valkokultaiset/keltakultaiset

mimmu

Mikä liike myy valkokultaisia/keltakultaisia sormuksia missä olisi sinisafiireja?
Tahtoisin löytää sellaisen kauniin sinisafirin sormuksen. Kiitos vastanneille!

4

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inna

      Safiiri on ihan yleinen kivi sormuksissa, ei niitä myydä missään tietyssä liikkeessä mistä sitten sellainen pitäisi mennä ostamaan, vaan ne kuuluvat valikoimiin siinä missä minkä tahansa muunkinlainen koru.

      Jos nyt sanon, että Länsikeskuksen Timanttiset-liikkeessä on, niin voi olla, että ei ole kun menet sellaista ostamaan, ja taas jossain toisessa paikkaa on, joka ei kuulu Timanttiset-liikeketjuun.

      Joten, viisainta olisi kierrellä katsomassa eri kultasepänliikkeissä, saa realistisen kuvan erilaisista sormuksista ja oin sitäpaitsi kivaa. Yksinkin voi mennä tai ystävättären kanssa jos miehestä homma tuntuu hössötykseltä.

      Sininen on lempivärini, ja vaikka safiiri on "halvempi" kuin perinteinen timantti, niin silti itsekkin haluaisin sormukseeni safiireja.

    • Mie

      En osaa sanoa paikkaa,mistä voisit löytää...
      Noh, itselläni kuitenkin on valkokultainen kihlasormus,jossa on sinisafiiri.. Monessakaan liikkeessä ei ollut sinisafiirilla varustettua valkokultaista sormusta, joka ei olisi ollut liian "vanhahtava" ja iso(haluan näet vihkisormuksenkin mahtumaan sormeeni).. Kannattavinta olisi teetättää mieleinen.. Mie ja kultini tympinnyttiin etsintään(muutamissa paikoissa olisi pitänyt olla,mutta kokoa ei löytynytkään) ja tepasteltiin kultasepän liikkeeseen, jossa myös oli se seppä omasta takaa ettei mihinkään indokiinaan lähetetty sormusta.. Noh,sain mieleiseni,yksinkertaisen ja kauniin sormuksen 250e ja olen iloinen.. Kolmen vuoden päästä teetättämään valkokultainen sormus jossa on sinisafiiri&pari pientä timanttia..;P

    • Muhveli

      Etsin itsekin sellaisia ja Helsingin liikkeet kierreltyäni voin sanoa, että löytyy melkein joka paikasta. Eri asia on, että ovat aika eri hintaisia (n. 200 eurosta 700 euroon) ja näköisiä. Riippuu, mitä etsii.

    • -minni-

      mieli sormukseni (tällä hetkellä) ;)

      Malli: Uno
      nro: 42
      materiaalit: valkokulta ja safiiri
      kivet: neliöhiont. safiiri 2,5x2,5 mm
      leveys: 5 mm

      hinta: 566,00 €
      www.aurifaber.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe