Voisikohan joku sanoa aloittelijalle, kuinka saan 'Nero CD image' - muotoisen pelifilen muokattua niin, että pääsen asentamaan itse pelin ???
Kiitos.
Nero CD image
5
380
Vastaukset
- (".)ötti
Cd:n laitat CD-asemaan ja avaa kansion tarkastelu, siitä vaan kopsaat ne koneelle ja voilá.
- Ääliö
Siis tämä 'Nero CD image' -file (Civilization III)on mun kovalevyllä eikä CD:llä. Se on vaan yksi file enkä osaa tehdä sille mitään. Ilmeisesti täytyisi Nerolla tehdä sille jotain ?
- Reiska
Ääliö kirjoitti:
Siis tämä 'Nero CD image' -file (Civilization III)on mun kovalevyllä eikä CD:llä. Se on vaan yksi file enkä osaa tehdä sille mitään. Ilmeisesti täytyisi Nerolla tehdä sille jotain ?
imagen esim. IsoBuster nimisellä tiedostolla johonkin tyhjään kansioon. Sitten haet sen nerolla ja valitset kaikki tiedostot ja poltat.
Ei muuta sitte ku levy asemaan ja asentamaan.
Hoplaa... ja sitten pelaamaan:) - mä.
Reiska kirjoitti:
imagen esim. IsoBuster nimisellä tiedostolla johonkin tyhjään kansioon. Sitten haet sen nerolla ja valitset kaikki tiedostot ja poltat.
Ei muuta sitte ku levy asemaan ja asentamaan.
Hoplaa... ja sitten pelaamaan:)Nerossa vain valitset polttavasi imagetiedoston ja se kysyy minkä niistä . Poltat ja asennat. JOs et halua levylle polttaa , hae daemon tools ja asenna se . näin sulla on virtuaalinen cd/dvd-asema tai neljä , riippuen omista asetuksista. Napaat daemon tools kuvaketta ja mounttaat sen imagen sinne. Se rupee asentaan samantien.
- han
Ääliö kirjoitti:
näin: Nerossa tiedosto / polta image jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073