´
Kertokaa minulle,miksi IE:ssa jotkut sivut voidaan palauttaa Suosikeista luettavaksi offlinetilassa ja joitakin ei ? Tällöin tulee vain ilmoitus "ei voi lukea offlinetilassa".
Suosikit rivillä oleva ikoni näyttäisi silloin olevan "valaisematon",vai olenko oikeassa?
Itse asiassa tämä ongelma näyttäisi ilmaantuneen vasta viimeaikoina.Olenko vahingossa laittanut jossakin asetuksissa rastin väärään ruutuun?
Miten korjata asia ? THANKS,REPLY !
Offlinetila Internet Explorerissa
3
311
Vastaukset
- off-line tila
>Kertokaa minulle,miksi IE:ssa jotkut sivut voidaan palauttaa Suosikeista luettavaksi offlinetilassa ja joitakin ei ? Tällöin tulee vain ilmoitus "ei voi lukea offlinetilassa".<
-Kun valitset tiedosto>Offline-tila niin voit katsella niitä sivuja jotka avaat offline vallinnan jälkeen offline-tilassa eli silloin kun nettiyhteys ei ole auki.
Tuo offline-tila on kätevä toiminto kun sellainen nettiyhteys esim. puhelin modemi jossa joutuu maksamaan joka minuutista kun nettiyhteys on auki,valistemalla Offline -tilan voi vain availla haluamiaan sivuja lukematta niitä ja avaituaan halutut sivut niin sen jälkeen voi sulkea nettiyhteyden ja katsella lukea ja katsella sitten sivuja kaikessa rauhassa klikkaamalla esim. sivuhistoriasta niitä avattuja nettisivuja eikä mene nettin käytöstä minuuttitaksaa.
Nykysin kun on laajaista yhteydet joista ei mene minuutti taksaa, niin eipä tuosta offline-tila toiminnosta ole enää paljoakaan hyötyä.
Osasinkohan kertoa asian kyllin selkeästi?- surffailija
tiedän kyllä,että sillä voidaan säästää modeemin velotusaikaa,mutta se ei ollut kysymykseni,vaan : Miksi jotkut sivut saa siirrettyä sinne offlinetilaan luettavaksi ja joitakin ei ?
- aaltonen
surffailija kirjoitti:
tiedän kyllä,että sillä voidaan säästää modeemin velotusaikaa,mutta se ei ollut kysymykseni,vaan : Miksi jotkut sivut saa siirrettyä sinne offlinetilaan luettavaksi ja joitakin ei ?
aina kun kysyy jotakin IE:n tai Windowsin vikaa, yks tyyppi kääntää sen niin että rupee kaivelemaan siitä jotain ihme positiivisia puolia. Itse kysymykseen ei vastausta saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593