ranskassa jne kun työntekijät halusivat 40 tuntia työnaikaa / viikko. poliisi tappoi satoja kun halitukset (yrittäjien käskyihin) kielsivät niitä ja käskyivät käytää aseet.

        Ei kai se juhliminen sinällään häiritse, kunhan ei itse tartte kuulla mölinää yöllä. Simaa juon edelleenkin vappuna. Tippaleivänkin ostin, vaikkei kovin hyvältä maistunut. Ylioppilaslakkia en pistä päähäni, vaikka sellainen minulla on. Lapsena kävin joskus katsomassa kommunistien marssimista. Tänä vuonna en juhlinut vappua millään tavalla.


    • sortajat pois
    • yoooooi

      Joo häiritsee,on alkoholiongelmaisten juhla....ei ole kiva kuunnella tappelua ja ovien paiskontaa aamuun saakka...jotkut käy jopa vappuna töissä,että kiitos hiljaisuutta yöllä.

    • 26v mamma

      asiaton juhlinta häiritsee aina oli mikä juhla tahansa kysees.. mutta jos asiallisesti juhlitaan ni GO GO GO!! :) ite en enään jaksa juhlia joten anna lasten juhlia.

    • ylioppilaskylä

      Häiritsee.

    • Ei tietenkään häiritse, Vappu on työn juhlaa, minulla se kulminoituu auton kesäkuntoon saattamiseen :)

    • rtntrnrtnrnrt

      Pikavippiylioppilaat juhlivat työväenjuhlaa. Hahahaa

      • opppi

        ylioppilas onkin tuleva työntekijä tai työtön.


    • Nukahdanko?

      Puuduttavan pitkäveteistähän vappu on. Normaali arki olisi parempaa.

    • kasvais aikuiseksi

      Ei häiritse yhtään, kun menen onneksi yöksi Vappuna töihin. Muuten v*''''''aa raskaasti, kun yläkerrassa asuu vanha juoppo pariskunta! Mitä h'''''''ä sen ikäiset vielä ryyppää ja rellestää, harvase viikonloppu. Nyt on jo vapun älämölö käynnissä. Onneksi pääsen töihin, ettei tartte juoppoja kuunnella :D

    • huuhaavapa

      Vappupallo on tärkein. Työntäkää ilmapallo perseeseen ja pieraiskaa niin saatte ilmaiset heliumit.

      • t käyttää omaa

    • seonsitä

      roskasakin elämä häiritsee aina normaalia ihmistä.

    • Minua ärsyttää lähinnä eniten akateemiksi koulutettujen ajattelelattamuus kaikessa muussakin käytöksessä kun pelkästään ilonpidossa vappupyhäisin karnevaaleissa?
      Eikö Luoja ole lainkaan luonut heille omia aivoja joilla ajatella asijoita?

    • HYVÄÄ VAPPUA

      Niin vapun juhlinta on muuttunut paljon,ei se ole enää työväen juhla .Vaan siitä on tullut opiskelijoiden juhlaTYÖVÄKEÄ HEKIN).mUTTA EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ YMMÄRRÄ SITÄ KUINKA HEITÄ VIEDÄÄN KUIN PÄSSIÄ NARUSTA.
      Kerrotaan erilaisia työehtoja ja yritetään vakuuttaa kuinka työnantaja ei pärjää ellei työntekijä tee lähes ilmaista työtä ja ainakaan ei vaadi lomia ja sairausajan palkkaa..
      Näinkö haluamme nyky Suomeen. KUKAANHAN EI MYÖNNÄ SITÄ ,ETTÄ SUORITTAVA PORRAS ON SE ,JOKA TEKE TUOTON JA TULOKSEN. EI SE OLE JOHTAJIEN ANSIOTA,EIKÄ OSAKKEEN OMISTAJAN.HEILLÄ ON VAIN VÄLILLINEN VAIKUTUS

      • vappy

    • piste.

      Juopottelu on asiatonta aina, ei vain vappuna. Vappu ei ole mikään tekosyy sikailla keskustoissa. Jos kaikki pysyisi simalinjalla poliiseillakin olisi vappuna vähemmän tekemistä.

      • vappuripsi

        killin marjay poliisit saa palkkaa toisten toilailusta... pitää sentääs muistaa millä eletään..


      • simailija

        Vappu on turhin juhla,voisi lopettaa.kommareiden ja vasureiden juhla muka???kevään juhla korkeintaan on vappu piste.


      • just just
        vappuripsi kirjoitti:

        killin marjay poliisit saa palkkaa toisten toilailusta... pitää sentääs muistaa millä eletään..

        Saa palkkaa joo, muttei kovin hääppöisesti ja on poliiseilla muutakin hommaa, kuin vain juoppoja roudata putkaan.


    • jhkhjkhjkjhkhjhk

      Suomessa on miljoona työtöntä, koulutuksessa olevaa tai osa-aikatyöläistä. Miksi juhlia jos 1/3 osa työikäisistä on koko ajan työttömänä?

      Boikotoin vappua ja AY-liikkeen juhlapuheita.

    • epäselvä---

      Kyllä häiritsee. Vappu voisi vähän miettiä koska menee naimisiin.

    • Vappuiripsi

      ei oo. juhlin sitä itse inssilakin kanssa. nyt vooin juhlia kun olen päivittänyt koulutustani. Olen onnellinen koulutuksen päivittämis mahdollisuudesta opin todella paljon. Paljon onnea tulevaisuuteen kaikille jonkin lakin saaneena :)

    • ahdistaa2

      Kyllä häiritsee juhlinta.Juuri tällä hetkellä seinänaapurit grillaa ja kauhea käry tulee meille sisälle,kun asumme rivitalossa!Lyhyt aidanpätkä erottaa asunnot toisistaan ja tämä tyhmä on laittanut grillin aitaa vasten joten kaikki käry tulee olohuoneeseen!
      Olen astmaatikko siksi vielä enemmän ahdistaa käry!Sitten ravataan takapihalla tupakalla että ovet kolisee koko ajan!Hitto miten tyhmää porukkaa Suomen maassa onkin!!Muuten Vappua saa mielestäni juhlia miten haluaa,mutta ei häiritä naapuria!Itse vietämme Vappua hyvää ruokaa syöden ja simaa ja munkkeja myöhemmin!!Olemma raitis pariskunta!Muut talon asukkaat eivät häiritse ketään ovat IHANIA NAAPUREITA heille Hauskaa Vappua!Tälle naapurille terveiset:VIE VIERAASI RAVINTOLAAN JUHLIMAAN!!Kaikille Hauskaa Vappua mutta ei saa häiritä naapureita!!

      • vappuripsi

        muuta omakotitaloon. on ihan sitte sun asia koska grillaat... jos kerran noin naapurit häiritsee. on mullakin tupakoiva naapuri joka häiritsee mun riippumattohetkiä parvekkeella.


      • ahdistaa2
        vappuripsi kirjoitti:

        muuta omakotitaloon. on ihan sitte sun asia koska grillaat... jos kerran noin naapurit häiritsee. on mullakin tupakoiva naapuri joka häiritsee mun riippumattohetkiä parvekkeella.

        Sinulle vappuripsi annan neuvon,ÄLÄ NEUVO KUN ET TIEDÄ MISTÄ ON KYSYMYS!!!En muuta mihinkään ja sillä siisti!!Enkä myöskään grillaa kun vettä tulee KAATAMALLA!!Hauskaa Vappua sinulle!


      • Vode 666
        ahdistaa2 kirjoitti:

        Sinulle vappuripsi annan neuvon,ÄLÄ NEUVO KUN ET TIEDÄ MISTÄ ON KYSYMYS!!!En muuta mihinkään ja sillä siisti!!Enkä myöskään grillaa kun vettä tulee KAATAMALLA!!Hauskaa Vappua sinulle!

        Sua vaan vituttaa ku naapurilla on varaa grillata sisäfilettä ja polttaa Cohibaa...

        Samoin juhlinta vituttaa ku sulla itellä ei varaa siihenkään tai hihhuli lahko kieltää senkin...

        Taidat olla se taloyhtiön vali vali joka valittaa joka asiasta....


    • Kimmaro

      Parasta Vappujuhlinnassa on se kun naapurin äijä hakkaa akastaan paskat pihalle, niin että naapuritkin kuulee. Tai se kun naapurin 20 vuotias kiimakolli käy plimputtamassa jokaista taloyhtiön ovea viideltä aamuyöllä jatkojen toivossa. Itse ajan huomenna vappumarssilla vasara ja sirppi Ladan katolle hitsattuna, ikuisesta onnea hymyillen. Klara Vappen!

    • pertsa 3

      Joo, olen raitistunut alkoholisti ja minua häiritsee kun muut juovat. Mielelläni syyttäisin heitä tyhmiksi ja rappiollisiksi mutta sitten muista omat ongelmani menneisyydestä ja tiedän kaiken johtuvan omista taustoistani.
      Vapun juhliminen suotakoon heille jotka osaavat käyttää alkoholia ja heille jotka eivät osaa toivon itseni ohella pikaista paranemista.

    • järvenperästä

      Espoon omakotitaloalueella ei tiedetä vappuhulinasta mitään. Onneksi.

    • sddddddd

      Minua häiritsee se että 13v pikkupaskat kännäävät....

    • Ilmainen
    • kuin suuri perhe.

      Vappu on työläisten suuri juhlapäivä. Työläiset kuuluvat maailman suureen työläisperheeseen. Myöskin Cuubassa on työläisiä ja Pohjois-Koreassa , niin ja tietysti Neuvostoliitossa eli nykyisessä venäjällä. Myöskin Venezuelan työläiset kuuluvat samaan perheeseen. Sitten ovatkin erikseen ...työntekijät. he ovat itsenäisiä eivätkä kuulu mihkään.

    • lady2

      ei häiritse. Tämä on ihana päivä.

      itseä ei juhlinta tänä vappuna huvita, mutta juhlikoot he, jotka haluavat!!

    • en ymmärrä

      Juovat, huoraavat, leivttävät sukupuolitauteja, meluavat, sotkevat, eivät muista tekemisiään... Tätä ja muutakin? Jotkut harmittelevat jälkeen päin, mitä tuli tehtyä, miksi tuli otettua sukupuolitauti, kun ei ollut pakko, miksi tuli särjettyä paikkoja... ym. En ymmärrä.

    • sohvalta

      Meidän talossa asuu onneksi niin fiksua porukkaa ettei kukaan häiritse toista,ollaan jo sen ikäisiä että juhlat on juhlittu,eikä paljon kiinnosta katsella älämölöä ja sotkemista.
      Kaikella on aikansa,jokainen viisastuu vanhetessaan ja nauttii muista asioista.

    • ihan ok muute

      mun puolesta saa vaikka palvoa omaa persettään kuhan äänet ei häiritse minua eikä tulla mulle aukoo päätä känniääliönä.. =)

    • mok000

      On samanlaista kun V.72-intissä marssin puolivalissä,alokas tuumas,
      vatsaan sattuu ja piähänkin koskee.

      • kurjia ihmisiä

        Rasittavinta rivitalossa naapurit, jotka tupakoivat ja juopottelevat vähän väliä vieraiden kanssa. Huutavat, mekastavat ja takapihalla tai etupihalla käyvät koko ajan tupakalla, ovet paukkuu koko ajan ja musiikki soi lujaa. Ei siinä kyllä naapureita ajatella. Kello 22 alkaa hiljaisuus, Se kaikkien muistettava. En saa nukuttua, ja aamulla kello soi klo 6.


      • Vode 666
        kurjia ihmisiä kirjoitti:

        Rasittavinta rivitalossa naapurit, jotka tupakoivat ja juopottelevat vähän väliä vieraiden kanssa. Huutavat, mekastavat ja takapihalla tai etupihalla käyvät koko ajan tupakalla, ovet paukkuu koko ajan ja musiikki soi lujaa. Ei siinä kyllä naapureita ajatella. Kello 22 alkaa hiljaisuus, Se kaikkien muistettava. En saa nukuttua, ja aamulla kello soi klo 6.

        Älä valita, grilli vaan unohtu tosta listasta.

        Jos ON niin s..tanan tyhmä että asuu rivitalossa niin omahan se syy on.

        Muuta kerrostaloon ei häiritse niin tupakointi tai ovien kolistelu.

        PS. ootko kuullu korvatulpista????


    • korpien kuiskintaa

      Mikäs täällä häiritsee, maaseudun rauhassa ja mökillä köllötellessä.

      Yhtään ilmapalloa, serpentiiniä ja tippaleivistä puhumattakaan ei ole.
      No eipä myöskään alkoholia, joten mukava herätä aamuun, kun ei oo
      nuppi turvoksissa.

      Mutta, jokainen tehköön niin kuin lystää, ei kuulu mulle pätkääkään.

    • Antti85aaa

      Ei häiritse.Olen ollut koko illan 19.00 etiäppäin martinlaaksossa vantaalla eikä täällä ole näkynyt oikeastaan ketään.Todella hiljaista on ollut.

    • Kalluppitulos

      Ei häiritse,, Mutta Kokoomuslaisilla on kylmä rinki P.reijän ympärillä, jos kalluppituloksiin on uskominen..

    • r45656hju56ju

      Katselin laiskoja naapureitani halveksien. Taas on akka väsännyt yhden lapsen lisää elätiksi. Kukaan heistä ei käy töissä.

      (Somalinaapurit)

    • juuso91

      Ei täst juhlinnast tuu vittuukaa..

    • Minä en ole koskaan ymmärtänyt näitä juhlapyhiä enkä sitä, miksi niitä pitää juhlia?
      Pelkkä tekosyy ryyppäämiselle.

    • asdwwrwtybfg

      Tämä maa on asiaton!

    • Muu ei häiritse kuin se törky, jonka juhlijat jättävät jälkeensä. Ei ole mukava kahlata
      lasinsirpaleissa, kaljatölkeissä, ruuantähteissä, oksennuksesssa ja muussa roinassa. Ei taida suomalaiset oppia juhlimaan. Missään muualla en ole nähnyt
      vastaavaa jälkeä.

    • Luonnon likaamista

      Mitkä työväen juhlat? Eihän enää ole Suomessakaan kuin ahneet herrat ja alipalkkaiset osa-aikatyöläiset.

      Yksityisyrittäjät maksavat alipalkkaa jakukaan ei valvo. Harmaata taloutta. Hämäriä bisneksiä ja verot karkaavat veroparatiiseihin.

      Kaikki työläisen oikeudet ovat katoamassa ja rikkaat, liitot vievät kaiken eikä työntekijöillä.

      Kaikkia työntekijöiden etuja rikotaan jatkuvasti ja pienennetään. Herroille maksetaan kaikki etuudet monikertaisina ja lisien kerä. Saneeraajat saavat miljoonapotteja ja eläke, ero ja bonus rahoja maksetaan vain rikkaille, suurituloisille.

      Turha puhua enää mistään työläisten Vappujuhlasta, koska sellaisia ei ole ja ihmisiä vedätetään ihan suveneerisesti. Kaikki vain ajattelevat ja vetävät omaan napaansa kaiken - ahneuden maailma.

      Mitä tulee näihin luonnonjuhliinkin niin veronmaksajat maksvat luonnon paskaamisen ja likaamisen erilaisissa tapahtumissa. Joten juhlijat vain siivoamaan jätöksensä puistoihin!

    • Hauskaa vappua

      Minun kotona juhlin vappua minä eikä mitkään häiriköt joten ei tule mitään häiriöökään .

    • jee

    • Osin

      Ken juhlii se myös jälkensä korjatkoon itse .

    • wappu1

      Vappua saa juhlia ja pitää hauskaa, mutta jos se aloitetaan monta päivää etuajassa niin tottavie häiritsee. Varsinkin öinen möykkä kadulla ikkunan alla silloin kun haluaisi nukkua.

    • Ei-Työläinen

      Täällä on hyvä kirjoitus vapun älyttömyydestä JA Tärkeydestä eli "Öljyttyjen miesten alastonjuoksu"
      Ja loppuun vielä vappukolumni eli Öljyttyjen miesten alastonjuoksu: http://www.hs.fi/elama/Öljyttyjen miesten alastonjuoksu/a1367371281629?ref=hs-hitaat-e-2

    • vaputon

      Eipä haïritse ei.
      Asun kaukana Suomen sikailuista.
      Joskus 16 vuotta sitten nähnyt viimeksi suomalaista Vapun juhlintaa, sen jälkeen asunut maassa jossa mokomaa ei tunneta. Enkä todellakaan kaipaa!

    • Minä en juhli koskaan.

      Mutta muut saa tehdä mitä haluaa, ei se niin paljoa häiritse. Vaikka ihan varmaan tänäänkin ihan tuossa seinän takana älämöidään. Ehkä sen verran valittaisin että saisivat soittaa parempaa musiikkia. Sama huono tekno soi joka kerta.

      • Punaiset nenä ja hat

        Kaipaan Reijo Frankin ja muiden suuruuksien työväenlauluja, soiko ratiossa vielä niitä? voisin avata ration en yleensä kuuntele ratiota. Mut ei viimevuosina kun vielä kuuntelin tullut kunnon vappulauluja meni kiinnostus vappuun samoin ei teeveestä vapuohjelmia niitä kunnon kommunismi henkisiä! Mihin ne kaikki kommunisti näyttelijät katosivat heikki kinnuset halkolat molonofit korhos kaisat ne suuret kommunisti ohjaajat Kalle Holmberg ja vallankumouksen siemenet .
        Kaikkki ne jotka huutivat vappuna naama punaisena ja nenä.
        Missä aito oikea vappu kysyn minä vaan ja SKDL.
        Saisin vielä kuulla suur kommunisti jussi raittisen työväen laulua ratiosta ja emmaanummisen epäkaupallista musiikkia niin ei tavis maksaa teosto maksua
        heheheh ja naukasu päälle nih.


    • Ei häiritse

      Mutta jos tänään työväenjuhlapäivänä vilahtaakin joku Jyrki Kataisen tai muun kokoomuspölvästin pärstä telkkarissa, niin töllö lentää vappukokkoon!

    • haistakaa vittu,

      vituttaa nää turhat pyhät saatana. juhlikaa spedet mitä juhlitte mut että vittuako minä sen takia joudun kärsimään. joulut, uudetvuodet, vaput, pääsiäiset ja viikonloput sun muut turhat päivät saatana!

    • ....................

      Aina sitä voi pysyä kotona, laittaa tietokoneen, tv:n, radion ja verhot kiinni jos juhlat häiritsee. Enemmän minua häiritsee se kun en saa seksiä. Antakaa nyt naiset sitä pillua saatana!

    • työläiset juhlivat kerran vuodessa, rikkaat joka päivä ,.

      • fatta tarjoo.

        jännä juttu. olen työtön mutta juhlin silti kerran kuukaudessa. työnteko ei sitten vissiin kannata.


    • Yhteiskunnan jäsen

      Huomaa kyllä äidinkielentaidoista ettei suurin osa viestiketjuun vastanneista ole opiskellut peruskoulua pidemmälle. Antakaa meidän työläisten juhlia edes se kerta vuodessa, kun muuten jouluna, juhannuksena jne. olemme töissä ja katselemme teidän työttömien, kouluttamattomien sekä sivistymättömien naamatauluja. :)

    • tölkkikäsi-idiootit

      Ongelma on nuoriso, jonka ainut käsitys hauskanpidosta rajoittuu tölkin kantamiseen pitkin katua rumissa retkuissa ja apinamaiseen mölyämiseen. Se, että tällaisen taukin päähän on istutettu ylioppilaslakki ei kyllä minusta kauheasti sivistystä eikä oppineisuutta osoita, jos hauskanpito tosiaan on näinkin alkeellista kohellusta. Ei siinä kun "juhlisivat" jossain missä eivät häiritse kunnon kansalaisia mutta kun perkeleet änkevät aina häiriköimään ihmisten keskelle!

      • no huhhuh

        Höllää hattuas, vappu kestää korkeintaan sen kaksi päivää vuodessa.


    • jkop

      kyllä häiritssee

    • Luotienlauluvainsoi

      Kyllä minua on joskus häirinnyt Vapun juhlinta, kun naapurissani oli kiihko kommunisti, joka laittoi jo heti aamusta radion soimaan pihalleen, että koko asujaimisto kuuli pontevat työväenlaulut sun muut vappupuheet. Iltaa myöten monasti alkoholilla oli vaikutusta naapurien juhlintaan niin paljon, että heille keskenään tuli riitaa ja niitä ratkottiin usein kirveen, sekä jopa ampuma-asein. Joskus sieltä tuli meidän luokse "arempia" juhlijoita pyytämään apua poliisin soittamiseksi paikalle, kun tilanne riistäytyi siellä naapurissa käsistä.
      En nyt väitä, että kaikki kommunistit olisivat tälläisiä, mutta tällä naapurillani/naapureillani oli jotenkin vinksahtanut tuo aatteen palo ja sitä piti tuoda juuri Vappuna esille niillä työväenlauluilla. Erityinen mieltymys heillä oli Reijo Frankin lauluihin, jotka varmaan osaan unissanikin ulkoa http://www.youtube.com/watch?v=7f9v9L2a5Wg
      Laulut olisin vielä jotenkin sulattanut, jos niitä olisi soitettu hieman hiljaisemmin, mutta ne ampuma-aseet hirvittivät ihan oikeasti. Kerran meidän pihalla olleeseen kukkaruukkuun ilmestyi luodinreikä ja kaverin peräkärryn laitaan tuli luodinreikä.

      Onneksi muuttivat pois tuosta naapurista ja saatiin paljon rauhallisemmat Vapun viettäjät.

      • Lahtar1t

        Kommunistit on tottuneet toisten lahtaamiseen. Hyvän aatteen vuoksi kaikki on sallittua.


      • ihme tyyppejä

        Tuo kuulostaa kieltämättä varsin pahalta. Onneksi pääsitte heistä lopulta eroon.


      • pilkunnussija..
        ihme tyyppejä kirjoitti:

        Tuo kuulostaa kieltämättä varsin pahalta. Onneksi pääsitte heistä lopulta eroon.

        Minua häiritsee ja erityisesti ärsyttää kirjoitustaidottomuutenne. Tässäkään viestiketjussa ei ollut montaa viestiä jossa olisi pilkut, pisteet, isot alkukirjaimet ja yhdyssanat olleet kohdillaan. Mikä teitä vaivaa? Oliko pakko lintsata koulussa niin paljon? Onko se niin saakelin vaikeaa kirjoittaa niinkuin täyspäiset ihmiset?


      • Vode 666
        pilkunnussija.. kirjoitti:

        Minua häiritsee ja erityisesti ärsyttää kirjoitustaidottomuutenne. Tässäkään viestiketjussa ei ollut montaa viestiä jossa olisi pilkut, pisteet, isot alkukirjaimet ja yhdyssanat olleet kohdillaan. Mikä teitä vaivaa? Oliko pakko lintsata koulussa niin paljon? Onko se niin saakelin vaikeaa kirjoittaa niinkuin täyspäiset ihmiset?

        Paraskin puhuja... Et tainnut oikolukea omaa tekstiäsi???

        Ja so what? Pääasia että asia tulee selväksi.


    • työtön retku

      Hä, mulla on juhla päivä aina kun rahat riittää viinaan. Ei siihen vappua tarvita.

    • Sivistyneisyys

      Siis toki kotirauha pitää jokaiselle suoda ja hauskaa voi pitää selvinpäinkin jos viina tekee häiriköiväksi juntiksi.

      Juhlikaa sivistyneesti ja huomaatte, että voitte kaataa kurkustanne alas vaikka tynnytillisen pirtua eikä naapurit sano mitään.

    • Roskat roskiin

      Sotkeminen ainakin häiritsee. On aivan järkyttävää kuinka karsea sotku on keskustassa. Kaikenlaista roskaa ja rikottuja pulloja. Isoja roskalavojakin oli, mutta ei siellä ollut juuri roskia.

      Pullon kerääjiäkään ei näkynyt vaikka pantillisia ehjiä (niitäkin oli) pulloja ja tölkkejä oli vaikka kuinka.

    • jäbätyyppi

      Ei muuten haittaa mutta joudun keksimään jonkinlaisen sepityksen juhlinnasta etten vaikuttaisi jotenkin surulliselta tapaukselta. Ei ole vapaa-ajan kavereita ollenkaan niin yksinhän tuokin päivä kuluu

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe