Olisi tarkoitus hankkia syksyksi asereppu, mutta valikoimaa vaikuttaa olevan suhteellisen paljon tällä hetkellä. Tarkoitus olisi kantaa kivääriä repussa ja haulikko olisi käsissä ampumavalmiina pomppu lintuja varten. M&K:ssa oli viimesyksynä testissä reppuja, mutta siinnä ei huomioitu ampumista repun ollessa selässä. Hintaluokka saisi olla noin 100 euroa. Kommentteja otetaan mieluusti vastaan, varsinkin omista kokemuksista.
Mielipiteitä aserepuista
2
1342
Vastaukset
- asdfasfasdf
Hieman tuon hintaluokan yli menee tuo eberlestocin reppu. Siihen saa lisävarusteena kantokootelon myös haulikolle eli siirtymätaipaleille voi kantaa sekä kivääri että haulikkoa selässä. Reppu on hyvin suuniteltu ja siihen saa jos mitä vesikassia ja lisä laukkuja. Repun tyhjäpaino on kyllä ihmettelyn aihe tosin selkään heitettynä on huomaamaton ja nopea tempaista ase selästä.
- Jahtijussi hämeestä
Mulla on Otso. Ihan asiallinen.Kunnon kangasta ja taskuja hyvin. Eikä sen aserepun tarkoitus ole olla mikään vetokotelo, vaan helpotusta kuljettamiseen. Aserepussa ase ei pidä olla ladattu, koska siinä piilee vahingolaukausriski. Ase kuljetetaan poikkeuksetta LATAAMATTOMANA siellä suojuksessa. Ei tule sitten salametsästyssyytettä jos sattuu talsimaan sellaisille maille, missä ei ole metsästysoikeutta.
Tuo otso maksaa reilusti alle satasen.
http://www.saastokarit.fi/tuotteet.html?id=25/1125
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006151008924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2131900Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231683- 721060
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43842Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä84797