Erkin ja Riikan tarina

vaanfantasiaa

Olin just täyttäny 18 vuotta sinä kesänä. En halunnut lähteä muun perheen kanssa pohjoiseen sukulaisiin, koska olin riidoissa mun serkun kanssa. Koska en halunnut jäädä yksin kotiin, niin päätin viettää lomani kesämökkinaapurimme Erkin luona. Olimme tunteneet jo yli 10 vuotta ja olimme erittäin läheisiä. Erkki oli tuolloin 55-vuotias ja harvinaisen hyvässä kunnossa ikäisekseen. Erkki oli 185 senttinen, tummatukkainen, sinisilmäinen ja lihaksikas komea mies. Minä olin hieman yli 170 senttinen, vaaleatukkainen, sinisilmäinen ja hoikka nuori kokematon tytön hupakko. Minut tuotiin Erkin mökille ja sanoimme heipat noin viikon ajaksi perheelleni.
Erkistä oli tullut leski pari vuotta aikaisemmin, joten hän oli nyt mökillä yksistään. Pitkästä liitosta huolimatta, ei heille ollut siunaantunut ainuttakaan lasta, joten vaimon kuolema teki Erkin elämän hyvin yksinäiseksi. Erkki oli tosi iloinen, että tulin lomaa viettämään hänen luokseen.
"No sieltähän se lempityttöni tulee vihdoinkin.", Erkki sanoi ja halasi tiukasti.
"Hei Erkki, kiitos kun sain tulla tänne. Ois mennyt vaan riitelyksi sen Hennan kanssa, niin parempi näin.", sanoin ja halasin lujasti takaisin.
"Sellaistahan se nuorten elämä on, että riidellään aina vaan. Niistä Viitasen pojistakos teille riitaa tuli?", Erkki kysyi ja vinkkasi vähän kiusoitellen.
"No niistä juuri, mutta en välitä miettiä sitä nyt ollenkaan. Vieläkö täällä on tähän aikaan sauna lämpöisenä?" kysyin ja katsoin rantasaunalle päin.
"Toki on Riika-kultaseni, toki toki. Hetikö haluaisit saunomaan, vai syödäänkö ensin?", Erkki kysyi ja kantoi laukkuni mökin terassille.
"Kyllä mä haluan kaupungin pölyt pois iholtani ensin, kai sinäkin tulet?" kysyin ja lähdin askeltamaan saunaan päin.
"No tuota, etkö kuitenkin haluaisi mennä yksin, kun olet jo nuoren täyskasvuisen naisen iässä?", Erkki kysyi katsoi vähän nolona Riikaan.
"Eiköhän me voida saunoa yhdessä vaikka olisin vanhan naisen iässä.", naurahdin ja otin Erkkiä kädestä kiinni ja lähdin viemään saunalle päin.
"Kyllä sinä Riika-kulta olet mutkaton tyttö, ei vaan nuori nainen, anteeksi. Ja mehän saunotaan!", Erkki huudahti ja nosti vahvoilla käsillään minut syliinsä ja kantoi saunan pukuhuoneeseen.
Riisuimme nopeasti ja siirryimme saunan puolelle. Tuntui maailman luonnollisimmalta asialta mennä Erkin kanssa saunaan, alasti. Olimmehan tehneet niin joka kesä jo yli 10 vuotta, tosin emme koskaan kahdestaan. Erkki heitti löylyä rivakkaan tahtiin ja saunan lämpö tuntui mukavalta.
"Kyllä sinä Riika-kulta olet kovasti kasvanut viime kesästä. Tullut jotenkin naisellisemmaksi.", Erkki sanoi ja heitti lisää löylyä.
"No olenhan minä. Oletkos huomannut, kuinka rintanikin ovat kasvaneet vähän suuremmiksi?", kysyin hieman leikilläni ja käännyin Erkkiin päin niin, että hän näkisi paremmin.
"No sitähän minä tarkoitin, että nuori täyskasvuinen nainen olet jo.", Erkki sanoi ja jäi katsomaan rintojani.
Katsahdin vaistomaisesti Erkin jalkojen väliin. Huomasin Erkin ison 20 senttisen peniksen olevan osittain jäykkänä ja yhtäkkiä tunsin jalkojen välini kostuvan. Siinä silmänräpäyksessä Erkki olikin silmissäni haluttava mies ja se kiihotti minua entisestään, enkä mitään muuta halunnut kuin koskea Erkin seisokkiin. Aivan huomaamattani siirsin käteni kovettuneen peniksen päälle ja aloin silittää sitä hennoilla sormillani. Erkki hieman säpsähti ja katsoi minua suoraan silmiin.
"Riika-kulta, mitä ihmettä sinä teet?", Erkki sai kysytyksi ja minä äkkiä siirsin käteni pois peniksen päältä.
"A-anteeksi Erkki, minä… en mitään. Halusin vain kokeilla miltä peniksesi tuntuu, kun se näytti niin kiehtovalta." sanoin nolona ja katsoin saunan ikkunasta ulos.
Vaikka olinkin täysi-ikäinen ja seurustellut muutaman pojan kanssa, niin neitsyyteni oli säilynyt. En tuntenut olevani valmis sellaiseen läheisyyteen, silloin. Nyt tuntui, että hormonit olivat saaneet minusta otteen ja avasivat minulle täysin uudenlaisen maailman.
"Ei se mitään, hyvältähän se vaan tuntui, mutta minä olen sinua paljon vanhempi Riika-kulta.", Erkki sanoi ja siirtyi hieman kauemmaksi minusta.
"Miksi se sitten on väärin, jos se tuntui sinusta hyvältä ja minusta hyvältä?", kysyin ja katsoin Erkkiä silmiin.
"Tuntuiko se sinusta hyvältä silittää penistäni? Ihanko oikeasti?", Erkki kysyi ja siirtyi hieman lähemmäs.
"Tuntui se hyvältä. Alapäätäni kihelmöi ja kutitti mukavasti samalla, kun silitin penistäsi.", sanoin ja siirryin itsekin lähemmäksi. "Voisitko pitää minuakin hyvänä?", kysyin.
"No, jos nyt tämän kerran pidän sinua oikein hyvänä, mutta tästä, Riika-kulta, me ei voida sitten puhua muille. Muut eivät hyväksyisi tätä, ymmärrätkö?", Erkki kysyi.
"Ymmärrän. Saanko vielä silittää penistäsi?", kysyin ja huomasin peniksen nousseen vielä enemmän pystyyn.
"Saat toki. Saisinko hieman hieroa rintojasi?", Erkki kysyi.
"Joo, hiero vaan. Saat pitää mua oikein hyvänä.", vastasin ja siirsin käteni Erkin peniksen päälle. -jatkuu-

69

23601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaanfantasiaa

Erkki silitti rintojani molemmilla käsillään hyvin hellästin, melkein kutitellen ja sitten vähän voimakkaammin puristellen. Tunsin kuinka pimppini kostui lisää ja hengitykseni kiihtyi.
      "Tuntuiko tuo hyvältä Riika-kulta?", Erkki kysyi ja jatkoi rintojeni puristelua.
      "Joo, tosi hyvältä, älä vaan lopeta.", sanoin ja hieroin Erkin jäykkää penistä käsieni välissä.
      Erkin hengitys kiihtyi sitä mukaa kun nopeutin käsieni liikkeitä. Erkin sormet puristelivat nyt myös kovettuneita herkkiä nännejäni ja aloin valua yhä enemmän ja enemmän.
      "Menehän Riika-kulta selälleen siihen lauteille, niin pidän sinua oikein hyvänä. Saat kohta jatkaa penikseni parissa.", Erkki lähes komensi ja meni polvilleen alemmalle lauteelle.
      Minä tein työtä käskettyä ja asetuin ylimmälle lauteelle selälleen makaamaan ja odotin Erkin käsittelyä. Suljin silmäni ja tunsin kuinka Erkki alkoi pusuttaa rintojani joka puolelta. Sitten hän nuoli kielen kärjellä nännejäni ja alkoi imemään. Kiimanesteet vain valuivat jalkojeni välistä ja pimppiä kihelmöi enemmän kuin koskaan. Voihkin tyytyväisyydestä, kun Erkki piti rintaani suussaan ja kielen kärjellä kutitti nänniä.
      Yhtäkkiä tunsin jotain märkää suussani ja avatessa silmäni huomasin Erkin suutelevan minua ahnaasti. Kielemme kietoutuivat yhteen ja nopeasti ymmärsin, mitä Erkki halusi minun tekevän kielelläni. Hän jatkoi suutelemistani ja samalla tunsin hänen paksut sormensa pimppini päällä. Nopeasti Erkki löysi klitorikseni ja hieroi sitä päältä ja sivuilta pyörivin liikkein. Ynisin mielihyvästä ja olisin parkaissut, jos Erkin kieli ei olisi ollut suussani. Oli käsittämätöntä kuinka nopeasti Erkki liikutteli sormiaan pimppini päällä. Tunsin kuuman paineen pimpissäni, joka halusi pois. Erkkikin taisi huomata saman, lopetti hieromisen ja siirtyi lähemmäksi pimppiäni.
      "Oooh… älä lopeta vielä, ei ole koskaan tuntunut näin hyvältä..", sopersin lähes huumattuna.
      "En kai minä tähän lopettaisikaan kultaseni, vastahan me olemme alkuun päässeet. Levitähän vähän haarojasi, niin vien sinut todelliseen hurmioon.", Erkki sanoi ja auttoi minut parempaan asentoon niin, että voisin nauttia täysin siemauksin seuraavasta hoidosta.
      "Kylläpä sinä olet ehtinyt kostua jalkojen välistä, niin kuin kunnon nainen.", Erkki hymisi tyytyväisyyttä ja nuuhki pimppiä antaumuksella. "Tuoksut taivaalliselta, niin kiimaiselta.", Erkki sanoi ja levitti häpyhuuliani ja alkoi nuolemaan pimppiä kielen kärjellä alhaalta ylös. Klitoriksen kohdalla Erkki pyöritteli kieltään ja sitten imi voimakkaasti.
      "Oooh, aah.. Ooih-oih… kohta tapahtuu… jotain… aah!", huusin kuin mielipuoli ja Erkki jatkoi nuolemistaan.
      Klitorista imiessään Erkki työnsi yhden sormen pimppireikääni varovasti ja alkoi hiljalleen liikuttamaan sitä sisälläni. Tunsin pientä kipua, mutta mielihyvä vei voiton mennessään ja lantioni alkoi työntymään lähemmäs vaarin sormea ja kieltä. Erkki laittoi sisääni toisenkin sormen ja jatkoi edestakaisia liikkeitä pimpissäni. Liikkeet kiihtyivät samaa tahtia hengitykseni kanssa ja suuni tuntui santapaperilta. Sisääni työntyi jo kolmaskin sormi ja kipu alkoi laimenemaan jättäen jälkeensä vain hyvän olon. Erkki jatkoi itsepintaisesti nuolemistani ja työnsi sisääni vielä neljännenkin sormen. Tunsin taas sen kuuman aallon ja paineen, joka aikaisemmin oli hävinnyt kipujen tullessa. Vaistomaisesti aloin myös hieroa omia rintojani ja nännejäni, niin kuin Erkki oli tehnyt. Tämä oli uskomatonta! Erkki imi klitoristani ja pani pimppiäni isoilla sormillaan hurjaa tahtia. Ensimmäinen kunnon orgasmini ei ollut enää kaukana.
      "Oooh… aaaah… vielä Erkki, vielä… lujemmin… ooooh! Nyt!", huusin mitä keuhkoista lähti ja kehoni alkoi värähtelemään.
      Pimppini sykki mielihyvää ja Erkki hymyili tyytyväisyyttään ja otti sormensa sisältäni pois.
      "Mahtoi tuntua mukavalta?", Erkki hykerteli ja silitteli vielä pimppiäni.
      "Ai mukavalta? Mikään ei ole ikinä tuntunut noin hyvältä! Voi kiitos Erkki, mä rakastan sua tosi paljon.", sanoin ja annoin suudelman. "Saankos mä nyt sitten pitää sua hyvänä?", kysyin ja nousin istumaan.
      "No totta kai saat. Vaihdetaan paikkoja. Minä tulen siihen ylälauteelle selälleen ja Erkin lempityttö on siinä alemmalla lauteella.", Erkki sanoi ja meni selälleen. "Saat tehdä mitä haluat ja jos tarvitset neuvoja, niin kysyt sitten vaan.", Erkki sanoi ja laittoi silmänsä kiinni.
      Aloitin suutelemalla Erkin kaulaa, sitten suutelimme kieliämme ahnaasti hetken, kunnes siirryin alemmas. Silitin Erkkiä yläkropasta joka puolelta ja imin hänen nännejään. Yritin toistaa aika lailla kaiken, mitä Erkkikin oli tehnyt. Nännejä imiessä otin toisella kädellä Erkin jäykästä peniksestä kiinni ja liikutin kättäni vartta pitkin tasaiseen tahtiin. Erkki alkoi vähitellen ynistä ja ymmärsin, että kosketukseni oli mieluisaa. Penis kasvoi ja koveni vielä enemmän ja terskan päästä alkoi tulla pieniä määriä nestettä, niin että penis oli nyt liukas käsissäni. Siirryin peniksen lähelle ja jatkoin liikuttelua.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Jos Erkin lempityttö haluaa, niin sitä penistä voi kyllä vähän maistaakin. Mikään pakko ei ole.", Erkki ohjeisti.
      Sen enempiä miettimättä aloin imemään penistä aivan kärjestä ja pikku hiljaa työnsin sen niin syvälle suuhuni kuin pystyin. Liikutin suutani peniksen ympärillä nopeammin ja nopeammin. Kieltäni hieroin peniksen varteen ja hieroin palleja. Erkki alkoi huohottamaan syvemmin ja nopeampaa. Huomasin pimppini taas kostuvan lisää, kun kiihotuin Erkin reaktiosta.
      "Oooh… jatka vain Riika-kulta, juuri noin, vielä, vielä… aaah!", Erkki voihki ja peniksen päästä pursusi valkoista spermaa. Erkki oli hetken raukeana lauteilla, kunnes nousi istumaan.
      "Tulehan taas tänne viereeni istumaan ja jatketaan hiukan löylyttelyä.", Erkki jatkoi ja veti minut ihan kiinni itseensä ja laittoi käsivartensa hartioilleni.
      "Kyllä minä olen onnenpekka, kun minulla on tuollainen nuori nainen hyvänä pitämässä.", Erkki sanoi ja heitti lisää löylyä.
      "Luulen kyllä, että sä pidit mua paremmin hyvänä. Enkö mä sais vielä jatkaa?" kysyin ja tunsin vastustamatonta halua tuijottaa Erkin puolijäykkään penikseen.
      "Kaikki aikanaan Riika-kulta ja onhan minulla enemmän kokemusta hyvänä pitämisestä. Harjoittelua vain, niin kaikki sujuu kuin tanssi.", Erkki rohkaisi.

Jatkoimme löylyttelyä vielä hetken ja menimme uimaan. Kuuman saunan ja hyvänä pitämisen lämmön jälkeen viileä vesi tuntui piristävältä ja jatkoimme tavallista hassutteluamme järvessä. Erkin mökki ja meidän mökkimme oli tuon pienen järven ainoat mökit ja usean kilometrin säteellä yksityisaluetta, joten rauha oli täydellinen. Uimme ja saunoimme melkein tunnin, kunnes aloimme olla nälissämme. Kesäpäivän aurinko porotti kuumana, joten jatkoimme oleskeluamme alastomina luonnon lapsina.
      Erkki oli etukäteen tehnyt päivällistä, jota söimme hyvällä ruokahalulla. Ruokailun jälkeen menimme Erkin parisänkyyn pötköttelemään ja pitämään ruokalepoa. Puhuimme kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välistä, ja nautimme olostamme täysin siemauksin.
      Jossain vaiheessa nukahdin päivän tapahtumat mielessäni. Näin liudan eroottisia unia itsestäni ja Erkistä, jossa jatkoimme saunaleikkejämme. Heräsin myöhään illalla Erkin vierestä pimppi litimärkänä.
      Yritin epätoivoisesti hieroa itseäni niin, että saisin orgasmiryöpyn, mutta en onnistunut. Kesken kaiken viimeisintä yritystäni Erkki kääntyi kyljelleen minuun päin ja alkoi hieromaan klitoristani. Tosi nopeasti Erkin sormeilu sai aikaan sen, mitä olin jo vartin yrittänyt. Kuuma aalto ja paine purkautui pimppini supistellessa. Hyvä olo levisi jokaiseen sopukkaan.
      "Kiitos taas. Anteeksi jos herätin sut, mutta mun oli pakko…", sanoin hiljaa. Erkki hymyili minulle ja antoi pusun poskelleni. Huomasin Erkin jäykistyneen elimen ja ryhdyin tyydyttämään hänen halujaan. Pari minuuttia imettyäni Erkin kovettunutta elintä, hän pysäytti minut ja kysyi, "Riika-kulta, saisinko nyt opettaa sinua vähän lisää?", Erkki kysyi. "Totta kai saat opettaa minua.", sanoin innoissani.
      "Käyhän selälleen makaamaan, niin laitan pimppiisi jotain muuta kuin sormia. Ole ihan rentona ja sano, jos tuntuu pahalta.", Erkki sanoi ja minä kävin sängylle selälleen.
      Erkki nousi ylös ja tuli eteeni, levitti jalkojani ja alkoi hieromaan terskalla klitoristani. Ynisin mielihyvästä ja hieroin rintojani ja nännejäni. Erkki asetti terskan pimppireiän suulle ja alkoi työntyä hiljalleen sisääni. Sentti sentiltä pimppini täyttyi Erkin jäykästä elimestä, kunnes immenkalvo tuli vastaan.
      "Aaauh.. sattuu vähän.. Erkki..", vaikersin hiljaa. "Tiedän, että nyt sattuu vähän, mutta se menee nopeasti ohi. Lupaan, että kohta tuntuu taas hyvältä.", Erkki sanoi rauhoittavasti.
      Erkki veti siitintään vähän ulospäin ja hetken päästä voimalla työntyi sisäänpäin niin syvälle, että terska kosketti kohdun suuta. Ulvahdin kivusta, mutta Erkki hyssytteli ja aloitti hiljalleen liikuttamaan siitintään sisälläni. Aluksi kipu tuntui voimakkaalta, mutta muutaman minuutin päästä se oli poissa. Erkki liikutti siitintään yhä nopeammin ja hieroi sormillaan samalla klitoristani. Olin taas kiimassa. Erkki painautui ihan lähelleni ja liikutti lantiotaan nopeampaa ja nopeampaa. Omakin lantioni liikkui samaan tahtiin, niin että siitin työntyi aina pohjaan saakka tuottaen mielihyvää. Hullaannuin Erkin sisälläni liikkuvasta siittimestä, hänen kielestään suussani ja tuoksustaan. Erkki imi nännejäni ja puristeli rintojani antaumuksella. Voihkin mielihyvästä isoon äääneen. Erkin hengitys kiihtyi ja hän alkoi hiljalleen voihkia nautinnosta.
      "Aah… mmmh… Riika-kulta… aah… oooh… Riika-kulta, minulta tulee kohtaaaa!", Erkki parkaisi ja työnsi siittimensä rajusti pohjaan saakka ja laukesi.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Minäkin sain orgasmini samaan aikaan ja pimppini supisti peniksestä spermat ulos viimeistä pisaraa myöten. Pimppini oli ääriään myöten täynnä Erkin spermaa. Erkki otti veltostuneen peniksensä ulos ja nuoli pimppini puhtaaksi ulkopuolella olevasta spermasta. Lopuksi hän toi peniksensä eteeni ja pyysi minua puhdistamaan hänen paikkansa. Nuolin Erkin spermat ahnaasti, niin ettei pisaraakaan jäänyt penikseen.
      Erkki tuli viereeni maate ja suutelimme toisiamme hartaasti. Jäimme niille sijoillemme nukkumaan ja mikään ei tuntunut niin hyvältä kuin herätä aamulla Erkin sormetukseen.

-tarinaa riittää vielä paljon, haluatteko nähdä lisää?-

• halukas2

antaa tulla vain ;)

• fsgfsdgffffffffffff

Vemppaan kuin vammmainen pikkulapsi täällä ruudun toisella puolella. Ai että mikä kesäpano!

• Kiihoittunut

Jatka haluan kuulla lisää!

• vaanfantasiaa

Pidimme toisiamme hyvänä pitkälle aamupäivään saakka ja huomasin kiintyväni Erkkiin enemmän kuin aikaisemmin. Olimme rakastelleet kaikissa mahdollisissa paikoissa mökillä - saunassa, laiturilla, järvessä ja tietysti sängyssä. Tuo fyysinen läheisyys tuntui hyvältä ja koin olevamme yhtä kaikella tavalla.
      Tunsin, että aloin olla rakastunut tuohon itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen. Murehdin jo valmiiksi kuinka kauheaa olisi viikon päästä lähteä takaisin kotiin ja jättää rakastamani mies. Loikoilimme viltin päällä nurmikolla auringon porottaessa pääni Erkin rinnan päällä. Kuulin hänen sydämensä tasaiset lyönnit ja tunsin oloni hyvin turvalliseksi ja raukeaksi.
      "Minä rakastan sinua, Erkki.", sanoin hiljaa.
      "Minäkin rakastan sinua Riika-kulta, olen aina rakastanut.", Erkki sanoi ja silitti hiuksiani.
      "Olen minäkin rakastanut sinua aina, mutta nyt olen rakastunut sinuun. Haluan jakaa elämäni sinun kanssasi ja olla yhdessä. Aina.", sanoin ja odotin jännityksellä Erkin reaktiota.
      "Voi Riika-kulta. Minäkin haluaisi olla aina sinun kanssasi, mutta en usko sen olevan mahdollista.", Erkki sanoi silitti hellästi kättäni.
      "Älä sano noin, sillä olet ihana mies, jota rakastan ja jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni!", huusin ja nousin istumaan katsoen Erkkiä silmiin.
      "Mutta Riika-kulta… oletko sinä ihan tosissasi, että eläisimme yhdessä? Mitä vanhempasikin siihen sanoisivat? Ajattele nyt!", Erkki huudahti ja nousi myös istumaan.
      "Minä olen ihan tosissani Erkki… ja ihan sama, mitä muut sanovat, tämähän on meidän elämämme ja voimme tehdä halujemme mukaan. Olen täysi-ikäinen ja saan ihan itse valita kenen kanssa olen. Piste.", sanoin ja käännyin pois päin Erkistä. "Ehkä meidän rakkautemme ei ole muiden silmissä hyväksyttävää, mutta mitä me tunteillemme mahdamme?", sanoin rauhallisesti.
      "Niin, onhan se tietysti niinkin. Miten ihmeessä kerromme tämän isällesi? Hänhän voi vaikka tappaa minut…", Erkki sanoi hieman pelokkaana.
      "Kyllä me jotain keksitään. Lähdetään vaikka joksikin aikaa tien päälle asunto-autollasi ja soitetaan jostain kaukaa isälle tai lähetetään kirje, joohan?", sanoin ja istuin hajareisin Erkin syliin ja halasin oikein lujaa.
      "No sinähän sen keksit! Olenkin aina halunnut lähteä kiertämään ympäri Suomea, mutta yksin on tylsä matkustaa pitkiä matkoja.", Erkki sanoi ja laittoi kädet ympärilleni. "Ritvan kanssahan meidän piti lähteä jo 3 vuotta sitten, mutta eihän siitä sitten mitään tullutkaan.", Erkki sanoi ja herkistyi muistellessaan syöpään kuollutta vaimoaan.
      Tunsin kuinka lähellä Erkin kyyneleet olivat. Silitin hellästi Erkin selkää ja hyväilin huulillani hänen niskaansa. "Erkki rakas… älähän nyt…", lohdutin ja aloin suukottamaan Erkin kaulaa.
      Erkin kädet hyväilivät selkääni ja hiljalleen vaelsivat alemmas takamukselleni. Katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja aloimme suutelemaan kiihkeästi. Tunsin kuinka Erkin siitin alkoi jäykistymään ja nojautumaan häpykumpuani vasten. Alapääni kostui äkisti ja aloin liikuttamaan lantiotani kohti Erkin koventuvaa elintä. Kielemme hieroivat toisiaan ja kasvomme olivat märät syljestä. Nousin hieman ylemmäs ja taivutin jalkojani niin, että pääsin polvilleen. Liikutin itseäni ylös alas ja hieroin häpykummullani Erkin kovaa siitintä. Tahtini kiihtyessä Erkki hieroi rintojani ja puristeli nännejäni. Pimppini oli niin märkä, että nesteeni valuivat Erkin nivusiin.
      Erkki siirtyi nuolemaan rintojani ja voihkintani pääsi kuuluviin. "Ooh… Erkki rakas… uuh… mmh.. oih..", huohotin kiimaisena.
      Nostin itseäni niin ylös, että Erkin siitin osui pimppireikäni suulle ja laskeuduin tuon valtavan suonikkaan elimen päälle. Tässä vaiheessa Erkkikin voihki ja ynisi mielihyvästä.
      "Riika… ooh… kuinka voitkaan tuntua niin hyvältä… aah..", Erkki huohotti kiihkeästi, rintojani samalla puristellen.
      Pikku hiljaa kiihdytin tahtiani ja tunsin siittimen suurentuvan sisälläni. Tuo 20 senttinen elin hyväili pimppiäni ja olin saavuttamassa totaalisen hurmion. Erkki kävi selälleen ottaen minut mukanaan samalla naidessamme toisiamme kiihkeästi. Jäin makaamaan Erkin päälle ja annoin hänen vaihteeksi huolehtia panemisesta. Erkki painoi jalkapohjansa maata vasten ja alkoi liikuttaa lantiotaan rajusti. Pimppini sykki ja neste valui täytetystä aukostani ulos. Huohotin ja voihkin yhä kiihtyvällä tahdilla Erkin nopeuttaessaan panemistaan. Hänen kätensä hyväilivät selkääni ja kylkiäni, ja liikkuivat hiljalleen pyllylleni. Erkin alavatsa hieroi klitoristani ja kiimani alkoi saavuttaa huippunsa.
      "Oih.. oooh.. aaah.. mä tuun kohta.. rakas.. vielä, vielä, vielä… ooooih!", voihkin ja orgasmi kulki vartaloni läpi.
      Erkki hidasti työntöjään, mutta ei lopettanut, joten hän ei vielä saavuttanut kliimaksiaan. Hiljalleen työnnöt voimistuivat ja nopeutuivat. Erkin huohotus ja voihkinta kiihtyi ja tiesin hetken olevan lähellä.
      "Aaaah… mhhh.. Riika… ooih… aaaaaaah", Erkki parkaisi ja laukesi syvälle sisimpääni.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Nostin pääni Erkin kaulalta ja aloin suutelemaan häntä suulle hellästi, mutta intohimoisesti. Erkin siitin oli vielä sisässäni ja pumppasi viimeisetkin spermat pimppiini. Suutelumme jatkui useamman minuutin ja totta puhuakseni, olisin voinut jäädä siihen ikuisesti.
      Mietin siinä suudellessamme Erkin ja Ritvan lapsetonta avioliittoa. Johtuiko lapsettomuus heistä molemmista vai Erkistä vai Ritvasta? Tiesin, että Ritva oli hyvin lapsirakas, kuten Erkkikin, joten varmasti he olivat ainakin yrittäneet saada lasta. Mikäli lapsettomuus johtui vain Ritvasta, saatoimme hyvinkin juuri panna lapsen alulle, enkä olisi siitä lainkaan pahoillani. Pidin valtavan paljon lapsista ja olin aina halunnut tulla äidiksi. Näin jo sieluni silmin, kuinka Erkille ja minulle siunaantuisi ainakin 5 lasta.
      Mietin kuumeisesti, että uskaltaisinko puhua tästä Erkin kanssa, mutta tulin siihen tulokseen, että oli liian aikaista jutella siitä. Ehkä Erkki kuvitteli minun käyttävän e-pillereitä, koska en vaatinut kondomin käyttöä.
      Lopetettuamme suutelemisen, nousin Erkin päältä pois ja menin pitkäkseni makaamaan.
      "Tuo oli taivaallista. Olimme kuin yksi ihminen. Liikuimme ja hengitimme samaan tahtiin.", sanoin hellästi, mutta vakavasti, jotta Erkki ymmärtäisi minun olevani hyvinkin tosissaan hänen kanssaan.
      "Minä tunsin ihan samoin Ritvankin kanssa ja nyt sinun kanssasi, Riika-kulta. Minäkin haluan jakaa elämäni sinun kanssasi ja olla yhdessä niin pitkään kuin Luoja suo.", Erkki sanoi ja otti käteni omiensa väliin vieden sen rintansa päälle.
      En osannut tuohon sanoa mitään, joten hymyilin nojauduin lähemmäksi Erkkiä. Tuo hetki oli elämäni yksi onnellisimmista.

Vietimme loppuviikon tutustuen vielä paremmin toisiimme ja haluihimme. Niin henkisiin kuin fyysisiinkin. Olimme samaa mieltä siitä, että seksi oli molemmille hyvin tärkeää ja välttämätöntä hyvän parisuhteen luomiseksi. Eikä seksin tarvinnut olla tylsää, vaan olimme avoimia kaikenlaisille kokemuksille, lukuunottamatta pissa-kakka leikkejä.
      Lisäksi me molemmat olimme urheilullisia ja viihdyimme luonnon helmassa. Suunnittelimme innoissamme kotimaamme kiertämistä asunto-autolla. Parasta tuossa matkassa olisi se, että pystyisimme suojelemaan suhdettamme isäni mahdolliselta raivokohtaukselta. Päätimme myös, että tuo matka olisi samalla myös häämatkamme, sillä Erkki kosi minua tuon kiihkeän ulkoilmarakastelun jälkeen.
      Saimme osaksemme suurta ihmetystä, kun pistäydyimme kaupungissa sormus-ostoksilla ja maistraatissa vihkilupaa hakiessamme. Välillä oikein kiusasimme näitä tuijottelijoita ja suutelimme intohimoisesti heidän edessään.
      Hankimme asunto-auton täyteen tarvikkeita ja ruokaa. Varasimme jo valmiiksi paikkoja leirintä-alueilta ympäri Suomea. Erkki halusi kuitenkin joka viikolle yhden hotelliyön, jotta saisimme kunnolla pestyä itsemme ja hemmotella itseämme huonepalvelun ruuilla. Vaikka paljon asioita oli matkan eteen tehty, niin pelkäsin silti, että jotain odottamatonta tapahtuisi, emmekä pääsisi lähtemään.
      Pelkoni oli kuitenkin aiheeton, sillä isäni soitti ja ilmoitti heidän jäävän pohjoisiin vielä toiseksi viikoksi. He olisivat olleet valmiita tulemaan myös vähän aikaisemmin, jos en olisi halunnut olla enää Erkin kanssa mökillä. Näyttelin olevani hieman pettynyt, mutta vakuutin, että heidän ei tarvitse olla huolissaan minusta. Pärjäisin vallan mainiosti Erkin hellässä huomassa. Isä halusi jutella myös Erkin kanssa ja kiittää tätä "kaitsemisestani", ja lupasi palkita vaivannäkönsä ruhtinaallisesti, kunhan saapuvat minua hakemaan.
      Isä ei lainkaan tajunnut, kuinka suuren lahjan meille antoi. Vihkilupamme saimme neljäntenä päivänä isän puhelusta ja menimme maistraatissa vihille päivää ennen kuin heidän piti tulla minua noutamaan. Heti vihkimisen jälkeen lähdimme häämatkalle suunnitelmiemme mukaan. Pysähdyimme kuitenkin vielä entisessä kodissani ja jätimme keittiön pöydälle kirjeen koko perheelle. Lisäksi jätimme kopion vihkimistodistuksesta ja maistraatissa ottamamme valokuvan meistä. Mukaani otin muutamia vaatteita, läppärini ja joitain tärkeitä papereita, kuten koulutodistuksia.

Erkki halusi meidän viettävän hääyömme hotellissa oikeassa vuoteessa mukavuuksien keskellä ja rauhassa leiriläisiltä. Viiden tunnin ajon jälkeen saavuimme hotelliin ja painuimme kiimaisina huoneeseemme. Olimme kiusoitelleet toisiamme jo monta tuntia ja halusimme vain päästä rakastelemaan. Erkki vastusteluistani huolimatta kantoi minut huoneen kynnyksen yli laski minut sängylle. Pelkäsin hänen satuttavan selkänsä, vaikka hänellä ei koskaan mitään ongelmia selkänsä kanssa ollut - hyväkuntoisella miehellä.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Rouva Manner, älä sinä ole minun selästäni huolissasi. En ehkä ole parikymppinen, mutta varmasti paremmassa kunnossa kuin moni muu sen ikäinen.", Erkki hassutteli ja näytteli lihaksiaan minulle. Sitten hän tuli viereeni, silitti vaaleita hiuksiani ja antoi syvän suudelman. "Sinä olet totisesti muuttanut koko minun elämäni, joka tuntui jo niin valmiiksi ladotulta. Rakastan sinua Riika enemmän kuin ketään muuta tässä maailmassa. Toivon todella, että tämä liittomme kestää elämämme loppuun saakka.", Erkki sanoi, samalla hyväillen kylkeäni.
      Tunsin kostuvani noista kauniista sanoista ja haroin Erkin tummia, mutta jo harmaantuvia hiuksia hellästi. "Minäkin rakastan sinua ja tiedän, että tämä rakkaus kestää ikuisuuden.", sanoin ja aloin suutelemaan häntä.
      Erkin käsi siirtyi lantiolleni ja sieltä puseroni alle rintoihini. Nostin Erkin paitaa selkäpuolelta ja hieroin hänen selkäänsä käsilläni. Erkki tuli kokonaan päälleni ja nosti valkoisen puseroni ylös paljastaen mustat pitsiset rintaliivini. Hän nosti rintaliivit ylemmäs ja alkoi hieroa rintojani. Pimppini oli aivan märkä ja kiimani vain voimistui.
      Erkki riisui oman paitansa, rintaliivini ja puseroni. Erkki istui nyt päälläni hajareisin ja alkoi uudestaan hieromaan rintojani. Hän myös puristeli nännejäni niin, että aloin ynisemään. Katsoin Erkin housujen etumusta ja tunnistin tutun pullotuksen. Avasin vetoketjun, napin ja laskin hänen mustat bokserinsa alemmas. Puolijäykkä siitin vaati kosketusta osakseen ja aloin runkkaamaan sitä käsilläni. Tuo suonikas elin koveni ja suureni. Olin nopeasti oppinut, kuinka Erkin peniksen sai "muovattua" juhlakuntoon. Erkki nousi päältäni, riisui loputkin vaatteensa ja meni selälleen hieroen siitintään. Minäkin riisuin vaatteeni ja menin Erkin päälle hajareisin imemään hänen elintään himokkaasti. Oma herkkä paikkani oli mieheni naaman edessä valmiina nuoltavaksi.
      Tunsin kielen liikkuvan leveänä pimppivaollani ja osuvan klitorikseen aiheuttaen välittömän voihkaisun. Imin Erkin terskaa ja työnsin sitä edes takaisin suuhuni ja pois. Välillä työnsin siittimen pohjiaan myöten suuhuni ja vain vedet tulivat silmistäni kakoessani sylkeä ja Erkin touhutippoja. Voihkintani voimistui, kun Erkki otti klitoriksen suuhunsa ja imi sitä voimakkaasti. "Ooh.. ihanaa… juuri siitä… vielä.. lujempaa…", ohjeistin Erkkiä.
      Häntä ei kahta kertaa tarvinnut käskeä, kun jo tunsin klitoriskäsittelyn kiihtyvän toivotulla tavalla. Imin Erkin palleja ja nuolin siitintä pitkin vedoin alhaalta ylös terskan päähän asti. Erkin voihkinta lujeni ja tiesin esivalmisteluiden olevan valmis.
      Siirryin pois Erkin päältä ja menin selälleni sänkyyn. Jalat levällään odotin vihdoin saavani tuon ison suonikkaan elimen sisääni. Erkki tiesi, mitä halusin ja hieroi terskan päällä klitoristani saaden minut hulluksi huumasta. Puristelin nännejäni ja tunsin kuinka tuo kova siitin työntyi voimakkaasti syvälle sisääni. Pelästyin ja kiihotuin tuosta yllättävän voimakkaasta työnnöstä ja päästin ilmoille kiljaisun, joka varmasti kuului toisiin huoneisiin.
      Erkki alkoi naimaan minua nopeaan tahtiin ja lantioni vastasi jokaiseen työntöön työnnöllä. Huone täyttyi nopeasti kiiman äänistä ja märän pimpin lotinasta, kun yhdyimme lähemmäksi toisiamme.
      Olin jo kesämökillä kiihottunut ajatellessani anaaliseksiä ja sen enempiä miettimättä ilmaisin toiveeni ääneen. "Mhhh… Rakas, haluan sun työntyvän mun pyllyyn, jooko?", anelin huohottaen.
      "Sä luet mua kuin avointa kirjaa… Olet uskomaton nainen. Käänny ympäri rakas.", Erkki sanoi ja veti elimensä pimpistäni ja meni seisomaan lattialle sängyn reunalle.
      Käännyin ympäri ja Erkki veti minut lanteista sängyn reunalle. Painoin pääni alas ja jätin pyllyni täysin Erkin armoille. Hän kaapi sormillaan kiimanesteitäni ja hieroi niitä elimeensä. Tunsin terskan pyllyreikäni suulla ja työntyvän hiljalleen sisääni. Tunsin kohtalaisen suurta kipua, mutta puristin vain huuleni yhteen ja ynisin. En halunnut Erkin pelästyvän turhasta. Siitin työntyi sisääni sentti sentiltä ja joka sentin jälkeen Erkki veti siittimen pois ja työnsi uudelleen sisään hieman syvemmälle. Parin minuutin jälkeen koko komeus olin pyllyssäni ja kipukin alkoi lieventyä, eikä minun tarvinnut enää jännittää.
      Erkki liikutti siitintä edes takaisin, kerta kerralle kiihtyvässä tahdissa, kunnes elin liikkui sisälläni jouhevasti. Aloin tuntea suurta nautintoa ja huone täyttyi taas mielihyvän tuottamista äänistä. Erkki oli kuin seitsemännessä taivaassa naidessaan minua pyllyyn.
      "Aaaaah… oooh.. tuntuu helvetin hyvältä… ooooiih… Riika! Aaah!", Erkki huusi ja pani minua lujemmin kuin koskaan aikaisemmin.
      Hieroin klitoristani ja orgasmi oli hyvin lähellä. Toisella kädellä puristin nännejäni ja nautin Erkin hurjasta naimisesta. Myös Erkin orgasmi oli lähellä, mutta halusin hänen tulevan pimppiini, jotta haaveeni suuresta perheestä voisi toteutua.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Erkki oli kuuliainen mies ja veti siittimensä pyllystäni ja työnsi sen pimppireikääni yhdellä voimakkaalla työnnöllä. Tämän jälkeen Erkin nainti muuttui eläimelliseksi, joka nosti kiimani ihan uusiin ulottuvuuksiin. Jatkoin klitorikseni hieromista ja nännien puristelua, eikä omakaan orgasmini enää ollut kuin sekuntien päässä. Erkki pani minua kuin viimeistä päivää ja minun oli pakko taas puristaa huulet yhteen, jotta en huutaisi keuhkojani pihalle.
      "Oi Riika, oi Riika, oi Riika, mä tuuuuun!", Erkki huusi ja työnsi siittimensä aivan pimppini pohjaan saakka.
      Tulin heti Erkin jälkeen ja pimppini sykki nopeassa tahdissa puristaen siittimestä kaiken siemennesteen sisälleni. Siitä toivoin siittiöiden löytävän kohtuuni ja irronneeseen munasoluuni hedelmöittäen sen. Erkki veti löystyneen siittimensä ulos ja rojahti sängylle selälleen makaamaan. Oliko sitten syynä iän tuoma väsymys, pitkä päivä vai raju nainti, niin Erkki sulki silmänsä ja nukahti. Laskeuduin lattialle ja menin selälleni jalat ylöspäin sängyn reunaa vasten. Tiesin kyllä, että tuolla ei paljon ollut vaikutusta raskaaksi tulemiseen, mutta ei se haittaakaan tehnyt. Makoilin siinä noin vartin kuunnellen mieheni tasaista kuorsausta ja uneksin tulevasta perheestäni.

Oli aamu ja puhelimeni soi yöpyödällä. Se oli kotinumerosta. Jännitys valtasi koko kehoni ja mietin uskaltaisinko vastata. Katsoin viereeni, mutta Erkkiä ei näkynyt. Huusin muutaman kerran hänen nimeään, mutta en kuullut vastausta. Hänen vaatteensa olivat poissa. Puhelin jatkoi soimistaan, joten päätin rohkaistua ja vastata.
      "Haloo?", sanoin arasti.
      "No vastasithan sinä! Mitä helvettiä sinä olet mennyt tekemään? Sano nyt, että tämä on jotain sairasta pilaa ja etkä ole mennyt naimisiin sen vanhan äijän kanssa?", isäni rähjäsi suureen ääneen, niin että jouduin siirtämään luuria kauemmaksi korvaltani.
      "Ei se ole mitään pilaa. Me olemme naimisissa ja sillä siisti!", huusin takaisin.
      "Voi hyvä Luoja sentään sinun kanssasi. Sinun piti viettää hänen kanssaan vain osa kesälomastasi, eikä koko loppuelämääsi. Miten ihmeessä hän sai puhuttua sinut naimisiin kanssaan?", isä kyseli jo vähän rauhallisemmin.
      "Kai minä elämälläni saan tehdä mitä haluan, eikä hän minulle naimisiin menosta puhunut, vaan minä hänelle. Me rakastamme toisiamme.", sanoin painokkaasti.
      "Vai rakastatte… Teillähän on ikäeroakin melkein 40 vuotta! Eihän teillä ole mitään yhteistä!", isä huusi taas kovempaa.
      "Meillä on kuule paljonkin yhteistä ja olen pitänyt Erkistä jo pienestä pitäen. Hän on ihana mies, jonka kanssa minulla tulee olemaan upea elämä.", sanoin vastaan.
      "Ette kai te ole olleet jotenkin yhdessä jo silloin, kun sinä olit vasta lapsi? Se on sitten meinaan jo rikollista touhua sen äijän osalta!", isä huusi.
      "No emme tietenkään. Erkki ei ole tehnyt mitään väärää, enkä minäkään. Minä rakastuin mökillä häneen ja sitten hän minuun.", vastasin.
      "Pakottiko hän sinut tekemään kanssaan jotakin, josta tämä rakastuminen sitten alkoi, vai ihanko yks kaks katsoitte toisianne silmiin ja rakastuitte?", isä kysyi pilkallisesti.
      "Ei todellakaan pakottanut. Jos tässä joku jotain on aloittanut, niin se olen minä.", vastasin rauhallisesti.
      "Miten ihmeessä se kaikki tapahtui, selitä minulle Riika. Minun täytyy saada tietää, kuinka esikoiseni, kilteistäkin kiltein tyttäreni on jotenkin vietellyt 40 vuotta vanhemman miehen kanssaan naimisiin…", isä kysyi melkein itku kurkussa.
      "Älä nyt ota sitä noin.. Phh… No jos sinun täytyy saada tietää, niin heti tultuani mökille me menimme yhdessä saunaan ja jossain vaiheessa huomasin Erkin reagoineen läsnäolooni kiehtovalla tavalla. Pidimme toistemme kosketteluista, joten jatkoimme sitä. Aluksi se oli vain hauskanpitoa ilman sen suurempia tunteita, mutta sitten se jossain vaiheessa muuttui.", selitin ylimalkaisesti.
      "Mitä tarkoitat hauskanpidolla?", isä kysyi vakavana.
      "No seksiä tietenkin. Ensin kokeilimme suuseksiä ja ensimmäisenä yönä mökillä Erkki vei neitsyyteni. Seuraavana päivänä emme voineet pitää näppejämme irti toisistamme ja rakastelimme iltaan mennessä ainakin 10 kertaa.", kerroin hyvin rehellisesti.
      "Ei hyvä Luoja, ei hyvä Luoja!! Kuinka typerä sinä olet ollut! Ja kuinka aikuinen mies ei ymmärrä lapsen naurettaviin haluihin sanoa EI! Kai te sentään ehkäisystä olette huolehtineet? Sinullakin ysi biologiasta, joten luulis olevan selvillä, kuinka lisääntyminen tapahtuu.", isä kysyi hädissään.
      "No selvillä on, mutta ei me mitään käytetty. Minä haluankin tulla raskaaksi ja tehdä Erkistä isän. En minä ole enää lapsi.", sanoin napakasti.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Ei helvetti sentään… Tuohan on lapsellista ajattelua ja väitteistäsi huolimatta sinä olet vielä lapsi. Nyt tulet viivana kotiin sieltä, missä piilottelette ja selvitetään tämä sotku.", isä käski.
      "En varmasti tule. Me olemme viettämässä kuherruskuukautta ja jos hyvin on käynyt, niin tiedän jo tänään olenko raskaana. Ymmärrän, että tämä on sinulle ja teille kaikille hirvittävä shokki, mutta tälle te ette voi tehdä mitään. Minä olen 18-vuotias ja vastuussa omasta elämästäni. Ehkä tulemme sitten joskus käymään ensimmäisen lapsenlapsenne kanssa, kun olette rauhoittuneet.", sanoin tyynen rauhallisesti.
      "Vai niin sinä olet miettinyt. Ei kuule tarvitse tulla ja jos vain näenkin sen äijän, niin turpiin annan välittömästi. Minun täytyy nyt mennä rauhoittelemaan äitiäsi, joka syvästi järkyttynyt sinun valinnoistasi. Kotiisi voit aina palata, yksin. Yritä pärjätä.", isä sanoi ja löi luurin kiinni.
      Heitin puhelimen sängylle ja keräilin lattialta vaatteitani. Sitten huomasin huoneen pöydällä lapun, jossa luki: "Rakas vaimoni, lähdin kaupungille asioille. Tulen klo 14 takaisin. Ota tämä pankkikortti itsellesi ja käy aamiaisella hotellissa tai mene kaupungille aamiaiselle. Katetta kortilla on 10 000 euroa, joka on huomenlahjasi. Rakkaudella miehesi Erkki. PS. tunnusluku on tämän lapun takana :)".
      Kuinka ihanan miehen kanssa olinkaan naimisissa. Iloisella mielellä menin suihkuun ja kaupungille aamiaiselle.

-vieläkö jatketaan? -

• kiimanenmuija

Kyllä

• vaanfantasiaa

Palasin hotellille noin puoli kahdelta. Ensimmäinen päiväni rouva Mannerina kaupungilla oli sujunut hienosti. Söin suuren aamiaisen ja ostin itselleni uusia alusvaatteita, toppia, hameita, housuja ja muutamat kengät. Apteekista kävin myös ostamassa tarkimman raskaustestin, mikä myynnissä oli. Ostin varalta myös ovulaatiotestejä, jotta pystyisin tarkkailemaan, koska raskauden mahdollisuus on todennäköisin. Heitin ostokseni sängylle ja kaivoin apteekin pussista raskaustestin. Luin käyttöohjeet nopeasti läpi ja homma vaikutti selkeältä. Pissataan toiseen päähän ja laitetaan korkki suojaksi ja digitaalinen näyttö kertoo olenko raskaana ja montako viikkoa hedelmöityksestä on.
      Otin testin mukaani vessaan ja toimin ohjeiden mukaan. Periaatteessa testi olisi pitänyt ottaa aamuvirtsasta, mutta en malttanut odottaa huomisaamuun. Otin kellosta aikaa ja odotin kärsimättömänä. Päätin olla katsomatta näyttöä ennen kuin aika oli täysi. Hetki ennen kuin testi oli valmis, mieleeni tuli ajatus, joka hieman kauhistutti minua. Mitä, jos Erkki ei enää haluaisikaan lasta ja perhettä? Vaikka olinhan minäkin hänen perheensä ja riippakivi, jos niin halusi ajatella.
      Katsoin kelloa ja huomasin, että olin odottanut minuutin pidempään, mutta sen ei pitäisi haitata. Otin testin käteeni ja katsoin näyttöön. Siinä luki: "Olet raskaana. 1-2 vko". Uskomatonta! Olin varmaankin raskautunut heti ensimmäisestä yhdynnästä Erkin kanssa. Mitä enemmän mietin sitä, niin sehän onkin aika ihanaa. Mieheni vei neitsyyteni, josta tulin heti raskaaksi. Toivoin kovasti, että Erkkikin olisi onnellinen raskaudestani.
      "Hei! Onko rouva Manner paikalla?", Erkki kysyi ja tuli sisään.
      "Täällä ollaan. Missä sä oot ollut?", kysyin ja menin antamaan suukon.
      "Kävin vähän asioilla pankissa ja postissa. Unohdin kokonaan tehdä jakelun keskeytyksen. Mitäs sinä olet puuhannut?", Erkki kysyi.
      "No, ensin aamiaisella kaupungissa ja sitten vähän shoppailemassa.", vastasin iloisesti. "Ostin vaatteita, kenkiä ja vähän muutakin…", sanoin mystisesti.
      "Mitä muuta? Kerro nyt jo tai halkean uteliaisuudesta", Erkki kärttäsi kuin lapsi.
      "Koska olemme naimisissa, niin päätin hankkia näitä.", sanoin ja otin ovulaatiotestipaketin apteekin pussista. "Niillä voi siis selvittää, koska on paras hetki tulla raskaaksi.", sanoin jännittyneenä.
      "Hmm… Voi kulta rakas. Luulempa, että me emme tule koskaan saamaan lapsia. Yritimme Ritvan kanssa yli 20 vuotta saada lasta, mutta lasta ei vain kuulunut.", Erkki sanoi harmissaan.
      "Ettekö koskaan käynyt lääkärissä selvittämässä, missä vika on?", kysyin.
      "No emme. Olimme kuulleet, että hoidot olisivat hyvinkin rankkoja ja kivuliaita. Ritva ei kertakaikkiaan halunnut tietää varmuudella, että ei koskaan voisi saada lasta. Enkä sen puoleen minäkään.", Erkki kertoi hyvin avoimesti.
      Katsoin Erkkiä ja hymyilin hänelle lempeästi. Sanaakaan sanomatta menin kylpyhuoneeseen ja hain tekemäni raskaustestin.
      "Taisi se vika olla sittenkin vain Ritvassa.", sanoin ja ojensin testin Erkille. "Tämä on minun huomenlahjani sinulle rakkaani.", sanoin ja annoin suukon poskelle.
      Erkki katsoi testiä ja sitten minua. Hän katsoi testiä vielä uudestaan pidempään ja taas minua hieman hölmistynyt ilme naamallaan. Vähitellen ilme muuttui ihmetykseksi.
      "Siis väitätkö sinä olevasi? Kuinka ihmeessä? Odotatko sinä ihan oikeasti lastamme?", Erkki kysyi innoissaan.
      "Ainakin tämä testi väittää niin ja kuukautiseni olisi pitänyt alkaa jo kolme päivää sitten, mutta niitä ei vain näy eikä kuulu.", hymähdin outo virne naamallani.
      "Voi rakas! Tämä on uskomatonta! Kuinka ihanaa!", Erkki huudahti ja syöksyi halaamaan minua. "Tämän parempaa lahjaa en olisi ikinä voinut saadakaan. Minusta tulee vihdoinkin isä ja siitä saan kiittää sinua.", Erkki sanoi ja suuteli minua hellästi, mutta samalla kiihkeästi.

Kävimme seuraavana päivänä lääkärissä varmistamassa asian. Selvisi, että todella olin raskaana ja suuri odotus oli edessämme. Juttelimme pitkään häämatkastamme ja päätimme lopettaa sen aiemmin kuin alunperin suunnittelimme. Päätimme jatkaa matkaa vain kesän ajan. Erkki piti minusta huolta päivin ja öin. En olisi saanut tehdä mitään raskasta työtä. Ymmärsin kuitenkin hyvin, kuinka tärkeä tämä lapsi meille oli, joten suostuin kaikkeen, joka liittyi omaan terveyteeni ja sitä kautta lapseen.
      Aloimme elää hyvinkin terveellisesti ja säännöllisesti. Illalla nukahdimme vierekkäin asunto-auton sänkyyn viimeistään kymmeneltä ja heräilimme aamu kuuden aikaan. Heti raskauden varmistuttua Erkki alkoi etsiä meille ensimmäistä omaa kotia. Emme halunneet asua lähelläkään perhettäni, koska he eivät hyväksyneet suhdettamme, saati sitten liittoamme. Erkki löysikin erään suurkaupungin läheltä upean omakotitalon, jonka hän osti heti, kun kuntotarkastus oli selvä.

-jatkuu-

• vaanfantasiaa

Tuo uusi kotimme sijaitsi järvenrantatontilla rauhallisella paikalla, kuitenkin ihan 10 minuutin päästä kaupungin keskustasta. Talossa oli viisi huonetta, keittiö, iso kylpyhuone poreammeella ja rannasta löytyi sauna. Pihalla oli lisäksi kaunis grillikatos kesän juhliin. Talon toisessa päässä oli autotalli, jonne mahtuisi kaksi autoa.
      Olin huolissani siitä, että Erkki tuhlaisi kaikki rahansa kalliiseen kotiin ja joutuisimme tinkimään kaikesta muusta tärkeästä välttämättömästä asiasta. Erkki oli purskahtaa nauruun, kun kuuli huolen aiheeni. Hänellä oli työurastaan lentäjänä säästöjä yllin kyllin. Lisäksi hän oli perinyt Ritvan omaisuuden kokonaan. Eli sikäli tilanne oli erittäin hyvä, että rahaa riitti kaikkeen tarpeelliseen ja ylikin. Erkki oli myös sijoittanut rahojaan osakesalkkuun, jonka arvo kasvoi joka vuosi. Tietenkin olin helpottunut, että rahaa oli, mutta en halunnut muiden luulevan, että olin Erkin kanssa hänen rahojensa takia. Olisin halunnut tehdä avioehdon, mutta Erkki ei halunnut moisesta kuullakaan.
      Häämatkamme sujui mainiosti ja tunteemme vahvistuivat päivä päivältä. Erkki näytti minulle aivan upeita paikkoja halki Suomen ja koko tuon kesän tunsin olevani paratiisissa. Söimme hyvin, liikuimme joka päivä kävellen tai pyöräillen, kävimme museoissa ja teattereissa, opettelin ajamaan autoa ja rakastelimme kiihkeästi joka ilta. Erkkikin tuntui nuortuvan seurassani ja jaksoi touhuta päivän aikana paljon enemmän. Raskaus toki otti välillä koville, mutta Erkin avulla tunsin jaksavani paremmin.

Kolmen kuukauden häämatka kului kuin yhdessä hujauksessa ja oli aika muuttaa ensimmäiseen yhteiseen kotiimme. Olin neljättä kuukautta raskaana ja oli aika käydä ultrassa katsomassa, että lapsella oli kaikki hyvin. Onnekseni olin välttynyt lähes kokonaan aamupahoinvoinneilta, mutta vatsani oli ehtinyt kasvaa aikamoisesti, mielestäni liikaakin. Erkki vitsaili, että olin loman aikana syönyt liikaa rasvaista ruokaa ja vieläpä kahden edestä. Olikin lähellä, että en tuon vitsin jälkeen pamauttanut miestäni nyrkillä kuonoon.
      Menimme yhdessä ultraan, jotta näkisimme ensimmäisen kuvan lapsestamme yhtäaikaa. Lääkärini oli mukava Erkin ikäinen mies, joka luuli minun tuoneen tapaamiseen isäni. Totuuden kerrottuani hän hämmästyi ja meni noloksi. Eipä ollut ensimmäinen, eikä viimeinen nolostunut ihminen.
      "No niin, katsotaanpa sitten. Tämä on aivan kivutonta, joten ei tarvitse jännittää yhtään.", lääkäri rauhoitteli ja purskautti läpinäkyvää geeliä ultraäänilukijan päähän. "Ja sitten sitä vatsaa paljaaksi. Moneskos kuukausi tämä nyt on?", lääkäri kysyi.
      "Alkoi juuri neljäs kuukausi.", vastasin ja siirsin paidan pois vatsan päältä.
      "Selvä. Ahaa. Kurkataanpa mitä täällä sitten näkyy.", lääkäri sanoi ja rupesi tutkimaan. "Ohos, hetkonen, hetkonen. Mitäs tämä sitten on? Hmm.. Rouvalla taitaakin olla täällä yksi ja kaksi… Kyllä, kaksi sikiötä.", lääkäri sanoi ja jatkoi vielä tutkimista.
      "Anteeksi, kaksi mitä?", sanoin ja katsoin Erkkiä järkyttyneenä.
      "Kaksi sikiötä, siis kaksoset. Koska tämä on monisikiöraskaus, niin teidän tilannettanne seurataan hyvin tarkasti. Annamme mukaan perusohjeita, joita noudatatte tästä hetkestä lähtien arkielämässänne synnytykseen saakka.", lääkäri selvitti hyvin arkipäiväisesti.
      "No nyt on sitten kyllä hyvin pullat uunissa, ei voi muuta sanoa. Miten ihmeessä me selviämme niistä?", kysyin katsoen lääkäriä ja sitten Erkkiä.
      "Älä Riika hätäile, kyllä me selviämme. On tämä silti kyllä aivan uskomatonta!", Erkki rauhoitteli.
      Lääkäri pyyhki geelit pois vatsaltani ja siirtyi työpöytänsä ääreen. "Voitte laskea paidan takaisin alas. Niin, onhan se ehkä hieman raskaampaa kuin yhden hoitaminen kerralla, mutta kyllä siitä selviytyy. Järjestelmällisyys auttaa tietysti pitkälle. Onneksi olkoon nyt kuitenkin ja nähdään parin viikon päästä uudelleen.", lääkäri sanoi ja jäi sanelemaan potilaskertomusta.

Oli uudenvuoden aatto ja olin laittamassa Erkille ja minulle juhlaillallista. Kaunis kotimme oli vielä joulukoristeiden peitossa, sillä pidimme molemmat hyvin paljon joulusta. Ensimmäisen ultran jälkeiset kuukaudet olivat menneet nopeasti ja alkushokista toivuttuamme, odotimme innoissamme kaksosia tulevaksi. Olin kahdeksannella kuulla raskaana ja vatsani oli valtava. Olisi voinut luulla, että rakastelukerrat olisivat vähentyneet vatsan kasvaessa, mutta päinvastoin. Olin kyltymättömämpi kuin aikaisemmin ja saattoi olla, että Erkillä oli enemmän vaikeuksia pysyä perässäni ja toteuttaa toiveitani. Vitsailinkin joskus, että olisinkin tarvinnut varamiehen Erkin lisäksi tyydyttämään seksuaaliset tarpeeni. Ajattelin, että ehkä Erkki ottaisi tuosta itseensä, mutta mitä vielä, hänhän vallan innostui ja alkoikin heti etsiä sopivaa miestä seuraamme. Koko alkutalven hän oli pyörinyt netissä, mutta sopivaa miestä ei löytynyt. Olin jo ehtinyt unohtaa koko miesjahdin, kun Erkki palasi kaupungista kotiin.

-jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Hei rakas! Tulin kotiin!", Erkki huusi eteisestä.
      "No hei! Tulithan sinä vihdoinkin. Mietinkin jo, että mihinkä jäit. Ruoka on juuri valmista.", sanoin iloisesti.
      Erkki tuli luokseni ja suuteli minua niskaan ja hieroi hieman raskauden suurentamia rintojani.
      "Mhh… Erkki.. mitä.. mitä sinä nyt?", huokailin kiihottuneena.
      "Mitä jos unohdettaisiin tuo ruoka hetkeksi. Löysin sulle sen miehen. Se odottaa tuolla eteisessä.", Erkki sanoi ja jatkoi suutelua kaulalle ja siirsi kätensä jalkoväliini.
      "Ooh… mahtavaa… pyydä sitä menemään makkariin. Mä käyn vähän siistiytymässä.", sanoin ja menin kylpyhuoneeseen.
      Pesin itseni nopeasti ja laitoin ylleni Erkin ostaman seksikkään silkkisen yöasun. Jalkovälini oli märkänä, kun siirryin makuuhuoneeseen.
      "No niin Riika, tässä on Olli.", Erkki sanoi astuessani sisään.
      Miehet olivat jo riisuneet itsensä alastomiksi ja minä koin tilanteen hyvin kiihottavaksi. Erkki istui tuolilla rennosti ja Olli seisoi sängyn edessä minua odottaen. Olli vaikutti noin 40 -vuotiaalta, kuitenkin nuorekkaalta mieheltä. Hän oli noin 190 senttinen, tummatukkainen, ruskeasilmäinen, erittäin komean näköinen mies. Hänen peniksensä alkoi hiljalleen nousta pystyyn, kun laitoin kaksi sormeani suuhun ja aloin hieromaan niillä klitoristani. Ollin siitin oli vähintään yhtä iso kuin Erkin, ehkä isompikin. Ainakin se oli paksumpi.
      Siirryin Ollin eteen polvilleen ja aloin imeä hänen hieman jäykentynyttä penistään. Vasta nyt tajusin kuinka iso Ollilla oli. Tunnuin tukehtuvani jo tuohon puolijäykkään siittimeen, mitenköhän paljon se vielä suurenee, mietin mielessäni. Imin välillä pelkkästään terskaa ja nuolin Ollin siittimen vartta alapuolelta. Käsilläni hieroin varovasti hänen pallejaan ja alkoi vaikuttaa siltä, että Ollin penis oli saavuttanut täyden mittansa. Siirryin sängylle selälleen ja annoin Ollin huolehtia pimpistäni. Katsoin sivusilmällä Erkkiä ja huomasin hänen hierovan omaa siitintään tasaiseen tahtiin. Viitoin Erkin luokseni ja otin hänen jäykästä siittimestään kiinni ja ohjasin suuhuni. Erkki oli sängyllä pääni takana polviltaan ja pani minua suuhun.
      Ollin kieli ei ollut todellakaan ensimmäistä kertaa pimpin kimpussa. Hän osasi nuolla herkimpääni juuri oikealla tavalla. Aivan kuin hän olisi lukenut minua kuin avointa kirjaa, mistä pidän ja mistä en. Aloin hiljalleen ynistä Erkin siitin suussani ja tunsin kiimani nousevan. Erkki huohotti jo aikalailla samalla, kun tyydytti itseään suullani. Hän nojautui hieman eteenpäin ja alkoi hieroa rintojani.
      Olli jatkoi klitorikseni nuolemista ja työnsi pari sormeaan pimppireikääni hitaasti. Hetken päästä työnnöt nopeutui ja lantioni alkoi liikkumaan samaan tahtiin. Erkki veti siittimensä suustani pois ja tuli lähemmäksi rintojani ja alkoi imeä niitä.
      "Ooo,oi, aaah… oooh… aaaah… lujempaa Olli…", voihkin kiimaisena.
      Olli kuuli toiveeni ja työnnöt nopeutuivat. Kiimanesteeni valuivat pitkin Ollin rannetta hänen paniessaan minua pimppireikääni sormillaan. Olin täydellisessä hurmiossa. Erkki jatkoi ahnaasti rintojeni imemistä ja pyöritteli sormillaan nännejäni. Etsin käsilläni Erkin jäykän elimen ja aloin runkata sitä.
      Olli otti sormet pois sisältäni ja hieroi terskaa muutaman kerran käsillään ja työntyi pimppireikääni siittimellään. Voihkaisin nautinnosta ja jatkoin Erkin elimen runkkaamista nopeammin. Tunsin kuinka Ollin siitin hyväili vaginani reunoja työntyessään syvälle sisälleni. Nautin tuon paksun siittimen hyväilystä enemmän ja enemmän. Tunsin orgasmini hiljalleen kasvavan.
      "Oooh… tuntuupa tuo hyvältä… aaah… anna tulla vain lujempaa Olli..", käskin Ollia, samalla runkatessani Erkkiä.
      Tunsin Ollin työntöjen kiihtyvän, niin että lotina ja läiske vain muuttui äänekkäämäksi. Liikuin Ollin kanssa samaa tahtia ja hänen siittimensä osui joka kerta aivan pohjiin aiheuttaen värisyttävää nautintoa. Orgasmini oli jo todella lähellä.
      "Aaah… juuri noin… oooh… lisää… jooo… oooh… lujempaa… oooih… mä tuun… mä tuun.. mä tuun… oooooh!!!", huusin niin lujaa kuin pystyin ja jäin vapisemaan.
      Pimppini sykki ja puristi Ollin siitintä. Olli ei kuitenkaan ollut vielä valmis, joten hän jatkoi työntyjään hiljalleen, kunnes olin valmis rajumpaan menoon. Ollin jäykkä siitin liikkui sisälläni äärettömän nopeasti ja huohotuksesta päätellen Olli oli vihdoin kohta laukeamassa.
      "Aaah… ooh… saanko tulla sun sisään?", Olli kysyi ja huohotti naama punaisena.
      "Tuu vaan…", sanoin ja jatkoin Erkin peniksen runkkaamista.
      Ei mennyt kuin puoli minuuttia, niin Olli laukesi sisääni voimakkaasti. Sperma täytti reikäni nopeasti ja Olli veti siittimensä ulos. Erkki siirtyi Ollin paikalle ja Olli tuli tuomaan spermaista siitintään suuni eteen. Nuolin kaiken, mitä minulle annettiin.
      Erkki nuoli minua hetken, jotta pääsisin taas kiimaan. Voihkintani kuullessaan Erkki alkoi työtyä peppuuni. Olimme harrastaneet peppuseksiä melkoisen säännöllisesti, joten työntyminen onnistui kivuttomasti. Erkki osasi liikuttaa penistään juuri sopivan hitaasti ja nautin täysin siemauksin.

-jatkuu-

• vaanfantasiaa

Olli tuli sänkyyn viereeni ja nyt hän puolestaan puristeli ja imi rintojani ahnaasti. Tässäkin Olli tuntui olevan oikea mestari. Imiessään toista rintaa, hän puristeli toisen nänniä juuri sopivan voimakkaasti. Toisella kädellään hän hieroi klitoristani samalla, kun Erkki pani minua pyllyyn. Tämä kaikki yhdessä tuntui taivaalliselta ja kiimani voimistui voimistumistaan.
      Erkin penis hyväili suoleni reunoja kiihtyvällä tahdilla ja hänen laukeamisensa ei ollut kaukana. Ajattelin jo Erkin kohta laukeavan, kun hän veti peniksensä ulos ja työnsi sen pimppiini vain vähän ja taas takaisin pyllyyn. Tätä hän toisti kymmeniä kertoja ja olin valmis uuteen tulemiseen. Olli huomasi kuinka paljon pidin Erkin tekemästä tempusta, joten hän teki minulle ehdotuksen.
      "Haluaisitko, että panemme sinua yhtä aikaa?", Olli kysyi ja lopetti klitorikseni hieronnan.
      "Oih! Haluaisin, haluaisin!", huudahdin.
      Olli meni sängylle selälleen ja otti minut päälleen selälteen ja työntyi pyllyyni. Ollin kova ja paksu siitin tuntui uskomattoman hyvältä syvällä pyllyssäni. Jotta Olli pystyisi työntymään minuun paremmin tulimme aivan sängyn reunalle, jotta Olli sai jalkapohjat lattiaan ja enemmän voimaa työntöihin. Hetken paniessaan minua pyllyyn, myös Erkki työntyi sisääni. Voihkaisin suureen ääneen, kun tunsin näiden molempien miesten isot, kovat penikset sisälläni. Aluksi tuntui hankalalta päättää tahdista, mutta pikkuhiljaa löysimme hyvän tavan.
      Ollin työntyessä sisääni, Erkin penis vetäytyi hieman ja päinvastoin. Minä olin täysin paikallani ja vain nautin kyydistä. Makuuhuone täyttyi meidän kaikkien kiimasta ja niiden äänistä. Ja juuri, kun olimme melkein laukeamispisteessä, Erkki ja Olli vaihtoivat paikkoja ja nautintomme sai jatko-aikaa. Olimme olleet yhtenä kimppuna jo lähes puoli tuntia, kun Erkki laukesi pyllyyni. Hetken päästä myös Olli laukesi sisääni ja jäimme sänkyyn makaamaan kuin raadot.
      Voimia kerättyämme, juttelimme hieman ja Erkki meni pesulle. Itse olin taas valmis uuteen kierrokseen, joten jatkoin Ollin kanssa hikijumppaa. Hämmästyin taas kuinka nopeasti Olli pystyi saamaan minut orgasmin partaalle. Hän osasi käyttää tuota Luojan luomaa perintökalleuttaan paremmin kuin hyvin ja siitä olin enemmän kuin kiitollinen. Kiitollinen olin myös miehelleni Erkille, joka tämän superpanokoneen oli tänne tuonut. Moni muu tulisi helposti mustasukkaiseksi, mutta Erkki ymmärsi minua ja tarpeitani. Olimme Ollin kanssa rakastelleet kahdestaan melkein kaksi tuntia, enkä minuuttiakaan olisi jättänyt pois. Keskiyö läheni ja Ollilla oli jatkosuunnitelmia, joten vaihdoimme puhelinnumeroita ja sovimme, että tapaamme jatkossa mikäli on tarpeen.

Tulin suihkusta ja laitoin päälleni mukavan kotiasun ja menin Erkin luo olohuoneeseen. Hän istui siellä syöden ja televisiota katsellen. Keskiyöhön oli aikaa enää puolisen tuntia.
      "Kiitos rakas. Oli aivan taivaallista.", sanoin ja menin Erkin viereen sohvalle.
      "Ole hyvä vaan. Saitko nyt tarpeeksesi tälle illalle?", Erkki kysyi ja naurahti.
      "Sain, todellakin sain. Kyllä se oli hyvä, että pidit yhteyttä vanhoihin työkavereihin.", sanoin ja nojasin Erkkiin.
      "Älä muuta sano! Aloinkin olemaan jo niin epätoivoinen halujesi kanssa, että en tiennyt mitä olisin tehnyt sinun kanssasi. Täytyy varmaan käydä tohtorilta pyytämässä niitä sinisiä pillereitä, niin ei aina tuota Ollia tarvitse käskeä tänne, kun rouvalla halut kasvaa.", Erkki sanoi hieman pilkallisesti.
      "No käy ihmeessä, jos ne auttaa. Minkä minä näille haluille mahdan. Tämä raskaus se minun pääni on saanut sekaisin.", sanoin vähän epätoivoisen kuuloisesti. "Mutta ajattele, että kohta meitä on täällä neljä. Kuinka ihanaa.", sanoin onnellisesti.
      "No onhan se ihanaa. Oikea tupla-onni. Vaan olisi se ihanaa, jos vanhempasikin tulisivat sitten poikien ristiäisiin.", Erkki sanoi ja hieroi vatsaani.
      "Älä nyt jaksa siitä enää, eivät he tule! Jaksoin toivoa vielä silloinkin, kun menin heitä katsomaan joulupäivänä, mutta ei sieltä ymmärrystä löytynyt pisaraakaan. Ajattelin, että näkevät minut tällaisena pallomahana, niin ymmärtäisivät kuinka paljon menettävät, jos eivät hyväksy meitä. En viitsinyt heille sitten edes kertoa, että täällä on kaksi tulossa.", sanoin ja laitoin käteni Erkin käden päälle.
      "No, antaa ajan nyt vain kulua ja lasten kasvaa. Olitkos sinä jo miettinyt niitä nimiä pojille?", Erkki kysyi.
      "Niin joo. Kyllähän minulla muutamat vaihtoehdot on olemassa. Oletko sinä miettinyt yhtään?", kysyin takaisin.
      "No paria nimeä minäkin mietin, mutta ajattelin, että sinä saat päättää etunimistä, koska pojille tulee minun sukunimeni. Haluaisin mielelläni kuulla ne vaihtoehdot.", Erkki sanoi ja suukotti poskeani.
      "No hyvä on. Miltä kuulostaisi Eero Mikael Manner ja Risto Tapani Manner, tai Pekka Kristian Manner ja Paavo Juhani Manner?", kysyin.
      "Kaikki tosi hyviä. Itse ajattelin tällaisia Simo Mikael Manner ja Sami Julius Manner, tai Elias Mikael Manner ja Eetu Samuel Manner.", Erkki sanoi.

-jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Voi kun onkin hyvät nimet. Voisikohan näistä yhdistää jotain? Hmmm.. Miten olisi Eero Samuel Manner ja Elias Mikael Manner?", kysyin.
      "Eero ja Elias Manner. Tykkään kyllä kovasti. Sopiiko sinulle ne nyt sitten?", Erkki kysyi.
      "No ihan varmasti sopii. Eero Samuel ja Elias Mikael, hienot nimet. Nyt sitten odotetaan, että pikku-herrat tulevat maailmaan.", sanoin iloisena.
      "Vielä hetken saatte olla siellä, missä olette, mutta sitten pääsette asumaan omaan huoneeseen, Eero ja Elias.", Erkki puhui mahalleni ja suukotti sitä.
      Samalla hetkellä ulkoa alkoi kuulua ilotulitteiden pauke ja televisiossa juhlinta oli täydessä vauhdissa. Vuosi oli vaihtunut.

-vieläkö kestätte lukea? :D -

• Erittäin hyvä

Jatka toki. Spermat pulppuamaan ja kiimanesteet valumaan vaan.

• kiihottunut3

lisäää!!!!

• vaanfantasiaa

Poikien nimien valinnasta oli kulunut melkein kaksi kuukautta ja laskettu aikani oli viikon päästä. Viimeisen kuukauden olin viettänyt ison osan ajasta viimeistellen poikien huonetta. Huoneessa oli vaalean vihreä tapetti ja siihen sointuva leveä boordi katonrajassa. Valkoiset pinnasängyt olivat vierekkäin samalla seinällä vaipanvaihtopöydän vieressä. Pinnasänkyjen yläpuolella oli sinisillä puisilla kirjaimilla nimet "Eero" ja "Elias". Huoneen toiselta puolelta löytyi mukava sohva ja keinutuoli. Poikien huone oli vastapäätä meidän makuuhuonettamme, jotta pääsisimme nopeasti tarvittaessa poikien luokse. Odotettavissa oli paljon unettomia öitä. Erkki oli keittiössä korjaamassa astioita tiskikoneeseen, kun tulin hänen luokseen tuskaisena.
      "Erkki, nyt taas supistelee. Aaauh!", huusin.
      "Minähän sanoin, että et mene enää sinne ylös hääräämään. Istu tuohon nojatuoliin.", Erkki sanoi hieman vihaisena, mutta huolissaan. "Onko siitä edellisestä nyt puoli tuntia aikaa?", Erkki kysyi.
      "Jotain sitä luokkaa, aaaauhh, phhhh…", hengittelin rauhallisesti. "Nyt taitaa helpottaa… phhh..", sanoin ja suljin silmäni.
      "No hyvä. Istut siinä nyt rauhassa. Laitan tuosta vielä rahin jalkojesi alle.", Erkki sanoi ja haki rahin. "Sano, jos tarvitset jotain, menen jatkamaan astioiden kanssa.", Erkki sanoi ja meni keittiöön.
      Supistuksia alkoi tulla jo 10 minuutin välein, mutta en sanonut Erkille mitään, ettei hän huolestuisi, jos ne vaikka loppuisivatkin äkisti. Yhtäkkiä tunsin housuni kastuvan. Lapsivesi oli mennyt ja aloin panikoimaan.
      "Erkkiii!! Auta!!", huusin lujaa.
      Erkki juoksi nopeasti luokseni. "Mikä hätänä?", Erkki kysyi ja katsoi minua.
      "Lapsivedet menivät, täytyy lähteä sairaalaan.", sanoin surkeana.
      "Miten ne nyt vielä, vastahan supistuksia tuli puolen tunnin välein?", Erkki kysyi ja auttoi minut ylös.
      "Niitä on tullut nyt 10 minuutin välein, mutta en halunnut huolestuttaa sinua. Anteeksi.", sanoin itkuisena.
      "No voi ei. Ei se mitään. Nyt äkkiä autolla sairaalaan. Ja se laukku on tuolla oven vieressä valmiina.", Erkki sanoi rauhallisesti.
      Erkki nappasi laukun mukaansa ja auttoi minut autoon ja lähdimme kaasuttamaan kohti sairaalaa. Matkalla kirjoitin vielä isälleni tekstiviestin, että olimme matkalla sairaalaan synnyttämään kaksosia, Eeroa ja Eliasta. Toivoin heidän tulevan katsomaan lapsenlapsiaan sairaalaan, mutta vain mikäli ovat valmiita unohtamaan erimielisyytemme lopullisesti.

Nukuin sairaalassa sängyssä lääkkeiden ja synnytyksen uuvuttamina. Erkki istui vierelläni ja luki kirjaa. Pöydälläni oli kimppu punaisia ruusuja ja onnittelukortti Erkiltä. Muistin ne hämärästi ennen kuin uudestaan nukahdin. Oveen koputettiin ja Erkki kääntyi katsomaan tulijaa.
      Ovesta kurkisti varovasti Riikan vanhemmat Heikki ja Sinikka. Erkki nousi seisomaan ja laittoi kirjan pois käsistään.
      "Hei. Täällä ollaan vähän väsyneitä.", Erkki sanoi hiljaa.
      "Varmasti niin. Tuota, me toimme vähän kukkia ja nallet pojille. Mihinköhän nämä voisi laittaa?", Sinikka kysyi.
      "Kukat voi laittaa tuonne pöydälle ja nallet vaikka tuohon sängylle. Mentäisiinkö tuonne käytävälle, ettei Riika herää?", Erkki pyysi ja lähti käytävän puolelle.
      "Joko te olette nähneet pojat?", Erkki kysyi.
      "Ei.", Heikki vastasi. "Pitäisi sitä ennen varmaankin jutella. Meille tämä on ollut hirvittävän vaikea vuosi. Riika kuitenkin vaikuttaa olevan tosissaan sinun kanssasi ja vaikka meidän on tätä vaikeata ymmärtää, olemme päättäneet hyväksyä sinun ja Riikan avioliiton. Haluamme vain Riikan olevan taas osa meidän elämäämme ja sinun myös. Miten on, sopisiko se sinulle, että olisimme taas tekemisissä?", Heikki kysyi.
      "Minulle sopii kaikki, mikä sopii Riikalle. Olen elänyt elämääni viime kesästä lähtien täysin hänen ehdoillaan ja tästä lähtien elämme lastemme ehdoilla. Minä en ole mikään Iso Paha Susi, eikä ketään ole pakotettu missään vaiheessa mihinkään. Meidän on hyvä olla yhdessä ja aluksi sitä oli itsenikin vaikea ymmärtää. Olen todella iloinen omasta ja Riikan puolesta, jos te todella olette hyväksyneet meidän liittomme.", Erkki sanoi.
      "Kyllä me olemme ja toivon, että päästätte meidät takaisin elämäänne.", Sinikka sanoi.
      "Minun puolestani asia on selvä. Miten on, haluaisitteko nähdä Eeron ja Eliaksen?", Erkki kysyi.
      "Aivan varmasti haluamme.", Sinikka sanoi lähes itkien.

Erkki vei Heikin ja Sinikan katsomaan ensimmäisiä lapsenlapsiaan. Eero ja Elias nukkuivat rauhallisesti muiden vastasyntyneiden joukossa lasi-ikkunan toisella puolella. Erkki näytti sormella, mitkä ovat heidän lapsensa. Lapsenlapsensa nähdessään Heikkikin alkoi itkemään ja halasi Sinikkaa. Hän muisti, kuinka oli kesällä monta kertaa vaatinut Riikaa tekemään abortin, koska ei uskonut tähän "pikaliittoon" lainkaan ja epäili sen haittaavan Riikan elämää monellakin tapaa. Nyt kuitenkin kaikki oli tuntunut menevän parhain päin. Riika oli väsynyt, mutta onnellinen ja Erkki vaikutti todella aidosti välittävänsä Riikasta.

-jatkuu-

• vaanfantasiaa

Eero ja Elias olivat terveitä poikia, joilla oli koko elämä edessä, eikä Heikki halunnut heidän kasvavan tuntematta isovanhempiaan. Kaikki nämä ajatukset nivoutuivat sekunnin murto-osassa Heikin mielessä ja nosti tunteet pintaan. Ne olivat loppujen lopuksi onnen kyyneliä.
      Ennen sairaalasta lähtöään Heikki ja Sinikka juttelivat Riikan kanssa pitkään, eikä ainuttakaan pahaa sanaa sanottu, puoli eikä toisin. Riika kutsui vanhemmat vierailulle heidän kotiinsa muutaman viikon päästä, kun ovat poikien kanssa tottuneet uuteen arkeen.

Riika vietti poikien kanssa sairaalassa kolme päivää, kunnes lääkärit antoivat luvan heille lähteä kotiin. Erkki kantoi Eeroa ja Riika Eliasta heidän tullessaan kotiin.
      "Vihdoinkin takaisin kotona.", huokaisin. "Alkoi jo kyllästyttää se makoilu, vaikka hyvää se teki.", sanoin ja kävelin kohti poikien huonetta.
      "Saattaa olla, että kohta toivot saavasi makoilla, kunhan nämä tästä kasvavat. Näissä on meille täysi työ tästä lähtien. Kuitenkin ihanaa saada pojat kotiin.", Erkki sanoi ja laittoi Eeron omaan pinnasänkyyn.
      "Niin on. Katso nyt kuinka suloisia. Vielä hetki, ennen kuin he huutavat ruokaa. Onko täällä mitään ruokaa?", kysyin.
      "Kyllähän siellä on eilistä kanapataa, jos mielesi tekee. Eihän sinua heikota?", Erkki kysyi.
      "Ei, ei. On vaan kamala nälkä ja voisin syödä vaikka pieniä kiviä.", Riika sanoi ja meni keittiöön.
      "Istu sinä alas, niin minä lämmitän pataa lautaselle", Erkki sanoi ja siirsi tuolin Riikalle. Hän hieroi hiukan Riikan hartioita ja antoi hellän suukon niskaan. "Minä rakastan sinua Riika.", Erkki sanoi.
      "Hmm… Minäkin rakastan sinua.", sanoin ja kääntyi Erkin suuntaan ja suuteli suulle hellästi.
      Erkki vastasi suudelmaan ja pian he suutelivat toisiaan intohimoisesti.
      "Taitaa olla parasta antaa sulle sitä ruokaa, ennen kuin syöt minut.", Erkki naurahti ja otti padan jääkaapista.
      "No niinpä kai.", naurahdin.
      Pataruoan pyöriessä mikrossa Eeron itku kantautui keittiöön.
      "Jahas, tästä se sitten alkaa. Eero haluaa varmaan ruokaa.", sanoin ja menin katsomaan Eeroa.
      Otin Eeron syliini ja menin keinutuoliin istumaan. Nostin paitaa ja tarjosin Eerolle tissiä. Eikä kauaa mennyt, kun huoneesta kuului Eeron hyväntuulinen lutkutus. Syötyään tarpeeksi, Eero käänsi päänsä pois ja oli aika röyhtäyttää. Eikä aikaakaan, kun pikkuveli Elias aloitti samanlaisen huudon. Sama rumba uudestaan ja meni melkein puoli tuntia ennen kuin pääsin takaisin oman ruokani ääreen.
      "Pitäisi varmaan hommata se rintapumppu, niin voidaan syöttää tarvittaessa yhtä aikaa, kun niitäkin tilanteita varmasti tulee.", sanoin ja aloitin syömään.
      "Tosi hyvä idea, haenkin sen heti kohta. Haluan auttaa sinua kaikessa, niin paljon kuin mahdollista.", Erkki sanoi.

Oli meidän ensimmäinen hääpäivämme. Eero ja Elias olivat viikko sitten täyttäneet 4 kuukautta. Arki oli ollut rankkaa, mutta hyvin antoisaa. Viime päivinä Eerolla oli ollut hieman nuhaa ja hän sai nukutuksi vain tunnin kerrallaan yössä. Joka tapauksessa aioimme juhlia hääpäiväämme ja toivoimme, että pojat nukkuisivat edes muutaman tunnin yhtä aikaa. Kylvetimme ja syötimme heidät ja laitoimme nukkumaan. Olosuhteiden pakosta olimme oppineet rakastelemaan nopeasti ja tehokkaasti. Syöksyimme makuuhuoneeseen ja riisuimme vaatteemme pois. Suutelimme kiihkeästi ja hyväilimme käsillämme toistemme herkkiä paikkoja. Alle minuutissa Erkki oli valmiina hommiin. Hän heitti minut sänkyyn ja alkoi nuolemaan klitoristani ja samalla hieroi rintojani, jotka olivat täynnä maitoa.
      Erkin kielen kärki pyöri klitoriksen ympärillä ja kiimani kasvoi. Voihkin nautinnosta ja aloin liikuttamaan lantiotani Erkin suuntaan. Hän vielä imi klitorista ja puristeli nännejäni, niin että niistä erittyi maitoa. Orgasmi oli lähellä, mutta en halunnut vielä tulla. Erkki imi rinnoistani maitotippoja ja hieroi terskalla häpykumpuani. Siirtyessään suutelemaan suutani, Erkki työntyi sisääni voimakkaasti. Erkin siitin oli työntynyt pohjiin. Lantiomme alkoivat liikkua toisiaan vasten ja kiimamme voimistui.
      Erkin jäykkä siitin hieroi vaginani reunoja ja löysi välillä g-pisteen, joka aiheutti voimakasta mielihyvää. Ynisin nautinnosta ja olin vuoreni huipulla. Erkki kiihdytti tahtiaan, kunnes hänkin alkoi tuntea tulevansa. Tulimme lähes yhtä aikaa ja sisimpäni täyttyi Erkin spermasta. Pimppini sykki ja puristi Erkin siitintä luovuttaen viimeisenkin pisaran sisääni. Huohoituksemme tasaantui ja lysähdimme kasaan.
      Erkki veti siittimensä ulos ja kääntyi selälleen viereeni ja silitti vatsaani. Minä käännyin kyljelleni ja annoin hänelle suukon poskelle.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Se oli ihanaa, kiitos kulta.", sanoin.
      "Kiitos itsellesi, se oli kyllä upeeta.", Erkki sanoi.
      Olin synnytyksen jälkeen hommannut e-pillerit, koska emme halunneet käyttää kondomia. Viime päivien hulinasssa olin unohtanut ottaa kaksi viimeisintä ja tajusin sen heti, kun olimme kiitelleet toisiamme.
      "Aivan ihana hääpäivä, mutta arvaa mitä?", kysyin vakavana.
      "No mitä?", Erkki kysyi.
      "Tajusin just, että oon unohtanut ottaa kaksi viimeisintä pilleriä.", sanoin ja odotin Erkin reaktiota.
      "No mitä tuosta, ei kai se nyt mitään meinaa?", Erkki kysyi vähätellen.
      "Kyllä se nyt vähän meinaa. Saatettiin just panna uus tenava tai pari alulle.", sanoin.
      "Ihanko totta?", Erkki kysyi.
      "Joo-o. Yksi mun kaveri unohti ottaa yhden pillerin ja tuli raskaaksi. Kuulemma juuri pillereiden unohtaminen tai kokonaan pois jättäminen on yks tehokkaimmista tavoista tulla raskaaksi.", sanoin totisena.
      "No etkös sinä halunnut viisi lasta, että ei kai tämä nyt niin paha juttu ole?", Erkki sanoi.
      "No joo, mutta Eero ja Elias olis vasta yhden, kun tämä syntyy. Eikö se ole vähän liian nopeasti?", kysyin.
      "Ei mun mielestä ollenkaan. Tehdään ne viis muksua nyt heti alta pois ja napsastaan multa putket pois, niin ei tarvitse sitten enää jännittää raskautumista.", Erkki sanoi huolettomasti.
      "Ootko sä nyt ihan tosissasi?", kysyin hämmästellen.
      "No olen, olen! Olisihan lapsillakin sitten paremmin seuraa toisistaan, kun ovat suunnilleen samanikäisiä. Tehdään niin, että jätät ne pillerit nyt sitten kokonaan pois ja kun viides tekee tuloaan, niin käyn sterilisaatiossa.", Erkki järkeili.
      "On tää kyllä vähän hullua, mutta okei. Täytyy sitten varata lääkärille aika parin viikon päähän, niin tiedetään tärppäsikö nyt.", sanoin ja nousin ylös.
      Eeron ja Eliaksen huoneesta alkoi kuulua tuttuakin tutumpi itku ja laitoin äkkiä aamutakin ylleni.
      "Täytyykin sitten ihan tosissaan totutella lyhyisiin yöuniin, jos tässä lisääkin meinataan panna alulle.", naurahdin ja menin poikien huoneeseen.
      "Ei sinun yksin tarvitse lapsia hoitaan, kyllä minäkin osaan jo jotakin ja opin uutta joka päivä.", Erkki huusi ja laittoi pyjamahousut jalkaansa.
      "No tänne sitten hoitamaan, taitaa molemmilla olla märät vaipat.", huusin ja aloitin Eeron vaipan vaihdon.

Pilleriunohduksesta oli puoli vuotta aikaa ja olin tukevasti raskaana. Tällä kertaa odotin onneksi vain yhtä lasta, jonka sukupuolen halusimme tietää vasta syntymän hetkellä. Eero ja Elias olivat 10 kuukauden ikäisiä ja kovasti yrittivät jo kävellä. Erkki oli hyvin rakastavainen isä ja vietti poikiensa kanssa paljon aikaa minun käydessä maalauskurssilla ja ystäviä tapaamassa kaupungilla. Raskauteni oli sujunut paremmin kuin edellinen ja olin onnellinen nuori äiti. Osa ystävistäni ei ymmärtänyt valintojani lainkaan, mutta muutama hyvä ystävä oli ollut minulle tukena ja turvana siitä lähtien, kun menin Erkin kanssa naimisiin. Lotta varsinkin oli pitänyt minuun tiiviisti yhteyttä muutettuani kotipaikkakunnaltani 300 kilometrin päähän. Emme olleet nähneet poikien ristiäisten jälkeen, joten oli mukava nähdä ja vaihtaa kuulumisia.
      Viime kerralla jutellessamme Lotta vaikutti hieman huolestuneelta, vaikka vakuuttikin olevansa kunnossa ja että poikaystävän kanssa oli vain hieman rankkaa. Hämmästykseni oli suuri, kun huomasin Lotan olevan myös raskaana.
      "No mutta hei!", sanoin ja halasin Lottaa.
      "Hei vaan. Mukava nähdä sua pitkästä aikaa.", Lotta sanoi ja veti itseään pois päin.
      "Kuinka sinä et kertonut, että odotat lasta?", kysyin hämmästellen ja istuimme ostoskeskuksen penkille.
      "Niin.. nokun emmä.. mä en ollut varma, että pitäisin sen.. ja Pete oli vähän.. ei me olla enää..", Lotta sai hädin tuskin sanotuksi ja kyyneleet alkoivat virrata.
      Rauhoittelin Lottaa parhaan kykyni mukaan ja halasin häntä lujasti. Selvisi, että Pete oli alkanut kännipäissään pahoinpitelemään Lottaa useammin ja useammin. Pete oli seuraavana päivänä aina pyydellyt anteeksi ja lupasi parantaa tapansa. Lapsi oli vahinko, sillä kondomi oli mennyt rikki. Lotta ei uskaltanut heti kertoa ja kerrottuaan oli myöhäistä tehdä aborttia. Pete oli viime töikseen lyönyt Lotalta silmän mustaksi ja heittänyt tämän ulos keskellä yötä. Naapurit olivat soittaneet poliisille ja Pete vietiin putkaan yöksi. Poliisit jututtivat myös Lottaa huomatessaan hänen mustelmansa ja Peteä syytettiin pahoinpitelystä. Lotan vanhemmat olivat pahasti alkoholisoituneita, eivätkä välittäneet tyttärestään tuon taivaallista. Lotta oli nukkunut kavereiden nurkissa, mutta ei jaksanut enää. Olin Lotan ainoa tosi ystävä ja viimeinen oljenkorsi. Lotta oli peloissaan, koska ei tiennyt mitä tekisi.
      "Nyt me kuule tehdään niin, että mennään hakemaan pizzat ja mennään meille syömään. Erkki varmasti tietää, miten sulle saatais apua. Meidän luona saat asua niin kauan, kunnes saat oman kämpän.", sanoin määrätietoisesti.

-jatkuu-

• vaanfantasiaa

"O-oletko varma? Jos Erkki ei haluakaan minua teille?", Lotta kysyi pelokkaana.
      "No varmasti haluaa, kun kuulee millaisessa helvetissä oot joutunut elämään. Erkki on hienoin mies, jonka tunnen. Eikä se pelkää raskaana olevia naisia. Nytkin se suunnittelee jo seuraavaa, vaikkei tämäkään ole vielä päivänvaloa nähnyt.", naurahdin ja otin Lottaa kädestä kiinni.

Erkin kuulleessa Lotan surullisen tarinan, hän otti ystäväni enemmän kuin mielellään kotiimme asumaan. Heti seuraavana päivänä Erkki otti selvää, mitä mahdollisuuksia Lotalla on saada oma asunto ja toimeentulo. Pienen kädenväännön jälkeen Lotta pääsi kuin pääsikin kaupungin asuntojonoon. Erkki lupasi kustantaa Lotan menot niin kauan kuin tämä asui luonamme, sillä rahaahan hänellä oli. Kaupunki ilmoitti, että Lotta saisi oman asunnon ja siitä lähtien toimeentulotukea noin kuukauden päästä. Lotta oli kiitollinen saamastaan tuesta ja avusta, ja lupautui tulemaan meille lapsenvahdiksi ihan milloin vain tarvitsimme. Jo muutaman päivän jälkeen huomasimme, että Lotan apu poikien kanssa oli korvaamatonta.
      Lotta oli noin kaksi viikkoa asunut luonamme ja olimme olohuoneessa katselemassa elokuvaa poikien jo nukkuessa.
      "Mä päätin tänään, että annan mun lapsen adoptoitavaksi.", Lotta yhtäkkiä ilmoitti.
      "Mitä? Miksi ihmeessä?", kysyin hämmästellen ja katsoin Erkin ilmettä, joka sekin oli yhtä kysymysmerkkiä.
      "En mä voi olla kenenkään äiti, en mä tätä halunnut koskaan.", Lotta sanoi kylmän viileästi.
      "Sinähän olet ollut aivan mahtava poikienkin kanssa ja varmasti olet yhtä hyvä omalle lapsellesi.", Erkki riensi sanomaan.
      "Ehkä, mutta en silti halua tätä lasta.", Lotta toisti.
      "Anna ajan nyt vain kulua, ehkä mielesi kuitenkin muuttuu. Se on iso asia antaa oma lapsi pois. Voit katua sitä loppuelämäsi.", sanoin vakavana.
      "Mut mä en voi sietää ajatusta siitä, että kasvatan raiskaajani lasta.", Lotta sanoi ja meni ikkunan eteen seisomaan.
      "Raiskaajasi? Siis raiskasiko Pete sut?", kysyin pää pyörällä.
      "Joo. Mä olin jättänyt sen edellisenä päivänä ja kun tulin hakemaan tavaroitani se uhkas tappaa ja ties mitä. Kai se oli taas huumeissaan. Yritin kyllä lähteä karkuun, mutta se sai mut kiinni ja sitoi mut käsistä ja jaloista sänkyyn. Se piti mua siinä kaks päivää ja yötä. Jossain 14. yhdynnän kohdalla sekosin laskuista. Se tunki mun suusta alas jotain pillereitä ja olin ihan sekasin. Pahinta oli, että se toi huumefrendejäänkin sinne mua panemaan. Et ei tää oo ees välttämättä Peten lapsi. Mä en haluu edes nähdä tätä lasta.", Lotta kertoi vihaisena.
      Menin varovasti halaamaan Lottaa. En osannut muutakaan.
      "Kerroitko sä tuosta raiskauksesta poliisille?", Erkki kysyi.
      "En. En vaan jaksanut silloin.", Lotta vastasi.
      "Ymmärrän. Jos haluat, niin mä voin auttaa sua tekemään rikosilmoituksen. Ei tuollaisesta pitäis päästä kuin koira veräjästä.", Erkki sanoi.
      "En tiedä. Voi olla, että saan vaan ne huumetyypit perääni ja ne on oikeesti vaarallista sakkia. Annan lapsen adoptioon ja elän rauhassa. Yritän vaikka saada jonkun harjoittelupaikan tai opiskelupaikan.", Lotta järkeili.
      Mitä tuohon nyt enää olisi voinut sanoa. Lotta oli selvästi harkinnut asiaa ja halusi karistaa menneisyyden niskastaan, eikä häntä kukaan voisi tuomita kaiken kokemansa jälkeen. Erkki ja minä autoimme Lottaa sen minkä pystyimme. Lupasimme olla mukana synnytyksessä ja Lotta lupasi auttaa meitä poikien kanssa aina silloin, kun apua tarvitsimme muuttonsa jälkeenkin.

Lotan muutettua luotamme huomasimme olevamme paljon kiireisempiä kuin aikaisemmin. Olin jo melkein kahdeksan kuukautta odottanut kolmatta lastamme ja jokainen päivä oli touhua täynnä. Onneksi Erkki jaksoi olla hiukan enemmän poikien kanssa, koska omat voimani alkoivat jo loppua. Viikko oli puolessa välissä ja tulevana viikonloppuna juhlittaisiin Eeron ja Eliaksen syntymäpäivää. He täyttivät kokonaisen vuoden. Halusin järjestää pojille hienot juhlat, vaikka se koville ottikin.
      Leivoin kaksi päivää putkeen ja Erkki huolehti pojista lähes täysin yksin. Ainoa tehtäväni oli pumpata maitoa pojille joka päiväiseksi tarpeeksi ja sitä riittikin yllin kyllin. Perjantaina iltapäivällä olin saanut kaiken leivottua ja Lotta tuli auttamaan siivouksessa, sillä vanhempani ja siskoni olivat tulossa juhliin. Erkkikin oli kutsunut muutamia sukulaisiaan juhlimaan. Perjantai-iltana oli joka nurkka nuohottu ja laitettu kuntoon lauantain juhlia varten. Muutamat vieraat jäivät yöksikin, joten vierashuonekin piti kunnostaa. Erkki oli vienyt Lotan kotiinsa ja minä sain pojat nukahtamaan kahden tarinan ja yhden tuutulaulun jälkeen. Päätin vielä ennen nukkumaanmenoa mennä poreammeeseen rentoutumaan raskaan päivän jälkeen.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Istuin levollisena ammeessa ja nautin lämmöstä ja poreista. Aloin hiljalleen rentoutua ja ajatukseni vaelsivat siihen kesään, kun menin Erkin kanssa ensimmäisen kerran kaksin saunaan. Muistin sen kiihoituksen tunteen, kun näin Erkin jäykistyneen elimen ensimmäisen kerran. Muistelin kuinka Erkki sai sormillaan aikaiseksi suurimman orgasmin, jonka olin siihen mennessä kokenut. Käteni vaelsivat tahtomattaankin alapäähäni ja aloin hieroa klitoristani. Osasin tyydyttää itseni jo todella hyvin, koska tämänkin raskauden aikana himoni olivat yhtä valtavat kuin poikia odottaessani ja Erkki ei ihan niin paljoa jaksanut. Toinen käteni hieroi hellästi nännejäni samalla, kun hieroin herkintäni. Kylpyhuone täyttyi voihkinnastani niin paljon, että en huomannut Erkin tulleen sisään.
      Erkki oli riisunut vaatteensa ja hänen siittimensä oli jo puoliksi kova, kun hän yhtäkki tuli suutelemaan minua intohimoisesti. Suudelmamme tuntui loppumattomalta, kunnes Erkki tuli ammeeseen viereeni.
      "Ihanaa, kun tulit kotiin… Mmmhh…", sanoin hiljaa.
      "Tulin niin pian kuin pääsin. Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin nuori ja kaunis raskaana oleva vaimoni ammeessa.", Erkki sopersi korvaani ja suuteli niskaani.
      Erkki siirsi käteni peniksensä päälle ja hieroi hellästi klitoristani sormillaan. Minä hieroin terskaa ja annoin käteni liukua peniksen varren ympärillä kiihtyvällä tahdilla. Erkki tiesi tarkalleen kuinka minut sai kiimaan. Parin minuutin päästä huohotimme yhteen ääneen ja välillä suutelimme kiihkeästi.
      Erkki hieroi myös maidon täyttämiä rintojani ja imi nännejäni. Olin kuin taivaissa ja hädin tuskin pystyin keskittymään Erkin tyydyttämiseen.
      "Mä haluun sut mun sisään… ooh…", vaikersin ja Erkki siirsi kätensä alapäästäni ja nosti minut melkein syliinsä istumaan. Erkki asetti kovan siittimensä pimppireikääni vasten ja työntyi sisääni. Vedessä liikkuminen tuntui vaivattomalta ja Erkki sai liikutettua minua päällään niin, että terska osui pohjiin joka kerran, kun istuin kiinni Erkin sylissä. Tahtimme kiihtyi ja lämmin vesi läikkyi ammeesta lattialle.
      Orgasmini alkoi jo saapua ja voihkintani kuului varmasti joka puolella taloamme. Erkki tunnisti äänestä tulevani pian ja jatkoi työntöjään. Myös Erkin tuleminen oli lähellä, koska hänen äänensä alkoi kuulostaa eläimelliseltä ärjynnältä.
      "Aaah… vielä vähän… uuuh… oiiih… vielä, vielä, vielä…. Nyyyyyt!", huusin ja orgasmi värisi koko kehoni läpi. Erkki jatkoi vielä muutaman työnnön pidempään ja laukesi sisääni. Sperma täytti minut ja olin täysin tyydytetty. Jäimme paikoillemme muutamaksi minuutiksi.
      "Olen varmasti maailman onnellisin mies.", Erkki huokasi ja hieroi suurta vatsaani.
      "Ja minä maailman onnellisin nainen.", sanoin ja nautin Erkin hieronnasta.

Oli huhtikuun ensimmäinen viikko ja tulimme sairaalasta kotiin kolmannen lapsemme kanssa. Nopean synnytyksen tuloksena perheemme oli lisääntynyt pienellä prinsessalla. Hänen nimekseen tulisi Emilia Ilona Manner.
      Vanhempani olivat kotona poikien kanssa, kun Erkki ja minä saavuimme Emilian kanssa sairaalasta kotiin. Olin vielä hiukan väsynyt synnytyksen jäljiltä, joten raahauduin olohuoneen sohvalle pitkäkseni lepäilemään.
      "No mutta oletko noin väsynyt, että et edes tervehtiä jaksa isääsi?", isäni sanoi ja istahti sohvalle jalkopäätyyn ja nosti jalkani syliinsä.
      "Oon tosi väsynyt kyllä. Kiitos, kun olette jaksaneet hoitaa poikia. Ei viitsitty Lottaa vaivata, kun silläkin vain reilu kuukausi synnytykseen.", sanoin ja pidin silmiäni kiinni.
      "No totta kai me autamme teitä tällaisessa tilanteessa. Toivottavasti nyt sitten jaksat tätä lapsiperheen arkea pyörittää, vaikka auttaahan Erkki sinua paljon.", isä sanoin hiukan huolestuneena.
      "Eiköhän tämä tästä hiljalleen. Tuntuu vain, että minun pitää saada levätä muutama päivä oikein kunnolla ja jaksan taas keskittyä lapsiin. Ja vaikka tämä raskasta onkin, niin en minä tätä muuhun vaihtaisi, en varmasti.", sanoin ja yritin saada itseni uneen.
      Erkki oli laittanut Emilian kantokopassaan keittiön pöydälle ja Sinikka ihasteli tuota pientä vauvaa, eikä malttanut olla silittämättä sormen syrjällä Emilian vauvan tukkaa.
      "Voi että kuinka hän on sitten suloinen. Olet varmasti todella iloinen, että saitte vielä tytönkin perheeseen?", Sinikka kysyi ja jatkoi vauvalle lepertelyä.
      "No totta kai olen. Tämä on oikea onnen täyttymys ja toivomme saavamme vielä lisääkin lapsia, kun hiukan aikaa kuluu.", Erkki sanoi innoissaan.
      "Ai vielä lisää? Eikö näissäkin nyt ole jo aika paljon tekemistä?", Sinikka ihmetteli.
      "No onhan toki, mutta minä olen alkanut nauttia ihan toden teolla tästä lapsien kanssa olemisesta ja kaikki on sujunut poikien kanssa todella hyvin. Ja muutaman vuoden päästä heidät kuitenkin täytyy laittaa tarhaan, jossa näkevät muitakin lapsia ja oppivat kaikkea sellaista, joita me emme osaa opettaa.", Erkki puolusteli.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"No mutta kai tässä nyt Riikallakin on sanansa sanottavana? Hän on vielä myös nuori, eikä varmasti jaksa tässä vaiheessa yhtään enempää. Tuolla nytkin nukkuu, raukka, niin väsyneenä synnytyksen jäljiltä. Usko nyt minua, meillä on ollut näiden kolmen tytön kanssa välillä niin vaikeata, etten olisi voinut kuvitella yhtään lasta enempää.", Sinikka varoitteli tosissaan.
      "Totta kai tässä mennään Riikan ehdoilla ja lasten, mutta meidän tilanteemme on hiukan erilainen. Me molemmat olemme kotona kaikki päivät ja meillä on varmasti enemmän aikaa lapsille kuin teillä aikanaan oli tytöille. Tehän olitte molemmat töissä päivät pitkät, jotta saitte tytöille kunnon elämän hankittua. Minulla puolestani on vuosien säästöt hyvästä ammatista ja muuta omaisuutta, joten meillä on kaikki mahdollinen aika lapsille varattu.", Erkki selvitti asioita.
      "Niin, no niinhän se taitaa olla. Mutta kyllähän sinä ymmärrät, että olen hyvin huolissani Riikan jaksamisesta?", Sinikka leppyi.
      "No totta kai ymmärrän. Vakuutan kuitenkin, että minä pidän Riikasta niin hyvää huolta kuin vain suinkin kykenen. Ja kaikki päätökset perheenlisäyksestä tehdään yhdessä ja sovinnolla. Älä huoli.", Erkki rauhoitteli ja nosti pojat syöttötuoleihinsa.
      "Taidankin antaa pojille pienen välipalan tässä vaiheessa ennen kuin alan tekemään päivällistä. Jäättekö vielä pariksi yöksi?", Erkki kysyi ja palasteli banaania poikien kuppeihin.
      "Voi kyllä kovin mielellämme, mutta tytöt odottavat meitä kotona. Pitäisi kuulemma mennä vaateostoksille, kun kaapissa on vain "vanhoja riepuja", eikä ainuttakaan muodikasta vaatetta.", Sinikka naurahti. "Että varo vaan, olet vielä pulassa tämän pikku-prinsessan kanssa, kun tulee teini-ikään.", Sinikka sanoi.
      "No siihen on sentään vielä jonkin aikaa. Kai sentään syömään jäätte, vai aioitteko päästä valoisalla kotiin?", Erkki kysyi.
      "Kyllä me varmaankin hetken päästä lähdemme, niin ei tarvitse niin lujaa ajella. Taidan käydä vielä hyvästelemässä Riikan.", Sinikka sanoi ja meni sohvan viereen.
      Heikki ja Sinikka juttelivat Riikan kanssa pitkän tovin ja antoivat paljon vinkkejä lasten kanssa pärjäämiseen. Riika otti kaikki neuvot ilolla vastaan ja pyysi heidät tulemaan parin kuukauden päästä pidettäviin ristiäisiin.

Erkki kertoi keskustelustaan äitini kanssa ja kuinka hän oli huolissaan jaksamisestani. Vakuutin kuitenkin Erkille, että jaksaisin varmasti synnyttää ja hoitaa vielä ainakin paria lasta lisää. Pysyimme siis päätöksessämme jättää ehkäisy pois ja antaa lasten tulla siinä tahdissa kuin tulivat. Toki jouduimme jokaisen synnytyksen jälkeen pitämään taukoa yhdynnöistä, mutta tuollaisen parin kuukauden selibaatin jälkeen seksi tuntui vielä mahtavammalta kuin aikaisemmin.
      Kesä oli parhaimmillaan ja lapset nukkuivat onnellisina sängyissään. Otimme itkuhälyttimen mukaan ja menimme rantasaunaan, jonka Erkki oli lämmittänyt alku-illasta. Muistelimme kahden vuoden takaisia tapahtumia, kun Erkki ja minä menimme saunaan kaksistaan.
      Istuin ylimmällä lauteilla ja Erkki siirsi käteni hänen hiukan jäykistyneen siittimensä päälle ja alkoi puristella valtavia rintojani.
      "Kai me nyt jo voidaan ruveta tosi toimiin?", Erkki kysyi.
      "Eiköhän. Onhan tässä jo mennyt yli kaksi kuukautta pienissä paineissa.", totesin ja jatkoin Erkin siittimen hierontaa.
      Hetken päästä siitin oli täydessä valmiudessa ja olin itsekin jo aika märkänä. Erkki imi nännejäni ja hieroi klitoristani sormillaan. Voihkin nautinnosta vapautuneesti ja hieroin toisella kädellä edelleen Erkin jäykkää elintä ja toisella kädellä upotin käteni Erkin tuuheaan, hiukan kiharaan tukkaan. Valuin aivan valtoimenaan, sillä kahden kuukauden selibaatti oli tehnyt minut lähes eläimelliseksi. Halusin vain saada ihanan mieheni ison ja suonikkaan siittimen sisääni.
      "Erkki, oooh… haluan sua niin paljon… mmmhhh..", sopersin hurmiossa.
      "Minäkin haluan sinua kulta rakas… todella paljon… oooh…", Erkki sanoi ja siirtyi vielä imemään toista nänniä.
      Hetken päästä Erkki lopetti ja otti minua kädestä kiinni ja veti mukanaan takkahuoneeseen, jossa vielä koivuhalot sylkivät tulta. Menin pitkäkseen takan edessä olevalle karhuntaljalle ja suutelimme Erkin kanssa kiihkeästi pitkään.
      Erkki levitti jalkani ja tuli kiinni minuun kannatellen itseään hieman käsillään. Jäykkä penis löysi heti pimppireikäni ja työntyi sisään. Olimme molemmat hurmiossa. Jatkoimme suutelua samalla, kun Erkin siitin liikkui sisälläni. Liikutin lantiotani samaan tahtiin ja tuo upea elin työntyi emättimeni pohjaan saakka ja ulvahdin nautinnosta.
      Työnnöt kiihtyivät ja Erkin huohotus syveni. Tunsin hien valuvan pitkin Erkin selkää, kun sivelin häntä käsilläni kyljistä. Välillä hieroin ja puristelin nännejäni, ja kiihotuin vielä enemmän. Orgasmini oli lähellä ja sen kuuli voihkinnastani. Mieheni luki minua kuin avointa kirjaa ja kiihdytti tahtiaan. Hän painoi rintansa omaani vasten ja antoi lantion liikkua kiihtyvällä tahdillaan. Olimme niin lähellä toisiamme kuin kaksi ihmistä vain voi ja rakkautemme kukoisti.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Rakastelumme päättyi samanaikaiseen orgasmiin ja mieheni spermat lepäsivät sisälläni, juuri siellä, missä pitikin. Takkatuli leiskui ja huoneen ainoana valonlähteenä loi taianomaisen tunnelman. Olimme painautuneina toisiimme useita minuutteja ja sen jälkeen nautimme raukeasta olostamme taljan päällä lepäillen ja jutellen. Tuntui käsittämättömältä, kuinka rakkauteni Erkkiin saattoi syventyä enemmän ja enemmän. Erkkikään ei enää saattanut muistaa millaista elämä oli ennen meitä, eikä edes halunnut.

Kesä meni nopeasti lasten kanssa touhutessa ja Emilian huonetta sisustaessa. Halusimme pienelle tytöllemme vain parasta, joten remontoimme hänen huoneensa alusta loppuun. Mietimme tarkkaan värejä ja päädyimme käyttämään hyvin hentoja lilan ja violetin eri sävyjä. Huone jäi kuitenkin aika vaaleaksi, jotta seinille tulevaisuudessa laitettavat taulut, kuvat tai lamput tulisivat hyvin esiin. Kesän lopussa Emilia pääsi muuttamaan uuteen huoneeseensa poikien huoneesta ja näin yölliset itkut eivät herättäneet enää Eeroa ja Eliasta.
      Lotta oli synnyttänyt pienen pojan hiukan ennen juhannusta ja antoi pojan adoptoitavaksi. Itse en ollut päässyt oikein sinuiksi Lotan päätöksen kanssa, mutta olin kuitenkin ystäväni tukena ja turvana. Synnytyksestä toivuttuaan Lotta vieraili luonamme usein ja oli lapsenvahtina tarpeen mukaan. Erkki tietysti maksoi Lotalle hyvää palkkaa, koska Lotalla ei muuta työtä vielä ollut.
      Saavuimme Erkin kanssa elokuvista myöhään illalla ja Lotta oli keittiössä tiskaamassa suurta tuttipullovuorta. Hiljaisuudesta päätellen koko pesue oli jo nukkumassa.
      "Iltaa. Mitenkäs täällä on sujunut?", Erkki kysyi.
      "Mitenkäs täällä, ihan hyvin kai. Mitä nyt Elias kaatoi koko ruokalautasensa rinnuksilleen kolme kertaa. Ei ilmeisesti pitänytkään hernemuhennoksesta.", Lotta naureskeli ja jatkoi pullojen tiskaamista.
      "No se on ihan normaalia nykyään. Tuntuu kelpaavan vain peruna ja liha. Taitaa tulla minuun, koska itsekin inhosin kasviksia pienenä. Taidan mennä ihan varovasti katsomaan, että lapsilla on kaikki hyvin. Riika jäi eteiseen vielä laittamaan jotain viestiä äidilleen.", Erkki sanoi ja lähti lastenhuoneeseen.
      "Voi että kuinka paljon niitä pulloja vielä on!", parkaisin huomatessani tiskipöydän.
      "No, kyllä nämä tästä kohta on pesty, älä huoli.", Lotta rauhoitteli.
      "Enhän minä nyt sitä epäilekään, mutta ajattelin ettet ole jo väsynyt.", sanoin ja otin jääkaapista vesikannun ja kaadoin lasiin.
      "En minä vielä ole niin väsynyt. Oliko hyvä elokuva?", Lotta kysyi.
      "Olihan se ihan hyvä, mutta minua väsytti jo puolessa välissä niin paljon, että sain keskittyä enemmän hereillä oloon kuin elokuvaan.", sanoin join lasin tyhjäksi. "Kiitos kovasti, jos jaksat nuo kaikki pestä. Kerro Erkille, kun olet valmis, niin hän vie sinut kotiin. Minun on nyt pakko mennä vessaan.", sanoin.
      "Eihän tämä mitään, pari minuuttia ja tämä on tehty.", Lotta sanoi ja jatkoi pesemistä.

Viimeisenkin tuttipullon pestyään Lotta kävi sanomassa Erkille, että on valmis lähtemään kotiin. Lotan asunnolle oli noin puolen tunnin matka ja siinä ehti jutella monista asioista. Lotta kertoi olevansa yksinäisempi nyt, kun aikaisemmin. Pojan antaminen adoptioon oli kuitenkin Lotan mielestä paras ratkaisu. Erkki ehdotti, että Lotta hankkisi jonkin hyvän harrastuksen, jossa tapaisi uusia ihmisiä. Lotta kiitti hyvästä ehdotuksesta ja lupasi harkita asiaa. Ilmassa oli jotain jännää värinää, josta Erkki ei ihan pitänyt, joten hän päätti puhua jotain tavallisia juttuja.
      "Olisitko tullut yli-huomenna seuraavan kerran?", Erkki kysyi.
      "Joo, kyllä se sopii. Tuletko hakemaan, vai tulenko bussilla?", Lotta kysyi.
      "Toki minä tulen hakemaan. Siinä puolen päivän aikaan, jos sopii.", Erkki sanoi ja kaarsi Lotan pihan parkkipaikalle.
      "Juu sopii mainiosti.", Lotta sanoi ja jäi vielä istumaan autoon.
      "Hyvää yötä sitten. Vai unohtuiko jotain?", Erkki kysyi.
      "E-ei varsinaisesti. Ajattelin, että et olisi tullut sisälle hetkeksi vielä juttelemaan. Voisin keittää vaikka kahvit.", Lotta sanoi.
      "Ei kyllä minun täytyy mennä takaisin kotiin. Jutellaan joskus toiste.", Erkki sanoi jännittyneenä.
      "Tulisit nyt. On niin kovin yksinäinen olo. Edes vartiksi, jooko?", Lotta aneli.
      "Niin, no… hyvä on sitten, vain vartiksi.", Erkki sanoi ja parkkeerasi auton tyhjään ruutuun.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Lotan asuntoon tullessaan Erkki otti kengät pois, mutta jätti takin päälleen ja meni sohvalle istumaan.
      "Juu, istutaan siihen. Tykkäätkö katsoa elokuvia?", Lotta kysyi ja istui Erkin viereen.
      "Toki, en kai minä muuten elokuvissa kävisikään.", Erkki sanoi ja yritti ottaa Lotasta etäisyyttä.
      "Tykkäätkö tällaisista elokuvista?", Lotta kysyi ja laittoi pornoleffan pyörimään.
      "Eikös meidän pitänyt vain jutella? Laita se kiinni.", Erkki sanoi hermostuneesti.
      "Koko ajanhan me jutellaan. Haluaisitko tehdä mulle noin?", Lotta kysyi ja samalla ruudussa oli kuva vanhemmasta miehestä nuolemassa nuoren tytön klitorista.
      "Tämä ei kuule ole nyt oikein sopivaa Lotta.", Erkki sanoi ja yritti nousta ylös.
      "Älä nyt vielä lähde, jutellaan vielä.", Lotta sanoi ja painoi toisen kätensä Erkin rintaan ja toisen haaroihin ja alkoi hieroa.
      "Ihan oikeesti Lotta, lopeta.", Erkki sanoi voimattomasti.
      "Lopeta itse. Voit lähteä, jos haluat. Sun kalu alkaa olemaan jo aika jäykkä.", Lotta sanoi ja jatkoi hieromista. "En mä tästä kerro kenellekään, jos sitä ajattelit.", Lotta jatkoi.
      Hetken vielä hierottuaan Lotta avasi Erkin vyön ja housun napin. Bokserien alta löytyi puoliksi jäykistynyt penis, jota Lotta hieroi käsillään.
      "Ei helvetti, täähän on upea. En ihmettele enää yhtään Riikaa. Tää tuntuu varmaan sikamakeelta mun vitussa.", Lotta intoili ja nuoli terskaa. "Hyvän makuinenkin vielä.", Lotta sanoi ja otti peniksen suuhunsa.
      Lotta imi Erkin suonikasta siitintä innoissaan. Erkki antautui ja riisui takkinsa pois. Viisi minuuttia imettyään, Lotta riisui paitansa ja housunsa pois, jättäen vain alusvaatteet päälleen. Sitten hän istui hajareisin Erkin syliin ja suuteli Erkkiä suulle. Samalla Lotta avasi Erkin paidan nappeja ja pääsi silittämään Erkin karvaista rintakehää.
      Erkki ei kestänyt enää, vaan heitti Lotan sohvalle selälleen ja riisui tämän nätit kukalliset alushousut pois. Alushousujen alta paljastui upea posliininen pimppi, joka oli jo hyvän aikaa ollut märkänä. Erkki levitti Lotan jalat ja alkoi nuolemaan pimppiä pitkin vedoin alhaalta ylös.
      "Oooh… Ei vittu toi tuntu hyvältä, älä lopeta.", Lotta vaikersi.
      Erkki teki työtä käskettyä ja aloitti hurjan pimpin nuolemisen. Erkin kieli liikkui nopeasti klitoriksen päällä ja sivuilla. Välillä Erkki imi klitorista ja työnsi pari sormea Lotan sisään. Sormet liikkuivat nopeammin ja nopeammin Lotan sisällä ja huohotus kiihtyi.
      "Mmmmh… vielä, vielä, vielä… lujempaa…", Lotta melkein huusi ja puristeli nännejään.
      Erkki jatkoi klitoriksen imemistä ja pani Lottaa sormillaan niin nopeasti kuin pystyi. Lotan orgasmi oli jo todella lähellä, kun Erkki äkisti lopetti ja aloitti hieroa terskallaan Lotan klitorista. Hetken hierottuaan, Erkki työnsi koko komeuden yhdellä työnnöllä pohjiin ja aloitti rajun naimisen.
      "Oooh… tuntuu hyvältä, tuntuu hyvältä, älä lopeta, syvemmälle…", Lotta vaikeroi.
      Erkki puhisi ja nai niin rajusti kuin pystyi. Lotan orgasmi palasi takaisin ja Erkinkin tuleminen oli lähellä.
      "Aaahh… mä tuun kohta, ihan kohta, tuun, tuun, just nyt! Oooh", Lotta huusi ja hieroi rintojaan.
      Hetkeä myöhemmin Erkki puuskutti, ärjyi ja työnsi elimensä syvälle Lotan sisälle ja laukesi. Erkin spermat täytti Lotan pimpin.
      "Ihanaa, sä tulit mun sisään.", Lotta sanoi.
      Erkki nousi ylös, meni vessaan ja pesi itsensä. Sen jälkeen hän puki päällensä.
      "Tästä et sitten puhu kenellekään. Sait mitä halusit. Jos tulit nyt raskaaksi, niin mä en sitten ole sen isä, ettäs tiedät.", Erkki sanoi ja lähti.
      Kello oli melkein yksi, kun Erkki saapui kotiin. Riika nukkui tyytyväisenä sängyssä ja oli autuaan tietämätön miehensä tekemisistä. Erkki kävi vielä suihkussa ennen kuin kömpi Riikan viereen. Hänen oli vaikea saada unta, mutta väsymys vei kuitenkin voiton aika pian.

-vieläkö jatketaan? oon tätä kirjoittanut enimmäkseen omaksi iloksi, joten en osaa itse arvioida, että onko tässä liikaa, liian vähän vai sopivasti tuota muuta juonta? kyllästyttääkö vai onko hyvä, että saa hetken "levähtää"?-

• Kaunistarina

Todella ihana tarina, jatka!

• Pilluvesiitin

Jatka tää on nii mahtava

• 10+9 v.

Tää on nii sexy tarina että tekee mieli loikata nukkuvan tyttöystäväni viereen takaisin ja alkaa panee sitä heti! Jatkoa todellakin !

• vaanfantasiaa

Laitan sunnuntai-iltana lisää tarinaa :) Kiitos positiivisista kommenteista!

• vaanfantasiaa

Oli marraskuun loppua ja kulunut pari kuukautta Erkin ja Lotan yhdynnästä. Riika oli huolissaan Lotasta, sillä hän oli kadonnut viikkoa aikaisemmin kuin tuhka tuuleen. Erkki ja Riika selvittivät, että Lotta oli irtisanonut vuokrasopimuksensa ja muuttanut jonnekin muualle.
      Erkki oli lähes varma siitä, että Lotta oli kuin olikin tullut raskaaksi. Ainoa helpottava ajatus oli se, että Lotta oli se, joka lähes pakotti hänet makaamaan kanssaan. Virhehän se silti oli, mutta sille ei enää voinut mitään. Ehkä tämä katoaminen oli Lotan tapa pitää lupauksensa Erkille. Riika ei tietenkään ymmärtänyt miksi Lotta oli kadonnut ja mietti jo poliisillekin soittamista. Lotan vanha numero ei ollut käytössä ja mistään ei saanut tietoa uudesta osoitteesta.
      "Täytyyhän sinun nyt ymmärtää, että Lotta haluaa jostain syystä olla nyt vain rauhassa. Jos hän haluaisi meidän tietävän missä hän nyt on, niin varmasti hän soittaisi ja kertoisi.", Erkki lohdutti minua ja veti kainaloonsa istuessamme olohuoneen sohvalla.
      "Ehkä ne Peten huumekaverit on sittenkin löytäneet Lotan ja pakottaneet hänet mukaansa?", panikoin.
      "Ja pakottivat sulkemaan liittymän, irtisanomaan vuokrakämpän ja muuttamaan kaikki hänen tavaransa johonkin? Ei varmasti. Jos ne huumeporukat Lotan olisivat vieneet, niin miksi ne sellaista vaivaa olisivat nähneet?", Erkki järkeili.
      "No en minä tiedä. Jostain syystä vain. Ei helvetti, että tämä tietämättömyys on ahdistavaa.", sanoin ja purskahdin itkuun.
      Erkki sulki Riikan syliinsä ja hyssytteli häntä kuin pientä lasta. Hän olisi halunnut kertoa tietävänsä todennäköisen syyn Lotan katoamiseen, mutta ei pystynyt siihen. Nyt oli jo liikaa menetettävää, eikä Erkki halunnut satuttaa Riikaa yhtään sen enempää kuin oli jo.
      "Riika-kulta, älähän nyt. Ymmärrän, että olet huolissasi, mutta me emme voi tälle nyt mitään. Mennään nukkumaan, Emilia kuitenkin herää parin tunnin päästä syömään. Taitaa sinua väsyttääkin jo aikalailla.", Erkki lohdutti ja lähti taluttamaan minua makuuhuoneeseen.
      "Onneksi minulla on sinut, en taitaisi muuten jaksaa yhtään mitään.", sanoin.

Nukahdimme nopeasti sylikkäin ja talo muuttui hiljaiseksi. Parin tunnin nukkumisen jälkeen kuulin Erkin vaikeroivan unissaan ja puhuvan jotain epäselvästi. Ainoat sanat, jotka muminasta erotan ovat "Ei, älä tee sitä". Olin varma, että Erkki näki painajaisia, joten päätin herättää hänet. Juuri, kun olin noussut istumaan ja sytyttänyt yöpöydän lampun Erkki avasi silmänsä ja huohotti tiheästi.
      "Ootko sä kunnossa?", kysyin, kun huomasin Erkin hikiset kasvot.
      "Olen, olen. Huh, taisinkin nähdä jotain painajaista.", Erkki sanoi ja pyyhki naamaansa kädellään.
      "No varmasti näit, kun mumisit jotain, että "Ei, älä tee sitä". Minkälaista painajaista näit?", kysyin ja silitin Erkin poskea hellästi.
      "Ei, en mä enää muista. Ei kyllä tee nyt mieli enää nukahtaa, huh.", Erkki sanoi ja heitti peittoa pois päältään viilennykseksi.
      "Voi sinua ressukkaa.", sanoin ja annoin pusun poskelle ja jäin makaamaan Erkin rinnan päälle.
      Silitin siinä samalla maatessani Erkin karvaista vatsaa ja kuuntelin Erkin sydämen lyöntien tasaantuvan. Käteni vaelsivat hänen reisillään ja hetken päästä etumuksella, joka oli pullistunut hieman kosketukseni seurauksesta. Vedin Erkin bokserit alemmas ja paljastin hieman kovettuneen tutun elimen. Kuulin sydämenlyöntien tihentyvän jatkaessani peniksen hierontaa ja Erkki alkoi hiljaa voihkimaan. Nousin istumaan ja riisuin yöpaitani pois samalla, kun siirryin lähemmäksi tuota ihastuttavaa elintä.
      Hieroin hellästi Erkin palleja ja runkkasin suullani hänen kovaa siitintään tasaisessa tahdissa. Erkki riisui alushousuni ja hieroi kostunutta pimppiäni sormillaan. Sormet olivat välillä klitorikseni lähellä, sisälläni ja rinnoillani. Olin kiimaisempi kuin kuukausiin ja halusin tuntea Erkin siittimen sisälläni. Tunsin touhutippujen maun suussani, joten paljoa pidempään ei kannattanut jatkaa, jotta alapäänikin pääsisi nauttimaan.
      Imin vielä hetken terskaa ja nousin istumaan. Erkki siirtyi keskemmälle sänkyä ja puristeli nännejäni. Istuin hajareisin Erkin vatsan päälle ja painauduin antamaan hänelle intohimoisen suudelman. Siirryin Erkin etumuksen kohdalle ja ohjasin työkunnossa olevan siittimen emättimeeni. Annoin tuon elimen työntyä niin syvälle kuin mahdollista ja aloin "ratsastamaan" villisti. Rintani hölskyivät ja pimppini lotisi märkänä naidessani kiimaisena miestäni. Välillä jäin istumaan Erkin päälle siitin sisälläni ja liikutin lantiotani edes takaisin. Erkki huohotti raskaasti ja hyväili kylkiäni.
      "Et ole koskaan tuntunut Riika näin hyvältä. Uskomatonta. Aaah… Mhh… jatka vielä…", Erkki sai sanotuksi huohotukseltaan.
      Itse en kyennyt sanomaan mitään. Suuni oli kuiva ja lantioni keinui ja klitorikseni oli kuin tulessa. Aloin taas "ratsastamaan" ja annoin mieheni suonikkaan elimen hyväillä emättimeni reunoja ja tunsin terskan painautuvan pohjaan asti.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Hetken päästä nousin ylemmäs ja vedin siittimen sisältäni. Nojauduin hieman takakenoon ja ohjasin terskan pyllyreiälleni. Parin yrityksen jälkeen tuo kova elin oli hyvää vauhtia työntymässä sisääni. Muutaman minuutin jälkeen koko komeus oli sisälläni ja aloin jälleen "ratsastamaan". Hieroin samalla klitoristani ja tunsin orgasmini olevan lähellä. Erkki voihki ja huohotti kuin viimeistä päivää.
      Hidastin hieman vauhtiani ja nautintoni lisääntyi. Juuri, kun olin tulossa jäin istumaan Erkin päälle ja annoin orgasmin vallata kehoni. Värähtelin kauttaaltaan ja jokainen reikäni supisteli.
      Nousin ylös ja kävin Erkin viereen makaamaan selälleni. Erkki ei vielä ollut tullut, joten hän tuli päälleni ja työntyi pimppiini. Uusi orgasmi tuntui heräävän ja olin taas täysin kiimassa, valmiina tyydytettäväksi. Erkin lantio teki töitä ja omani teki yhteistyötä. Erkki painautui päälleni ja suuteli minua samalla, kun pani minua lujempaa ja lujempaa.
      Hetken päästä Erkin voihkinta muuttui ärjynnäksi, joten hän olisi kohta valmis tulemaan. Lantiot heiluivat edes takaisin ja orgasmini oli lähellä.
      "Rakas, mä tuun kohta uudestaan, ooh… vielä vähän… vielä vähän… Ooooh!", laukesin ja hyväilin Erkin pakaroita.
      "Minäkin tulen kohta… aaah… mmhhh… ooooh… NYT!", Erkki työnsi siittimensä pohjiin ja sperma täytti emättimeni.
      Erkki makasi päälläni ja huohotimme kuin olisimme juosseet maratonin.
      "Tuntuipa se järjettömän hyvältä. Jotenkin kaikki tuntui menevän ihan nappiin.", sanoin ja katsoin Erkkiä silmiin.
      "No tuntui. Olit ihan kuin villikissa tai jotain. Täytyy varmaan ruveta näkemään enemmän painajaisia, jos sen jälkeen saa aina tällaista seksiä.", Erkki naurahti ja nousi pois päältäni.
      "En kyllä takaa mitään. Nyt oli vaan jotenkin niin semmoset himot päällä, että oksat pois. Taitaa olla sellainen aika kuukaudesta, että saa nähdä onko meitä ensi kesänä täällä jo kuusi asumassa.", sanoin ja siirryin omalle puolelleni sänkyä.
      "No en kyllä yhtään ihmettelisi, sellaista menoa tuo oli.", Erkki sanoi ja nousi ylös.
      Emilian huoneesta alkoi kuulumaan itkua, joten nousin myös ylös sängystä.
      "Jahas, neiti taitaa siellä olla nälissään.", sanoin ja laitoin aamutakin päälleni ja menin Emilian huoneeseen.

Oli jouluaatto ja odotimme perhettäni joulun viettoon. Viikkoa aikaisemmin olin käynyt lääkärissä, kun kuukautiset olivat jo sen verran myöhässä, että oli syytä uskoa minun olevan jälleen raskaana. Lääkäri vahvisti uskomukseni ja alkoi olla huolissaan tästä lisääntymistahdista. Hän kuitenkin myönsi, että kaikki oli hyvin ja olin niin terve kuin nyt kolmatta kertaa raskaana oleva nuori nainen voi olla. Vakuutin vielä kuitenkin, että minulla oli kaikki hyvin ja jaksoin kyllä vielä pari raskautta lisääkin, jos niikseen tulisi. Kuuntelin kuitenkin lääkärin ohjeita kuuliaisesti, jotta hän rauhottuisi.
      Päätimme kertoa raskaudesta perheelleni joulupöydässä. Erkki olisi halunnut jättää kertomisen myöhemmäksi, mutta minä ajattelin, että parempi kertoa heti, niin ei tarvitse koko iltaa jännittää. Myös pikkusiskoni Henna ja Siiri tulivat luoksemme joulua viettämään, mikä oli ihanaa, koska olin nähnyt heitä vain pari kertaa vuodessa naimisiinmenoni jälkeen.
      Katselimme joulurauhan julistusta televisiosta samalla, kun sekoitin rosolliaineet kulhossa. Äitini Sinikka teki samalla kermavaahtoa rosollille.
      "Katsotaanpa, kerma, etikka, suola, sinappi, punajuuriliemi, sokeri, kyllä tässä on nyt kaikki.", äiti luetteli ja katsoi, että kaikki tarvittava oli esillä.
      "Eikös tämä nyt ole jo tarpeeksi sekaisin?", kysyin ja näytin rosollia äidilleni.
      "Juu, hyvä se on. Laita takaisin jääkaappiin.", äiti sanoi ja alkoi vatkata kermaa.
      Panin kulhon jääkaappiin ja pojat tulivat keittiöön leikkimään leluautoillaan.
      "Eero ja Elias, menkääs olohuoneeseen tai omaan huoneeseen leikkimään, kun tässä on vielä tekemistä ennen kuin päästään pöytään.", sanoin.
      "Äiti. Anna omena. Tuo.", Eero vaati ja osoitti pöydällä hedelmäkulhossa olevia punaisia omenoita.
      "Minä myös.", Elias huusi.
      "Hyvä on, hyvä on, mutta menkää sinne oman pöydän ääreen odottamaan, niin palastelen yhden puoliksi kulhoon teille.", sanoin ja aloin lohkoamaan isoa punaista omenaa.
      "Onko sitä nyt viisasta tässä vaiheessa antaa välipalaa, jos kohta ruvetaan syömään?", äiti ihmetteli ja maustoi kermaa.
      "Siihenhän on vielä ainakin tunti ja kyllä nuo jaksaa syödä vaikka miten paljon.", sanoin ja jatkoin palastelua.
      "Vai niin, no kai sinä tiedät mitä teet. Ja kyllähän jokaisen äidin täytyy tehdä omat virheensä.", äiti sanoi kylmästi.
      "No mitäs virheitä sinä teit minun kanssani?", sanoin ja vein omenan palat poikien pöydälle, molemmille saman verran.
      "Ai minäkö? En kai mitään. Älä nyt hermostu. Tämä on valmis.", äiti sanoi ja vei kerman jääkaappiin.
      "Joko kohta syödään?", Erkki kysyi.
      "Ei ihan vielä, tunnin päästä vasta. Minun täytyy nyt mennä.", sanoin ja suuntasin eteiseen.
      "Minne?", Erkki huusi ja lähti perääni.
      "Ulos.", sanoin ja laitoin takin päälleni.
      "Mutta mihin?", Erkki kysyi.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Ulos, ulos. Katso, ettei pojat heittele omenan paloja pitkin poikin keittiössä.", sanoin ja menin ulos.
      Erkki pudisteli päätään ja palasi keittiöön katsomaan poikia.
      "Mihinkäs se Riika lähti?", Sinikka kysyi ja laittoi perunat kiehumaan.
      "Ulos sanoi lähtevänsä. Tuliko teille riitaa jostakin?", Erkki kysyi ja auttoi Eliasta omenan syönnin kanssa.
      "No en minä tiedä. Sanoin vain, että ei ole viisasta näin lähellä ruokailua antaa pojille välipalaa.", Sinikka sanoi hieman tuohtuneena.
      "Kylläpä se sitten on herkillä, jos tuommoisesta suuttui.", Erkki sanoi ja otti kaksi olutta jääkaapista.
      "No niin on. Ei kai se vaan ole taas raskaana?", Sinikka sanoi ja katsoi Erkkiä suoraan silmiin.
      "Jaa, niin, tuota… taitaa se olla.", Erkki sanoi punastuneena ja avasi toisen oluen.
      "Niinpä tietysti! En minä kyllä jaksa ymmärtää tätä teidän touhua!", Sinikka puhisi vihaisena.
      "Hei! Se on sitten sellainen juttu, että sinä et täällä ala ääntäsi korottamaan. Varsinkaan poikien läsnäollessa. Tästä asiasta on varmasti puhuttu aiemmin. On parasta, että yritetään viettää tämä ilta niin sivistyneesti kuin voidaan, jos ei muuta niin lasten vuoksi.", Erkki sanoi ja otti pitkän kulauksen oluestaan.
      Sinikka tuhahti vihaisesti ja jatkoi hääräämistään keittiössä.

Menin pienen kävelylenkkini jälkeen vielä rantasaunalle katsomaan, että kaikki on valmiina illan saunomista varten ja jäin saunan takkahuoneeseen istumaan ja hetken päästä aloin itkemään valtoimenaan. En olisi lainkaan jaksanut äitini arvostelua tällaisena päivänä, kun pitäisi olla vuoden ihanin päivä. Tiesin, että hermostumiseni antoi vain lisää vettä myllyyn ja muka todisteita siitä, että en jaksaisikaan niin paljon lasten kanssa kuin vanhempieni mielestä pitäisi. Istuin takan vieressä olevalla mukavalla nahkatuolilla itkemässä, kun siskoni tulivat sisään.
      "Täällähän sä oot!", Henna sanoi ja veti oven kiinni.
      Siiri tökki Hennaa olkapäähän ja osoitti sen jälkeen minua, saadakseen Hennan huomaamaan itkuiset kasvoni.
      "No mikä sulle tuli? Vai äitikö taas?", Henna kysyi ja tuli eteeni lattialle polvilleen.
      "No mitäs luulet. Se vaan jaksaa arvostella ja melkein jopa haukkua. Ihan kuin en osaisi omia lapsianikaan kasvattaa.", sanoin ja pyyhin märkiä silmiäni.
      "Älä siitä noin itseesi ota. Samanlainen komento meille kotona on ja on ollut melkein pahempikin siitä lähtien, kun menit naimisiin. Ne pelkää jo kuollakseen sitä päivää, kun lähden Helsinkiin opiskelemaan.", Henna sanoi ja lohdutti.
      "Ja mun piti ens kesänä päästä ekaa kertaa festareille, kun täytän 16, mutta nyt ne on alkanut laittaa hanttiin ja perua puheitaan. Vaikka Henna tulis mun mukaan ja varmasti oltais ihan kunnolla.", Siiri sanoi ja tuli silittämään tukkaani ja siirsi sitä kasvoiltani pois.
      "Vai olet sinä festareille menossa.", naurahdin ja katsoin Siiriä. "Mitä jos mentäisiin me kaikki kolme?", sanoin ja tajusin heti ettei se ehkä onnistuisikaan.
      "Joo!", Henna ja Siiri huusivat innoissaan yhteen ääneen.
      "Paitsi, niin… Ettei teitä hävetä liikkua isosiskon kanssa, jolla on valtava vatsa siinä vaiheessa?", sanoin ja odotin siskojeni reaktiota vauva-uutisiin.
      Henna ja Siiri katsoivat toisiaan hieman hölmistyneinä, mutta tajusivat heti hetken päästä.
      "No voi sun! Odotatko sä taas lasta?", Henna kysyi iloisesti.
      "Kyllä vaan ja ehkä vielä parikin tämän jälkeen, jos vaan tärppää.", sanoin ja aloin olemaan taas paremmalla tuulella.
      "Mitä me sua hävettäis? Sehän on vaan hienoa, että joku jaksaa tehdä lapsia. Koska sen pitäis tulla?", Siiri kysyi.
      "No elokuun alkupuolella, että jollekin kesäkuun festareille vielä uskaltaisin lähteä teidän mukaan.", sanoin.
      "Ootko varma, että Erkki päästää sut festareille?", Henna kysyi epäilevästi.
      "Varmasti päästää ja ihan mihin vaan. No, sovitaanko?", sanoin ja katsoin molempia siskojani vuorotellen.
      "Mulle sopii ihan mikä vaan, kunhan pääsen festareille.", Siiri sanoi ja kapsahti kaulaani.
      "No sovitaan, muuten saan koko kesän kuulla sitä itkuvirttä, jos toi ei pääse.", Henna naurahti ja tuli myös halaamaan.
      Halailimme vielä hetken yhdessä ja iloisin kikatuksin palasimme talolle syömään. Erkki oli selvästi puhunut vanhemmilleni, koska puolittaistakaan ikävää sanaa ei kuulunut kenenkään suusta koko loppu päivänä. Ilmoitimme sitten siinä yhteen ääneen kaikille, että minä, Henna ja Siiri menisimme kesäkuussa yhdessä festareille. Erkki olikin yllätyksekseni hieman vastahakoinen, mutta suostui kuitenkin, kunhan yöpyisimme hotellissa, telttamajoituksen sijasta.
      Äitini tuli jossain vaiheessa iltaa pyytämään minulta anteeksi sanojansa ja lupasi tästä lähin olla neuvomatta lasten kanssa, jollen erikseen neuvoja pyydä. Saunomisen jälkeen jaoimme lahjat, joita olikin aikamoinen kasa, varsinkin pojille, jotka eivät vielä tainneet paljoakaan ymmärtää joulusta. Erkiltä sain upean kaulakorun, jossa riippui pystysuoraan kolme nimeä "Eero, Elias, Emilia", ja johon saisi ostettua nimiä vielä lisääkin. Tuosta illasta lähtien pidin korua aina kaulassani.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Oli toukokuinen varhainen aamu ja linnut lauloivat kauniisti. Olin seitsemättä kuukautta raskaana ja vatsani oli jo mukavasti suurentunut. Rintani olivat suuret ja täynnä maitoa, sillä imitin edelleen Emiliaa. Poikiakin olin imettänyt vielä muutama kuukausi aiemmin heidän täyttäessään 2 vuotta, mutta sen jälkeen lopetin heidän osaltaan. Olin vielä kohtalaisen syvässä unessa, kun tunsin sormien hyväilevän klitoristani. Tunsin käsien hierovan rintojani ja suun imevän nännejäni. Aloin kostumaan alapäästä ja raotin silmiäni.
      "Huomenta rakas. Anteeksi, jos herätin. Olit niin haluttavan näköinen, että en voinut vastustaa kiusausta.", Erkki sanoi hymyillen ja jatkoi nännieni imemistä.
      "Mhh… kylläpä tuntuu hyvältä… ihanasti herätit… oooh..", voihkaisin ja levitin jalkojani.
      Huomasin Erkin olevan alasti ja hänen elimensä oli jo kivikova. Ilmeisesti hän oli jo hyvän aikaa kiihottunut katsellessaan minua nukkumassa ja oli nostanut yöpaitani helman rintojeni yläpuolelle. Otin toisella kädelläni kiinni tuosta suonikkaasta elimestä ja aloin runkkaamaan sitä. Erkki huokailikin heti vähän syvempään ja nopeutti sormen liikettä klitorikseni ympärillä.
      "Ooh, juuri siitä rakas… vielä…", sopersin ja runkkasin Erkkiä nopeammin.
      Erkki huohotti jo tiiviimmin ja irroitti käteni elimeltään. Sitten hän käänsi minut kyljelleen ja pyysi minua nostamaan ylempää jalkaani sen verran, että pääsisi työntymään sisääni helpommin. Yhdellä voimakkaalla, mutta hitaalla työnnöllä Erkki upotti elimensä emättimeeni ja alkoi liikuttamaan lantiotaan. Rakastelu tässä asennossa tuntui taivaalliselta ja Erkin 20 senttinen siitin hyväili vaginan reunoja ihanasti. Erkin hengitys syveni ja nopeutui, mitä nopeammin hän työntyi sisääni. Tunsin paksujen sormien hierovan klitoristani ja aloin voihkimaan äänekkäämmin.
      "Ooh, Erkki… ooooh… ihanaa… mmmhhhh… syvemmälle… aaah!", voihkin ja työnnöt syventyivät.
      Orgasmini alkoi olemaan todella lähellä ja puristin huuleni yhteen, jotta en kiljuisi nautinnosta. Jostain raosta voihkintani pääsi kuin pääsi ilmoille ja täytti koko huoneen. Erkin huohonta muuttui eläimelliseksi ja työnnöt nopeutuivat entisestään. Märkä pimppini lotisi Erkkiä vasten, kunnes orgasmin tullessa tuo suonikas elin työntyi syvälle ja jäi sinne syösten spermat sisääni. Hetki tuon jälkeen tulin itsekin ja pimppini puristi Erkin siittimen tyhjäksi. Erkki huohotti ja suuteli niskaani hellästi.
      "Oon jo tunnin ollut hereillä ja haaveillut tästä. Mhh… nukutaanko vielä hetki tässä?", Erkki kysyi suukotellen niskaani ja pitäen itseään minua vasten.
      "Emilia ja pojat herää kuitenkin kohta. Mun tarvii päästä vessaan siistiytymään. Etkö sä menisi tekeen aamiaista?", sanoin ja irtaannuin miehestäni suunnaten makuuhuoneemme kylpyhuoneeseen.
      "Phh… totta kai. Otan eka pikasuihkun, niin herään ihan kunnolla.", Erkki sanoi ja tuli perässäni kylpyhuoneeseen.

Imetin Emiliaa hänen huoneessaan, ettei pojat alkaisi mankumaan taas tissin perään. Erkki ja pojat olivat alhaalla keittiössä syömässä aamiaista. Kuulin kännykkäni soivan makuuhuoneessa, mutta en tohtinut jättää syöttämistä kesken, kun Emilian ruokahalu oli niin hyvä. Ehtisihän sen sitten hetken päästä katsoa. Pikku-prinsessani söi vielä hetken, kunnes lopetti imemisen ja rimpuili sylissäni. Laitoin Emilian takaisin sänkyynsä ja annoin hänelle lempilelunsa, jotta voisin käydä katsomassa puhelintani.
      Puhelu olikin tuntemattomasta numerosta, joten en voinut soittaa takaisin. Oletin sen olevan taas joku lehtimyyjä, enkä jäänyt soittoa sen enempää miettimään. Otin Emilian lelun kanssa sängystä mukaani alakertaan ja menin itsekin aamiaiselle.
      "Hirmuinen nälkä jo. Joko te ehditte syömään tarpeeksi?", kysyin ja otin käteeni valmiiksi tehdyn voileivän.
      "Joo, eiköhän me olla jo osamme saaneet, vai mitä pojat?", Erkki kysyi.
      "Ollaan. Me halutaan katsoa elokuvaa.", Eero sanoi ja juoksi olohuoneeseen.
      "Illalla vasta Eero. Nyt mennään ulos leikkimään, kun on kaunis ilmakin.", Erkki sanoi ja otti kaukosäätimen Eeron kädestä.
      "E-ei! Nyt elokuvaa!", Eero huusi ja hyppi tasajalkaa television edessä.
      "Eero, tottelepas nyt isää. Yläkertaan pukemaan ja ulos leikkimään.", sanoin ja hörppäsin teetä.
      "En mene! Tahdon elokuvan.", Eero sanoi itsepintaisesti.
      "No me mennään sitten Eliaksen kanssa ulos ja leikitään kaivurilla. Ja Elias kun on ollut kiltti saa illalla katsoa elokuvaa, mutta Eero ei saa, kun on kiukutellut jo heti aamusta.", Erkki sanoi ja otti Eliasta kädestä kiinni ja he kävelivät yläkertaan.
      "Äitii! Elokuvaa!", Eero sanoi ja alkoi itkemään ja juoksi luokseni.
      "Illalla saat katsoa elokuvaa, mutta nyt pukemaan ja ulos. Vielä ehdit olla kiltti poika ja mennä isän ja Eliaksen kanssa ulos leikkimään.", sanoin ja pyyhin Eeron kyyneleet poskilta ja silitin vaaleata tukkaa.
      "Ja jos nyt heti menet reippaasti, niin teen sillä välin lättyjä jälkkäriksi kaikille.", sanoin tietäen Eeron pitävän niistä tosi paljon.
      Eeron suupielet kääntyivät hymyyn ja hän juoksi yläkertaan pukemaan.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Siskoni olivat soitelleet jo kesäkuun ensimmäiseltä viikolta lähtien, että muistinhan lupaukseni, jonka tein jouluaattona. Olin luvannut tulla heidän kanssaan festareille, jotta Siirikin pääsisi elämänsä ekoille kunnon festareille. Ajoin vanhan kotitaloni kautta ja otin Hennan ja Siirin mukaani. Äitimme luetteli viiteen kertaa varoituksiaan ja kieltojaan. Olimme oppineet tuon lista ulkoa jo ennen ripille pääsyä.
      Olin jo kahdeksatta kuukautta raskaana, mutta jaksoin hyvin. Ainoa ongelma tietysti oli festari-alueen veskit, koska kävin valehtelematta ainakin 20 kertaa pissalla päivän aikana. Oli lauantai ja tänään esiintyisi vain huippubändit ja artistit, joten valinnanvaraa riitti. Muutaman keikan katsoimme yhdessä, mutta sen jälkeen voimani olivat täysin poissa.
      Sovin Hennan ja Siirin kanssa, että he ottaisivat taksin varaamaamme hotelliin sitten, kun eivät enää jaksaneet. He olivat hieman pettyneitä, mutta ymmärsivät kyllä. Vannotin Hennaa pysymään poissa vaikeuksista ja hän sanoikin minun kuulostavan jo aivan äidiltämme. Niinpä kai kuulostinkin ja tuona hetkenä ymmärsin äidin halun varoittaa meitä vaaroista.

Löysin hotellille helposti ja kirjauduin sisään. Jaksoin hädin tuskin raahata omani ja siskoni tavarat hissiin, kun kuulin nuoren miehen äänen.
      "Voinko auttaa?", mies sanoi ja tarjoutui kantamaan siskoni laukkuja.
      "Voi kiitos. Jos vain ehdit ja jaksat.", sanoin ja katsoin mieheen. "Ei mutta etkös sä oo Turusen Sami?", kysyin ja ilahduin nähdessäni ihan ensimmäisen poikaystäväni yläastevuosilta. Sami oli miehistynyt tosi paljon. Hänellä oli kaunis hiekan värinen aika lyhyt tukka, pituutta 180 senttiä ja lihaksiakin oli varmasti treenattu.
      "Olen mä. Ootko sä Riika, Riika Rantanen? En meinannut tunnistaa sua ton vauvavatsan kanssa.", Sami sanoi ja auttoi laukut hissiin.
      "Niin tai olin. Nyt olen Riika Manner.", sanoin ja painoin hissin viidenteen kerrokseen.
      "Mitä? Joko sä olet naimisissa?", Sami kysyi epäilevästi.
      "Ollut jo kolme vuotta.", sanoin.
      "Häh? Sähän oot sillon ollut sit vasta 18 vuotta ja jos oikein muistan, niin sun synttäritkin on tässä heti kesän alussa.", Sami katsoi hölmistyneenä.
      "No olin varmaan ollut jonkun viikon verran 18, kun menin mieheni kanssa maistraattiin.", sanoin ja lähdin kävelemään hissistä huonettani kohden.
      "Mahdankohan mä tuntea sen onnellisen miehen, joka sut sai?", Sami kysyi ja auttoi oven avaamisessa.
      "Et varmasti. Mun mies on aika paljon mua vanhempi. Tule vain sisään jutulle, jos sopii?", sanoin ja menin sängylle istumaan.
      "Just just. Joo, voinhan mä hetkeksi jäädä. Kai ne kaverit mua tuolla festareilla odottaa sen verran. Minkä ikänen sun mies sitten on?", Sami uteli hieman kateellisen oloisena.
      "Täytti tammikuussa 58 vuotta.", sanoin vähän nolona.
      "No ohos. Kai niitä nuorempiakin olisi löytynyt? Sillekö sä vartoot muksua?", Sami kyseli.
      "Erkki on tosi upee mies, eikä siitä ikinä uskois, että se on jo 58. Näyttää joltain noin 40 vuotiaalta.", sanoin ja naureskelin. "Tää on meidän neljäs lapsi jo.", sanoin ja hieroin vatsaani.
      "Apua. Neljäs? Muistan kyllä sun sanoneen joskus, että pidät lapsista.", Sami nauroi takaisin.
      "Ainakin yksi olis tämän jälkeen vielä tilauksessakin. Ootko sinäkin varannut täältä huoneen sulle ja kavereillesi, vai kuinka satuit paikalle niin sopivasti?", kysyin.
      "Itse asiassa ei, vaan mä oon töissä tuolla hotellin keittiössä. Oon tän kesän harjoittelemassa siellä. Vuoden päästä pitäis valmistua kokiksi.", Sami sanoi ja katseli ulos ikkunasta. "Tuli tässä mieleen se kerta, kun pyöräiltiin Saukon rannalle ja pussattiin ekan kerran. Oltiinko me 13 vuotiaita sillon?", Sami kysyi ja katsoi minuun.
      "Taidettiin olla. Siitäkin on jo pieni ikuisuus, vaikkei siitä ole edes kymmentä vuotta vielä. Mua pelotti silloin ihan kauheesti.", sanoin ja kikattelin.
      "No arvaa ettei mua. Olit tosi nätti silloin ja siis oot kyllä vieläkin…", Sami sanoi ja punastui.
      "Kiitos vaan. Seurusteletko sä kenenkään kanssa?", kysyin ja otin kylmän fantan baarikaapista.
      "En. Olin tosi pitkään yhden Viivin kanssa, mutta se jätti mut, kun olin armeijassa. Löysi yhden akateemisen tapauksen. Siitä on nyt jotain reilu vuosi.", Sami sanoi ja tuli viereeni istumaan.
      Tunsin yhtäkkiä vauvan potkut ja äännähdin.
      "Vauva potkaisi. Aina yhtä jännää. Haluatko kokeilla?", kysyin ja laitoin Samin käden vatsani päälle. Vauva alkoi lähes tulkoon zumbaamaan.
      "No huh. Kauhee meno päällä siellä! Vau.", Sami sanoi ja piti kättään vatsani päällä.
      Siinä katsellessani Samin nauravaa naamaa aloin kostumaan. Laitoin oman käteni Samin reidelle vähän niin kuin syötiksi. Sami katsoi minua silmiin kysyvä ilme naamallaan. Tiesin, etten ollut sopinut Erkin kanssa etukäteen tällaisesta viihdykkeestä, mutta en jaksanut jäädä murehtimaan sitä, vaan siirsin käteni hiljalleen Samin etumuksen päälle.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Haluaisitko?", kysyin ja jatkoin hieromista.
      "Takuulla.", Sami sanoi ja avasi vyönsä ja housun nappinsa.
      Minäkin riisuin itseni alastomaksi ja aloin hieromaan Samin 15 senttistä elintä sormillani. Samin penis ei ollut yhtä pitkä kuin Erkillä, mutta paksumpi se kyllä oli, ainakin puolta paksumpi. Sami makasi selällään ja nautti käsittelystäni. Otin terskan suuhuni ja imin sitä voimakkaasti samalla, kun tein kielen kärjellä pyöriviä liikkeitä, jotka osuivat terskan päähän. Sami alkoi hengittää raskaammin.
      Imin siitintä tyvestä kärkeen ja annoin kieleni kärjen liukua kovana varren alapuolella. Liikutin suutani nopeammin ja touhutippoja valui terskan päästä ulos. Samin siitin alkoi olla jo juhlakunnossa ja halusin tuntea tuon paksun elimen sisälläni. Sami oli pyörällä päästään, kun istuin hajareisin hänen etumuksensa päälle ja annoin hänen komean siittimensä työntyä pimppireikääni. Olin kostunut todella hyvin ja vain lotina kuului, kun aloin "ratsastamaan" Samin päällä valtavat rintani heiluen. Sami huohotti ja puristeli rintojani kiimaisena. Tahtini kiihtyi ja tunsin orgasmini lähenevän. Nojauduin välillä niin lähelle Samin rintaa kuin pystyin ja hieroin itseäni Samia vasten samalla, kun hänen kova ja paksu elimensä oli sisälläni. Meidän voihkintamme täytti huoneen ja varmasti se kuului viereisiin huoneisiin.
      "Kuinka ihmeessä sä osaatkin noin… oooh!", Sami sai sanotuksi ja puristi huulensa yhteen.
      "Harjoittelu tekee mestarin… aaah… mhh… ihanan paksu sulla… oooih!", vaikeroin, kun tunsin elimen hierovan g-pistettäni.
      Olin "ratsastanut" 10 minuuttia ja aloin olemaan jo aika voimaton. Sami ilmeisesti huomasi tämän, kun veti minut lähelleen ja suuteli minua ahnaasti suulle.
      "Ooh.. aaah… anna mä panen sua takaa…", Sami aneli.
      Nousin ylös ja menin sängyn laidalle nelinkontin. Sami tuli taakseni ja työntyi sisääni kerralla. Nuo nopeat työnnöt olivat huumaavia ja orgasmini oli todella lähellä.
      "Uuuh… pane lujempaa… vielä… vielä… aaah… mä tuun… mä tuun… mä tuun!", huusin ja pimppini supisteli nopeaan tahtiin.
      Sami ei ollut vielä valmis, vaan jatkoi rajua naintiaan. Halusin tietää mahtuisiko tuo paksu siitin pyllyyni, joten kysyin Samilta oliko hän koskaan harrastanut anaaliseksiä.
      "En, mutta kertahan se on ensimmäinenkin.", Sami vastasi ja hieroi terskaansa pyllyreikääni vasten.
      Useamman minuutin yrityksen jälkeen tunsin aukkoni hellittävän ja ottavan sisäänsä tuon paksun siittimen. Neuvoin Samia, kuinka tulisi toimia, että minäkin nauttisin ja Sami totteli kiltisti. Siitin oli ollut sisälläni muutaman minuutin ja Sami alkoi hiljalleen liikuttaa lantiotaan. Viiden minuutin päästä Sami nai minua rajusti pyllyyn ja vaikeroin kiimaisena.
      "Ei helvetti kuinka hyvältä tää tuntuu… oooh…", Sami voihki ja jatkoi työntöjään.
      Pyynnöstäni Sami hieroi samalla klitoristani ja orgasmini oli taas lähellä. Sami huohotti ja voihki kovaan ääneen ja kertoi tulevansa kohta. Halusin meidän laukeavan yhtä aikaa, joten odotin hetken Samin huippua. Ajoitukseni onnistui ja laukesimme yhtä aikaa. Samin nesteet olivat suolessani ja Sami halusi nähdä niiden valuvan ulos. Kävimme vielä yhdessä suihkussa ja puimme päällemme.
      "Mitäs se sun mies tuumais, jos tietäis tästä meidän panosta?", Sami kysyi ja oli vähän mietteliään näköinen.
      "Ei se varmaan mitään ihmeitä. Ei se ole mustasukkainen, koska tietää, että tää oli vaan seksiä. Jos mä alkaisin rakastumaan johonkin toiseen, niin sitten se varmasti olis vihainen.", sanoin.
      "No johan on sitten ihmemies.", Sami sanoi ja laittoi kenkiä jalkaansa.
      "Kyllä on. Silloin kun odotin meidän kaksosia, niin olin niin kiimainen, että se kutsui vanhan työkaverinsa lisäksi mua tyydyttämään. Sen jälkeen ei tosin samaa ole tapahtunut, mutta kyllä se antaisi luvan.", sanoin ja kävin sängylle maate.
      "Mä en ehkä pystyis olemaan noin vapaamielinen, mutta eipä tää mulle kuulu. Äläkä nyt huoli, en mä tästä kenellekään puhu.", Sami sanoi ja oli valmiina avaamaan oven.
      "Kiitos vaan avusta ja olis kyllä tosi kiva, jos et tästä puhuis sellasille, jotka tuntee mut.", sanoin.
      "En puhu, en. Ole hyvä vaan.", Sami sanoi ja sulki oven perässään.
      Siskoni tulivat hotellille vasta vähän ennen puolta yötä, eikä heillä ollut aavistustakaan siitä, että se olinkin minä, joka oli joutunut hieman pahoille teille.

-ei nyt tämän enempää. jatkoa myöhemmin, jos vielä haluatte lisää :) -

• ahahlisäälisääasd

LISÄÄÄÄ!!!!!

• lisää

Tykkäsin kovasti tarinastasi. Se kiihoitti, yllätti ja oli mukavaa luettavaa :) Jatkoa odotellessa. Hairahdusretket molemmin puolin tekivät tarinasta kutkuttavan :)

• Munaaaahhtgf

Ois mukava jos tulis jatkoo joskus tai alottaisit jonku uude siis iha uude tarinan

• vaanfantasiaa

Tälle tarinalle on siis vielä jatkoa tulossa (on jo kirjottanut) ja uutta lyhyempääkin oon kirjottanut, mutta se ei ole vielä valmis.

• VeMpPaAjAHD

MAHTAVA TARINA VEMPPAAN KUIN VAMMANEN!

• Mies12345678910

Koska tulee jatkoo???? Kiinnostava tarina ja saa kiihotusta aikaan.

• Vanhus58

Se on parasta mitä olen lukenut

• niskamiekka

Alku oli aivan mainio jo kiihottava. Jotenkin loppua kohte tössäsi.
      Mainitsit jossain välissä pissa- kakka leikit, kerro siitä! ;)

• Roskaoo

Milloin tulee lisää?! Todella hyvä ja koukuttava tarina. En voinut lopettaa lukemista, vaikka aamulla on töihin meno. Nyt sitten onkin alle neljä tuntia herätykseen... :s Toivottavasti jjatkoa tulee ja kiitos Sinulle kirjoittaja (:

• Lukija

Jatkoa! Oot tosi hyvä kirjottamaan!

• lisää !!!"

voisit kirjoittaa vaikka eroottisen kirjan ! luulen että sulla olis enemmänkin ahkeria lukijoita ku minä :)

• venla19

Koska jatkoa luvassa?

• vaanfantasiaa

Tarkoitukseni oli kertoa pienestä seksiseikkailustani heti festareiden jälkeen, mutta podin huonoa omaatuntoa teoistani. Ajattelin, että olisi sittenkin pitänyt vaikka soittaa ja kysyä, että mitä mieltä Erkki olisi ollut. Harkitsin vakavasti, että en paljastaisi Erkille tuon päivän tapahtumia, jollei olisi aivan pakko. Kesäkuu oli muuttunut heinäkuuksi ja elokuu tulisi jo viikon päästä ja neljännen lapsemme synnytys oli lähellä. Olin taas aika villillä tuulella, vaikka vatsani oli täysikokoinen. Heinäkuun yöt olivat olleet todella lämpimiä ja eräänä levottomana yönä heräsin pimppini kostumiseen. Otin kaikki vaatteeni pois päältä ja yritin viilentyä jotenkin. Erkkikin oli riisunut itsensä bokserisilleen jossain vaiheessa. Katsoin muutaman minuutin Erkin etumusta, mutta olin päättänyt saada tuon mahtavan siittimen sisääni.
      Riisuin bokserit alemmaksi paljastaen Erkin siittimen, joka oli täysin levossa. Aloitin hiljalleen hieromaan etumusta ja huomasin sen nousevan eloon. Vedin esinahkaa hellästi edestakaisin ja imin terskaa ihan rauhassa. Erkin hengitys muuttui raskaammaksi, mitä jäykemmäksi hänen elimensä tuli. Hieroin palleja ja annoin kieleni kulkea siittimen varren alapintaa tyvestä kärkeen. Lopuksi imin terskaa hieman voimakkaammin ja työnsin koko elimen syvälle suuhuni.
      Tässä vaiheessa Erkki heräsi ja jäi vain katsomaan suihinottoani. Erkki voihki äänekkäämmin ja silitti pitkää vaaleaa tukkaani samalla, kun suuni liikkui hänen suonikkaan kivikovan siittimensä ympärillä. Jatkoin vielä hetken mieheni hellimistä, kunnes siirryin lähemmäksi hänen kasvojaan ja aloin suutelemaan intohimoisesti. Erkki kietoi kätensä ympärilleni ja vastasi suudelmaani vähintään yhtä intohimoisesti.
      "Rakas. Mulla on niin kauhean kuuma, että haluaisin mennä järveen vilvoittelemaan. Ota mut siellä.", kuiskasin ja nousin ylös ja laitoin ohuen aamutakkini päälleni. Erkki tuli perässäni kuin huumattuna.
      Laiturilla riisuin aamutakkini ja laskeuduin mukavan viileään järveen. Erkki tuli viereeni ja pyysi minua hieromaan itseään vielä hetken, ettei seisokki katoaisi. Pari minuuttia hierottuani Erkkiä, nousin hänen syliinsä jalkani ympärilleen kiedottuina. Erkki etsi siittimellään oikean kohdan ja työntyi sisääni. Vesi kannatteli meitä ja Erkin lantio liikkui tasaiseen tahtiin. Iso vatsani piti minua etäällä Erkistä, joten saatoin pysyä kyydissä mukana vain pitämällä Erkin kaulasta kiinni. Työnnöt nopeutuivat ja upposivat aivan kohdunkaulaan saakka. Tunsin suurta mielihyvää, kun sain tuntea viileän veden ympärilläni ja mieheni suonikkaan elimen sisälläni.
      "Oooh… lujemmin… vielä… vielä… vielä… pohjiin asti… ooooooh…", sopersin ja tunsin Erkin kiihdyttävän työntöjään.
      "Mmmhhh… juuri noin… ihanaa… mä tulen juuri… oooh… aaah… vielä… just.. NYT!", huudahdin välittämättä siitä, että äänemme saattoivat kantautua vastarannalle. Orgasmi värisytti vartaloani ja pimppini puristi Erkin siitintä lujemmin.
      "Aaahh… Voi Riika… oooh… mä tuuun…", Erkki voihki ja laukesi sisääni.
      Huohotimme kiinnittyneinä toisiimme pari minuuttia, kunnes nousimme ylös vedestä. Puin aamutakin ylleni ja suutelin Erkkiä vielä kiitokseksi, kunnes tunsin kohtuni supistelevan.
      "Aauuh… oooh… supistaa…", vaikersin ja menin laiturin penkille istumaan.
      "No voi hyvänen aika, eihän sen nyt vielä pitänyt tulla.", Erkki panikoi ja piti minua kädestä kiinni.
      Supistus kesti aikansa ja loppui kuin seinään. Erkki auttoi minut sisälle ennen seuraavaa supistusta. Loppuyö meni supistelujen ajan mittaamiseen ja ennen aamu viittä oli supistukset lyhentyneet jo 10 minuuttiin.
      "Pitäisi lähteä sairaalaan, mutta eihän me voida lapsia jättää tänne, eikä niitä mukaankaan voi ottaa. Pitäisikö soittaa ambulanssi?", Erkki pohti.
      "Ihan sama, mitä teet, kunhan päätät jotain… ooooh…", vaikersin kivuissani.
      Erkki päätti kuitenkin herättää lapset ja laittaa heidät autoon. Ennen autoon pääsyäni vedetkin tulivat ja tajusimme, että nyt oli todellinen kiire. Erkki ajoi niin nopeasti kuin uskalsi ja olimme noin vartissa sairaalassa. Synnytys oli jo niin pitkällä, että minut kärrättiin suoraan saliin. Eräs hoitaja lupasi katsoa lapsia, niin Erkkikin pääsi mukaan synnytykseen. Ennen aamuseitsemää syntyi perheeseemme pieni poika, jonka nimeksi tulisi Roni Kristian Manner.

Ronin syntymästä oli jo kolme kuukautta ja talvi teki taas tuloaan. Perheessämme riitti vilinää ja vilskettä, kun Emiliakin oli oppinut kävelemisen jalon taidon. Olimme olleet yhteydessä meitä lähinnä olevaan mukavan oloiseen päiväkotiin ja vaikka minä olinkin kotona Emilian ja Ronin kanssa, ja Erkki eläkkeellä, niin saimme kaksoset sisään päiväkotiin. Tekisi hyvää Eerolle ja Eliakselle päästä tutustumaan muihin lapsiin ja päästä kotiympyröistä pois. Päiväkodin kanssa sovimme, että pojat olisivat kolmena päivänä viikossa osan päivää heillä hoidossa.
      Päiväkodin hoitajat luulivat monesti alkuun, että Erkki on poikien vaari ja totuuden selvitessä jokainen hoitaja meni tosi noloksi. Meitä se edelleen huvitti suuresti.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Poikien ollessa päiväkodissa saatoimme keskittyä Emiliaan ja Roniin enemmän. Oli hauska huomata, kuinka innoissaan Emilia oli pikkuveljestään ja halusi olla auttamassa vaipan vaihdossa ja kylvettämisessä ja vaikka missä.
      Ronia imetettäessä Emilia oli kovin mustasukkainen, joten päätimme, että Emilialle keksitään jotain mukavaa tekemistä siksi aikaa. Roni oli kaikista lapsistamme rauhallisin tapaus. Söi hyvin, nukkui hyvin ja jaksoi vain ihmetellä maailmaa. Saimme juuri Emilian ja Ronin päiväunille, kun puhelimeni alkoi tärisemään taskussani. Siirryin nopeasti alakertaan olohuoneeseen vastaamaan. Kuulin vain jonkun hengittävän ja sitten puhelu katkaistiin.
      "Kuka se oli?", Erkki kysyi.
      "Joku tuntematon numero, eikä sieltä kuulunut kuin hengitystä. Mikä lie sekopää.", sanoin ja laitoin puhelimen takaisin taskuuni.
      "Kummallista, kun minulle tuli eilen samanlainen puhelu. Olit silloin juuri kaupassa käymässä.", Erkki sanoi.
      "No onpa erikoista. Pitäisiköhän tässä nyt olla jotenkin varuillaan?", kysyin hieman huolissani.
      "Ei kai nyt sentään. Ehkä se on vaan joku lapsi, joka pelleilee. Kyllähän niitä pilasoittoja on ennenkin tehty. Älä ole huolissasi.", Erkki rauhoitteli ja halasi.
      "Hassua kuinka sinä aina saat oloni turvalliseksi, vaikka mikä olisi.", sanoin ja nojasin miestäni vasten levollisena.
      Erkki hyväili selkääni ja kylkiäni. Hänen kätensä liukui puseroni alle ja hapuili rintaliivieni hakasia.
      "Ei nyt Erkki, ei nyt…", sanoin mielestäni lempeästi.
      "Mikä nyt on? Ajattelin, että lapsetkin nukkumassa ja…", Erkki aloitti, mutta minä jatkoin.
      "Ja pyykit pesemättä, ruoka laittamatta ja olohuone imuroimatta. Lisäksi olen tosi väsynyt ja haluaisin mennä hetkeksi sänkyyn lepäämään.", sanoin ja irroitin itseni Erkin otteesta.
      "No kyllä minä hoidan tuon kaiken, varmasti. Mene sinä lepäämään, niin minä hoidan pyykit ja imuroin. Laitetaan sitten ruoka yhdessä ennen kuin kaksoset täytyy hakea päiväkodista. Minulla on vain ollut ikävä sinua, ymmärräthän? Siitä on jo kolme pitkää kuukautta, kun…", Erkki puhui lempeästi ja halasi minua takaa päin ja painoi huulensa kaulalleni. Minäkin kaipasin tuota ihanaa kosketusta, mutta olin ollut niin väsynyt, etten koskaan aikaisemmin.
      "Erkki… Kyllä minä tiedän… Ja minullakin on ikävä sinua… Ihan pian, lupaan…", sopersin ja nautin Erkin syleilystä vielä hetken.

Erkki oli päivällä tehnyt kaiken, mitä oli luvannut ja enemmänkin. Ilmeisesti olin ollut niin väsynyt, että heräsin vasta, kun Erkki tuli kotiin kaksosten kanssa. Hän oli ottanut Emilian ja Ronin mukaansa, jotta saisin nukkua ihan rauhassa. Pojat syöksyivät kotiin saavuttuaan makuuhuoneeseen herättämään minut ja kertoivat innoissaan tarhapäivästään. Parin tunnen unet olivat tehneet tehtävänsä ja olin voimaa täynnä koko loppupäivän. Kävimme lasten kanssa ennen iltapalaa vielä kävelyllä ja tunsin olevani hyvin onnellinen.
      Syötin Ronin heti lenkin jälkeen ja jätin hänet köllöttelemään pinnasänkyynsä, jonka laitoimme toistaiseksi Emilian huoneeseen. Roni muuttaisi hieman kasvettuaan poikien kanssa samaan huoneeseen.
      Poikien nukkumaanmenosta ei meinannut tulla taas yhtään mitään. Uhmaikä oli pahimmillaan ja kaikkein pahinta oli nyt nukkuminen. Pojat ravasivat sängyistään varmaan parikymmentä kertaa, kunnes he luovuttivat ja nukahtivat. Emilialle riitti, kun häntä imetti ja antoi lelun kainaloon ja tutin suuhun. Vihdoinkin jokainen lapsi oli unessa. Erkki teki viikonlopun kauppalistaa keittiössä ja minä ilmoitin meneväni suihkuun.
      Olin saanut pestyä vasta kasvot ja hiukset, kun Erkki tuli viereiseen suihkuun.
      "Ajattelin tulla auttamaan selän pesemisessä.", Erkki sanoi ja kasteli pesusienen, johon kaatoi omenan tuoksuista suihkugeeliä.
      "Vai niin sinä ajattelit. No pese nyt sitten.", sanoin hieman kylmästi ja käänsin selkäni.
      Erkki aloitti pesemisen niskasta ja käytti voimaa. Tuntui hyvältä saada kunnon selkäpesu pitkästä aikaa. Pesusieni liikkui hartioillani ja siirtyi selän puolelle. Otin käsillä seinästä tukea, etten kaatuisi ja samalla sieni tavoitti alaselkäni. Erkki painautui selkääni vasten ja toi sienen eteeni ja alkoi hellästi pestä aluetta rintojeni yläpuolella. Tunsin kiihottuvani, nännini kovettuivat ja miellyttävä omenan tuoksu leijui ilmassa. Pesusieni hinkkasi rintavakoani ja Erkki puristi toisen rintani minua vasten ja pesi sen rinnan alapuolen. Myös toinen rinta sai saman käsittelyn ja sieni siirtyi rintojeni päälle. Tunsin Erkin siittimen jäykistyvän ja pyllyvakoni oli pysäyttänyt seisokin paikoilleen. Jalkovälini kostui saippuaisen veden lisäksi omista nesteistäni halusin saada mieheni elimen sisääni.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Sieni hieroi nännejäni ja liikkui siitä vatsalleni ja siitä häpykummulleni. Erkki pyysi minua seisomaan enemmän haara-asennossa ja pesi sienellä myös jalkovälini. Aloin voihkimaan, kun sieni liikkui klitoriksen päällä. Erkki otti etäisyyttä ja pesi vielä takapuolenikin. Tämän jälkeen hän vei minut suihkun alle ja lämmin vesi huuhteli saippuat iholtani. Erkki antoi sienen minulle ja kääntyi ympäri. Hinkkasin sienellä Erkin selkää kaksin käsin ja selän pestyäni lisäsin suihkugeeliä sieneen. Erkki kääntyi ympäri ja nosti kätensä ilmaan ja taivutti päänsä taakse kuin kissa, joka nauttisi rapsutuksista. Pesin sienellä Erkin kainalot, rinnan, vatsan ja reidet. Lopuksi pesin hellästi hänen jäykistyneen elimensä, joka kutsui minua luokseen. Erkki huuhteli saippuaisen ihonsa suihkun alla. Huuhtelun jälkeen menin polvilleen Erkin eteen ja otin jäykän elimen suuhuni. Erkki voihki miehekkäästi ja yritti olla laukeamatta, vaikka se oli varmasti pitkän tauon jälkeen hyvin vaikeaa.
      Nousin ylös ja suutelimme kiihkeästi samalla, kun juokseva lämmin vesi valui pitkin Erkin selkää. Tunsin tutut paksut sormet klitorikseni sivuilla ja olin täydellisessä kiimassa.
      "Käänny ympäri.", Erkki kuiskasi korvaani ja minä käännyin selin häneen.
      Erkki otti suihkun käteensä ja painoi suihkun pään suoraan pimppiini ja veden paine hyväili klitoristani ja täytti sisimpäni. Voihkin kiimaisena ja Erkki puristeli nänniäni toisella kädellään. "Pehmeä" orgasmi yllätti minut salakavalasti ja huomasin huokailevani tyydyttyneenä. Halusin kuitenkin edelleen mieheni 20 senttisen elimen sisääni, joten käännyin ympäri.
      Erkki oli kolmen kuukauden selibaatin aikana viettänyt aikaa salilla ja vasta nyt huomasin kuinka lihaksikkaat käsivarret hänellä oli.
      Erkki nosti minut syliinsä niin, että kiedoin jalkani hänen vartalonsa ympärille. Hän asetti kovan elimensä pimppireikääni vasten ja työntyi sisääni. Hän työnsi selkäni vasten kylmää kaakeliseinää ja kiljahdin kylmyydestä selässäni. Emme olleet aikaisemmin rakastelleet näin, mutta tämäkin asento sujui kuin tanssi. Olin vain paikallani ja Erkin lantio liikkui ja polvet joustivat. Terska hyväili sisintäni ja pimppini supisteli. Erkki suuteli rintojani ja hänen panotahtinsa kiihtyi. Voihkintamme täytti kylpyhuoneen ja vesi säesti kiihkoamme.
      Nälkäni kasvoi syödessä ja mitä lujemmin tuo kova siitin työntyi sisääni sen kiivaammin orgasmini kasvoi. Vuoren huippu oli jo lähellä.
      "Ooooh… minä tulen kohta… Riika… ihanaa…", Erkki voihki ja lantio lauloi nopeammin.
      "Aaaahh… mmmäkin tuun… ihan just… uuuhh… mhhh..", vaikeroin ja olin pääsemässä orgasmin huipulle.
      Erkki suuteli minua vielä hetken huumassaan ja erkaantui huulistani ja työntyi syvälle sisääni ja pysähtyi.
      "Aaaaahh… oooh… mhh…", Erkki huohotti kuin viimeistä päivää.
      "Mmhhh… aaaaah… on niin ihanaa tulla samaan aikaan… huh…", voihkin hiljaa ja nautin orgasmini jälkiaalloista.
      Pimppini supisteli ja spermat valuivat pitkin Erkin siittimen vartta tyveen asti. Tällä kertaa olikin tullut aikamoinen lasti.
      Olimme kiinni toisissamme pitkän tovin, kunnes Erkki laski minut alas. Erkki katsoi elintään, joka oli märkänä minusta ja hänestä.
      "Täytyy varmaan taas ottaa pesusieni esiin.", Erkki naurahti.
      Kuljimme kuin noidankehää, kun joka pesun jälkeen olimme taas valmiita yhtymään ja sitten taas piti pestä. Kolmannen yhdynnän jälkeen olimme niin uuvuksissa, että emme enää jaksaneet innostua saippuasta ja sienestä. Peseydyimme tosissaan ja menimme nukkumaan.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Marraskuu alkoi olla lopuillaan ja suunnittelimme jo joulua innoissamme. Pojatkin olivat jo sen verran vanhoja, että tiesivät joulupukista ja siitä, että vain kiltit tytöt ja pojat saavat joululahjoja. Niinpä käytimme tuota hyväksemme joka vaiheessa, kun känkkäränkkäpojat ilmestyivät. Emilia ei ihan vielä joulun päältä ymmärtänyt, mutta tiesi sen olevan jotain mukavaa ja odotti joululahjoja. Lelukirjat kuluivat lähes puhki, kun kolme vanhinta miettivät, mitä halusivat joulupukin tuovan. Erkki olisi ostanut pojille lähes kaiken haluamansa, mutta minun mielestäni viisi lahjaa oli tarpeeksi kummallekin kaksosista. Emilia ihastui kaikkiin pörröisiin lelueläimiin, joten päätimme ostaa ainakin jonkinlaisen pörröeläimen Emilialle. Roni oli onneksi vielä niin pieni, että hän ei osannut toivoa vielä mitään, joten hänelle saisi riittää toistaiseksi olemassa olevat lelut.
      Mietin pääni puhki, mitä Erkille olisin ostanut lahjaksi, mutta hän vannotti minua olemaan ostamatta mitään. Erkki sanoi, että lapsissa oli tarpeeksi lahjaa hänelle koko loppuiäkseen.
      "Hyvä on, mutta muista sitten, ettei minullekaan tarvitse ostaa mitään.", sanoin ja löhösin sohvalla Roni rintani päällä.
      "No tottahan toki minä sinulle joululahjan annan. Miehen pitää antaa vaimolle paljon lahjoja.", Erkki sanoi ja tylytti ehdotukseni.
      "Sinähän olet ihan mahdottomaksi tullut.", naureskelin ja silitin Ronin hentoa vaaleaa tukkaa.
      Puhelin soi taskussani äänettömänä tärinähälytyksellä. Otin sen pois taskustani ja vastasin.
      "Riika Manner.", sanoin, mutta oli ihan hiljaista. "Haloo? Haloo?! Onko siellä joku?", kysyin ja kuuntelin tarkasti. Kuulin vain tasaisen hengityksen enkä mitään muuta. Menin ihan hiljaiseksi ja Erkki huomasi jonkin olevan vinossa. Hän nappasi puhelimen minulta ja kuunteli, mitä toisesta päästä kuuluisi.
      "Haloo?! Kuka siellä on? Jos tämä soittelu ei lopu, niin me otamme poliisiin yhteyttä!", Erkki huusi ja jäi vielä hetkeksi kuuntelemaan, kunnes puhelu katkesi.
      "Kuka ihme se voi olla?", kysyin ja hyssyttelin Ronia, joka pelästyi isänsä huutamista.
      "Oli kuka hyvänsä, niin kohta kyllä otetaan yhteyttä poliisiin.", Erkki sanoi vihaisena. "Kerrot sitten heti, jos näitä puheluita tulee lisää.", Erkki sanoi ja meni leikkimään kaksosten kanssa.

Kaksoset alkoivat käydä taas niin riehakkaiksi, joten Erkki päätti ottaa heidät ja Emilian mukaansa kaupunkiin leluja katsomaan. Minulla oli siinä muutama tunti aikaa olla rauhassa Ronin kanssa ja tehdä päivällistä. Olin saanut pienokaisemme syötettyä ja ruoan uuniin kypsenemään, kun ovikello soi. Menin avaamaan oven, mutta oven takana ei näkynytkään ketään. Maassa oli valokuva, jossa oli vauva kopassa ja kuvan takana luki "Lauri E. Kannel 6kk". Katselin vielä tarkkaan pihalle, mutta en nähnyt ketään. Hetken päästä kuulin jossain auton ajavan kauemmas. Kannel oli Lotan sukunimi. Ilmeisesti kuvassa oli Lotan poika, mutta tuskinpa se, jonka hän antoi adoptoitavaksi. Rauhotuin, kun mietin, että ehkä puhelinsoitot olivatkin Lotalta. Hän ei tekisi meille mitään pahaa, mutta jotain selvittämättömiä asioita ilmeisesti oli, kun hän näin salamyhkäisesti käyttäytyi. Odotin malttamattomana Erkin ja lasten paluuta kaupoilta, jotta pääsisin puhumaan valokuvasta Erkin kanssa.
      Puolen tunnin päästä koko konkkaronkka oli kotona ja ruoka oli valmista. En halunnut heti kertoa päivän jännittävistä tapahtumista, vaan odotin rauhassa iltaan, jotta lapset olisivat nukkumassa. Kuumensin meille hieman glögiä ja istuimme olohuoneen sohvalla. Erkki kertoi, mistä leluista lapset olivat pitäneet eniten ja oli niin innoissaan ettei meinannut nahoissaan pysyä. En saattanut kuvitellakaan parempaa isää lapsilleni, sillä Erkki todella rakasti heitä todella paljon ja halusi antaa heille vain parasta.
      "Ihanaa, kun olet noin innoissasi.", sanoin ja nojasin Erkkiin uupuneena.
      "On vaan niin hienoa päästä kokemaan tällainen todellinen lasten joulu. Kaksoset ovat jo niin isoja, että ymmärtävät paljon enemmän kuin vuosi sitten. Tiesin kyllä, että isyys on varmasti mahtavaa, mutta en ikinä voinut kuvitella sen olevan näin upeaa.", Erkki intoili ja otti siemauksen glögistään.
      "Et muuten ikinä arvaa, mitä päivällä tapahtui.", sanoin mystisesti.
      "Soittiko se hullu taas?", Erkki kysyi ja vakavoitui.
      "Ei. Joku soitti ovikelloa ja jätti valokuvan maahan.", sanoin ja hain valokuvan keittiöstä.
      "Näytä.", Erkki sanoi ja otti kuvan kädestäni.
      "Katsopas taakse.", sanoin.
      "Lauri E. Kannel 6kk, mitä ihmettä? Eikös Lotan sukunimi ole Kannel?", Erkki kysyi ja meni ihan valkoiseksi.
      "On. Tässä on varmasti hänen poikansa. Laskeskelin, että mikäli tämä on tuore valokuva, niin tämä lapsi on saanut alkunsa suurin piirtein silloin, kun Lotta katosi. Mutta miksi ihmeessä hän olisi tehnyt niin?", pohdiskelin ääneen.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

"Ei helvetin helvetti…", Erkki kirosi ja laittoi kätensä suunsa eteen.
      "No mitä nyt? Poltitko sinä suusi siihen glögiin?", kysyin hölmistyneenä.
      "Ei, ei, en… Riika… Miten ihmeessä minä nyt tämän kerron…", Erkki aloitti ja kertoi vähitellen yli vuoden takaisesta illasta, kun hän oli vienyt Lotan kotiin. Olin niin raivoissani, että en tiennyt, mistä sanoista olisin aloittanut. Toisaalta, mitä epätoivoisemmin Erkki kertoi tilanteesta ja kuinka hän siihen oli joutunut, raivoni laantui. Olinhan itsekin hairahtunut Samin kanssa kesällä, joten eihän siinä voinut loppumattoman katkera olla. Päätin siinä samassa sitten kertoa oman hairahdukseni ja annoimme toisillemme anteeksi. Pahinta tässä tietysti oli se, että Erkin hairahduksesta oli ilmeisesti lopputuloksena syntynyt poika, jota ei voinut vain unohtaa.
      Erkki oli huolissaan siitä, millaisissa oloissa poika eli ja halusi auttaa Lauria, jonka oli nähnyt vain valokuvassa. Olimme varmoja, että Lotta ottaisi yhteyttä vielä uudestaan ja sovimme, että yrittäisimme saada Lotan puhumaan kanssamme. Erkki päätti odottaa muutaman kuukauden, jos Lottaan ei saisi silloin vielä yhteyttä, hän yrittäisi viranomaisten kautta saada tytön käsiinsä.

Joulun vietimme ihan oman perheemme kesken, sillä muistoissa oli viime vuotinen katastrofi. Kävimme vanhempieni luona kyläilemässä pikaisesti ja siinäkin oli jo ihan tarpeeksi. Henna ja Siiri olivat pettyneitä, ettemme viipyneet pidempään, sillä he rakastivat leikkiä lasten kanssa. Sovimmekin sitten, että siskoni tulisivat uudeksi vuodeksi käymään viikoksi. Henna ja Siiri halusivat päästää minut ja Erkin viettämään romanttista uutta vuotta, joten Erkki varasi meille ravintolasta pöydän ja hotellista huoneen.
      "Mitenköhän ne nyt pärjää siellä?", pohdin ja siirtelin ruokaa lautasellani.
      "No hyvinhän ne pärjää, melkein aikuisia kumpikin. Älä nyt ole niin huolissasi. Syö nyt.", Erkki sanoi ja silitti kättäni.
      "Hyvä on. Olen minäkin toope, kun en varmasti pitkään aikaan pääse kanssasi kahdestaan ravintolaan syömään ja sitten kun pääsen, mietin vain lapsia. Anteeksi.", sanoin ja jatkoin syömistä.
      "Kyllähän minä ymmärrän. Yritetään nyt vain nauttia tästä illasta.", Erkki sanoi ja hymyili onnellisena.
      Ruokailun jälkeen menimme yökerhoon aikeinamme tanssia, mutta musiikki oli ihan liian nuorekasta Erkille. Pidin itsekin enemmän kunnon iskelmämusiikista, kuin siitä pop-tekno -musiikista, joka soi hotellin yökerhossa. Jäimme hetkeksi juomaan muutamat drinkit ja katselimme muiden päätöntä juhlintaan. Sitten päätimme mennä huoneeseemme ja tanssia siellä radion antimien tahdissa. Hissistä astuessani ulos meinasin kaatua, mutta Erkki sai pidettyä minut pystyssä.
      "Taitaa minun Riikani olla hivenen verran hiprakassa.", Erkki naurahti ja talutti minut huoneeseemme.
      "Ja pöh, nämä kengät ovat vain piirun verran korkeat minulle. Ei olisi pitänyt kuunnella Hennan höpinöitä.", sanoin nojasin Erkkiin.
      "No älä nyt, sinun pitää vain oppia käyttämään korkokenkiä. Olet meinaan aika seksikkään näköinen noissa kengissä.", Erkki flirttaili ja avasi oven.
      "Vai vielä seksikkään…", sanoin ja suutelin Erkkiä intohimoisesti.
      "Mmhh… maistuisiko vielä shampanja?", Erkki kysyi.
      "Jooh… Ihanaa olla kahdestaan näin…", sanoin ja otin kengät pois jalastani menin sohvalle istumaan.
      Ulkoa kuului rakettien pauke ja ihastelimme niiden väriä ja loistetta samalla, kun joimme shampanjaa. Erkki etsi radiosta iskelmä-kanavan ja tanssimme niin pitkään, ettemme enää jaksaneet olla jaloillamme.
      "Enää reilu puoli tuntia tätä vuotta jäljellä rakas.", Erkki sanoi ja suuteli minua istuessamme sängyn reunalla.
      Erkki avasi pikkumustani vetoketju ja hyväili huulillaan minua niskasta ja harteilta. Tunsin kuinka huulet suukottivat minua rintojeni yläpuolelta ja Erkki sai riisuttua rintaliivini. Erkki hieroi rintojani hellästi ja imi toista nänniäni. Hengitin raskaammin ja tunsin alapääni kostuvan kiihkosta. Nojasin hieman taaksepäin ja nautin Erkin käsittelystä. Erkin kieli kutitti mukavasti nänniäni ja naurahdin ääneen. Toinenkin nänni sai kielikylvyn ja niin molemmat nännini töröttivät kovina Erkin edessä. Erkki siirsi minut keskelle sänkyä ja työnsi selälleen. Hän riisui paitansa ja veti mekkoni kokonaan päältäni. Mustat sukkahousuni hän riisui rauhallisesti, samalla suukotellen reisiäni, sääriäni ja jalkateriäni. Viimeisenä Erkki riisui mustat alushousuni ja hieroi hellästi klitoristani.
      "Mhhh… Rakas, sun sormet tuntuu hyvältä mun pimpissä. Jatka ihan rauhassa.", huokailin ja hieroin rintojani.
      Erkki hieroi minua rauhassa ja samalla suuteli minua intohimoisesti. Shampanjalta maistuvat kielemme hieroivat toisiaan ja kiimani voimistui. Hamusin kädelläni Erkin etumusta ja sainkin vetoketjun auki. Yritin epätoivoisesti tuosta pienestä aukosta vetää Erkin boksereita alemmas, mutta en onnistunut. Erkki riisui loputkin vaatteensa ja asettui hajareisin päälleni niin, että hänen siittimensä roikkui naamani edessä.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Erkki imi klitoristani ja voihkin kiimaisena. Otin terskan suuhuni ja liikutin siitintä suussani edes takaisin. Erkin lantio alkoi painautua lähemmäksi minua, mitä jäykemmäksi siitin muuttui.
      Erkin kieli teki taivaallista työtä ja klitorikseni tuntui kuumalta ja kostealta. Minunkin lantioni liikkui Erkkiä kohden janoten sisäänsä hänen isoa ja jäykkää siitintään.
      "Mä haluun sua, just nyt!", anelin ja Erkki nousi päälleni toisin päin.
      Erkki suuteli minua ahnaasti ja asetteli jäykän siittimensä pimppireikääni vasten ja työntyi kerrasta pohjiin. Voihkimme yhteen ääneen ja Erkki liikutti lantiotaan tasaiseen tahtiin. Erkki painautui minua vasten ja minä kiedoin jalkani hänen ympärilleen. Siitin työntyi syvälle sisimpääni ja voihkintani voimistui.
      "Oooh… Erkki, ihanaa! Lujempaa, tule lujempaa… Juuri noin…", voihkin kiimaisempana kuin koskaan ennen.
      "Aaah… Riika… Minä rakastan sinua! Tunnut niin hyvältä… Ooh…", Erkki sopersi ja jatkoi työntöjään nopeampaa.
      Hyvälin käsilläni Erkin selkää ja niskaa. Välillä sormeni uppoutuivat hänen paksuun kiharaan tukkaansa ja melkein puristin käteni nyrkkiin, kun tunsin terskan iskeytyvän vasten emättimeni pohjaa.
      "Oih… juuri siihen Erkki, siihen…", sopersin.
      Erkki jatkoi työntöjä vielä hetken ja meni sitten itse selälleen. Istuin Erkin päälle ja ohjasin tuon mahtavan elimen uudestaan sisääni. Erkki nautti, kun minä ratsastin hänen päällään villinä. Rintamaito valui pitkin vatsaani, kun rintani hölskyivät nainnin tahdissa. Pidin välillä rinnoistani kiinni ja kiristin tahtia. Erkki voihki jo siihen malliin, että ajattelin hänen tulevan minä hetkenä hyvänsä.
      Lopetin ratsastuksen ja suutelin Erkkiä pari minuuttia intohimoisesti. Erkki halusi rakastella minua takaapäin, joten kävin nelinkontin sängylle ja painoin pääni alas ja nostin pyllyn ylös. Erkki työntyi pimppireikääni ja nai minua niin lujaa, että vain lotina kuului, kun reidet ja takapuoli iskeytyivät toisiaan vasten. Samalla Erkki hieroi rintaani ja toisella kädellä hieroi klitoristani.
      "Oooh… mä tuun kohta Erkki… Aaah… Vielä vähän… Nyt!", huusin ja pimppini supisteli.
      Erkki hidasti työntöjään, mutta jatkoi hetken päästä, sillä hän ei vielä tullut.
      "Mä haluun painautua sua vasten, kun tuun. Käänny ympäri rakas.", Erkki sanoi ja huohotti.
      Käännyin selälleni takaisin ja Erkki hieroi terskalla klitoristani ja toinen orgasmini alkoi olla lähellä. Siitin työntyi sisääni ja kiedoin jalkani Erkin ympärille. Suutelimme hetken ja Erkki painautui minua vasten ja pani minua kiihtyvällä tahdilla.
      "Ooh… Rakas… Ei enää kauaa…", Erkki voihki ja jatkoi lantiotyöskentelyään.
      "Minäkin tulen ihan kohta Erkki rakas! Oooh…", voihkin ja työnsin lantiotani Erkkiä vasten.
      Erkin siitin liikkui sisälläni ihanan nopeasti ja kuinka ollakaan keskiyön saapuessa olimme orgasmin partaalla kumpikin.
      "Aaah… Riika… Mä tuun, mä tuun, mä tuun… Oooh!", Erkki huusi ja työnsi siittimensä pohjiin saakka.
      "Oooh… Aaah… Erkki, rakas… Mä tuuuuun!", huusin ja tunsin kuinka pimppini supisteli ja puristi Erkin siitintä ihanasti.
      Erkin siemenet purkautuivat sisälleni ja huohotimme yhteen ääneen hikisenä kimppuna, kun vuosi oli vaihtunut. Suutelimme hetken ja irtaannuimme toisistamme. Makasimme vierekkäin peiton alla väsyneinä, mutta onnellisina koko yön.

Kylmä helmikuu alkoi olla lopussa ja vietimme Eeron ja Eliaksen 3-vuotis syntymäpäivää. Tällä kertaa syntymäpäiville tuli poikien kavereita tarhasta ja talomme täyttyi lasten kiljahduksista koko iltapäivän.
      Erkki nautti lasten kanssa leikkimisestä ja hän saikin lasten keskuudessa oikein sankarin maineen. Ei muiden isät niin tosissaan leikkineet. Minä yritin pitää huolta, että lapset söivät ja joivat vain pöydän ääressä ja kaadoin vanhemmille kahvia kuppeihin sitä mukaa kun kupit tyhjenivät.
      Muiden lasten vanhemmat kiittelivät meitä hienoista lastenjuhlista ja ihmettelivät kuinka me oikein jaksoimme kasvattaa neljää alle kouluikäistä lasta. Useimmilla oli vain yksi lapsi ja eikä kellään ollut kahta lasta enempää. Eipä sitä sitten enää ihmetelty, kun kerroimme, ettei meistä kummallakaan ollut työpaikkaa, vaan pyhitimme lähes kaiken aikamme lapsillemme. Emme iljenneet vielä kertoa, että olin taas raskaana. Eiköhän se selviäisi kaikille sitten aikanaan.
      -jatkuu-

• vaanfantasiaa

Vanhempani olivat sairastuneet päivää ennen kaksosten syntymäpäivää, joten heidän täytyi jättää nämä synttärit väliin. Äitini oli todella harmissaan, mutta muistutin, että Emilian syntymäpäivään ei olisi kuukauttakaan, joten varmasti he silloin ovat jo paremmassa kunnossa. Lupasimme kuitenkin, että he voisivat soittaa kaksosille onnittelusoiton illalla, kun muut lapset olivat menneet koteihinsa.
      Olimme todella ihmeissämme, kun kaksoset jaksoivat puhua vanhempieni kanssa jopa viisi minuuttia istualtaan ja kuunnella onnittelulaulut. Eero ja Elias alkoivat kylläkin puhelimessa kinaamaan, että mitä mummun ja vaarin pitää tuoda heille lahjaksi sitten, kun tulevat kylään.
      Pitkän päivän jälkeen olikin helppo saada päivänsankarit sänkyihinsä ja nukkumaan. Emiliakin oli saanut rieuhua tarpeekseen veljiensä kavereiden kanssa ja nukahti syliini iltateen aikana. Ronilla riitti vielä virtaa ja annoimme hänen valvoa niin pitkään kuin jaksoi, jotta yö menisi nukkuessa, eikä itkiessä.
      Tiskikone pauhoi täyttä lastia ja keittiö oli vihdoinkin puhdas. Erkki vei Ronin sänkyynsä ja otti vielä kupillisen teetä ja istui olohuoneen sohvalle.
      "Johan oli pirskeet. Näitä sitten kohta 4 kertaa vuodessa.", Erkki naureskeli ja joi teetään.
      "No hyvinhän ne meni. Kunhan jaksat viihdyttää lapsia, niin ei mitään ongelmaa.", naurahdin ja menin pitkäkseni sohvan toiseen päätyyn.
      "Taitaa siellä nyt tarhalaisten äitien puhelimet käydä kiivaina, kun kertovat minkälaista täällä oli. Vaikka mitäs sen väliä, onhan se hyvä, että puhuttavaa riittää.", Erkki sanoi ja hieroi jalkojani. "Vieläkö näitä särkee?", Erkki kysyi.
      "Vähän. Kiitos, kun hierot. Ne on kuin puupökkelöt.", sanoin ja suljin silmäni.
      "Taidat sinäkin olla yhtä väsynyt kuin nuo lapsetkin, kun noin haukottelet.", Erkki sanoi.
      "Se on tämä raskaus kun väsyttää. Vaikka ei minua näin paljon väsyttänyt muina kertoina. Onneksi huomenna on se lääkärintarkastus, niin saa katsoa, että kaikki on kunnossa.", sanoin ja haukottelin uudestaan.
      "Onko se heti aamusta?", Erkki kysyi.
      "Ei, kun vasta kello 13.", sanoin.
      "Jaksatko mennä sinne yksin, vai pitäisikö meidän yrittää saada joku tuttu lastenvahdiksi?", Erkki kysyi.
      "Ei tarvitse, kyllä minä pärjään.", sanoin ja tunsin valuvani unten maille.

-jatkoa taas, kun saan kirjoitettua enemmän-

• Wow!!!

Pliis,kirjoita nopeasti!

• jumaloin sinua

äää jatkoa !

• uuuuh

lisääää! tää on hyvä tarina! nopee

• Ihana tarina!!! =)) Mua häiritsee vain se, kun kaikki puhututkin repliikit on niin kirjakielellä, kuka ihme puhuu niin? Muuten tarina on niin ihana, ihana, ihana......... =))) Jatka ihmeessä tätä! =) Jäin koukkuun......... =) Kiitos! =)

• ptl3

Kiitos hyvästä kirjoituksesta .Lisää vaan.

• Voi kauheaa kun edellisestä osasta on jo pitkä aika.. Jatkuuhan tämä vielä..?

• IMEMUNMEISSELIÄ

TÄYTTÄ NAALIN PASKAA! VITUN KUSETTAJA!

• Kirjoitathan

lisää? Sä nimittäin osaat ton homman.

• Kosteissa ja

märissä tunnelmissa täälläkin odottellaan lisää tarinointia :)

• hyvä tarina

Kirjoita nopeesti lisää ihana tarina nopeasti.

• Kirjoita

lisää, pliiis

• kävis jo romaanista

Jatkoa odotellessa

• Voi eeiii tähän ei ole vieläkää tullu jatkoa?? :-o voih.............

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9062
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      60
      3343
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2728
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2241
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      38
      2207
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1773
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1715
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18