Mikä yritys on se,joka on taas syyllistynyt eläinrääkkäykseen lapissa? Iltalehdesä on juttua asiasta ja täytyy sanoa,että todella törkeää toimintaa eläinten kustannuksella.Nimi esiin jos joku tietää.
Miksi täällä suomessa saavat eläinrääkkääjät jatkaa toimiaaan liian pitkään? Useita varoituksia annetaan ja samaan aikaan eläimet kituvat.Eipä se koiratappeluporukkakka ole jättänyt hommiaan kesken mutta kukaan ei tee miitään elänparkojen puolesta.
Rekikoirat lehdessä taas
auta avutonta
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976